Alahärmän puukotus

atnhfrjnfhc

Olette jo varmaan kuulleet Alahärmän lukiossaa tapahtuneesta puukotuksesta? Ja tekijä oli myös koulukiusattu, niin kuin Raumameren, Jokelan ja Kauhajoen ammuskelijat! Milloin tajutaan, että koulukiusaaminen on se mikä näitä tehtailee??? Koulukiusaajat voitaisiin laittaa vaikka häpeäpaaluun koulun ala-aulaan niin eiköhän kiusaaminen vähentyisi, ja tällaisilta tapauksilta vältyttäisi...

27

1703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen kiusattu

      Ei kiusaaminen mihinkään katoa, ja eivät nämä tapauksetkaan tähän lopu. Hyvä vaan että tällästäkin sattuu, voi jokainen kiusaaja miettiä että entäpä jos sattuisikin omalle kohdalle :)

      • TRUE111

        OLEN SAMAA MIELTÄ ENTISEN KIUSATUN KANSSA


    • Lempinenkin

      Typykkä sai mitä tienasi .Ehkäpä joku toinen miettii nyt, kannattaako kiusata .Säälittää kiusatun nuoren kuolema, hän ei olisi saanut kuolla . Kaikki kiusatut , nouskaa vastarintaan ja eläkää näiden pahojen uhallakin . Elämä valkenee teille , kun tulette aikuiseksi .Pärjäätte kyllä . Yhteistyö on voimaa . liittykää yhteen näitä pahoja vastaan . Ja elämä maksaa kyllä näille pahoille velkansa , he niittävät kylvöään itse myöhemmin kaikessa

      • Maxa2012

        Ei ollut kiusattu tää poika lainkaan! Ei kannata uskoa mitä lehdissä lukee!!!!!!!!


    • hattivatti

      Nyt kyllä sanon, että tyttö ei ole ollut missään kärhämässä pojan kanssa, mutta joissain bileissä on ollut silloin kun poikaa oli vähän härnätty.

      Todella ikävää että tällaista sattuu :( Ei toivo ikinä kummallekkaan osapuolelle tälläistä.

    • dghj
    • Voimia kaikille omai

      Kiusaajat luulevat pääsevänsä nyt helpommalla. Toivottavasti tällainen toisen henkilön kuolema ja toisen puukotus saa ajattelemaan, kuinka tärkeää on toimia sovussa.
      Voimia kaikille omaisille.

      • Jep...

        Toivottavasti puukotettu vasta (vimeinkin) tajuaa/ymmärtää tekonsa ja merkityksen, ettei toisten tunteilla pidä leikkiä. Ilman kostoa ihmiset eivät opi mitään, jos he eivät mitään muuta ajattele kuin vain itseään/omaa elämää, varsinkin kun on kyse elämän merkitykset.


      • Maxa2012
        Jep... kirjoitti:

        Toivottavasti puukotettu vasta (vimeinkin) tajuaa/ymmärtää tekonsa ja merkityksen, ettei toisten tunteilla pidä leikkiä. Ilman kostoa ihmiset eivät opi mitään, jos he eivät mitään muuta ajattele kuin vain itseään/omaa elämää, varsinkin kun on kyse elämän merkitykset.

        Ensinnäkin, tämä uhri oli TÄYSIN sattumalta uhri, ei todellakaan kiusannut puukottajaa eikä kiusannut kukaan muukaan! Ei kannata huudella asiasta mistä ei tiedä yhtään mitään!!


    • sas43wsd

      Miten se ois mitenkään ollut sen tytön vika? Se oli samoissa bileissä, kävi samaa koulua. Senkö takia se on sen vika? Itsekäs teko kiusatulta, mutta yhtä itsekästä on kiusata. Lopettakaa jo se kiusaaminen, ihan tosi..

    • Kävi paska juttu just ton jälkeisenä päivänä:


      mulla oli sellanen taittoveitsi jota esittelin tunnilla kaverille, sit opettaja kysy et mitä sul on siellä sanoin että kännykkä mutta tuli kuitenki tarkastaa ja näki sen puukon.

      No pelokkaana kukkahattutätinä soitti oitis paikalle poliisit ja sit olinki aika vitun kusessa

      • Änk

        Vitun separit opettajat sä et ollu tekemäs sillä mitään ja polisit vaa


    • plaplaplaaa

      Ei kiusaamisen kohteeksi joutuminen oikeuta ketään tappamaan..

      • Vittu

        OOTSÄ KOSKAA TULLU KIUSATUKS
        TIIÄKS SÄ SEN VIIMEISEN ITSETUNNON RIPPEEN KATOAMISEN JA SEN VITUTUKSEN KU NE KUSIPÄISET KIUSAA
        ne pitäs tappaa


    • Maxa2012

      Ei ollut koulukiusattu lainkaan tämä puukottaja, vaan ainoastaan hiljainen ja syrjäänvetäytyvä. Monet ovat yrittäneet häntä mukaan leikkimään jo lapsena sekä teininä, mutta hän on aina ollut erakkoluonne ja erittäin riidanhaluinen ja suuttunut pienestä. Miksi aina tarvii muita syytellä jos yhdellä heittää päässä?????????????????????????????????????

    • atnhfrjnfhc
    • ex kiusattu

      sellasta seon kun opettajat ei puutu kiusaamiseen niin tällästä sattuu.muakin kiusattiin kun olin ala ja ylä asteella liki 20 vuotta sitten. Sitten tein lopun siitä hakkaamalla pari kiusaajaa sairaalaan. Toinen makasi sairaalas 3 viikkoa ja toinen viikon. Kumpaakaan ei näkynyt siinä koulussa enään.

    • 56788888888888888

      Nyt alkaa joku koulupuukotus aalto :DD

    • oikeuttaakkkg

      Onko väärin ajatella, että mun mielestä kaikki kiusaajat saa puukottaa ihan vapaasti? Siis jos sua oikeasti kiusataan ja näin ja puukotat sitä kiusaajaa, niin mitä väärää siinä on. Ei se ihminen ole sinulle enää ''ihminen'', hän on vain joku vitun paska ''eläin'' joka haittaa elämääsi.

      Jatkuva kiusaaminen henkisesti tai fyysisesti on pahinta väkivaltaa mitä on olemassa, puukottaminen on todella pientä tähän verrattuna. En ollenkaan käsitä miten jotkut voivat edes tuomita puukkoon tarttuneen ihmisen, jota on kiusattu putkeen 5 vuotta. SE ON VAIN OIKEUTTA IHMISET, EHKÄ SE ON RAAKAA MUTTA EI TÄMÄ OLEKAAN MIKÄÄN VITUN LEIKKI-KERHO !!

      • Entinen kiusattu

        Mielestäni on oikein jos kiusaajat joutuvat teho-osastolle jos ovat ensin kiusanneet jotakuta kauan tai muuten vakavasti. Jos kiusattu lopettaa kiusaamisen väkivalloin on kiusattu todennäköisimmin silloin yksin tuomionsa kanssa koska Suomen valtiovalta suojelee mieluummin kiusaajia kuin uhreja. Näin se valitettavasti vain jostakin syystä on. Jos paha saa palkkansa, ei uhria silloin pitäisi rangaista. Koulukiusauksen uhrit joutuvat helposti muutenkin kantamaan ikuista taakkaa mukanaan.

        Ollessani 80-luvulla koulussa sain kerran raivokohtauksen kiusaajan syljettyä naamalleni ja jahtasin puukon (jonka otin veistosalista) kanssa kiusaajaani. Mitään poliisijuttua siitä ei tullut, mutta koulun rehtori pahoinpiteli minua sen jälkeen ja kaiken lisäksi jouduin pöpilään tutkimuksiin. Mitään vikoja minusta ei kuitenkaan löytynyt vaikka rehtori oli kuvitellut minun olleen hullu vaikka se oli kiusaaja. Ja tämä kaikki tapahtui Helsingissä eikä missään tuppukylässä maalla.


      • IKnowEverything
        Entinen kiusattu kirjoitti:

        Mielestäni on oikein jos kiusaajat joutuvat teho-osastolle jos ovat ensin kiusanneet jotakuta kauan tai muuten vakavasti. Jos kiusattu lopettaa kiusaamisen väkivalloin on kiusattu todennäköisimmin silloin yksin tuomionsa kanssa koska Suomen valtiovalta suojelee mieluummin kiusaajia kuin uhreja. Näin se valitettavasti vain jostakin syystä on. Jos paha saa palkkansa, ei uhria silloin pitäisi rangaista. Koulukiusauksen uhrit joutuvat helposti muutenkin kantamaan ikuista taakkaa mukanaan.

        Ollessani 80-luvulla koulussa sain kerran raivokohtauksen kiusaajan syljettyä naamalleni ja jahtasin puukon (jonka otin veistosalista) kanssa kiusaajaani. Mitään poliisijuttua siitä ei tullut, mutta koulun rehtori pahoinpiteli minua sen jälkeen ja kaiken lisäksi jouduin pöpilään tutkimuksiin. Mitään vikoja minusta ei kuitenkaan löytynyt vaikka rehtori oli kuvitellut minun olleen hullu vaikka se oli kiusaaja. Ja tämä kaikki tapahtui Helsingissä eikä missään tuppukylässä maalla.

        Totta on että systeemi suojelee pahantekijöitä. Minua kiusattiin ala-asteella 3-5 luokka ja laitettiin pakkohoitoon. Toinen kiusattu kans. Kiusaajat sai sormenheristystä pakkohoitoreissujen jälkeen. Pakkohoito osastolla oli sitten kiusaajia lisää: sekopäitä jotka nakkeli esineitä, toi pistooleja tuonne osastolle (oikeita, ei leikkikaluja) ja hlökunta suvaitsi kaiken. Koittivat muka koulia musta kovapintaisen mutta kun ei kiinnosta olla samalla tasolla noitten paskojen kanssa. Kunnioituksen tulee olla jokaista olentoa kohtaan. Eli ei hyökkäilyjä.
        Sitä paitti, nuo vaan saa syytä olla kimpussa ku niitten kimppuun käy.

        Mua on kiusattu koko elämäni. Toinen vanhempi eli huoltaja hakkasi ja pätki ja uhkasi puukolla kun olin 12. Vuosia myöhemmin kun se mua pahoinpiteli tuntikausia psyykkisesti niin mitta tuli täyteen ja löin sitä eräällä esineellä polven alle. Loppu alistajan rehentely siihen joksiki aikaa. Oli uhri sitte vaihteeksi.

        Koskaan ei saanu olla hyvä olo. Onnellinen ei saanu olla. 2006 kävin korruptiota vastaan. kolme kertaa on ajettu nurkkaan, musta on tehty syyllinen rikoksiin joita en o tehny ja tuolla tavoin saatu oikeutus ajaa mua takaa. Kidutuksen jälkeen (sairaalassa, pakko'hoidossa') kuulee puheita kadulla: ei se mittää ollu ees tehny, turhaan jahattiin. Niin V**** idiootteja ihmisiä ettei olis vaikutusta vaikkei noilla aivoja ois!!

        Kuitenki alko häirintä uudestaan viime vuonna ja on jatkunu ja tänään oli viimesin juttu: tyyppi tuli vastaan kadulla täällä Oulussa ja näin että tolla on pahat mielessä. Sillä oli kännykkä johon puhu ja ku tuli kohalle, sanoi kännykkää pitäen: nyt se alko seuraamaan. Tarkottaa, ne tahtoo että huomaan heidät koska tietävät että sillon vaikutus on kielteinen. Tällä kertaa otinki tyypistä kuvan mutta anto ottaa. Eli luottaa siihen että jos laitan kuvan nettiin niin voivat hyökätä vastaan.

        Useimmat häiriköt on naisia (blondeja) ja miehiä (blondeja). Koska vaaleita ihmisiä on helpompi kontrolloida. Itte olin vaalea mutta geenit otti eri suunnan joten nousin jaloilleni ja noita illuminatin työntekijöitä vastaan.

        Jospa joku lukis ja tuntis myötätuntoa. On nimittäin surullinen tilanne.

        Itte joutuu työt tekemään mutta jos me kiusatut tuetaan toisiamme niin uskon että tilanne muuttuu hyväksi. Nuo pahat pitävät yhtä - siksi onnistuvat. Vain siksi. Me onnistumme vahvoina jos vain pidämme yhtä sillä kiusatuilla on aina suurempi potentiaali kuin kiusaajilla. Se on syy miksi kiusaamista on.

        Mutta se kirjottaja joka sano että kiusaa nyt kiusaajia. Ymmärrän täysin mutta itse asiassa sellainen toiminta tuottaa kielteistä.


    • Pohjan akka

      Koulukiusaajat voisi räjäyttää ilmaan lähimmällä koulun kalliolla koko koulun seuratessa tapahtumaa.Kaupunkiemme toreille on rakennettu alunperin myös paalut joihin ripustettiin rosvot syystä tai syyttä muille myös varoituikseksi. silloin ei rakennettu 5n tähden hotelleita verovaroin. nyt kansa saa laskea tarkkaan kun verovaramme levitetään ympäri maailmaa ja mitä jää pa rahaamme annetaan meille.Pohjanmaan poijjaat ja tytöt ovat maamme viimeisiä normaalilla ajattelutavalla toimivia jalat maassa eläviä,joilta maamme tarvitsee hyvin nopeaan järkineuvoja koko maankin hoidossa.

    • entinen kiusattu

      minua kiusattiin ala- ja yläaste aikaan. minä sain sen loppumaan ku vetelin kiusaajaa/kiusaajia turpaan. se loppu sitte siihen.

    • Eettinen? Eeppinen!

      Tampereen Alahärmälässä oli yritetty puukottaa muoviveitsellä.

    • adswdfdsef

      kiusatut näköjään tuppaavat olemaan niin säälittäviä yksilöitä, että pitää tulla puukon kanssa ja vielä takaapäin. tässä vinkki: kiusatut hiiret, jos te miehistysitte vähäsen, ehkä se kiusaaminen jopa loppuisi.

      • 500

        vittu mitä paskaa!!!
        Tähän sanon vain että kiusatut se on teistä kiinni kiusataanko teitä vai ei.
        Ittenikin kiusattiin ja päätn et se loppu ilman mitään opettajien/vanhempien apuja,saatana...
        Ja nytten sitten ite kiusaan näitä hinttari hikkejä...


      • 500

        vittu mitä paskaa!!!
        Tähän sanon vain että kiusatut se on teistä kiinni kiusataanko teitä vai ei.
        Ittenikin kiusattiin ja päätn et se loppu ilman mitään opettajien/vanhempien apuja,saatana...
        Ja nytten sitten ite kiusaan näitä hinttari hikkejä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe