On jo aika urpo mies toi Pakarisen ex-avokki, joka tiedotteella ilmoittaa kaikille suoran lähetyksen kautta erostaan Piaan... ja MALLITOIMISTON sitten meni perustamaan??! Mitä se tyyppi oikein tietää mallialasta, ja vielä Pian julkisuutta yrittää käyttää hyväksi typerälle toimistolleen. Taitavat likat luulla että saavat Pian Hollywood-juttuja että edes suostuvat lähteä tuollaisen ummikon kelkkaan.
Ihme kuitenkin että Pia ei ole sanonut asiasta sanallakaan julkisuuteen. Tulee mieleen, että hän ei taida ihan olla asian kanssa sinut... esim. Korkojen Kerassa oli kuin puulla päähän kun juontajat vähän kuin juonessa mukana olleina ottivat Nikon puheeksi.
Nyt sitten exän pitää olla joka lehdessa puhumassa... vaikka Pia on asiasta visusti hiljaa. Jos kyseessä olis joku niitten yhteinen viritelmä, kai Pia vois jotain asiasta lausahtaakin. Saas nähdä, ehkäpä - ainakin toivon mukaan -saadaan Piankin lausunto asiasta. Joka tapauksessa, Nikon julkisuustempaukselta tää kaikki näyttää tosi paljon.
Pia Pakarisen tumpio ex-avokki Niko?
16
993
Vastaukset
- N. Väyrynen
Ei tainnut Pia-parka tietää et Väyrysiin ei voi luottaa.....
- kritikko
''Ei tainnut Pia-parka tietää et Väyrysiin ei voi luottaa..... ''
Eiköhän se ollut toisinpäin, eli Piukea Pakaraiseen ei ollut luottamista. - On se
Pelle jätkä.
- Petsku kakkonen joo
Itse mietin tota samaa... ei tossa kyl voi ihan vaan syyttää Piaakaan, kun kattoo rivien välistä. Mut eroaahan tossa iässä muutenkin kuin vaan missit. Hyvä et selvis nyt mikä tyrkky äijä se on!
- Pia on fiksu tyttö
Pia vetää FIKSUA LINJAA kun EI ALENNU TYRKKYJULKISUUTEEN!!
- Ei ku see ya!
Kaikki noi ankeista ankeimmat tyrkyt se Niko saa haalittua "toimistoonsa" - ne joista mikään oikea mallitoimisto ei ottais koskaan listoilleen, ja jotka ei pärjää missikisoissa. Nyt se sit leikkii oikeeta kingii... voi jumaliste totakin kuvaa kun reteenä istuu tossa ruma muija vierellä! Tais Piaa onnistaa kun tostakin urposta pääsi eroon!
- hdffas
Heh, se kuva oli kyllä kaiken huippu! Ei vitsi mikä pelle.
- petskupa tosiaan!
Pia fiksusti hiljaa. Antaa tuon luuserin vaan nolata itsensä lopullisesti. Ei olis uskonut et siitäkin kuoriutui tuontasoinen tyrkky!
- Ai ei vai?
No, kenen luulet olleen takapiruna, kun Pakarinen ilmoitti luopuvansa kruunustaan kesken edustusvuoden?
- j k
vai niin
- En luottais
tossa tyypis on jotain mätää.
- KS
kyllä taas katkerat ihmiset pohtii täällä kun ei ikinä voisi edes päästä minkäänlaiseen mallitoimistoon, heti tyrmätään ihminen joka yrittää saada pystyyn mallitoimistoa! hei ihmiset nyt katse peiliin ja mietikää mitä puhutte, olette kateellisia Nikolle!!
- nolo tyyppi
Vai kateellisia! Niko ite selittelee... luuseri.
- mimimmimi
Tyypillinen suomalainen asenne taas kerran valloillaan. Ensin sama homma Piian jenkkikuvioiden suhteen ja nyt sitten tämä case-Niko. Itse ainakin arvostan tuota, että on halua yrittää ja ennen kaikkea uskoa itseensä. Tämä mallitoimisto vaikuttaa ainakin näin äkkiseltaan ihan asialliselta touhulta. Molemmille tsempit tulevaan! Antaa palaa!!!
- harakatkin nauraa
No just... kaikki ankeimmat tyrkyt se on saanu "talliinsa" - kukaan laatumalli ei rupea tuohon pelleilyyn mukaan. Pian nimi on ainoa jolla voi leijua, kun itse on - NOLLA! Aina kateus-korttia kehiin kun joku nolaa perusteellisesti...
- mänätzeri Oy
Mahtaa manageri Nikolla ovat kovat kontaktit. Puoli vuotta seurannu touhua vierestä ja puoli vuotta toiminu alalla?. Eiköhän tää ole vaan tällästä tyrkky julkisuuteen pyrkimistä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583979Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k142793Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552006Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2071655- 721436
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091- 901089
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55904