viimeinen oikia mersu w124

Kyllähän se on niin että viimeinen oikia mersu on w 124. Mitä uudempi mersu sitä enemmän vikoja. Millä muilla mersuilla tai ylipäätään muilla autoilla ajetaan niin paljon ku mallin w123 ja w124 mersuilla. Ku miljoonakaan ei tunnu vielä misää.

33

5392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgg5466777

      Eikö sossu ole antanut rahaa uudempaan mersuun?

      • ngukgh

        kaikki ei ole sossupummeja jolle sossu maksaa mersun? suomalaisille sossu ei varmaan maksa edes vanhaa kanttiladaa mutta mikäs siinä kun mamuille maksetaan uusi mese joka vuosi...


    • Taksimie vm 62

      Kyllä se on niin!Tuohon W123 ja W124 lisäisin vielä W210 220 Diesel.Sen lähemmäs ei ikiliikkujaa päästä ainakaan teknisesti.Myös W126 ja W140 ovat AUTOJA.Ainut,että noiden Ässien varaosat ja korj kulut ovat kalliimmat kuin esim 124:en.

      • 10+19

        Laatu huononi selvästi kun tuli väyryset ja varsinkin tuo 220 dieselkone. Siinä on ihan paska lucaksen pumppu joka hajoaa helposti


      • 10+19 kirjoitti:

        Laatu huononi selvästi kun tuli väyryset ja varsinkin tuo 220 dieselkone. Siinä on ihan paska lucaksen pumppu joka hajoaa helposti

        mulla oli -95:en w210 220diesel, ostin sen 350 tuhatta ajettuna ja tuuppasin siihen 250 tuhatta lisää ennen kun hävitin sen pari vuotta sitten ja en onnistunut saamaan siitä hajalle edes sitä Lucaksen pumppua.


      • mersuaslakki
        10+19 kirjoitti:

        Laatu huononi selvästi kun tuli väyryset ja varsinkin tuo 220 dieselkone. Siinä on ihan paska lucaksen pumppu joka hajoaa helposti

        No empä tiedä nyt niin helposti hajoavaksi lucaksen pumppua. Paljon olen kuullut juttua niiden hajoamisesta,mutta epäilen että kellään puhujista ei ole sellaista ollut.
        Itselläni on ja ajettu nyt noin 400 th,eikä se mihinkään ole hajonnut. Päästöt on kohdillaan eikä remontteja ole tehty.
        Se on totta että kone höplättää joskus kylmänä tyhjäkäynnillä, mutta siinä vaan höplättäköön. Rivakat on lähöt ja ajaessa hyvin tasainen käynti. Jollakin tiivisterenkaitten vaihdolla kuulemma höplätyksetkin loppuisi, mutta kun ne ei minua häiritse niin mitäpä noista.


      • oli se ruostunut
        blackmetal68 kirjoitti:

        mulla oli -95:en w210 220diesel, ostin sen 350 tuhatta ajettuna ja tuuppasin siihen 250 tuhatta lisää ennen kun hävitin sen pari vuotta sitten ja en onnistunut saamaan siitä hajalle edes sitä Lucaksen pumppua.

        Minullakin oli -95 200d. Se jäikin 25-vuotisen ystävyyden viimeiseksi. Oli se uskomattoman ruostunut silloin 6-vuotta sitten kun siitä luovuin. Päältä näytti kyllä hyvältä, mutta tosi pahoin muuten ruostunut.


      • paljoko happanit?
        oli se ruostunut kirjoitti:

        Minullakin oli -95 200d. Se jäikin 25-vuotisen ystävyyden viimeiseksi. Oli se uskomattoman ruostunut silloin 6-vuotta sitten kun siitä luovuin. Päältä näytti kyllä hyvältä, mutta tosi pahoin muuten ruostunut.

        Ja sisällähän olit sinä.


    • jokke-pappa

      Mitäs jos siirryttäis tälle vuosisadalla, nuo vehkeet on jo maatunut mitä mainitsitte noissa jutuissanne ei suolasirotin hehku ole enään tätä päivää, puhutte täällä 350-750 euron autoista

    • mersugirl_74

      Höpö-höpö-jokke-pappa!
      Olen nainen ja ehdottomasti paras auto on w124 Mersu 250 diesel automaatti. Johdossa -25ast pakkasella ja käyntiin ja kohta jo pukkaa lämmintä. Ei huurru ikkunat eikä jäädy, ei puhalla apukuskin jalkoihin kylmää (vrt VW), ei täristä eikä mitään vikaa. Ajaa vaan.

      Joo, kyllä tekis mieli uuttakin autoa välillä, mutta kun lukee näitäkin palstan juttuja, niin ei OLE sellaista autoa, joka on noin varma. Ihmettelen, miten ihmiset jaksaa vinkuroida uusien vikaisten autojensa kanssa, johon uppoo rahaa kuin taloon. Kavereilla on ihan hirveen suuri BMW maasturi, renkaat melkeen mun korkuiset, mutta niin oli jäätyny ekoissa pakkasissa, ettei porukat päässeet töihin ja kouluun! Mitä järkeä tuossa on?

      Tuo automaatti Mersu jolla ajelen, ei ole ruma, ei hävetä yhtään sillä ajella. Ja jotenkin musta on alkanut tuntua siltä, että näitä Mersuja ois entistä enemmän liikenteessä, miksiköhän?

      • jokke-pappa

        Höpö-höpö vaan itteles mersugirl_74!
        En vain ole missään sanonut että se huono auto on hiukan laiska, viimeksi itsellä ollut vuonna 1996 300 D 124 ja siinä välissä montamuuta merssua, nyt on E320 CDI Farkku eikä mitään ihmeellisiä vikoja ole ollut.

        Tällä palstalla itkee kaikki ne noiden uudempien autojen vioista

        1, ei ikinä ollut autoa, mutta Esson baarissa kaveri kertoi
        2. ostanut halvimman vanhan lentokenttä taksin jossa jo pohjilla 750 th km
        loppu mikä loppu.

        En pitäisi noin kallista autoa muutenkun tarvitsen työssä, ja muuten lähtee -30 käymään ilman roikkaa tai wepastoa kuin palmun alta, ja tehoo on sitten kunnolla, kuitenkin kulutus on pieni.

        Täällä vaan suurin osa porukasta pitää itseään jonkinlaisina mersu guruina, ja kokemus on siitä pihassa seisoo auto joka oli jo 20v sitten taksina tai 5v vanha lenttokenttä taksi miljioona mittarissa.

        Ei muuta mersugirlille kuin hauskaa autoilu talvea


      • mersuaslakki
        jokke-pappa kirjoitti:

        Höpö-höpö vaan itteles mersugirl_74!
        En vain ole missään sanonut että se huono auto on hiukan laiska, viimeksi itsellä ollut vuonna 1996 300 D 124 ja siinä välissä montamuuta merssua, nyt on E320 CDI Farkku eikä mitään ihmeellisiä vikoja ole ollut.

        Tällä palstalla itkee kaikki ne noiden uudempien autojen vioista

        1, ei ikinä ollut autoa, mutta Esson baarissa kaveri kertoi
        2. ostanut halvimman vanhan lentokenttä taksin jossa jo pohjilla 750 th km
        loppu mikä loppu.

        En pitäisi noin kallista autoa muutenkun tarvitsen työssä, ja muuten lähtee -30 käymään ilman roikkaa tai wepastoa kuin palmun alta, ja tehoo on sitten kunnolla, kuitenkin kulutus on pieni.

        Täällä vaan suurin osa porukasta pitää itseään jonkinlaisina mersu guruina, ja kokemus on siitä pihassa seisoo auto joka oli jo 20v sitten taksina tai 5v vanha lenttokenttä taksi miljioona mittarissa.

        Ei muuta mersugirlille kuin hauskaa autoilu talvea

        Ei kai täällä kukaan itke,sinua lukuunottamatta.Näyttää että itselläsi oli vain tarve kehua omaasi,mutta itse paljon ajavana näen kyllä huomattavan paljon hinausauton lavalla uusia mersuja,uusia volvoja ja erityisen paljon uusia vag-konsernin tuotteita.
        Nuo w124 mersut vain ovat varmimpia kulkineita,olkoot vaikka 5 miljoonaa mittarissa.
        Ja mitä yleensäkään sinulle kuuluu paljonko ajetuilla autoilla ihmiset ajelee.Huonompaa sijoitusta kuin auto,ei rahalle voi löytää. On tosi tyhmää laittaa autoon älyttömiä summia,voidakseen vain kehua kuinka on uutta pihassa.Mutta joillakin ei ole ilmeisesti muuta millä kohentaa itsearvoaan..


      • Hyvä sijoitus
        mersuaslakki kirjoitti:

        Ei kai täällä kukaan itke,sinua lukuunottamatta.Näyttää että itselläsi oli vain tarve kehua omaasi,mutta itse paljon ajavana näen kyllä huomattavan paljon hinausauton lavalla uusia mersuja,uusia volvoja ja erityisen paljon uusia vag-konsernin tuotteita.
        Nuo w124 mersut vain ovat varmimpia kulkineita,olkoot vaikka 5 miljoonaa mittarissa.
        Ja mitä yleensäkään sinulle kuuluu paljonko ajetuilla autoilla ihmiset ajelee.Huonompaa sijoitusta kuin auto,ei rahalle voi löytää. On tosi tyhmää laittaa autoon älyttömiä summia,voidakseen vain kehua kuinka on uutta pihassa.Mutta joillakin ei ole ilmeisesti muuta millä kohentaa itsearvoaan..

        Minusta auto on hyvä sijoitus. Viimeisemmäksi luopuisin siitä, sillä se helpottaa niin paljon liikkumista. Mitä rahalla tekee, jos sillä ei saa mitään iloa itselleen.


    • 124 on AUTO

      Kukahan on maksanut turhakeesta,nyt 500000tuhatta ajettu paku koora maksaa saman 1500e eikä kyyti oo kylmää kummalakaan,kooralla ajo vaan puolet halvempaa. Älä kommentoi jos et oo ajanut Skodaa

    • 38+3

      Oli pakko hävittää 123 300D, -84. Kulutti paljon, vuoti kuin seula, joten jatkuvasti sai hitsauttaa. Tiivisteet huonot, kytkinakselinlaakeri piti ääntä, muuten kyllä varma peli. Tosiaan ei jaksanu kokoajan olla lompakko levällään. Nyt -95 200D, kuluttaa paljon vähemmän.

    • jakkke

      Eipä tiedä vioista, mutta kun esim. Nettiautoon laittaa "tarkennettuna hakuna" myynnissä olevien autojen alimmaksi kilometrimääräksi 600000 km, niin ylivoimaisesti suurin osa yli 600000 km ajetuista autoista näyttäisi olevan mersuja.

      Tästä voi kyllä päätellä semmoistakin, että muut näin paljon ajetut merkit taitavat olla jo suurimmaksi osaksi paalattuja

      • ygi8

        Volvo,Mercedez-Benz ja Opel on yleisimmät jota on tuolla nettiautossa yli 600000tkm mittarissa


    • Näin se menee

      Kyllä se 124 kesti,mutta niin menevät myös uudemmat.E211 mallia löytyy nettiautosta lähes 700tkm ajettuna.Ei ne uudemmat sen huonompia ole,vaan oheistekniikka risaa,moottori kyllä itsessään kestää kovaa ajoa.Cdi tekniikka on vaan osalle mörkö,jota turhaan pelätään.Osat halpoja nykyään esim 210 koriseen.

      E 211 ei ruostu,ainoa alkupään ongelma on automaatin lauhdutin.Saattaa rikottaa laatikon.W140 on hieno auto,mutta ylläpito kallista ja harvalla varaa pitää sitä kunnossa.Samaa koskee siitä uudempia s-sarjalaisia.

    • tarkista kalenterisi

      Näin varmaan on, jos haluaa olla elämässä 20 vuotta jäljessä. Miten tänne pystyt kirjoittamaan Commodore kuusnelosella?

    • Wagen 124

      Autojen ja tietokoneiden vertaminen ontuu siinä mielessä, että 20 vuotta vanha auto täyttää edelleen tehtävänsä eli paikasta A paikkaan B liikuttamisen, kun taas 20 vuotta vanha tietokone ei täytä läheskään kaikkia nykyajan käyttötarpeita. Jos 20-vuotias auto olisi yhtä kelvoton kuin 20-vuotias tietokone, se kelpaisi vain tavaroiden säilytyspaikaksi, ei liikenteeseen.

      20-vuotias auto sopii nykyliikenteeseen ja -teille jopa paremmin kuin uusi auto. Nopeusrajoitukset ovat kiristyneet jatkuvasti, joten uusien autojen suuri teho menee enimmäkseen hukkaan. Alemman luokan tiet ovat ränsistyneet, ja niillä ajaa mieluummin autolla, jossa on järkevä rengasprofiili sekä ennen kaikkea kunnon maavara. Liikennemäärät kasvavat jatkuvasti, eikä uusien autojen tehoista ja ominaisuuksista pääse oikein nauttimaan. Lisäksi uudet autot eivät kuluta olennaisesti vähemmän kuin 10 - 20 vuotta vanhemmat edeltäjänsä, koska autojen omamassa kasvaa jakuvasti mm. kaiken maailman viihdehilavitkuttimien takia. Lisäriesana on se, etteivät nykautot tahdo lämmetä talvella vanhaan hyvään malliin. Puhumattakaan siitä, että mitätön tietokonevika voi saada auton hyytymään korpitaipaleelle.

    • pompotin

      Kaikista hienointa on se että mun w124 200d mallissa ei ole edes vikavaloa,
      joten ei siihen silloin vikoja tule.
      Miettikääpä sitä.

      • mb1241

        Itseasiassa siinä ei ole edes moottorinohjausta eikä koneeessa yhtäkään sähkölaitetta joka vaikuttaa koneen käyntiin starttia lukuunottamatta (Diesel). Ja niinkuin edellä mainittiin kyllä niitä w124 on ruvennu näkyyn tien päällä yhä enemmän ja syytä ei ole vaikea arvata :) Ihmiset joille ei ole tärkeää et pihassa seisoo 2010 mallin audi tai skooda ymmärtää sen että PAAAAAALJON parempi vaihtoehto on ostaa OMALLA rahalla luotettava kulkupeli eikä kinuta pankissa et josko ny sais sen 30t e lainaa ku ne naapuritkin osti uuden pösön niin mää haluan ny audin.


    • mittarin ympäri

      Itekkin olen työntänyt menemään 200D w124 -91 jo 200tkm maantietä, auton ostin 600tkm ajettuna. Kun auton aluksi ostin oli se ajoltaan suorastaan hirveä, mutta ajattelin että kun omaan käyttöön laitoin niin ei säästellä, joten vaihdoin kaikki nivelet ja puslat, iskarit ja jouset. Hintaahan tälle tuli lähemmäs auton hinta, mutta ei h­elvetti että kyyti parani! No tuon 200tkm siivun aikana olen alustaan vaihtanut etujouset ja 4 kpl "narinaniveliä", ja olen koko tuon ajan saanut nauttia loistavista ajo-ominaisuuksista. Koneeseen normihuoltojen lisäksi olen vaihtanut hehkut, jakoketjun, kansipahvin, nostimet ja säätänyt pumpun. Ei mitenkään pahan hintaisia remontteja. Kone on tikissään eikä polta öljyä, käyntiin lähtee pakkasillakin nätisti ja lämpöä tulee hyttiin nopeasti.

      Kyllä vanha mersu on varteenotettava vaihtoehto uudelle autolle. Oikeastaan ainoa asia missä mersu häviää nykyaikaiselle perusautolle on ilmastoinnin puute ja turvallisuus kolaritilanteessa. Keskikulutus on mesellä pyörinyt 5,5-6,5 litran välillä. Yleensä ollaan päästy alle 6.

      • mersumies

        Itekkin vaihtanut omaan W124:een etujouset/iskarit ja muutamat puslat vaikkei kovin huono ajatteva ollut sitä ennenkään. No nyt auto on todella loistava ajettava, parempi kun moni uusi.

        En vaihtais mistään hinnasta muuhun autoon, koska tää ei häviä missään uudelle, tässä on ilmastointikin ja sekin on parempi kun mun edellisessä uudessa autossa.


    • Älä osta mersua.

      Kerrankin puhutaan autosta nimittäin mersun 124 korista,toinen tietysti olisi toyota ja lähinnä maasturit.

      En suosi mersua erikoisesti muutoin kuin 124 siinä on autojen auto,sehän tuo viimeisimmän loisto maineenloikin mersulle,muut nyky mallit ratsastaa sitten sillä tosin on jo pilannut pahasti.


      Onnitteluni niille jotka vielä älyävät ajaa sellaisella autolla,myös toyotan maasturit tuntuu kestävän ei vikoja tule on ehkä kestävämpikin kuin 124 korinen.

      Olen omistanut 11 kpl mersuja ja nyt on ensimmäinen toyota alla näyttää että olen ostanut ikiliikkujan.

    • sniiderii

      Ei ne 200D:tkään mitään ikiliikkujia ole. 500tkm välein saa vaihtaa kansipahvin ja ketjun. Moni muu auto menee yli tuon km määrän ilman moottorin avaamista.

      • sumppi-1

        sniiderii: "Ei ne 200D:tkään mitään ikiliikkujia ole. 500tkm välein saa vaihtaa kansipahvin ja ketjun. Moni muu auto menee yli tuon km määrän ilman moottorin avaamista."

        Kannattaa myös huomioida muutama juttu:
        - 500tkm on yhtä kuin puoli miljoonaa kilometriä!
        - jos puoleen miljoonaan tarvitsee perushuolto tehdä on se normaalia ylläpitoa verrattuna vähättelyyn ja/tai tahalliseen laiminlyöntiin, mitkä pilaavat alunperinkin SEKÄ hyvän että huonon auton
        - kansipahvin vaihtotarvetta voi välttää kun tietää miten, kannattaa selvittää ettei joka ikinen auto "muutu" huonoksi
        - ketjun vaihdosta: taitaa olla hihnalla valtaosa nykyautoista, vrt. Toyota Crown -70: fiiberihammasrattaat, vissiin niiltä osin ikuiset. Vuoden 1970 jäljelle jääneissä autoissa taitaa olla kone auottu (mm. sitä hihnaa vaihdeltu) melkoisen monta kertaa, ellei tahallaan laiminlyöty ja siksi siis p...a auto?

        Ja: en omista Mersua enkä Toyotaa joten ei pitäisi olla puolueellista syytä todeta näitä. Luulenpahan vain että muita eurooppalaisia (=rellut, sitikat ym.) tapaa nauloina mökin seinissä kun puoli miljoonaa on kunnolla takanapäin, sama homma usein japanilaisissa. Jenkkiautoissa vaalitaan ja vaalitaan vaikka olisi poltettu, upotettu ja hapotettu, aina elvytetään joten eri lähtökohta. Missä muualla valmistetaan merkittävästi ja varteenotettavasti autoja?
        - ketjun vaihtoväliä ei taida aina olla mainittu, joku sitikka ehdottomasti edellyttää sitä remmin vaihtoa luokkaa 80 000 maksimissaan, vertaa sitä puoleen miljoonaan


    • mese mese mese

      "ketjun vaihtoväliä ei taida aina olla mainittu, joku sitikka ehdottomasti edellyttää sitä remmin vaihtoa luokkaa 80 000 maksimissaan, vertaa sitä puoleen miljoonaan "

      Niin olet sikäli oikeassa noista hhnojen vaihdoista mutta esim:ensimmäinen citikka c5 hdi koneella el idiesel sen hihnan vaihtoväli on 140000km siis 2001 vuosimallista tuonne 2008 asti,sitten toinen malli c5 eli uudenpi on 180000km.

      Mutta niillä ajaa suunilleen sen 500000-600000km ja se alkaa olla siinä kaikki ajot toki voi varmaan ajaa enemmänkin mutta kyllä se siihen pääosin jää siis enimmillään.

      Eli citikassa ei ole vaihtovälit 80000km matkaautolla c5 hdi:llä.

      Toinen sitten se väyrysetkään ei ole kovinkaan huudossa enään yli puolimillinä ajettuna,tavallaan alkaa olla niidenkin elinkaari siinä,kori pettää ennen.citikalla se ei petä se on todella hyvä korinen eiruostu niinkään.

    • ikuinen mersumies?

      Kerronpa omat kokemukseni, jos joitain kiinnostaa. Omistin 90-luvun alussa 124W 200D:n jonka käytettynä ostin. Ajelin sillä 270th/km ja luopuessani siitä kokonaisajomäärä oli 770th. Vuosien varrella olen ostanut viisi uutta autoa, hintaluokassa 28 000 - 36 000€
      Viime aikoina alkoi ottamaan pattiiin uusien autojen tekniikassa esiintyvät ongelmat, auton arvon lasku, huoltojen hinnat yms. Ajattelin, että hyppään hetkesi pois tuosta pyörästä. Myin 80 th ajetun autoni pois, ja ostin piruuttani 124w 230 E vm-92, 245th/km ajetun lankun.1500€. Kävin auton läpi, eli öljyt, moottorin tukikumi, pakoputki, monitoimirele pesu ja puhdistus. Nyt olen ajellut autolla n.4000km, ja kyyti on mielestäni täysin verrattavissa nykypäivän häristimiin. No, kulutus on ollut 7,5 -10l / 100km, mutta tuo kyllä kompensoituu pääomakuluissa. Hakusessa onkin 124w 300D farkku, jonka rekkaan pakuksi, ja ajelen herroiksi loppu elämäni. =)

    • jokkevaari

      Kyllä tämä 1985 W124 on ollut luotettava ja hyväkulkuinen peli. Kilometrejä ei ole paljon vielä ja auto onkin kuin pakasta vedetty ja ruosteeton ja ilo ajaa - tosi sedan! 2016 sitten museoidaan ja ajetaan toiset 30 vuotta ilman huolia. ABS pelaa ja on 5 vaihdetta, metalliväriä, penkinlämmitintä, sävylasia, takavaloa ja muuta hauskaa! Pääomakulut lähellä nollaa ja vaihdettu on vain tuulilasi, iskarit, vesipumppu ja muutama letku ja kumituotteet, venttilikopan tiiviste ja tietysti tulpat, öljyt, ketju, hihna, jarrupalat, suodattimet ja nesteet ohjeiden mukaan huollossa ja pari lukkoa! Vartan akku (kolmas) on vuodelta 2001! Mersu ei ole vain auto - se on mersu!:)

      • jokkevaari

        Nyt se tempun teki tänään ku lähin liikkeelle nii kone leikkas kiinni on mersut surkeita meen nyt ostAMAAN TOYOTA COROLLAN


      • paljo muuttuu
        jokkevaari kirjoitti:

        Nyt se tempun teki tänään ku lähin liikkeelle nii kone leikkas kiinni on mersut surkeita meen nyt ostAMAAN TOYOTA COROLLAN

        Sosiaalielämäsikin elpyy kun pääset takaisinkutsujen piiriin.


      • kun on taakkaa
        paljo muuttuu kirjoitti:

        Sosiaalielämäsikin elpyy kun pääset takaisinkutsujen piiriin.

        Jakaako ne siellä perheellisille mehua ja keksejä? Olishan siinä vähän tukea perheelle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1675
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1545
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      46
      1411
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1333
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1278
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      10
      1153
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe