Suomen rikkaat ajavat .... Skodalla

Paksu lompakko

154

1676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se faktaa on

      Rikkaaksi tulemisen perussääntöjä, älä maksa liikaa. Osta vain oikein hinnoiteltuja tuotteita.

      • Tiinukan mielipide.

        mielikuva.Uskokoon ken haluaa minusta rikkautta ei ole velkavelkainen elämä,En itse tykkää kys.merkistä lainkaan mutta se joka tykkää tykätköön rauhassa.


      • osssss

        Rikkailla ei niin väliä jos tonni sinne tänne.
        Köyhälle 2000e pelkästä jakopää huollosta on järjetön hinta!


    • Kaksi yhtä parempi?

      Olen sikarikas yksityisyrittäjä ja ajelen itse firman bemarilla, vaimolle ostettiin neliveto Yeti, tässä on nyt se ongelma, että vaimo ei anna minun ajaa tuota Skodaansa koskaan vaikka saisi siksi aikaa bemun alleen. On kuulemma ihastunut tuohon ihan liikaa. Pitääkö tässä ostaa pojan nimiin uusi Yeti, jotta isukkikin pääsee metsästysreissuillensa nelivedolla? Rahasta tämä ei ole kiinni mutta en kehtaa ostaa talon pihaan kahta Skodaa! Pitääkin käydä katsastamassa bemujen nelivetotarjonta ennen päätöksiä...

      • nnnx

        Kiva tarina, älykääpiö! Vedä k......


    • kappasenoa

      Mitä onko maailma tosiaan muuttunut!

    • Heh heh mikä vitsi

      Rikkaat ajaa Skodalla ja oikein sikarikkaat Ladalla.

      • reiska`

        Mikä on rikas, jos auto uutena maksaa 20te, pidetäänkö häntä rikkaana. Voi olla monenmielestä, vaa ei sillä rahalla saa vielä kuin kulkuneuvon, autot on eri asia.


    • välimallin mies

      No revitellään vähän. Porhot ostaa toiseksi ja kolmanneksi autoksi halvempia pelejejä ja ajaa itse ökyMersulla. Naurettia nuo lehtien jutu nykyään.

      • palle ramstetti

        Itse-asiassa ,eräs tuntemani ISOrikas ostaa autonsa aina käytettynä.


        Palle tietää tämänkin;)


      • mbmbb,b,mb,b,
        palle ramstetti kirjoitti:

        Itse-asiassa ,eräs tuntemani ISOrikas ostaa autonsa aina käytettynä.


        Palle tietää tämänkin;)

        Määrittele ISOrikas? Itse tunnen useita monimiljonäärejä, yksikään ei aja Skodalla


    • mb jsksi

      köyhällä ei ole varaa paskalla ajaa siksi minäkin ostin mersun

      • frogdog

        juurihan sanoit että paskaa ei kannata ostaa...


      • Anonyymi

        Mulla köyhällä ei ole varaa ajaa mersun lintalla . Siksi ajan Superbilla,joka on joka shteessa parempi.....


    • Köyhähkökö...

      Niin kait ne rikkaat ajaa Romaniassa ja Jugoslaviassakin Skodalla, kateeks käy...

      • Maantieto?

        Sellaista maata kuin Jugoslavia ei kyllä ole olemassakaan.


      • bigbangs

        Sattuu sattuu;)


      • Anonyymi

        Toyota on suosittu Romaniassa.


    • voihan vitalis

      Kas kun en ole huomannut, ajan itse kuitenki jenkkiautolla, siitä eroittaa vauraan köyhästä. Skeidalla, haaahaaaahaaaaa.

      • Jaaha vai niin

        ... ajat sitten varmaankin Dodgella eli Fiiatilla, heh.


    • niin varmaan

      jos rikkaaksi sanotaan Espoossa rivitalossa asuvaa Nokia-insinööriä, jolla on 500000 velkaa ja epävarmuus työpaikasta.

    • ei ole totta

      Suomi on köyhtynyt vuosi vuodelta mutta että jo noin köyhä......

      • kateellinen ihminen

        Totta tämä taitaa olla. Mulla on naapuri, joka ajoi ennen firmansa myyntiä Mersu E-sarjan autolla. Sitten kun fima oli myyty ja miljoonat tilllä, vaihtoi mopoautoon (jossa kyllä kait automaattivaihteet).


      • osssss

        VW autoilla tarvii rahaa korjauksiin.Mutta miksi köyhätkin ostamma nitä?


    • Kaarle IV

      Niin, miksi ostatte Volkkareita ?
      Kun vaihtaa Volkkarin Skodaan niin köyhtyminen
      loppuu.
      Tervetuloa osssss varakkaiden ja vaurastuvien Skodan omistajien
      joukkoon.
      Tsekkiläinen Skoda on tiedolla, taidolla ja terävällä älyllä valmistettu
      auto.

      • Anonyymi

        Juu! 1999 vuodesta asti on ollut SKODA alla . Merkki ei vaihdu mihinkään muuhun....Kyllä Superb Combi 3.6 4x4 hakkaa mersun ja pemarin lintat mennen tullen.....


    • Ei mitään uutta!!

      Itse en ole mikää rikas, tulot maltilliset ja omaisuus 5-10milj. €, mutta kavereita on tosi rikkaita, yksikin ylti muutama vuosi sitten ihan ykköseksi ja opiskeluaika meni kuunnellessa sitä Halkolan pilkkalaulua 20 rikkasta perhettä... Voin hyvin uskoa, että Skodalla ajellaan ja muilla VW-konsernin tuotteilla, jopa Wartburgillakin ennen jotkut ajeli.

      • rin-tin-tin gt

        Warrehan olikin tilava perheauto, varsinkin farmarina. Ei osunut Warre Touristissa pää kattoon pitkälläkään miehellä. Passatissa saa istua takapenkillä kippurassa.


      • Ei mitään uutta!!
        rin-tin-tin gt kirjoitti:

        Warrehan olikin tilava perheauto, varsinkin farmarina. Ei osunut Warre Touristissa pää kattoon pitkälläkään miehellä. Passatissa saa istua takapenkillä kippurassa.

        Warre oli ihan tuiki tavallinen auto rikkaissa perheissä kakkosautona. Jostain syystä tolla "harppi-Saksan" kotterolla ei leimautunut komukaksi. Tavattoman halpa auto ostaa nuorisolle, kesti oman aikansa ja ostettiin uusi. Meilläkin taisi olla näitä uutena kolme kappaletta silloin aikanaan 70-80 luvulla, kaverilla oli uusi Skoda ja muutamilla kavereilla oli uusia Ladoja. Nää itävehkeet maksoi silloin niin vähän, että papat osti niitä meille kersoille melko hervottomasti, kaveri sai ton Skodan ihan sillä, kun lupas olla polttamatta tupakkaa kotona sisällä, ettei tapetit ja taulut ala haisemaan tupakalle.
        Nykyään on ihan sama juttu, uusi Skoda on halpa ostaa, niin miksi tuhlata hyvää rahaa johonkin muuhun.


    • Keskituloinen

      Totta, monella kakkosautona. Ykkösautona ei juuri kenelläkään, jolla oikeasti on rahaa autoiluun. Itsekin harkitsen tuota kakkosautoksi.

      • keskituloinen +

        Noo, ei me sadan tonnin vuosituloilla rikkaita olla. Vaimo ajelee Priuksella ja minä nelariskodalla. Just tuli mökiltä, oli mukava keli .Piti laittaa siellä Honda- MP akku lataukseen ja laittaa Fipperin pressut paremmin päälle. Ei ollu mökkitietä aurattu.
        Paikallinen maanviljelijä taitaa olla vähän laiskalla tuulella ny;)
        Hiton hyvä oli ajaa Nelariskoda tänne kotiin ,alapihalle. Se on tämä maakuntajärven läntinen rantatie aina niin hyvin aurattukin

        Ketähän äänestäis? Se ei mulle riitä äänestysperusteeksi että Katainenkin ajelee Skodalla. Arhinmäkeä tai Haavistoa ehkä. Väyrynen kyllä ansaitsisi päässä päästä Resupentiksi kun silläkin on etelän kämppä tääsä suht lähellä;)


      • Nyt oli rikkaista...

        puhe ja silloin ei ole mitään merkitystä mitä laitetaan autoiluun. Rikas ajaa Skodalla taikka jollain muulla, kun ei ole sitä köyhien näyttämisen tarvetta.

        Ei Skodassa mitään vikaa ole autona, voin harkita itsekin sitä seuraavaksi autoksi, ei herätä liikaa huomiota, toimiva auto.


    • 5000e/kk

      Tutkimuksessa RIKAS = YLIN DESIILI = 1/10 = 4500e/kk tienaava. Itsekkin tienaan yli sen ja minulla on sekä Skoda että Dacia koska kiitos korkean ver-progressin minulla ei ole varaa muuhun.

    • oppia ikä kaikki

      Onko joillekin tosiaankin yllätys se, ettei varakkuuden mitta ole auto? Siis, ettei varakkaille auto voisi olla pelkästään väline liikkua paikasta toiseen?
      Hyvänen aika sentään...
      Eihän oikeasti varakkailla ole mitään tarvetta kasvattaa itsetuntoaan statusautolla sen useammin kuin muillakaan kansalaisilla. Ja onhan Skodan ihan hyvä auto, vaikkei statusarvoa sillä olekaan.

    • NO HUH HUH

      Taas palsta täynnä rahattomia ja autottomia.

    • bbmbmb,b,b,b,b,b,

      Minä ansaitsen yli 110.000 eur luontoisetuineen bruttona vuodessa, enkä ole rikas. En, vaikka lisäksi vaimo ansaitsee n. 35.000 eur. Yhteenlaskettu nettopalkka kuukaudessa on jotakuinkin 6.700 eur. Mutta en myöskään aja Skodalla.

      • hymyilen vinosti

        Tämä oli hyvä ja arvokas tieto. Vai oliko? Saman tien voisit käydä kaikien muidenkin automerkkien palstoilla kertomassa, millä merkillä ET aja. Hahahahahahaha.

        PS en usko pätkääkään juttuihisi 110 000 euron vuosiansioista.


      • jgjgjgjgkllhlkhlkh
        hymyilen vinosti kirjoitti:

        Tämä oli hyvä ja arvokas tieto. Vai oliko? Saman tien voisit käydä kaikien muidenkin automerkkien palstoilla kertomassa, millä merkillä ET aja. Hahahahahahaha.

        PS en usko pätkääkään juttuihisi 110 000 euron vuosiansioista.

        Sepä on minulle ihan sama uskotko, vai et. Peruspalkkani on 7700 /kk, auto- ja puhelinetu 1030/ kk sekä bonukset keskimäärin 900/kk. Lisäksi tulee koti- ja ulkomaan päivärahoja jonkin verran, mutta ne eivät ole vuositasolla kuin 2000. Luulenpa, että kaltaisesi vinisijä on vain kateellinen...

        Hymyile sinä vaan vinosti, minua vain lähinnä naurattaa aina tilipäivisin.


      • osssss
        jgjgjgjgkllhlkhlkh kirjoitti:

        Sepä on minulle ihan sama uskotko, vai et. Peruspalkkani on 7700 /kk, auto- ja puhelinetu 1030/ kk sekä bonukset keskimäärin 900/kk. Lisäksi tulee koti- ja ulkomaan päivärahoja jonkin verran, mutta ne eivät ole vuositasolla kuin 2000. Luulenpa, että kaltaisesi vinisijä on vain kateellinen...

        Hymyile sinä vaan vinosti, minua vain lähinnä naurattaa aina tilipäivisin.

        Noilla tuloilla pystyy jo vw autoilla ajamaan.Issellä netto 25000e vuodessa ja kahteen volkkariin kulut 3000-4000e vuodessa polttoaineet.


      • DI-88
        jgjgjgjgkllhlkhlkh kirjoitti:

        Sepä on minulle ihan sama uskotko, vai et. Peruspalkkani on 7700 /kk, auto- ja puhelinetu 1030/ kk sekä bonukset keskimäärin 900/kk. Lisäksi tulee koti- ja ulkomaan päivärahoja jonkin verran, mutta ne eivät ole vuositasolla kuin 2000. Luulenpa, että kaltaisesi vinisijä on vain kateellinen...

        Hymyile sinä vaan vinosti, minua vain lähinnä naurattaa aina tilipäivisin.

        Opettele ensin oikeinkirjoitusta. Sen näkee aina suoraan tekstin rakenteesta ja kielioppivirheistä missä palkkaluokassa kukin on.


      • osssss
        DI-88 kirjoitti:

        Opettele ensin oikeinkirjoitusta. Sen näkee aina suoraan tekstin rakenteesta ja kielioppivirheistä missä palkkaluokassa kukin on.

        Ole ylpeä jos tienaat paperihommilla.Anna muiden tehdä työt rauhassa.


      • koitapa jaksaa
        jgjgjgjgkllhlkhlkh kirjoitti:

        Sepä on minulle ihan sama uskotko, vai et. Peruspalkkani on 7700 /kk, auto- ja puhelinetu 1030/ kk sekä bonukset keskimäärin 900/kk. Lisäksi tulee koti- ja ulkomaan päivärahoja jonkin verran, mutta ne eivät ole vuositasolla kuin 2000. Luulenpa, että kaltaisesi vinisijä on vain kateellinen...

        Hymyile sinä vaan vinosti, minua vain lähinnä naurattaa aina tilipäivisin.

        Ei muuten käy kateeksi. Valitan.
        Notku vain lentokentillä aamuyöt. Veivaa powerpointteja kiinalaisella läppärillä hotellihuoneessa . Jetlaggi nukuttaa kummasti;)
        Kerää stressipisteet tappiin neljännesvuosittain ja pysy tavoitteissa.
        Kiitos ei .
        Minun palkkani on Br on 3500e kuussa ja työmatka 2km. Mökille on pidempi . 14okm
        Käy sinäkin kuitenkin kotona ja anna aikaa perhelle.

        "Sic transit gloria mundi"


      • heh heh ja hoh hoh
        jgjgjgjgkllhlkhlkh kirjoitti:

        Sepä on minulle ihan sama uskotko, vai et. Peruspalkkani on 7700 /kk, auto- ja puhelinetu 1030/ kk sekä bonukset keskimäärin 900/kk. Lisäksi tulee koti- ja ulkomaan päivärahoja jonkin verran, mutta ne eivät ole vuositasolla kuin 2000. Luulenpa, että kaltaisesi vinisijä on vain kateellinen...

        Hymyile sinä vaan vinosti, minua vain lähinnä naurattaa aina tilipäivisin.

        Tässähän onki n ollut kyse rikkaista, ei wannabe-rikkaista, joten ;-)


      • bkb,b,b
        koitapa jaksaa kirjoitti:

        Ei muuten käy kateeksi. Valitan.
        Notku vain lentokentillä aamuyöt. Veivaa powerpointteja kiinalaisella läppärillä hotellihuoneessa . Jetlaggi nukuttaa kummasti;)
        Kerää stressipisteet tappiin neljännesvuosittain ja pysy tavoitteissa.
        Kiitos ei .
        Minun palkkani on Br on 3500e kuussa ja työmatka 2km. Mökille on pidempi . 14okm
        Käy sinäkin kuitenkin kotona ja anna aikaa perhelle.

        "Sic transit gloria mundi"

        Tuota tuota... ei minun tarvitse notkua kentillä aamuöitä, kun yöt ovat nukkumista varten ja kun olen riittävän korkeassa asemassa työpaikassani, niin voin itse valita rytmini. Toki matkustamista on, mutta pääsääntöisesti ihan järkeviin aikoihin. Esityksiäkään ei tartte vääntää, kun on hyvät alaiset sitä varten, lähinnä tarvitsee vain tehdä päätöksiöä niiden pohjalta, joskus oikeita, joskus ne menevät väärin. Työmatkaa minulla 4 kilometriä ja mökille 10 km. Kotosalla olen suurimman osan ajasta!


      • Vinoilen hymysti
        bkb,b,b kirjoitti:

        Tuota tuota... ei minun tarvitse notkua kentillä aamuöitä, kun yöt ovat nukkumista varten ja kun olen riittävän korkeassa asemassa työpaikassani, niin voin itse valita rytmini. Toki matkustamista on, mutta pääsääntöisesti ihan järkeviin aikoihin. Esityksiäkään ei tartte vääntää, kun on hyvät alaiset sitä varten, lähinnä tarvitsee vain tehdä päätöksiöä niiden pohjalta, joskus oikeita, joskus ne menevät väärin. Työmatkaa minulla 4 kilometriä ja mökille 10 km. Kotosalla olen suurimman osan ajasta!

        .. korkeassa asemassa olevat ei kyllä kirjoittele tänne suoli-palstalle, joten uskottavuus on edelleen täysi nolla. Varmaankin unohdit mainita, että ajat tietenkin Tuijota Anjoviksella.


      • ,b,b,bb-bkm,-b
        Vinoilen hymysti kirjoitti:

        .. korkeassa asemassa olevat ei kyllä kirjoittele tänne suoli-palstalle, joten uskottavuus on edelleen täysi nolla. Varmaankin unohdit mainita, että ajat tietenkin Tuijota Anjoviksella.

        En aja Toipotoilla, vaan Saksassa valmistetulla työsuhdeautolla. Merkillä ei ole niin väliä, Nykyinen tittelini on varatoimitusjohtaja. Hymyile vaan, mutta miksi vinosti? Onko toinen puoli naamastasi valitettavasti halvaantunut?


      • voi lapsiraukkaa
        ,b,b,bb-bkm,-b kirjoitti:

        En aja Toipotoilla, vaan Saksassa valmistetulla työsuhdeautolla. Merkillä ei ole niin väliä, Nykyinen tittelini on varatoimitusjohtaja. Hymyile vaan, mutta miksi vinosti? Onko toinen puoli naamastasi valitettavasti halvaantunut?

        Varatoimitusjohtaja asiantuntijapalkalla... ;-)
        No jokainen voi nimittää itsensä varatoimitusjohtajaksi tai toimitusjohtajaksi omassa tai isänsä kahden hengen pienyrityksessä.

        Että kaikenlaisia heikon itsetunnon omaavia idiootteja täälläkin...


      • SAANKO KYSYÄ?
        ,b,b,bb-bkm,-b kirjoitti:

        En aja Toipotoilla, vaan Saksassa valmistetulla työsuhdeautolla. Merkillä ei ole niin väliä, Nykyinen tittelini on varatoimitusjohtaja. Hymyile vaan, mutta miksi vinosti? Onko toinen puoli naamastasi valitettavasti halvaantunut?

        Miksi herra varatoimitusjohtajalle on tärkeää notkua Skoda-palstalla?

        Miksi herra varatoimitusjohtajalle on tärkeää korostaa, että EI aja Skodalla?

        Miksi herra varatoimitusjohtajalle on tärkeää tuoda esiin itseään?

        Ettei vaan olisi kysymyksessä avohoitopotilas...


      • b,b,b,bllklkkl
        voi lapsiraukkaa kirjoitti:

        Varatoimitusjohtaja asiantuntijapalkalla... ;-)
        No jokainen voi nimittää itsensä varatoimitusjohtajaksi tai toimitusjohtajaksi omassa tai isänsä kahden hengen pienyrityksessä.

        Että kaikenlaisia heikon itsetunnon omaavia idiootteja täälläkin...

        Nooh... ei ole kahden hengen yritys, mutta on 32- vuotiaalle miehelle hyvä uran alku. Heh, sinua taitaa ottaa päähän tosi rajusti? Heh!


      • skodarunkkarit
        SAANKO KYSYÄ? kirjoitti:

        Miksi herra varatoimitusjohtajalle on tärkeää notkua Skoda-palstalla?

        Miksi herra varatoimitusjohtajalle on tärkeää korostaa, että EI aja Skodalla?

        Miksi herra varatoimitusjohtajalle on tärkeää tuoda esiin itseään?

        Ettei vaan olisi kysymyksessä avohoitopotilas...

        Miksi sinä täällä tähän aikaan kirjoitat, eikö sun pitäisi olla makkaratehtaalla iltavuorossa? Vai kävitkö taas hakemassa saikkua, kun ei idän ihme, ryssän hajuinen sokota lähtenyt käyntiin? Vitun skodahomo!


      • Do dii!
        skodarunkkarit kirjoitti:

        Miksi sinä täällä tähän aikaan kirjoitat, eikö sun pitäisi olla makkaratehtaalla iltavuorossa? Vai kävitkö taas hakemassa saikkua, kun ei idän ihme, ryssän hajuinen sokota lähtenyt käyntiin? Vitun skodahomo!

        Herra varatoimitusjohtajan syvin olemus paljastui. Kielenkäyttö osoittaa, että asialla olikin vain rääväsuu kakara, keskenkasvuinen amispelle.


      • bkjbhökökhh
        Do dii! kirjoitti:

        Herra varatoimitusjohtajan syvin olemus paljastui. Kielenkäyttö osoittaa, että asialla olikin vain rääväsuu kakara, keskenkasvuinen amispelle.

        Heh... hieman meni arvauksesi väärin. Ei ole minun näppikseltäni tuo oksennus.


      • sulla ei kiirettä
        b,b,b,bllklkkl kirjoitti:

        Nooh... ei ole kahden hengen yritys, mutta on 32- vuotiaalle miehelle hyvä uran alku. Heh, sinua taitaa ottaa päähän tosi rajusti? Heh!

        Ai jaa, sähän oletkin vasta poikanen. No ei ihme nuo lapselliset jutut...
        Ikä hoitaa tuon itsetunto-ongelmasi, odota vaan rauhassa. Voit vielä päästä kunnon töihinkin, lattialta on kuitenkin hyvä aloittaa... Koulutus olisi ollut hyvä, mutta onnsituu se pidempikin tie, jos vain jaksat puurtaa..


      • koitapa jaksaa
        bkjbhökökhh kirjoitti:

        Heh... hieman meni arvauksesi väärin. Ei ole minun näppikseltäni tuo oksennus.

        Tervepä varatoimitusjohtaja. Minulle tuli tuo jo aikaisemmin esitetty kysymys myös mieleen .Miksi käytät kallista aikaasi kinastelemalla automerkkipalstalla?
        Miksi?
        Et nimittäin voi saada tästä mitään tyydytystä paitsi jos taustasi on köyhistä oloista ja tahdot näyttää nyt että .Katsokaa "köyhät" Teistäkin olisi voinut tulla varatoimitusjohtaja jos olisitte valinneet toisin? Jos ylemmyydentunteesi siis perustuu asemaasi yhtiössäsi ja automerkkiisi ,olen aika lailla ihmeissäni.
        Taidat tuottaa komponetteja maahan. metalli - tai paperiteollisuuteen luulen ,Itä-suomessa?
        Tuossa joku aikaisemmin totesi oivaltavasti että meillä suomalaisilla ,virolaisilla ja venäläisillä taitaa olla yhteinen murhe. Itsetuntoa pitää vahvistaa automerkillä ja statuksen esittämisellä. IHAN oudoissakin yhteyksissä. Paitsi kun et taida uskaltaa kertoa millä autoilla ajat päivittäinajosi.? Automerkkipalsta!
        Lupaan että en edelleenkään tule kateelliseksi. Teepä se niin nostan hattua ja toivotan hyvää kevättalvea;)


      • skodarunkut
        koitapa jaksaa kirjoitti:

        Tervepä varatoimitusjohtaja. Minulle tuli tuo jo aikaisemmin esitetty kysymys myös mieleen .Miksi käytät kallista aikaasi kinastelemalla automerkkipalstalla?
        Miksi?
        Et nimittäin voi saada tästä mitään tyydytystä paitsi jos taustasi on köyhistä oloista ja tahdot näyttää nyt että .Katsokaa "köyhät" Teistäkin olisi voinut tulla varatoimitusjohtaja jos olisitte valinneet toisin? Jos ylemmyydentunteesi siis perustuu asemaasi yhtiössäsi ja automerkkiisi ,olen aika lailla ihmeissäni.
        Taidat tuottaa komponetteja maahan. metalli - tai paperiteollisuuteen luulen ,Itä-suomessa?
        Tuossa joku aikaisemmin totesi oivaltavasti että meillä suomalaisilla ,virolaisilla ja venäläisillä taitaa olla yhteinen murhe. Itsetuntoa pitää vahvistaa automerkillä ja statuksen esittämisellä. IHAN oudoissakin yhteyksissä. Paitsi kun et taida uskaltaa kertoa millä autoilla ajat päivittäinajosi.? Automerkkipalsta!
        Lupaan että en edelleenkään tule kateelliseksi. Teepä se niin nostan hattua ja toivotan hyvää kevättalvea;)

        OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


      • koitapa jaksaa
        skodarunkut kirjoitti:

        OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

        Kato nyt tätäkin;)


      • Aina vaan vinossa...
        bkjbhökökhh kirjoitti:

        Heh... hieman meni arvauksesi väärin. Ei ole minun näppikseltäni tuo oksennus.

        NO VASTAAPA SITTEN ESITETTYIHIN KYSYMYKSIIN.


    • vnmvmkjlglg

      Ei nettotulot ole oikeasti kummoiset, kun veroprosentti hipoo 40 pakolliset eläke- ym. maksut, joten parempi mennä tuolla työsuhdekapistuksella.

      • Filofosi

        Älkää nyt vielä lopettako. Toi teidän debatti on ihan täyttää skolastiikaa! Hyvä pojat.


      • skodasofi
        Filofosi kirjoitti:

        Älkää nyt vielä lopettako. Toi teidän debatti on ihan täyttää skolastiikaa! Hyvä pojat.

        "...täyttää skolastiikaa'

        Tarkoitit varmaan skodastiikkaa..


    • tilastollista faktaa

      Ja köyhä vähä-älyinen tuulipukukansa ajaa toyotalla.

    • Hehee, selitystä piisaa

      Jos kirjoittaisin Volvo-, MB- tai BMW-palstalle että rikkaat ajavat ko. merkeillä, ei tulisi yhtään vastausta. Koska kaikki tietää sen, samoin kuin senkin ettei yksikään edes varakas aja millään Skodalla.

    • niin juuri
    • epätietoinen.

      Itselläni oli aikoinaan skoda. Ostin sitten mersun- ja kas kummaa naapuri lopetti tervehtimisen samana päivänä (hänellä on skoda) Luulisi nyt rikkaan naapurinikin tajuavan, että joku haluaa ajella mukavasti ilman nitinöitä, kolinoita.

    • Mersumies

      no sepä vasta olisikin jos rikkaat ajaisi lootalla.heh heh.
      no ei sentään rikkaatkaan niin tyhmiä ole että itäautoon rahansa laittaavat.

      • GREY MASS

        Heh. Yleensäkin rikkailla kumma käsitys siitä, että mersut ja BMW on parasta. Kumpikaan noista ei ole koskaan osannut tehdä hienoa autoa. Ihmettelen 800 tuhannen euron mersunkin ulkonäköä, kyllä siitä jää pahasti uupumaan jotain ja aivan liian basiccia muotoilua edelleen, vaikka jotain yritettykin. En ajaisi tyhmännäköisellä autolla, vaikka siinä tehoa olisikin. Mieluummin otan molemmat ominaisuudet. No nykyään ei näköjään vaan enää osata.

        Itse en ole rikas, mutta tavoitteeni on ostaa joskus vielä auto, joita on vain 16 kpl identtisiä koko maailmassa. Se on hieno tavoite. Rahaa paljon suurempi ongelma on se, että syttyykö autoilukipinä koskaan enää omalla kohdallani. Ajelin vain 3 vuotta (2002-2005), ja kyllästyin koko autoiluun, ainakin toistaiseksi. Mutta jos joskus vielä kiinnostaa niin tuollainen harvinaisuus napsahtaa. Ainoa auto koko maailmassa, joka voisi enää oikeesti kiinnostaa. Ei rahaakaan puuttuisi enää kuin vähän yli 12k€, kun on säätössä kuitenkin jokunen kymppikiloeuro, vaikka aika varaton muuten olenkin. Noita ei ökyrikkaatkaan saa noin vaan hommattua, ne kun ei ole noin vain ostettavissa apteekin hyllyltä, kun valmistuskin lopetettiin jo ajat ajat sitten. Veikkaan, että 98 % suomalaisista ei ole koskaan edes kuullut koko autosta ja näitähän ei ole kuin muutama Euroopassa. Tieto on todellista valtaa tässä asiassa, ja sitä ei jaeta mistään summasta. Muutamia hyviä yksiöitä löysin heti vähän ajettuina, kun olen seuraillut, ja hinnasta on lähtenyt jo reilusti yli sata tonnia pois verrattuna uuteen. Hyvä puoli myös, ettei tulli osaa tehdä todellista autoveropäätöstä, kun ei ole oikein mitään mihin verrata. Niitten on vaan heitettävä jostain jotain. Mutta tiedän suunnilleen ne kulut ja nekin on laskettu yläkanttiin varmuudeksi. Pitää vaan tietää mitä ostaa, itse en koskaan ostaisi noita mersuja tai bemuja tai muitakaan "wannabe" -erikoisuuksia, ovat aivan liian harmaata tasapaksua massaa kuitenkin, vaikka olisivatkin laadukkaita muuten.

        Ja jos olisikin rahaa, niin Ferrariakaan en ostaisi tai lamboa tai muuta tunnettua, sillä niitäkin on jo aivan liikaa. Jos vaikka Suomessa on jo muistaakseni yli 100 Ferraria, niin kyllä mieluummin otan auton jota on Suomessa 0 ja Euroopassa ehkä yhden käden sormien verran ja muissa maanosissa sitten loput hajautuneena määrinä. Harvinaisuus on päivän sana, ei enää auton arvo. Ainakin minulle. Minulle autossa on tärkeää, että kulkee kunnolla ja näyttää aivan törkeen hyvältä ja on vielä super harvinaisuus, siis aivan super harvinaisuus. Niitä mä arvostan. Minkäs sille voi kun ei rikkaat tiedä paremmasta, markkinointi jyllää ja aivopesee. Tsau.


      • plaatua

        On mullakin jaguaari mökillä.


    • Laatuasenollapitää

      Rikkaat ajavat Skodalla, kun eivät paremman päälle ymmärrä.

      Niinhän sitä sanotaan että kauneus ja viisaus ei sovi samaan päähän, joten rikkaus ja viisaus lienee yhtä vaikea yhdistää.

      No onhan niitä muutamia poikkeuksiakin.

      • ^Metsään meni

        Skodistit nimenoman juuri tietävät mitä kannattaa ostaa ja miksi. Skodassa lattu/hintasuhde on kohdallaan. Ne, jotka eivät autoista mitään ymmärrä, ostavat "varmuuden vuoksi" kalliin auton, joka heidän mielestään täytyy olla hyvä.

        Mitä tulee tuohon letkautuksen, niin sekin meni ihan väärin päin. Tyhmistä ei tule rikkaita.


    • ajatella

      Ja rikkaista tyhmistä tulee hyvin äkkiä köyhiä.

    • Jere!

      Kyllä se vaan noin on.

    • hih hih

      Niin ajavatkiin.

    • tietäjä.

      Tämä tieto ottaa koville palstan persaukisille trolleille.

    • simply clever

      Rikkaat valitsevat parhaan.

    • Rich Man

      Rikkaat ymmärtävät hyvän päälle.

    • To be rich

      Rikkaat ostavat parasta.

    • Jorkki

      Tämä ottaa monia koville.

    • oikeat rikkaat

      Valitettavasti oikeasti rikkaat eivät aja skodalla koska heillä on varaa ostaa oikeitakin autoja.

    • Näin se menee

      Ja provot itkee.

    • Jaska.

      Täälläkin seudulla on paljon Skodia, on semmoista parempaa asuinaluetta.

    • hyvin toimeentuleva

      En ole rikas (rikas = epämääräinen käsite), mutta hyvin toimeentuleva, pankkitililläkin on rahaa sen verran, että ei ole ennen tilipäivää viimeiset menossa. Auto on Skoda.

    • Hyvä valinta

      Milläpä muullakaan.

    • ajat muuttuu

      Kohta kerrotaan rikkaiden ajavan Dacialla, siinä on vielä parempi hinta/laatusuhde.

    • Trolli itkee

      Tämä on kova pala trolleille.

      • Anonyymi

        Niin on.


    • Tiedossa on

      Varakkaiden autohan se on.

    • 20+19

      Tuntuu olevan rahamiesten auto.

    • Thick Walletti

      Siinä se taas nähtiin.

    • Roope.

      Tuonhan tietää kaikki.

    • Grensson

      Milläpä muullakaan.

    • Massi

      Niin tekevät.

    • Rokkifelleri

      Onhan tuo tutkittu juttu.

    • Massimo1

      Rikkailla on varaa valita.

    • Rikkaiden valinta

      Skoda on varakkaiden valinta.

    • Rike

      Ajavat jotkut muillakin premium-merkeillä.

      • Perniumi

        Eipä niitä montaa muuta premium merkkiä ole.


    • Äveri

      Skodalla ajavat äveriäät.

      • Anonyymi

        Enpä tiedä,mutta meidän työmaalla (n.12 työntekijää tilanteesta riippuen) jo yli puolet ajavat parhaalla AUTOLLA ELI SKODALLA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä,mutta meidän työmaalla (n.12 työntekijää tilanteesta riippuen) jo yli puolet ajavat parhaalla AUTOLLA ELI SKODALLA!

        Hieno homma.


    • Nauttija.

      Trollit repee per.seensä tuosta tiedosta.

      • Reeps

        Niin tekee.


    • Ökyrikas

      Rikkaat osaavat valita autonsa.

    • hkklel

      Oikeesti Urpot!!!

      Kukaan täysjärkinen jolla on rahaa ei varmasti aja Skeidalla. Premiumia se olla pitää ja Skeidassa sitä ei ole missään muodossa. Se on ihan samalla tasolla Tojon kanssa. Sen verran kuitenkin autona skeidaakin pidän, että on se parempi kuin Pösö, Rellu ja Shitakka tai Fiat. Jos tämä nyt jotenkin juntti Skeidan omistajaa lämmittää.

      BMW, AUdi ja Mersu on parhaimmat autot. Sanoo köyhät kateelliset mitä vaan!!! Itse oon ajanut vuosien aikana kaikilla noilla merkeillä ja nyt on alla BMW.

    • Rollsson

      Skodalla ja Rollsilla.25

    • Mike.

      Milläpä muullakaan.

    • Pake

      Pitää paikkansa.

    • Tero.

      Revitään.

      • Turo.

        Näin tehdään.


    • Richmann

      Paras kelpaa rikkaille.

    • Tietäjä.

      Onhan tuo ollut tiedossa pitkään.

    • kyöstit

      Kyllähän tuo skodan ostaminen kertoo enemmänkin tulotasosta, kun ei ole varaa ostaa Premiumia ,niin hommataan sitten joku ritsa mieltä lämmittämään.......

      • Simpeleen ilotalo

        Näinhän se on yksinkertainen veljeni. Ihmiset ostavat eri hintaisia autoja, koska ei ole varaa ostaa sitä kalleinta premiumia!

        Ei-premium = "joku ritsa"?????

        hahahahahahahaaaaaaaaa

        Kyllähän nämä nolot rölötykset kertovat enemmänkin kirjoittajan ymmärryksen puutteesta.


      • Premiumisti

        Itse ostin uudenkarhean premiumin joka maksoi viitisen tonnia enemmän kuin Octavia hyvillä varusteilla. Varakkaampi naapurini taas osti Octavian. Minun autoni pitää kulkea 250 km/h. Kohottaa kummasti itsetuntoa kun tietää, että voimavaroja on.


      • osssss
        Premiumisti kirjoitti:

        Itse ostin uudenkarhean premiumin joka maksoi viitisen tonnia enemmän kuin Octavia hyvillä varusteilla. Varakkaampi naapurini taas osti Octavian. Minun autoni pitää kulkea 250 km/h. Kohottaa kummasti itsetuntoa kun tietää, että voimavaroja on.

        Köyhän iloja?
        Osta 30000e skoda ja vuodessa arvonalenema n.8000e.Siihen osamaksu paalle ja kulut niin onpa halpaa menoa?

        Mieluimmin 60tkm ajettu manuaali tdi niin voi olla jopa hyvä ostos.


      • Premiumisti
        osssss kirjoitti:

        Köyhän iloja?
        Osta 30000e skoda ja vuodessa arvonalenema n.8000e.Siihen osamaksu paalle ja kulut niin onpa halpaa menoa?

        Mieluimmin 60tkm ajettu manuaali tdi niin voi olla jopa hyvä ostos.

        Skodalla ajaminen on edullista. Sillä on hyvä jälleenmyyntiarvokin. Muutenkin autona erittäin hyvä kuten testitkin kertovat.


    • kyöstit

      p.s. ja lämmittäähän se ritsa kun dsg-vaihteisto-jakopäät laukeaa. Näemmä vastasit ihan itse omaan kirjoitukseesi: nämä nolot rölötykset..........

    • Ei rikas

      Seuraava autoni on Skoda.

    • Huomioitsija.

      Paljon näkyy Skodia arvostetuilla asuinalueella.

      • huomaaja1

        Niin tekee.


    • Toteaja.

      Kyllähän rikkaat ajavat myös muilla premium-merkeillä.

    • toteaja.

      Kelpaa myös rikkaille yrityksille.

    • Lotteri

      Skoda kelpaa lottovoittajillekin.

    • Montako skoodaa Cheekillä on?

    • Lottovoittajille.kelpaa

      Vauraan väen auto.

      • Varakas1

        Kyllä vain.


      • Anonyymi

        Sitä se on.


    • Anonyymi

      eiku dacialla

    • Anonyymi

      Ei köyhillä ole varaa jatkuviin tuhansien eurojen huoltoihin.

      • Anonyymi

        Siksi skoodailijat pysyvät ikuisesti köyhinä.


    • Anonyymi

      Milläpä muullakaan.

    • Anonyymi

      Jotkut Bentleylläkin.

    • Anonyymi

      Niin ajavat.

    • Anonyymi

      Köyhää tojopoikaa harmittaa.

    • Anonyymi

      Näin se on.

    • Anonyymi

      Heillä on järkeä valita hyvä auto.

    • Anonyymi

      Tottahan tämä on.

    • Anonyymi

      Hyvä valinta.

    • Anonyymi

      Tottahan tämä.

    • Anonyymi

      Tämä on totta.

    • Anonyymi

      Tottakai ajavat.

    • Anonyymi

      Tiedetty jo kauan.

    • Anonyymi

      Millä muullakaan.

    • Anonyymi

      Milläpä muullakaan!

    • Anonyymi

      Onhan tämä tiedetty.

    • Anonyymi

      Tämän olen huomannut.

    • Anonyymi

      Vuorineuvokset ajavat Skodalla.

      • Anonyymi

        Myös kauppaneuvokset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös kauppaneuvokset.

        Ja vuoristoneuvokset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vuoristoneuvokset.

        Yleensäkin neuvokset.


    • Anonyymi

      Skoda Enyag on melko kallis.

      • Anonyymi

        On, mutta on se hyväkin.


    • Anonyymi

      Hyvin ovat rikkaat valinneet.

      • Anonyymi

        Osaavat valita.


    • Anonyymi

      Tämä on tiedossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe