elikkäs, oon ihastunu yhtee tyttöö kaverin kaverii jonka kans oon puhunu aika paljo tutustumise jälkee ja ollaa käyty leffassaki, mut mitä mä nyt teen? tytön kans nähää ainaski kerra viikos koska sama harrastus. NII ET MITÄ MUN NYT KANNATTAA TEHÄ?? kiitti jo etukätee :3
mitäs nyt ihmiset? auttakaas miestä mäessä :3
3
240
Vastaukset
- sfagryhgjhdhf
älä mieti, älä ota paineita ja relax... Öö sinun pitää antaa pientä osviittaa että olet kiinostunut häneen. siis pientä vain.. mutta jos ei onnistu tai halua tehdä tätä niin sekin on oikein.. kandee pyytää vaikka harrastuksen jälkeen tyttöä että haluaako lähteä nytten joku päivä kahville.
- R-S
No seur.kerran kun näette ..........niin vie tulevana ystävänpäivän kunniaksi tyttö
kahville leivosten kera tai sitä mitä hän haluaa tehdä ( tanssia ehkä seur.kerran
ym.) niin ja jos harrastus on sama ..........pyydä se vaik makutuomariksi harrastus
vaatteita shoppailemaan.
Ja ole rento ja ystävällinen ja plussaa olisi että olisit kohteliaskin.
Siintä tytöt pitävät ........
Älä ole liian tunkeileva, että tyrkytät itseäsi.
Onnea !- rakastunut
juuuh, sovittii just tytön kans et käytäis yhessä hiihtämäs n. 3kertaa viikos ni eiköhä siinä sitte jossai lomassa ehdi jotain vihjasemaa tai/ja kyselemää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1104310Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k723116Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3152871Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622352- 771562
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen771388- 981352
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?711176- 771138
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121