Koirahotelli

Fifi-hauva

Löytyykö Kajaanista koirahotellia, minne voi laittaa koiran muutamaksi viikoksi loman ajaksi?

19

4551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wuh
      • kysymys erkki

        Miksi sinun koira on aina hoidossa?


    • Molempia kokeillut

      Yksinkertaista: Jos haluat laittaa koirasi laitokseen -> seppälän koirakeskus. Jos haluat että koirasi nauttii hoitolassa olostaan -> Juliuksen eläinhotelli.

    • wowf

      Älä usko koirasi tarinoita. Niilläkin aika kultaa muistot.

    • Näin on!

      Useaan kertaan kokeiltu molempia.Juliuksen koirahotellista aina jäänyt huono fiilis!!
      Koirilla aina jotain ongelmia sieltä tultuaan:nenäpunkkia,anaalirauhaset tukossa,kirsu auki ym.... Seppälästä pelkästään myönteisiä kokemuksia: ystävällinen ja välittävä henkilökunta,siisti paikka,koirat pääsevät lkunnon lenkille kahdesti päivässä annetaan myös jauhelihaa ja riisiä ... Paras hoitopaikka Kajaanissa!!

      • Tyytyväinen

        Minulla on ollut monta kertaa metästyskoirat hoidossa Juliuksessa ja ikinä ei mitään ongelmaa eikä mitään pahaa sanottavaa. jos sinun koirallasi on usein noita ongelmia niin eiköhän se johdu ennemmin koirastasi.. Nenäpunkin voi koirasi saada mistä vaan ym.. ja miten ihmeessä hoitopaikka vaikuttaa esim. anaaleihin ku samaa ruokaahan ne syövät siellä kuin kotonakin..?
        Itse vien erittäin mielelläni jatkossakin ajurini Juliukseen saamaan ystävällistä kohtelua silloinkun reissussa olen.


    • Näin on!

      Korjaus edelliseen Seppälän koirahotellissa ulkoilutetaan koiria neljästi päivässä!!

      • vanhuus laitoksessa

        Vielä kun saisivat vanhusten hotelleihin edes kerta päivään ulkoilutuksen, siinä ois Karpolla työtä.


    • repsisreps

      Joo hoitopaikasshan ne anaalirauhaset täyttyy heeeeeeeheeeeeheeeee päivän paras vitsi!

    • koiraihminen

      onko 9-luokkalaisen mahdollista päästä koirakeskukseen tettiin?

    • räksyttäjä

      Vai ihan hotelli näille räksyttäjille! Kaikkea kanssa!

    • ajattelija

      Juliukseen vien niinä harvoina kertoina, kun koirani tarvitsee hoitopaikan. Siellä koirani saa vapaasti juosta ulkohäkissä lenkitykset päälle, erityisesti olen ilahtunut heidän palvelualttiudestaan. Seppälässä on ollut yhden viikonlopun ja "komistumassa" myös yhden päivän. Suullista palautetta en saanut, tökättiin vain käteen lappu jossa oli selvitetty jotain. Enkä usko tuohon, että ulkoilutetaan neljästi päivässä, koska koirani on tehnyt tarpeensa heti ovesta ulos päästyään, mikä ei ole koiralleni tyypillistä. Toki ymmärrän sen, että Seppälässä opiskelijat vasta opettelevat asiakaspalvelua ja eläintenhoitoa. Mut pitäis kuitenkin olla jonkinlaiset valmiudet kun kohtaa asiakkaita, koska itse voin sanoa olevani entinen asiakas siinä paikassa.

      • hauwwa

        Julius ei edes vastannut sähköpostitiedusteluun, joten kokeillaan tuota Seppälä sitten.


      • exkoirakeskuslainen

        Voin kertoa sinulle, itse paikassa opiskelleena, että siellä kyllä tasan neljästi päivässä käytetään koirat lenkillä, olipa sää mikä tahansa.

        Koirista kyllä osataan pitää siellä huolta ja kyllä me niiden takia raadettiin kun ennen vanhaan oltiin viikon ajan yhdessä vuorossa, koirat tuli tutuksi, jokaisella opiskelijalla oma "vastuu"koira, eli koiralle helpompi sulattaa sitä samaa ihmistä. Koirista pidetään kirjanpitoa joka lenkin jälkeen eli seurataan ettei vaan stressaa liikaa tai mene lukkoon yms.

        Asianmukaiset tilat on meillä, koiria osataan käsitellä ja opettajat kyllä osaavat neuvoa opiskelijoita. :) Koirien kanssa seurustellaan päivällä, jos se on vain suinkin mahdollista koiran puolesta.


    • vainukone
    • alajuoksulta

      Jos ei saa koiria hoidettua, niin Vihtavuori auttaa.

      • Anonyymi

        Tyhmätkin ihmiset ottaa koiria, kaikki eivät tajua minkälainen vastuu niihin liittyy. Niille
        pitäs kaikille laittaa ihan vitunmoinen lasku koran heitteillejätöstä, haukkumisesta yms.


    • Anonyymi

      Epäsiisti paikka. Omistajan kennelin nartut juoksussa, kiva viedä uroskoira hoitoon. Ei nuku koko aikana ja kotiuduttua eläinlääkäri kutsuu. Maksa vielä tällaisesta "hoidosta"! En suosittele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe