“The very highest interests are to be given the first attention. The accumulated light of the past, which has made us what we are, — Seventh- day Adventists, — is to shine forth through us to the world.” – Ellen G. White, Loma Linda Messages, p. 380.
rohkeutta advarit!
6
69
Vastaukset
- Pyh!
Jeejeejee! Kaikki muut palavat helvetissä tuhkaksi, ne huorat ja juopot joita me emme ole! Jeejeejee. Hyvä me ja saastaiset huorajuopot pöö!!
- pyh!
ja mikäs provoilija sinä olet?
- pyh!
pyh! kirjoitti:
ja mikäs provoilija sinä olet?
Seitsemännen päivän Adventisti! Jeejeejee. Huorat ja juopot joutuu kadotukseen ja tunkiolle. Heidät tuhotaan! Jeejeejee. Sen ansaitsevat. Heidät voisi tappaa jo nyt koska kuolevat kuitenkin tuskallisen kadotuskuoleman!! Jeejeejee! Älä varasta mun nikkiä, senkin syntinen huorajuoppo.
- pyh!
pyh! kirjoitti:
Seitsemännen päivän Adventisti! Jeejeejee. Huorat ja juopot joutuu kadotukseen ja tunkiolle. Heidät tuhotaan! Jeejeejee. Sen ansaitsevat. Heidät voisi tappaa jo nyt koska kuolevat kuitenkin tuskallisen kadotuskuoleman!! Jeejeejee! Älä varasta mun nikkiä, senkin syntinen huorajuoppo.
Sinä et ole sen enempää oikea "pyh!" kuin adventistikaan. Minä olen.
- pyh!
pyh! kirjoitti:
Sinä et ole sen enempää oikea "pyh!" kuin adventistikaan. Minä olen.
Minä olen oikea pyh. Oikea pyhien pyh. Siis pyh pyh pyh. Jokainen ajatuksen on aitoa pyhiä, kuten koko kirkkomme joka on suurin pyh! Muut ovat paskaisia hurajuoppoja ja muiden jutut ovat paskapuhetta! Jos olet muka jokin pyh! niin rekisteröi nimimerkki mutta et voi koska minä olen oikea pyh!.
- pyh!
pyh! kirjoitti:
Minä olen oikea pyh. Oikea pyhien pyh. Siis pyh pyh pyh. Jokainen ajatuksen on aitoa pyhiä, kuten koko kirkkomme joka on suurin pyh! Muut ovat paskaisia hurajuoppoja ja muiden jutut ovat paskapuhetta! Jos olet muka jokin pyh! niin rekisteröi nimimerkki mutta et voi koska minä olen oikea pyh!.
Et ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583979Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k142793Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552006Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2071655- 721436
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091- 901089
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55904