Luulen että kanini on hieman tylsistynyt.

KANIMANI

Ajattelin että kanilla on tylsää ja sen vuoksi tekisin sille jonkun lelun.Onko jollakin itse tehdyn kanin lelun ohjeita?

5

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marrybi

Jos sinulta löytyy pahvilaatikko, voit leikata siihen monia reikiä, niin että kani pääsee niistä läpi. Jos sulla olisi vaikka pienempi rasia, voit leikata siihen reikiä, ja laittaa sisälle makupalan, silloin kani saa aivo jumppaa!

• Dödööö

Samaa mietiskelen ^__^

• Ostin kanilleni aktivointipallon, sama idea kuin ensimmäisessä kommentissa, eli pallon sisältä tulee herkkuja kun kani sitä pyörittelee.
      Jos on vanhoja laatikoita niihin voi reikiä leikellä joista kanisi mahtuu. Jossei kani innostu laatikossa leikkimisestä luulen että se pitää sen pureskelusta, onhan siinäkin oma hommansa(: Olen myös antanut kanilleni vanhoja vessapaperirullia joita se tykkää järviä ja viskoa, en tiedä onko hyväksi mutta ei ole vielä haittoja ilmennyt.

Kesäksi voit rakentaa kanillesi ulkohäkin jossa se saa paistatella päivää, tosin varjoakin pitää olla! Jos tähän ei ole mahdollisuutta voit viedä kanin häkin ulos jossa se saa kuulostella ulkoääniä. Myös valjaissa juoksentelusta kani varmasti pitää.

Toivottavasti oli apua!(:

• siirilydia

niitä flush and go wc rullia ei saa millekään eläimelle antaa, aiheuttaa todistetusti suolitukoksia isoille koirillekin. Myös liiasta pahvin järsimisestä voi tulla kanille suolitukos.

• kluppaa

paras vaihoehto olisi toinen pupu kaveriksi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      40
      3847
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      52
      1799
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1389
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1221
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      195
      1158
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1061
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      87
      989
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      866
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      49
      811
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      780
    Aihe