Yksi kokemus Restylanesta ja Botoxista

botoxnaama82

Tai siis onhan tässä jo pari kertaa oltu mjutta kuitenkin. Ikää minulla 29v ja ensimmäisen kerran otin Restylanea 27 vuotiaana. Otsa ihan täynnä kaameita ryppyjä ja tosi syviäkin, joita ei enää peitelty millään supersilottaja-voiteilla.

Laitoin Restylanea 2 kertaa. Ensimmäisella kerralla menin kosmetologille jossa kiusallisesti laitettiin ainetta suurinpiirtein aulassa. Toimenpidehuoneen ovi oli auki että kaikki sai rauhassa seurata toimitusta ja laittava nainen oli kauhea valittajanainen. Turussa oli tämä mutta sen kummemmin en paikkoja mainitse.
Ekan kerran Restylane vaikutti n. 4kk ajan jonka jälkeen otin sitä toisen kerran. Ensimmäiselle kerralla otsaan tuli joku kummallinen pieni sarvi, siis niin pieni ettei sitä nähnyt mutta tunsi kyllä. Ihan kuin sieltä ihon alta olisi ollut tulossa jokin neula. Muutoin ei mitään ihmeellistä sanottavaa, rypyt vähenivät mutta eivät kadonneet kaikki kuitenkaan. Veikkaan että molemmilla kerroilla tämä nainen laittoi vähemmän kuin ehkä olisi pitänyt. Ei osannut katsoa sitä otsan tilannetta vaan jankutti vaan että kun olen niin nuori.

Botoxia menin ottamaan sitten toiseen paikkaan, Turussa tämäkin. Vaikutus oli paljon parempi. Pysyvyys tässä oli 3kk luokkaa. Botoxia olen nyt ottanut 3 kertaa ja nyt siinä 4kk paikkeilla on jo kiire ottamaan uusintasatsia :) Botox on edullisempi kuin Restylane, miinusta eläinkokeista.

Piikittäjissä on ollut eroa miten paljon sattuu. Viimeksi kävin botoxilla kirurgian erikoislääkärillä ja hän osasi piikittää kaikista kivuttomimmin. Neulakin hänellä oli ihan erilainen kuin aikaisemmilla. Restylane sattui enemmän kuin botoxin laitto, tosin varmaan oli siitä piikittäjästäkin kiinni. Jokaisella kerralla olen ottanut lyhyen puudutuksen joka on joko pyyhitty ihoon tai sitten laitettu puuduttavaa voidetta.

Tiedän että on turhamaista mutta ihanaa, kun ei ole otsa täynnä ryppyjä. Sinänsä botoxin eläinkokeista minulla on kyllä valtavan huono omatunto ja ajattelin kokeilla seuraavaksi taas jotain muuta. Vaikkakin täytyy sanoa että botoxiin olen äärimmäisen tyytyväinen.

96

15638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rypytön otsa :)

      Minä otin ensimmäisen kerran Restylanea Turussa 39-vuotiaana täällä: http://www.kauneushuonesj.fi/
      Sairaanhoitaja hoiti pistokset ja kokemus oli niin miellyttävä kun piikitettävällä vaan voi olla. Ensin puolen vuoden ja vuoden välin kävin. Käynnit on tuostakin vielä harventuneet kun viimeisin Perlane pistos vaikuttaa vieläkin, koska en enää rypistä otsaani. Perlanen vaikutus on pidempi kuin Restylanen, joten sitä suosittelen.

      • kaamoskaappi

        Eiks niihin Egyptin muumioihinkin ruiskutettu noita aineita. Ne sanoo, että kuolleisiin ne ei vaikuta muuten kuin säilöntäaineina, mutta eläviin ne aineet leviää pitkin kroppaa ja aiheuttaa syöpää ja ennenaikaisen kuoleman. Että tämmöstä...


      • zxz.

        Vääränlainen nauraminen tekee ryppyjä jo alle 30 vuotiaana.. Ja se on se orjanauru, kun yrittää väkisin nauraa ja miellyttää..


      • Syopä mistä vaan
        kaamoskaappi kirjoitti:

        Eiks niihin Egyptin muumioihinkin ruiskutettu noita aineita. Ne sanoo, että kuolleisiin ne ei vaikuta muuten kuin säilöntäaineina, mutta eläviin ne aineet leviää pitkin kroppaa ja aiheuttaa syöpää ja ennenaikaisen kuoleman. Että tämmöstä...

        Mikäpä ei aiheuttaisi syöpää tänä päivänä. Restylanea on elimistössä muutenkin, joten se ei liene sieltä vaarallisemmasta päästä kun puhutaan syövän aiheuttajista.


      • oikea ihminen terve

        mene hyvä ihminen,akupunktio niin kurtut lähtee.itse olen 56 vuotias mies jolla oli kauhiat vekit otsassa.nyt kun olen käynyt akupunktiossa.otsa on melkein yhtä sileä kuin oli kaksikymppisenä.voihan ihmisen pumpata täyteen vaikka mitä lisä aineita,jotka aiheuttaa ties mitä syöpää ja äkki kuolemia.ymmärrän oikein hyvin jos onnettomuudessa vaurioituu kasvot nenä.sitä hoitaa kasvokirurgia ei mitään pontoksia.katsokaa hyvät ihmiset naapurin silviaa,kuvaa ennen pontoksia,ja nyt on loppun ajetun kauhian näkönen.en edes haluaisi olla sellaisen kaveri joka pontoksia käyttää.oma itsensä se on tervettä normaalia elämää.entäs nämä silikoni pussit jotka vuotaa tissit ja elimistön pilalle ja aiheuttaa syöpää ym sairautta.oikeat normaalit tissit eikä mitään silikoni tissiä.en haluaisi olla niin huonon itsetunnon huuhkajan kanssa edes tekemisessä.hullua pilata oma elämä piloille.ei pontoksia ei,


      • hyi hitto

        tunkekaa vaan kaiken maailman mössöt.vähän ajan kuluttua näytätte variksen pelättimiltä.oikea mies ei sellasen myrkkykasan kanssa kauan ole.syöpää tulee 110 prosenttisen varmasti leviää potoksi koko ruumiseen ja lähtö tulee.ei sellasia myrkkykasoja tarttes edes hoitaa terveeksi kun itse sen aiheuttaa.missä teidän järki on vai eikö sitä ole tullutkaan.kuolette varmasti ennen aikojaan.hyi hitto että voi olla tyhmiä ihmisiä.ottakaa järki käteen ja ajatelkaa mitä on kun sairastutte,sehän syö aivot jos niitä on ollutkaan.yhdellä meni nenään ja se nenä piti leikata pois,perskannikasta uus nenä ja on tytisevä nenä.että sillalailla.


      • järki on eronnut pää

        montako litraa luulet että sinussa on botoksia,ennen kuin täytät 90 vuotta silloin se jo rupeaa siinä iässä olemaan varmaan tarpeen.jos joka vuosi 1 dl niin yhdeksänkymppisenä sinun pää on 5 litraa isompi.jos ihmisen pää normaali painaa 5 kiloa,niin sinun pää painaa 10 kg yhdeksän kymppisenä.epäilen että pääsi myrkyttyy jo 42 vuotiaana ja kuolet pois kun botoksi menee aivoihin niin tulee aivokuollut.eli sitä ei enää pidetä hengityskoneessa.järki hoi kun on jo nyt mennyt.


      • No huh huh
        hyi hitto kirjoitti:

        tunkekaa vaan kaiken maailman mössöt.vähän ajan kuluttua näytätte variksen pelättimiltä.oikea mies ei sellasen myrkkykasan kanssa kauan ole.syöpää tulee 110 prosenttisen varmasti leviää potoksi koko ruumiseen ja lähtö tulee.ei sellasia myrkkykasoja tarttes edes hoitaa terveeksi kun itse sen aiheuttaa.missä teidän järki on vai eikö sitä ole tullutkaan.kuolette varmasti ennen aikojaan.hyi hitto että voi olla tyhmiä ihmisiä.ottakaa järki käteen ja ajatelkaa mitä on kun sairastutte,sehän syö aivot jos niitä on ollutkaan.yhdellä meni nenään ja se nenä piti leikata pois,perskannikasta uus nenä ja on tytisevä nenä.että sillalailla.

        Sinulle niitä aivoja ei ole tainnut siunaantua lainkaan! Kuka järkevä ihminen lataa tuollaista tekstiä muu nuin joku todella häiriintynyt!


      • Fiina

        En mä jaksa ruveta moraalisesti paheksumaan tällaisia ratkaisuja. Hieman surullinen fiilis tulee kuitenkin, kun jotkut naiset kokevat tällaisen tarpeelliseksi.

        Itse olen 25-vuotias, joten minulla ei ole kuin hieman naururyppyjä ym. Joskus joku kaverini on leikkimielellä niistä jopa huomauttanut, mutta ei minua kyllä haittaa yhtään. Eikä haittaa, vaikka vanhemmiten niitä tulisi enemmänkin.

        Olen aina pitänyt keski-ikäisiä naisia seksikkäinä enkä todellakaan ole kiinnittänyt huomiota kenenkään ryppyihin. Ehkä tästä syystä minun on helpompi hyväksyä myös se, että itse tulen myös näyttämään keski-ikäiseltä jonakin päivänä.

        Itseasiassa ajattelen, että musta tulee entistäkin kuumempi, ku vähän tulee elämänkokemusta lisää. Itsevarmuutta on onneksi jo nyt ihan tarpeeksi :)

        Rypyt ovat aivan triviaali asia. Toivoisin, että naiset arvostaisivat itseään enemmän.


      • todisteita? :D
        kaamoskaappi kirjoitti:

        Eiks niihin Egyptin muumioihinkin ruiskutettu noita aineita. Ne sanoo, että kuolleisiin ne ei vaikuta muuten kuin säilöntäaineina, mutta eläviin ne aineet leviää pitkin kroppaa ja aiheuttaa syöpää ja ennenaikaisen kuoleman. Että tämmöstä...

        "mutta eläviin ne aineet leviää pitkin kroppaa ja aiheuttaa syöpää ja ennenaikaisen kuoleman. Että tämmöstä... "

        - hyvä kun täällä jonkin sortin asiantuntija paasaa aiheesta, että silleen :D


      • Tiedoksi "terveelle"
        oikea ihminen terve kirjoitti:

        mene hyvä ihminen,akupunktio niin kurtut lähtee.itse olen 56 vuotias mies jolla oli kauhiat vekit otsassa.nyt kun olen käynyt akupunktiossa.otsa on melkein yhtä sileä kuin oli kaksikymppisenä.voihan ihmisen pumpata täyteen vaikka mitä lisä aineita,jotka aiheuttaa ties mitä syöpää ja äkki kuolemia.ymmärrän oikein hyvin jos onnettomuudessa vaurioituu kasvot nenä.sitä hoitaa kasvokirurgia ei mitään pontoksia.katsokaa hyvät ihmiset naapurin silviaa,kuvaa ennen pontoksia,ja nyt on loppun ajetun kauhian näkönen.en edes haluaisi olla sellaisen kaveri joka pontoksia käyttää.oma itsensä se on tervettä normaalia elämää.entäs nämä silikoni pussit jotka vuotaa tissit ja elimistön pilalle ja aiheuttaa syöpää ym sairautta.oikeat normaalit tissit eikä mitään silikoni tissiä.en haluaisi olla niin huonon itsetunnon huuhkajan kanssa edes tekemisessä.hullua pilata oma elämä piloille.ei pontoksia ei,

        Kuule "oikea terve ihminen" yritä nyt ymmärtää että selkeesti kirurgin veistä siihen Silvian naamaan on kovalla kädellä käytetty.. siis jos ole niin terve ymmärtääksesi sellaisen asian? Pontoksia ei ole olemassa, opettele kirjoittamaan oikein.


      • Mietippäs uudestaan
        No huh huh kirjoitti:

        Sinulle niitä aivoja ei ole tainnut siunaantua lainkaan! Kuka järkevä ihminen lataa tuollaista tekstiä muu nuin joku todella häiriintynyt!

        Jos sitä botoxia imee 4x per vuos nii pian siitä kyllä haittoja seuraa. Käsitykseni mukaan se mönjä imeytyy kehoon. Eikö se kerro teille mitään? Eikö teistä ole outoa että se muovinen mössö kerääntyy kehoon?


      • Kaksi erilaista
        Mietippäs uudestaan kirjoitti:

        Jos sitä botoxia imee 4x per vuos nii pian siitä kyllä haittoja seuraa. Käsitykseni mukaan se mönjä imeytyy kehoon. Eikö se kerro teille mitään? Eikö teistä ole outoa että se muovinen mössö kerääntyy kehoon?

        Kannattaisko selvittää ennen kun alkaa "asiantuntijana" kommentoimaan, että mikä on Restylanen ja Botoxin ero?


    • otsatukka

      Voisi olla ainakin osaratkaisu että kasvatat otsatukan. Rypyt eivät niin erotu hiusten alta. Itselläni on myös otsarypyt olleet nuoresta asti, ja olen aina pitänyt otsatukaa. Mutta kumma kyllä, ryppyjä ei ole vuosien saatossa tullut lisää ja voisin jo alkaa kammata tukankin pois otsalta, vaan olen niin tottunut siihen että otsatukka jo kuuluu ikäänkuin minulle. Otsaryypistä huolimatta minua luullaan 40-45 vuotiakaki ja olen kyllä jo 60 v. Muualla ei olekaan ryppyjä, ei silmäkulmissakaan. Pari pikkujuonnetta suupielissä, mutta sepä ei haittaa kun saapihan se ikä näkyäkin - ainakin jonkin verran. Joten jospa se sinullakin kävi luonto yhtä armeliaaksi, ettei kehtitäisi muualle kasvoihin ryppyjä kuin siihen otsaan ja nehän voi tosiaan hiuksilla peittää.
      Muuten, Restylane pitää osata laittaa just niihin juonteisiin, ei yhtään muualle. Siitä jää se pahkura silloin, jos pistos osuu muualle kuin juonteen pohjalle. Ainoa keino on kiristää otsanahkaa, mutta sehän on jo aika hintavaa, mutta niinhän ovat ne pistoksetkin. Entä jos opettelisit elämään jonkun aikaa otsatukan kanssa?

      • Rypytön otsa :)

        Minulla ainakin oli ammattitaitoinen laittaja, kun pistoksen laittamisen jälkeen hän vielä paineli ja tasoitti ainetta otsallani. Ei jäänyt pahkuroita eikä mitään ongelmia ole ollut. Jos vaan piikin otsaan tölväsee niin kaipa se kasana voi ihon alla tuntua.


      • TUMA1

        Minulle laitettiin juonteisiin täytettä koneella joka säätää syvyyden, mutta uurteen reunat kohosivat ja jouduin menemään uudelleen, ehkä on parempi laitta pistoksina neulalla sattuu sinne minne pitääkin, vai miten lienee.


    • suosittelija

      Injektiotasoinen voide on ostettavissa kotikäyttöön ja siis käytetään kotona ulkoisesti rypyn pohjiin. Suosittelen.

      • Sibbe lähti :)

        Syvään sibeliusryppyyn ei voiteet tehoa. Restylane ja Perlane poistivat sen. En voinut enää rypistää otsaani pistetyn aineen estäessä sen :) Otsan rypistystoiminto jäi siten minulta kokonaan pois eikä uusia ryppyjä ole tullut. Pistoksia tarvitsen enää muutaman vuoden välein. Ei siis enää rasita paljoa kukkaroa, koska vaikutus on noin pitkäaikainen.


      • tekorypyt

        voi voi kun minun piti tehdä ryppyjä kun muuten eivät uskoneet että olen yli seitsemänkymmentä ,, teatteriinkaan en saanut eläkeläis alennusta lippujen hintaan,,,


      • fgrrt

        Mikä sen voiteen nimi on?


      • ??????
        tekorypyt kirjoitti:

        voi voi kun minun piti tehdä ryppyjä kun muuten eivät uskoneet että olen yli seitsemänkymmentä ,, teatteriinkaan en saanut eläkeläis alennusta lippujen hintaan,,,

        Ei tullut mieleen näyttää henkilöllisyystodistusta tai eläkekorttia?


    • PikkiaMustilleAlusil

      Itselleni laitettiin tummiin silmänalussiin Restylanea. Laitatin 2 piikkia ja olen todella tyytyväinen. Noista pistoksista on aikaa jo 2 vuotta ja vaikutus näkyy edelleen.

      Ei auttanut voiteet eikä terveelliset elämäntavat tummiin silmänalusiin. Suvusta tulee rasitteena ....

      Suositten Restylanea.

      • 60v

        Voi mahoton paikka! Pyykkipojat vaan hiusten alle niin on luomua. Minä saan botoxia niskaan joka kolmas kuukausi koska sairastan servikaalista dystoniaa. Kyllä on sileä niska... Sulaa hulluutta naamavärkin sipistely koska on paljon muutakin elämässä ja mielenkiintoisia asioita!
        Mutta jokainen taaplaa tyylillään...


      • 50v
        60v kirjoitti:

        Voi mahoton paikka! Pyykkipojat vaan hiusten alle niin on luomua. Minä saan botoxia niskaan joka kolmas kuukausi koska sairastan servikaalista dystoniaa. Kyllä on sileä niska... Sulaa hulluutta naamavärkin sipistely koska on paljon muutakin elämässä ja mielenkiintoisia asioita!
        Mutta jokainen taaplaa tyylillään...

        Mulla oli parikymppisestä lähtien vuosikymmeniä hirveän syvä otsaryppy, jota todellakin inhosin yli kaiken. Silloin ei vielä ollut ko. piikityksiä, joita tuskin olisin ottanutkaan. Voidetta on sivelty useampikin tuubillinen otsalle. Nyt viisikybäsenä otsaryppyä ei enää ole!!?? Otsan iho on mukavan sileä, ei kyllä kauheasti ole ryppyjä muuallakaan naamassa.
        Vähän harmittaa teidän puolesta, jotka olette ajautuneet pistoksiin, niista kun ei tiedä mitä aiheuttavat vuosien kuluttua. Mutta silti se on ihan jokaisen oma asia, mitä haluaa naamaansa tunkea.


      • Sibbe lähti :)
        50v kirjoitti:

        Mulla oli parikymppisestä lähtien vuosikymmeniä hirveän syvä otsaryppy, jota todellakin inhosin yli kaiken. Silloin ei vielä ollut ko. piikityksiä, joita tuskin olisin ottanutkaan. Voidetta on sivelty useampikin tuubillinen otsalle. Nyt viisikybäsenä otsaryppyä ei enää ole!!?? Otsan iho on mukavan sileä, ei kyllä kauheasti ole ryppyjä muuallakaan naamassa.
        Vähän harmittaa teidän puolesta, jotka olette ajautuneet pistoksiin, niista kun ei tiedä mitä aiheuttavat vuosien kuluttua. Mutta silti se on ihan jokaisen oma asia, mitä haluaa naamaansa tunkea.

        Ei ne pistokset ole enää kovin uusi keksintö, joten eiköhän olisi jo nähty laajalti mikäli niistä jotain ongelmia tulisi. Kosmetologini kertoi, että ne on ihan valtavan yleisiä. Ne olisi jo lailla kielletty, mikä olisivat vaarallisia. Restylanea on elimistössämme luonnostaan, joten se siitä vaarallisuudesta. Ei kannata sinun siis harmitella meidän Restylanella piikitettyjen puolesta.


      • mummeliini
        60v kirjoitti:

        Voi mahoton paikka! Pyykkipojat vaan hiusten alle niin on luomua. Minä saan botoxia niskaan joka kolmas kuukausi koska sairastan servikaalista dystoniaa. Kyllä on sileä niska... Sulaa hulluutta naamavärkin sipistely koska on paljon muutakin elämässä ja mielenkiintoisia asioita!
        Mutta jokainen taaplaa tyylillään...

        niin sairastan minäkin servikaalista sekä fokaalista. Vähän on eri juttu. Dystonikoilla botuliinitoksiini laitetaan lihakseen. Minulla on tämän takia roikkuva kaulan iho, koska kaulan ihoa tukevat lihakset on piikattu. Ei se niska siitä siliä, vaikka kuinka piikkejä lykkäisivät. Ihon alaiset ja lihaksen sisäiset pistokset kun ovat eri asia. Elä ja anna elää!


    • sssssannnna

      MIKSI ottaa jotakin aineita, pitäisi olla tyytyväinen itseensä, TEILLÄ on itsetuntopaineita ihan vitusti

      • Erittäin tyytyväinen

        Katsos kun täysin eri asia on se että pitäisi olla kuin että on tyytyväinen..


    • siis mitäh..?

      Siis alle 30-kymppisenä otit jo ekan kerran täyteaineita, ethän sä nyt oikeasti voinut jo silloin tarvita niitä..? Itse olen 27-vuotias, enkä koe, että ulkonäkö tarvitsisi vielä mitään botoxeja ym...

    • 3333333
    • hullun hommaa

      Jessus mikä idiootti.

    • musikka vain

      Voiiii teitä kaunihit tyttäret.Ei se muutama ryppy kasvoissa haittaa yhtikäs mitään.Minä miehenä tykkään,että naisen kasvot eivät ole sileä kun vauvan pylly.
      Muutama ryppy on seksyä!!!!!

    • Botox = Botuliinia

      MItä olet ruiskuttanut aivoihisi?
      Ajattelukyky ainakin näyttää menneen.

    • ryppymummo

      Miul on yks kaveri, nyt 27 vuotias ja sillä ollu ottaryppyjä jo monta vuotta....
      Se on niin yksilöllistä tuo rypyttömyys ja rypyllisyys.

    • Rypytjarypyt

      Minä alan ottaa ryppyihin pistoksia, että näyttäisin rypyttömält sitten vasta kun miehetkin alkavat ottamaan omaan naamaansa täytettä pistoksin etteivät näytätisi
      ryppyisiltä

      • Miehet ottavat jo!

        "Minä alan ottaa ryppyihin pistoksia, että näyttäisin rypyttömält sitten vasta kun miehetkin alkavat ottamaan omaan naamaansa täytettä pistoksin etteivät näytätisi
        ryppyisiltä "

        - luuletko oikeasti että miehet eivät ota pistoksia, tietäisitpä vaan..


    • HEHEHEHEHHEEEE

      Uskomatonta, mitä ihmisten korvien välissä liikkuu, kun täytyy myrkkyillä saastuttaa itseään turhamaisuuden vuoksi. No itseään siinä myrkyttää. Suosittelen psykiatrille menoa.

    • ikuisesti kaunis?

      Onneksi ei ole ollut ryppyjä mutta nyt viime vuonna kun neljä hammasta poistettiin niin kasvot rupsahtivat nopeasti.

      Jos uskaltaisin niin haluaisin kasvojen kohennuksen, sillä vielä 78 vuotiaana haluaisin olla miellyttävän näköinen koska luullaan 10-20 vuotta nuoremmaksi ja vielä VR haluaa henkilötodistuksen saadakseni eläkeläisalennuksen.

      Tämä varmaan teistä nuorista on naurettavaa että näin vanha nainen haluaisi kasvoleikkauksen mutta kun on koko elämän ajan kehuttu ulkonäöstä niin on vaikea
      hyväksyä rumentumisen ja vanhentumisen.

      • Kaunistus vaan

        GooD mummu ! Muakin kehutaan ja ei piikin piikkiä !!


    • MERJA MARJATTA

      ompa sinulla ryppyjä nuorena!!? ehkä tupakka tai aurinko on sen aiheuttanut?! minä olen nainen 63 vuotta täytin tässä kuussa.Mulla EI OLE RYPPYJÄ lainkaan! Ei otsassa eikä kasvoissa lainkaan!
      Mutta en polta enkä ota aurinkoa! On tosi hankalaa jos joutuu seuraavat 30-vuotta jatkuvasti piikittämään kasvoja.

      • Restylane vei sibben

        Oma kehu haisee Merja Marjatta :) No kehunpa minäkin ja geenejä kiitän. Tiedätkö että se on pitkälti geeneistä kiinni tuleeko niitä ryppyjä vai ei ja minkä ikäisenä. Rasvaisen ihon omaavana nelinelosena olen kiitollinen geeneistä, joilla minulle tuli rasvainen iho. Arpia ei näpyistä onneksi jäänyt. Nuorempana kauniin kuivahkon ihon onomaavat ovat minun ikäisenä jo melko ryppyisiä, minulla ei ole lainkaan silmäryppyjä. Ainoastaan sibbeen otin restylanea ja minua luullaan kymmenen vuotta nuoremmaksi. Että silleen, kadehtikaa vaan :)


    • piikkikammo!

      huh, onneksi olen vielä 20v eikä ole ryppyjä! luulenpa että ryppyjen ennalta ehkäiseminen on paras tapa ylläpitää kasvojen sileyttä ja nuoruutta. inhoan piikkejä ja vieraita myrkkyjä, en suostuisi ikinä botoxiin vaikka joskus olisi varaakin. taidankin tästä mennä nukkumaan niin ei ainakaan väsymyksen takia tule niitä ryppyjä! :-)

    • Luonnonkaunis89

      jotku ei näköjään osaa olla tyytyväisiä omiin ulkonäkövikoihinsa... Itselläni on otsassani pitkä arpi joka näyttää ihan rypyltä ja jonka sain kun olin vuoden ikäinen, eikä se ole minua haitannu..
      Pitäis olla lakisääteinen pykälä että näitä ryppyjen poistatus aineita ei saisi käyttää ne jotka ovat ulkonäköönsä tyytymättömiö vaan ne joilla oikeesti on jotain kasvojen lihaksissa vikaa tai tapaturmien aiheuttamia vikoja..
      moni niin kaunis ihminen menee ottaa botoxia ryppyihinsä ja täytteitä huuliin jne eivätkä tajua että ne vain tekevät itsestään epäaidon ihmisen..

      itse ikääntyisin arvokkaasti.. en epänormaalisti

      • hjjfh

        eikä pitäisi, antaa typerysten maksaa siitä että saavat kissakasvot. jollakin niiden piikittäjienkin pitää elää, toisten typeryydellä vaikka sitten :D


      • Tiedoksi vaan
        hjjfh kirjoitti:

        eikä pitäisi, antaa typerysten maksaa siitä että saavat kissakasvot. jollakin niiden piikittäjienkin pitää elää, toisten typeryydellä vaikka sitten :D

        Ymmärrät kai, että hieman kirurgin veistä tarvitaan, jotta saa ne kissan kasvot joista iltapäivälehdissä kirjoiteltiin. Pistos on eri juttu. Kauhean kateellista ryppyisten? ihmisten kirjoittelua täällä. No, onhan ne pistokset kalliita, mutta minun 2,5 vuotta sitten ottama Restylane pistos tehoa vieläkin, eikä sibeliusryppy ole palannut. Eli ei tarvitse piikittää kovin usein :)


    • lapsen pylly

      Mitenhän näille täyteaineille käy, kun nainen tulee sitten vaihdevuosi-ikään ja kaikki kutistuu, iho, lihakset ym. annan ryppyjen olla!

    • psyykkiseen hoitoon

      Eipä teillä taida oikeita murheita elämässä olla... voi kiesus! Sairasta!

    • riskitön ja huoleton

      En viitsi laittaa mitään, koska en ole rypistyvää tyyppiä. Onneksi minulla on rasvainen iho.

      Juorukellossa JP esittelee muijia joille on pistetty vähän ainetta poskeen. Itseäni ei tämänkään takia kiinnosta ja löytyyhän niitä gooklettamallakin ... heh heh

    • Sairasta provoa

      Pthyi.

    • 52_vuotta_nuori

      "Sinänsä botoxin eläinkokeista minulla on kyllä valtavan huono omatunto..."

      Siis mitä häh? Teet itse itselläsi eläinkokeita ja vielä maksat siitä?

      Olen sitä mieltä ettei sun ikäisellä voi olla niin pahoja ryppyjä ettei terveellä itsetunnolla niitä voisi kantaa. Ja kun alkaa ikääntyä, normaalin elämänmenoon kuuluu tulla ryppyjä - jos ei 50 vuotiaana pysty hyväksymään ryppyjään niin voi voi, eipä ole paljon noista vuosikymmenistä oppinut .

    • järki käteen!!

      voi ihminen ja oman navan ympärillä pyöriminen....ja kuulkas kun tää on vasta alkusoittoa sen suhteen että ihminen ei osaa ajatella muuta kuin itseään ja sitä miltä näyttää.... kaikki tulee loppujenlopuksi päättymään siihen eli ihmisen itsekeskeisyyteen ja ihmisen itsekkyyteen! säälin näitä ihmisiä jotka ei ymmärrä elämän merkitystä! olen kaunis! olen luonnonkaunis ilman meikkiä, botxeja ja silikonenja ja elämä on ihanaa, kun on niin paljon muuta mietittävää kuin oma naama, vartalo jne. ja kun minua rakastaa minun oma luonnollinen mies ja ennenkaikkea minä itse!

    • 55v

      Olen 55v ja minullakin on otsaryppyjä ollut jo kauan, myös suupielieni ympärilläkin, samoin silmieni ympärillä ja ne eivät haittaa elämääni lainkaan. Olen ikäiseni näköinen nainen ja mummi.
      Eikä ole tullut mieleenikään että voisin jotenkin poistattaa, korjauttaa syöpäleikkauksestani tulleen pitkän kovan arven joka vetää vatsani kurttuun navan yläpuolelta häpyluuhun asti.
      Se kaikki kuuluu elämään, ikääntymiseen ja ne mahdollistavat sen että elän.
      Siis 27v eka piikit ryppyihin,kuinkahan monta turhaa piikkiä vielä ehdit ottaa elämäsi aikana ja onko se todelolakaan tarpeellista?

    • upeanatu30

      NATURAL ROCKS!!!

    • infomiina

      Mitä Botox sisältää
      - Vaikuttava aine on: botuliinitoksiini tyyppi A Clostridium botulinum -bakteerista.


      Clostridium botulinum on grampositiivinen bakteeri, joka kasvaa hapettomassa ympäristössä. Bakteeri on sauvanmuotoinen ja sitä esiintyy maaperässä, vesistöjen pohjissa ja kalojen suolistoissa. Clostridium botulinum ei kasva alle 3 °C:n lämpötilassa, mutta itiöt kestävät hyvin korkeita lämpötiloja.

      Clostridium botulinum tuottaa ihmisille vaarallista hermomyrkkyä – botuliinia. Botuliini ihmisen elimistössä voi aiheuttaa botulismi-sairauden, joka johtaa pahimmillaan kuolemaan.

      • että sillalailla.

        tiedän monta jotka ottivat botoksia,nyt kirkkomaassa olin yhtä botoksi tyttöä kantamassa kirkkomaahan,lääkäri eli patolokin lausunto aivoissa botoksia.kuolin syy botoksi myrkytys aivoissa.aivokuollut irrotetaan hengitys koneesta.tuli luonnollinen eutanaasia.hengitys loppunut,kuollut elintoiminnot hiipuneet.


      • Makiat naurut :DD
        että sillalailla. kirjoitti:

        tiedän monta jotka ottivat botoksia,nyt kirkkomaassa olin yhtä botoksi tyttöä kantamassa kirkkomaahan,lääkäri eli patolokin lausunto aivoissa botoksia.kuolin syy botoksi myrkytys aivoissa.aivokuollut irrotetaan hengitys koneesta.tuli luonnollinen eutanaasia.hengitys loppunut,kuollut elintoiminnot hiipuneet.

        Heh heh päivän vitsi? Heh, mistäköhän tiedät ? Heh, kertoiko tytöt sulle? Tiedoksi vaan ääliölle, että patologit ei tuollaisia tutki eikä kerro.


    • jasuliininnn

      Tämä on ulkonäön hoitaminen esim. pistoksin on sen verran uutta, että kaikenlaista kommentia tulee. Varmaan 10 vuoden kuluttua ei tästä paljoa enää puhuta. Kyllähän ihmiset polttaa tupakkaa ja vetävät viinaa, jotka molemmat on terveydelle tosi paha juttu. Hiusväreistäkin jää varmaan elimistöön kaikenlaista. Puhumattakaan auringonotosta, joka aiheuttaa ihosyöpää. En näe ikääntymisen merkkien vähentämistä mitenkään tuomittavana asiana, kun se tehdään ammattinsa osaavan suomalaisen kirurgin toimesta. Joku värjää hiuksia ja joku antaa ne olla harmaina. Asiallista keskustelua kaipaisin.

      • 52_ja vinkuu_vielä

        >En näe ikääntymisen merkkien vähentämistä mitenkään tuomittavana asiana, >un se tehdään ammattinsa osaavan suomalaisen kirurgin toimesta. Asiallista >keskustelua kaipaisin.

        Minkä takia mielestäsi piikitysten vastustaminen ei ole "asiallista"? Onko tässä asiassa "asiallista" olla van etukäteen samaa mieltä että se on hyvä juttu?

        Ja perustele itse asiallisesti, miksi ikääntymisen merkkien vähentäminen on okei. Eikös se ole vähän kuin luonnon vastaista - varsinkin kun palataan aloittajaan hänhän on ollut jo 27-vuotias "ikääntynyt".


      • Katsokaa peiliin!

        " Kyllähän ihmiset polttaa tupakkaa ja vetävät viinaa, jotka molemmat on terveydelle tosi paha juttu. Hiusväreistäkin jää varmaan elimistöön kaikenlaista."

        - niinpä sitten nämä sankarit täällä marttyyreina yrittävät ojentaa mm. meitä Restylanen käyttäjiä, kun he omassa elämässään ovat kaikenlaisten mm. edellä mainittujen myrkkyjen kanssa tekemisissä. Mainita voisi vielä einesruokien lisäaineet, joille jotkut altistuvat jo pienestä pitäen ja vielä päivittäin.


    • Luomuelovena

      Tuo on todella paha juttu nuo eläinkokeet. Ajattelepa silmiesi edessä miten ne eläimet joutuvat kärsimään. Olet todella itsekäs. Miksi et kokeilisi, varsinkin noin nuorena, jotain kasvojumppaa, -hierontaa tai muuta hoitoa.
      Kasvojumppakirjoja ja -videoita on paljon. Hoidoista minulle tulee mieleen conquest-hoito tai dui-hoito. Hoitavat ihoa myös kokonaisvaltaisemmin. Selaa netistä, kosmetologeilta löytyy varmasti monenlaisia muita vaihtoehtoja, ja kyllähän noita naistenlehdissä kerrotaan jos jonkinmoisista hoidoista.

    • luonto on kaunis

      "Uskaltaisitko ottaa täyteaineita?"

      Kyse ei ole minulla uskalluksesta vaan itsensä turmelemisesta. Olen tyytyväinen omaan itseeni ja kunnioitan kehoani miten se on luonnollisesti.

      Se on jopa naurettavaa miten ihmiset luulevat kauneuden olevan ikuista, ja elämän olevan ikuista. Nyt on yritetty kehittää elämäseerumejakin jotka pidentäisivät ikää. Mutta ei ihmisiä ole tarkoitettu sortamaan näitä asioita jotka olemme saaneet, se haittaa vain kaiken tärkeämmän tavoittelua. Ja täyteainekasvot näyttää ennen kaikkea äärimmäisen rumalta kun ilmeitä ei saada enää aikaiseksi.

      Tämä on vain mielipiteeni, mutta minulle on tärkeää olla luonnollinen ja ikääntyä arvokkaasti. Täyteaineet saavat vanhana näyttämään paljon rumemmalta kuin mitä ilman voisi näyttää. Kyse on ennenkaikkea itsensä huolehtimisesta oman elämänsä aikana, ei hetkellisestä korjaamisesta elämän antamiin "virheisiin".

    • markkinapellet

      Ei se nuoruus tule vaikka miten botoksia piikittää nahan alle. Tuossa leikissä ei menesty kuin tuotefirmat ja plastiikka kirurkit.
      Turhamaisuus on mikä on toisten rahasampo.

    • provo

      kosmetologin.

      • Hahaa

        rypyt ja naurua.


    • Kasvot aitoina

      Ihmiset pitäkää kasvot aitoina jos on ryppyjä ne kuuluvat ihmiselle itselleen.
      Rypyt ovat elettyä elämää on kuin puissa vuosirenkaat.
      Aivan sileäposkiset rypyttömät tuovat mieleen sen
      ei ole kasvanut aikuisuuteen ollenkaan eikä haluakkaan.
      Haluaa olla nuori ikuisesti. Kuka semmoista nyt haluaa
      jolla ei ole elmisen kokemusta ollenkaan.
      Myrkyt ovat myrkkyjä jotka imeytyvät ihon läpi kehoon.

    • Ryppelis Pyppelis

      Tämä nyt on vain minun mielipiteeni, mutta älkää hyvät naiset halvauttako naamojanne noilla mömmöillä. Lopputulos pitkään käytettynä on aivan kammottava zombie/vahanukke lookki.

      Kaikki elävyys ja ilme lähtee naamasta, pakkelit päällä still-kuvissa saattaa näyttää hyvältä, mutta jos ei kasvolihakset liiku niin ilme on kuollut, oikeen selkäpiitä karmii kun noita näkee kaupungilla (tai telkkarissa).

      Ok, ymmärrän että rypyt huolettaa, mutta itse katselen mielummin yliryppyistä ihan minkä vaan ikäistä naista, kun kalmankankeakasvoista silo-otsaa!

      Ei nyt välttämättä ihan mikään kurttumummo tarvitse olla, mutta pienet elämän merkit kasvoilla on vaan seksikkäitä =)

      Mutta jokainen toki tyylillään.

    • Otappa seuraava

      pistos aivoisihis, tällä kertaa jotain turvottavaa ainetta, jotta saatais näkyviin edes hetkeks ne sun kutistuneet aivos ! Sillä tuskin pelastetaan enää yhtään mitään, mutta näyttäisi edes paremmalta...

    • "luomutuote"

      olen 50v nainen ja aina vaan jaksan ihmetellä mihin näitä aineita tarvitaan.uskon itse monipuoliseen ja terveelliseen ruokavalioon,paljon kasviksia ja hedelmiä,ruisleipää ja kalaa,myös lihaa.ja tietysti runsaasti ulkoilua ja reipasta iloista mieltä.näillä olen pärjännyt.olen ylipainoinen,mutta aika rypytön toistaiseksi.hyvin usein ihmiset kyselevät ikääni,kun kuljen tyttären tytön kanssa,luulevat pientä koululaista omakseni.voi hyvät kanssasisaret,eläkää elämänne nauttien siitä mitä teillä on,älkää tavoitelko kaikkea,mitä maailmalla on tarjolla.minun mielipiteeni laihoista ja normaali vartaloisista naisista on,että he ovat kauneimmillaan juuri niiden normaalin kokoisten rintojensa kanssa,isot" pallot" edessä ovat järkyttävät,kuka sellaisia ihailee??!nainen on kaunis,jos hän on tasapainoinen ja hymy on herkässä

      • Eräs lukija

        No, nykyisin monilla on omia pieniä koululaisia tuossa iässä. :-p Ei sillä ettetkö voisi näyttää huomattavasti nuoremmalta, tuli vain mieleen - moni saa lapsia, osa jopa esikoisen, päälle nelikymppisenä.

        (Samaa mieltä pallotisseistä, en ole vielä nähnyt luonnolliselta näyttäviä silikoneja. Ihmiselle muutenkin yleensä sopii se oma luonnollinen koko parhaiten.)


      • ai jai 56

        olis ihanaa omistaa tuollainen 50 kymppinen misu jolla on vähän kurveja,ja terve ajatus olis kiva pyöriskellä sun kanssa kun ei oo potoksia.eikä silikoneja.olivat ne minkäkokoiset tahansa kun on luomu misu ai jai.


      • oikea mies

        on kiva kuulla tervettä ajatusta.olivatpahan vaikka a kokoa tai pienemmät kunhan on terveet,tunnen naisia joilla ei ole miehiä isommat ovat terve järkisiä,parempia keskustelijoita kuin isot suolapussi tai silikoni aivoiset naiset.ei ne ole kuin lapsen ruokavarasto kun niitä tarvitaan,ei ne ole terveen miehen elämän autuus vaan terve nainen miehen rinnalla kulkija,ja elämän sulostuttaja.en ole mennyt tissien kanssa naimisiin vaan terve järkisen naisen.sanovat että pyssyllä ei miestä saa,eikä tisseillä.jotain muuta siihen tarvitaan.terve normaali nainen.


    • TIESITKÖ

      että olet maailmassa ainut ihminen, jota ne sun ryppys huolestuttaa.
      Se, että näet edes vaivaa moisesta tekee otsastas entistä vekkisemmän.

      Muiden miellyttäminen on kuten toteat turhamaisuuden tihentymä.

    • tyttö 36

      mäne hyvä ihminen hierojalle niin kurtut lähtee hieromalla.tai itse hieroo 10 minuttia päivässä selällään niin kaikki kurtut lähtee eikä maksa mitään.hölöä työntää myrkkyjä päähän.jos ei muuten saa syöpää niin se on satavarmaa että tulee.hiiret ei elä kuin muutaman viikon että siitä ei voi vetää mitään johto päätöksiä ettei tule syöpää.rotilla tehdyt kokeet niin niihin tuli syöpä mutta elävät muutaman viikon kauemmin kuin hiiret.kannattas vähän miettiä ennen hölmöjä päätöksiä sitä myrkkyä ei saa enää elimistöstä pois on peruuttamaton toimen pide.minulle vaikka joku maksaisi miljoona euro en niin hölmö ole että antaisin laittaa itseeni aineita jotka johtaa varmaan kuolemaa.ennen kurtut ja terve elämä.

      • Faktaa

        Tyttö 36, onko sulla koulu jäänyt kesken, kun et osaa lauseita erottaa toisistaan? Ei taida sulla olla varaa leikkiä täällä asiantuntijaa syöpäasioissa, kun ulosantikin on tuota tasoa.

        Et varmaan tiedä, että altistut joka päivä elämässäsi myrkyille, joita on ruuassa ja juomissa. Kemikaaleista joita itseesi käytät voit saada syövän. Ilmansaasteistakin voit saada syövän. Mitäs siihen sanot? Ei siinä taida pistos kerran pari vuodessa tilannetta enää huonontaa..


    • botoksi päääääääääää

      kannattaa ottaa parikertaa vuodessa 1 dl botoksia päähän,pää pysyy pyöreänä.kun on muutaman kymmenen vuotta päätä tankattu siitä tulee yhtä iso kuin talvikurpitsa ja pyöreä ja keltainen.se painaa 10 kiloa-jopa 15 kg.sisältä aivan hötöä kuin sinun tulevat aivot.siellä ei tapahdu muuta toimintaa kuin ajatus botoksia lisää botoksia lisää.eli täysin depiili botoksi pääääääääää

    • Pilipi

      Nauttikaamme elämästä sellaisena kuin olemme!

    • borox

      huh, olen aina luullut että nuo botoxit ovat enemmänkin 40 naisten villitys, mutta alle 30v! Eihän tuon ikäisellä ole vielä mitään ryppyjäkään?!

      jos aloittaja haluaa alle 30-vuotiaana näyttää tältä niin okei...
      Itse en tajua mitä hienoo on olla muovinukke...
      http://plasticsergeant.com/files/imagecache/original/picture/julia-volkova.jpg

      • Peeäs. Toi linkki

        ei toimi ?


    • Kaunis ja ryppyinen

      Rohkeita ja kai rypyttömiä olette noiden piikkien jälkeen,mutta ette kauniimpia ! ! !

    • KellyOzzy

      Onhan niitä seniilejä nuoruuden tavoittelijoita mutta kannattaako uhrata paljon rahaa kaikkeen joutavaan sillä Sharon Osbourne vaikuttaa kyllä ikäiseltään vaikka on sijoittanut satoja tuhansia dollareita kehoonsa ja naamaansa. Tietysti stylevaatetus ja rypytön naama ovat ihan yes , ja tupakkaa , viinaa ja holtitonta elämää valvomisineen kannatta välttää. Sopivasti

    • muumio vanhana?

      Mitähän te sitten laitatte naamaanne kun tulette sitten vanhemmiksi?Kyllä se ikä jostain aina näkyy.Parempi kun pitää huolta terveydestään,nukkuu hyvin ja liikkuu paljon.Eikä se viinan kanssa läträäminenkään hyväksi ole,näkyy sekin naamasta!

    • Lapsikin huomaa

      sen, että vanheneminen on joillekkin ihmisille tuskaa. Tässä esimerkki ihan reality-maailmasta viime pyhältä.
      Istuin linja-autossa matkalla kaupungin keskustaan ja "himoittelin" katseella mielestäni suht tuoreelta näyttävää naista, kunnes käytävällä jaloitellut noin kuusvuotias pojannaskali palauttaa minut arkeen. Tuo tulevaisuuden sankari ihmetteli vieressä istuvalle äidilleen samaista naista mitä katselin: " Äiti, miten noin nuorella naisella voi olla noin ryppyiset kädet?" Siinä vaiheessa naureskelin itselleni, jotta kaikella te naiset meitä "vanhoja" uunotatte, mutta lapsikin sen tietää; vanhasta ei uutta tee edes botoksilla.

      • Tiedoksi vaan

        Et varmaan tiedä, että siihenkin on keinot keksitty. Meinaan niitä pistoksia laitetaan myös käsiin.


    • Restylane Turku

      Restylane on hyaluronihappotäyteaine ja siksi sillä täytetään ryppyjä ja uurteita.

      Botuliinitoksiini (esim. botox) on hermomyrkky, joka lamaa lihasten supistumisen paikallisesti.

      Hyaluronihappoa löytyy ihosta kaikilta ja siksi myös sen vasta-aine-entsyymiä ja siksi aine hajoaa elimistössä kutn elimistön omakin hyaluronihappo.

      Haluronihappo on tehty geelimäiseksi, jolloin sillä voidaan täyttää ihon uurteita. Kestoaika on 6-12kk ihmisestä ja paikasta riippuen.

      Paras hoitotulos on selkeissä uurteissa muuten suhteellisen sileissä kasvoissa. Kasvojen "roikkumista" aineella ei juurikaan voi vähentää. Huulia sillä pystytään täydentämään hyvällä tuloksella.

      Restylanella pyritään valmistajan ideologian mukaan nuorentamaan kasvojen yleistä ilmettä hallitulla ja luonnollisella tavalla.

      Restylane on tarkka siitä, ketä ainetta saa injektoida ja on rajannut luvan lääkäreihin ja sairaanhoitajiin. Ainetta ei saa laittaa ilman koulutusta.

      Turussa turvallista hoitoa tarjoaa mm. Klinikka Palframan www.klinikkapalframan.fi

    • Restylane Tampere

      Käsittäämätöntä tietämättömyyden muuntoa asiantuntijuudeksi tällä palstalla. Kiitos "Restlane Turku" 13.10.13 asiatekstistä. Galdermalla, joka Restylane -tuotteita Suomeen tuo, on sertifioidut tuotteensa pistäjät!
      Miettikää, jos kaikki tosiaan kertyisi kehoon vuosien mittaan; botoxit, hyaluronit, asetosalisyylihapot, ibuprofeiinit, karoteenit, ascorbiinihapot... Selvyyden vuoksi kerrottakoon, että eivät kerry vaan aineenvaihdunta hajottaa ja kuljettaa pois "tavaraa" ihan koko ajan!

    • Pus pus :)

      Höpö höpöt nimimerkille lapsikin sen huomaa ja muille terveiden elämäntapojen suitsuttajille!
      Geeniperimämme määrittelee oleellisesti sen miltä näytämme, ts, ihon, joka on suurin elimemme.
      Aidilläni, 75 v. ei ole rypyn ryppyä kasvoissa. Kädet ovat olleet jo n. 20-vuotiaasta kuin 80-vuotiaan. Niin myös minulla.
      Täyttäessäni 50 v. minua kutsuttiin edelleen baby-faceksi. Olen nyt 55 ja edelleen rypytön. Poltan, juon ja rellestän välillä hillittömästi.
      Aivotkin pelaavat, olen ihan aikuisten älykkäiden työyhteisössä, jossa vaaditaan muutakin kuin ulkonäköä.
      Olen syntymässäni saanut otsarypyt, jotka eivät haittaa pätkääkään!
      Sibeliusrypyille ole ottanut Restylanen; en halua olla vihaisen näköinen.
      On auttanut :)

    • botoxnaama82

      Olipas hauska huomata että aloittamani aihe on edelleen tallella :) Tähän voikin päivittää tilannetta. Olen käynyt Turussa Terveystalolla botoxoimassa itseäni 6-8kk välein. Harmillisesti siellä toiminut plastiikkakirurgi vaihtui toiseen, joka on huomattavasti kovakouraisempi pistäjä. Siksi löysinkin vanhan aiheeni kun Googlasin Turkulaisia piikittäjiä.
      Botoxia nyt siis käyttänyt noin 3 vuoden ajan. Restylanea otin silloin 2012 suupielen juonteeseen mutta sittemmin juonne ei ole palannut, enkä ole näin ollen uusinut toimenpidettä.
      Minusta on ihana kuulla kommentteja miten ei ikinä uskoisi minua kolmekymppiseksi. Kieltämättä kun katson muita kolmekymppisiä niin kyllähän monilla ne otsat on jo niin rypyillä että.
      Jokainen tyylillään eikö vain =)

    • botoxmamma

      Heip, täällä kans yks botoxin käyttäjä, oon käyny helsingissä Tiina Jylhän kauneusklinikalla. Uusiin piikkini noin 6kk välein.

      • veltto iho 55 vee

        Mutta ei ole ryppyjä.Haloo, rypyt ei vanhenna niinkään. Mutta kasvojen veltostuminen ja valahtaminen alaspäin, siinä todellinen ongelma, johon ei vissiin botoxit autakaan. Nuoret ryppyineen, älkää viitsikö naurattaa.


    • janette88

      Minulla ei ole ryppyjä, olen vielä aika nuori nainen mutta olen käynyt ottamassa The lookissa botoxia kulmakarvoihini, kulmat pysyvät hyvin kohdallaan eikä tule väsyneenäkään huono ilme :)

    • jenniferi1

      Huulii paras ain on mielestäni revanesse tai pluryal, niissä on hyvä pysyvyys :)

    • paulaniitty

      MInä olen kokeillut otsaani sellaisia kuin mesolangat, tekevät saman vaikutuksen kuin botox, mutta ovat terveellisempiä ihmiselle :)

    • Tinjaah G

      Otatin tänään Restylanea 1 ml kyyneluriin. Pistokset eivät sattuneet. Odottelen vaikutuksen alkamista innolla.

      Ei todellakaan haittaa harakanvarpaat silmänurkissa, eikä otsarypytkään niin paljoa, kuin nämä rokkuvat silmän aluset, joiden vuoksi näytä jatkuvasti väsyneeltä. Toki sitäkin monesti olen, mutta vuorotyön luonne on epäsäännöllistä ja se näkyy naamasta, vaika ei haluaisi

    • niinukka
    • Nippi43

      Tietääkö kukaan onko botoxin poisto mahdollista?

      • Tietoa hankkinut

        Lihas palautuu yksilöllisesti pikku hiljaa takasin tilaan, jossa oli ennen botox- pistoksia. Ainetta ei saa poistettua lihaksesta. Palautumisaika riippuu myös botoxi yksikköjen määrästä kuinka laajalle alueelle on pistetty jne.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe