Missä meni vikaan?

keski-ikäinen nainen

Minulla ei ole tahdonvoimaa, määrätietoisuutta, kunnianhimoa tai mitään näihin rinnastettavaa ominaisuutta.

Tavallaan minua kiinnostaa itseni vastakohdat.

Millainen sinä olet ja hyväksytkö nuo ominaisuuteni?

Olen rento retkottelija, mutta pysyn silti erossa viinasta, tupakasta, huumeista, irtosuhteista jne.

Eikö kukaan mies tahdo ns. elättää vaimoaan? Tottakai saisin työmarkkinatukea.

Minä haluaisin istua sohvella ja katsella, kun mieheni tulee tärkeän ja kiireisen näköisenä töistä. Yllään hänellä luonnollisesti on puku ja kravatti. Minä katson häntä salaa ihaillen, mutta näytän vain perusilmeeni hänelle, sillä en tahdo hänen luulevan itsestään liikoja.

Jos hänen täytyy pienentää pukujaan, niin luonnollisesti hän vie ne ompelijalle.

Tällainen haavekuva minulla on _tulevasta_ miehestäni. Olenko liian idealistinen, kun en tahdo mennä töihin ja haluan mieheni olevan hyvässä asemassa?
Mieheni on siis intellektuelli, mutta hänessä on huimapäinenkin puolensa.
Hänen autonsa on laadukas ja luonnollisesti hän ajaa sitä ja minä istun hänen vieressään. Hän on erittäin hyvä tai jopa loistava kuljettaja.

Olen valmis valmistamaan miehelleni drinkin, kunhan hän vain opastaa minua sen valmistamisessa!

20

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

Minulla on kyllä kehittynyt oikeustaju ja joudun sen vuoksi usein "tappeluihin". Enkä saanut työlleni jatkoa, koska haukuin pomoni muutaman muun ihmisen ohella.

Mieheni voisi näin ollen olla esim. lakimies, pankinjohtaja tai toimitusjohtaja.

• ap.

Jatketaan sitten yksinpuhelua.

Kotimme ei ole mikään edustuskoti, vaan rento lepokeidas. Mieheni saa kuorsata, koska kuorsaan itsekin. Hänellä saa olla istumatyönsä johdosta hiema ylipainoa, mutta en pidä kovin pullukoista sormista. Ulkonäöllä on minullekin merkitystä.

• 8+17

Muuten hyvä plääni, mutta et ole oikeutettu työmarkkinatukeen ellet ole työmarkkinoiden käytettävissä ja yllä ilmaiset sen selvästi, ettet halua töihin.

• ap.

Olen saanut pari kertaa karenssia, mutta en mitään lopullista työssäoloehtoa.

Kiitos kommentistasi.

• mies43587401

Kyllä minusta on mahdollista.

Sinun täytyy löytää vain itseäsi 15 vuotta vanhempi varakas mies. Sellainen joka tarvitsee edustusrouvan ja sänkypedon, mutta ei ole niinkään tasavertaisen kumppanin puutteessa. Siivouspalvelut hän voi ostaa ja sinun tarvitsee vain huolehtia ulkonäöstäsi ja olla "aina valmis".

Onhan tietty aina se vaara olemassa että jostain löytyy taas se nuorempi ja kauniimpi.

• ap.

Olikohan tässä jokin väärinkäsitys. En minä halua olla mikään edustusrouva vaan pikemminkin kotihiiri! Minä voin siivota kotona ja laitella ruokaa.

Sänkypetoudesta olen jäävi sanomaan mitään.

• ...

Mikä meni vikaan? Luultavasti kasvatuksesi..

• ap.

Niin, no sille ei ole enää mitään tehtävissä, mutta palasia voi yrittää koota?

• Herrasmännnn
        ap. kirjoitti:

Niin, no sille ei ole enää mitään tehtävissä, mutta palasia voi yrittää koota?

Jos olisit pohdiskellut kuinka sais jorriinit säilymään talvenyli en olisi kiinnostunut, mutta näköjään pohdiskelet muutakin.

• ap.
        Herrasmännnn kirjoitti:

Jos olisit pohdiskellut kuinka sais jorriinit säilymään talvenyli en olisi kiinnostunut, mutta näköjään pohdiskelet muutakin.

Suosin kausikukkia, jotka sitten heitän roskiin. Viimeksi minulla oli jouluna toistakymmentä hyasinttia. Joulukuusikin oli.

• eräs nainen

Suhdehan on aina kahden kauppa. Tiedät mitä haluat miehen tarjoavan sinulle, mitä itse olet valmis tarjoamaan hänelle?

• ap.

En pysty antamaan mitään yleispätevää vastausta, mitä olisin valmis antamaan, koska oma vastineeni riippuu pitkälti toisen olemuksesta.

Suoraan sanoen en edes tiedosta omaa potentiaaliani sillä saralla, koska viimeisimmästä kokemuksesta (yhdessä asuminen) on jo aikaa.

• höpönlöpönjaläiskis

Kapuappa nyt maanpinnalle. Kuullostat suoraansanottuna omituiselle.

• ap.

Olen valmis joustamaan. Pääasia on tietysti miehen persoona. Realistisuus ei ole huono ominaisuus.

• mirkku

ap. on HaUsKa...hänhän leikkimielisesti yrittää provosoida ja härnätä...jatka vaan samaan malliin;)
      Ja haaveillahan saa...mut yleensä varakkaat miehet eivät ole kiinnostuneet köyhistä tytteleistä muualla kuin saduissa...

• ap.

En minä provosoi enkä härnää (tuo sana ei edes kuulu sanavarastooni). Sen voin myöntää, etten vielä ole laittanut netti-ilmoitusta.

Mietipäs Norjan kruununprinssiä.

• voi rähmä

Minulla on omasta mielestä hyväkin mielikuvitus, mutta ei oikein riitä sihen että tuollainen yhdistelmä voisi toteutua. sitä ei löydy edes saduista.
      Joten suosittelen että käyt muutamia vuosia jossain paikassa missä sinua voidaan auttaa noin niinkuin mielikuvatasolla. Ehkä siellä voisi korjata noita ajatuksia hiukan realistiseempaan suuntaan.
      Ei kannattaisi unelmoida asioista millä ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia tulla toteen.

• ap.

Eikö pukumieskin voi olla nöyrä ja vaatimaton kumppaninsa suhteen?

Lue sinäkin satusi paremmin, koska monissa saduissa puhutaan sammakosta, joka muuttuu ihanaksi neidoksi heti, kun prinssi on häntä suudellut. Täytyy vain uskoa.

"Voimallinen tahto vie miehen läpi harmaan kiven"
        A. Kivi

• .......

Hyvää viihdettä, kiitos.

• ap.

Tarkoitatko, että tuet minua pyrkimyksissäni? Olisin hyvää viihdettä (toivottavasti muutakin:) tulevalle miehelleni?

Uskotko sinä minuun? Oleko pukumies?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      47
      3903
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      52
      1889
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1406
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1260
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      199
      1227
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1071
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1049
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      886
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      55
      874
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      810
    Aihe