Miehen ja naisen saamat vastaukset ilmoituksiin

Miksi näin?

Mistä ihmeestä johtuu, että vaikka vapaita naisia ja miehiä on yhtä paljon, niin mies ei saa juuri ollenkaan vastauksia, mutta nainen muutamassa päivässä kymmeniä?
Oletetaan, että molemmat ovat tavallaan hakijoina samalla viivalla.

Miten uuden löytäminen voikaan naisille olla helppoa! Eräs lähes 50 v nainen laittoi ilmoituksen ja sai oikein valita itselleen sopivan, jonka jälkeen hausta jo viikon kuluttua seurusteli.

Eikö keseessä ole SUURI kupla, jos jokainen mies kirjoittaa 10:lle naiselle? Eihän todellisuudessa yksi mies voi revetä kuin yhdelle naiselle, kun loppujako alkaa.

7

271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milla Magia

Kyllä on taas niin loppuunkaluttu aihe...

Miehiä on nettitreffeillä moninkertainen määrä naisiin verrattuna. Lisäksi nettitreffipalstoilla roikkuu lukematon määrä varattuja miehiä.

• .

Johtuu siitä, että nettideiteissä on miehiä, jotka lähettävät kuukaudessa yli 1000 viestiä. Eihän näistä idiooteista naisille ole mitään iloa, tukkivat vain postin ja sinne hukkuvat sitten tasokkaampienkin miesten viestit. Ei tähän muutosta saada, ennen kuin uudelle kohteelle viestien määrä rajataan muutamaan/kk.

• +-0

Nooh, uusi profiili kerää hetken mielenkiintoa ja sitten lopahtaa yhteyden otot,
      joten ihan höpöpuhetta, että naiset saa tukuttain vastauksia jatkuvasti.

Mukana on niitä, jotka ei sovi hakukriteereihin (liian nuoret/vanhat) ja
      tietty kahleissa olevat. Mitä väliä paljonko saa viestejä, kun suuren osan voi kipata
      roskakoriin.

• mies ilman naista

Ei naiset alennu vastaamaan miehille, koska epätoivoiset miehet vastaavat pil..lun kiilto silmissä naisille. Ehkä joku 5% miehistä ettii sitä oikeaa suhdetta ja loput haluavat pimppiä.

• Riipuu ilmoituksesta

Olen mies ja minulla oli Cityssä ilmoitus. Ilmoitus oli esillä noin 2 viikkoa ja sain noin 15 yhteydenottoa naisilta. Treffeillä kävin 7 kanssa ja yksi kolahti ja lujaa...sillä tiellä oltu nyt 4 kuukautta.

• todella utelias

Kerropas nyt että mikä näistä ehdoista täyttyi sen 50-vuotiaan naisen kohdalla:

- vihjaili ilmoituksessaan olevansa rempseä ja iloinen ihminen (=seksiä tarjolla)

- näytti helvetin hyvältä ikäisekseen (=seksiä todennäköisesti tarjolla)

- laittoi ilmoituksensa saitille jossa yleensä on SEKSIÄ TARJOLLA

Meinaan kun ihan tavallisena 40 ikäisenä laittaa siistin ilmoituksen jossa ei vihjaistakaan seksistä, niin ei todellakaan tule muutamassa päivässä kymmeniä vastauksia. Jos on täysin uusi naama markkinoilla voi joskus satunnaisesti saada usean vastauksen, mutta nämä ovat aina 10 - 20 v vanhemmilta miehiltä, ulkomaalaisilta, feikeiltä (väärällä kuvalla esiintyviltä englantia kirjoittavilta helppoheikeiltä), poikuuden poistoa itkeviltä pikkupojilta tai ylipanoisilta. Tai jos sattuu sellainen flaksi käymään että mies olisi sopiva, niin sitten hän asuu vähintään 500 km päässä.

Onko nyt suuri onni että on saanut nuo vastaukset, KUN NIISTÄ EI HYÖDY MITENKÄÄN???

Olen monen 40 naisen kuullut valittavan miten vaikeaa uuden miehen löytäminen on jos tulee jätetyksi tai petetyksi ja on pakko erota. Ei kai se voi hokkuspokkus muuttua helpoksi sen takia että vanhenee 50-vuotiaaksi? Jotain erikoista tuossa sinun esimerkkinaisessa pitää olla.

Ja nyt en haluaisi kuulla sitä iänikuista valitusvirttä että ei saa olla passiivinen ja pitää ottaa itse miehiin yhteyttä. Otin itse monta kertaa, kunnes kyllästyin siihen että ikäiseni eivät vastanneet.

Ottiko se sinun 50-v naisesi 60-v miehen???

• Happy Lady

Näin on - viittäkymppiä lähestyessä sain huomata tuon saman ilmiön: seksiseuraa oli tarjolla pilvin pimein, mutta jos hait ns. tositarkoituksella, saatoit saada ehkäpä pari vastausta tyypeiltä, jotka olen nimennyt ammattivastaajiksi; he tuntuvat vastaavan kaikille tyyliin copy and paste.

Ja itse lopulta otin 60-vuotiaan - enkä vaihtaisi häntä enää nuorempaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      58
      3979
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      14
      2793
    3. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      2006
    4. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      207
      1655
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1436
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1290
    7. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1091
    8. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1089
    9. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      906
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      55
      904
    Aihe