Voi kun uskaltaisin kertoo sulle kuin paljo sust tykkään, A
Sinä vain..
13
341
Vastaukset
- A♀
Kiitos vain kun kerroit!
- kiva oot oikeesti
Sano sä mulle, mun on niin vaikee sitä sanoa sulle.
Tiedät kyllä että tykkään - yksi a(n), itä-suomi
kerro vaan, en minä pure :) meneekö miehelle vai naiselle? minne päin suomea?
- J
Minä kaipaan myös A:ta(n) itä-suomesta...
- näinpä
Samoin... t: A
- J
kaipaat siis A:ta?
- näinpä
J kirjoitti:
kaipaat siis A:ta?
Ei, mä oon A ja olis hienoo, jos uskaltaisin kertoo ihastuksestani ihastukselle. Mut en kerro koska en usko et siit olis jotain hyötyy. Se nimittäin tykkää jostain toisesta enkä mä halua tehdä asioita epämukavaksi kenellekään. :P
- J
näinpä kirjoitti:
Ei, mä oon A ja olis hienoo, jos uskaltaisin kertoo ihastuksestani ihastukselle. Mut en kerro koska en usko et siit olis jotain hyötyy. Se nimittäin tykkää jostain toisesta enkä mä halua tehdä asioita epämukavaksi kenellekään. :P
No, sitten et ole mun A. Koska se tietää ettei mulla ole toista, jonka kanssa olen...
- näinpä
J kirjoitti:
No, sitten et ole mun A. Koska se tietää ettei mulla ole toista, jonka kanssa olen...
Ainakin sulla on sit todellinen mahdollisuus! Älä jätä tilaisuutta käyttämättä. :)
- J
näinpä kirjoitti:
Ainakin sulla on sit todellinen mahdollisuus! Älä jätä tilaisuutta käyttämättä. :)
Ainut ongelma on, että minä en tiedä onko sillä toinen... enkä näe häntä vielä pitkään aikaan...
- näinpä
J kirjoitti:
Ainut ongelma on, että minä en tiedä onko sillä toinen... enkä näe häntä vielä pitkään aikaan...
Lähetä sille jotain viestiä? Vaikka tyyliin "ei olla nähty pitkään aikaan, mitäs sulle mahtaa kuulua?" Tsemppiä sulle! Vaikutat sympaattiselta. :)
- antti vaan
täs on Antti moro. kiva ku tykkäät musta. mulla on vaaleat hiukset, olen lyhyt ja siniset silmät
- rohkaise mielesi
Mut jos et kerro A:lle, se ei tiedä et oot kiinnostunut ja saattaa löytää jonkun toisen... :( Rohkaise mielesi ja kerro!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583979Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k142793Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552006Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2071655- 721436
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091- 901089
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55904