Minulle saa kirjoittaa vain 31-33-vuotiaat, hoikat, lapsettomat, maisterin- tai tohtorin tutkinnon suorittaneet, yli 51 000 € ansaitsevat, yli 185 cm pitkät, lapsia haluavat, suomalaiset evankelisluterilaiset Keravalla asuvat sinkkumiehet.
Olen 32-vuotias nainen ja rajoitan minulle tulevat yhteydenotot
14
576
Vastaukset
- m 55
Haluamasi profiili syntyy äkkiä. Voin laittaa lapsuudenkuvankin
- sarkasmitar
Tuo aloitus taisi olla sarkasmia.
- nii-iin
sarkasmitar kirjoitti:
Tuo aloitus taisi olla sarkasmia.
Eiköhän nuo molemmat aiemmat kirjoitukset olleet...
- hehheeeh
Pakkasella on loppiaikaa !.
- Stahlhelm
Muuten ihan hyvät kriteerit mutta;
1) Keravalla lienee melkoisen huono tarjonta
2) hoikka on tulkinnanvarainen, onkohan se max 20 painondeksi miehellä kovin tavoiteltavaa - jos on niin ok
3) Monet hyvätuloiset ovat eronneet kirkosta koska esim. ylimääräisen tonnin voi kyllä käyttää paljon paremmin. Jos on itse korostetun uskonnollinen niin ok.- epätoivon huudahdus
Etkö huomannut, kirjoittaja on tietenkin alle 185 cm, pienituloinen, jostakin mouhijärveltä oleva mieshenkilö.
- lölölölölöl
Tämä kuvastaa hyvin netin naisia.
- twTJNJ
Älä ihmettele jos yhtäkkiä siellä keravalla onkin sata sellaista miestä joka menee rajoihisi.Feikin teko kestää 5-minuuttia.
- Dr
Tämän takia en muuta Keravalle
- Hehehehe-.,.-
Eräs 43v nainen haki 30-43v miestä vaikka olis pitänyt presidenttiparista mallia ottaen pitänyt hakea 60-73 vuoitiasta miestä.
- hekonhekon
Jos 43v ukko- pahanen tekis niinistöt, niin sais tuomion.
- yli-ikäine-sakkoliha
Mukavaa, että aamu käynnistyy hauskalla viestillä :-)
niitähän kaikki virtuaali maailman miehet ovat....varsinkin kaikki Keravalla Ärzyn lähellä asuvat tohtorit ;-)
- Kukin tyylillään
Taitaa olla hieman provoilua tämä, siltä hieman kuulostaa. Keravalaisena voin vastata, että olisin erittäin onnellinen, jos täällä tuon kaltaisia miehiä olisi tarjolla - ei ole vaan näkynyt, vaikka paljon olen kahviloissa viettänyt aikaani:) Miestä harvemmin muuten sanotaan hoikaksi, joten mahtaako tämä olla jonkun miespuolisen provoilu, jolla herne mennyt nenään tai jota hieman itseä harmittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k984108Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k282876Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2302201Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet582097- 721456
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911101Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57955- 71954