Ihastunut mies kipsissä?

Ulkona on kylmä

Yksinkertainen kysymys =

Voiko ihastunut mies olla niin "kipsissä" ja "pelokas" ihastuksensa kanssa ettei uskalla tehdä aloitetta? Lähinnä miehiltä kommenttia kaipaan.

Mies lähettää signaaleja jotka minä tulkitsen ihastukseksi. Olemme vähän vaikeassa tilanteessa, työkavereita, minä en ainakaan uskalla tehdä tämän asian eteen kyllä yhtään mitään koska pelkään pakkeja.

Mutta entä sinä mies; jos sulla on duunipaikalla nainen joak todella kiinnostaa, teetkö aloitteen vaan annatko olla siinä pelossa, että tulee pakit ja sitten on vaikea olla duunipaikalla?

( Vaikak nainen aika selkeitä signaaleja myös lähettäisi...)

6

424

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ratikkakuski.

Suosittelen kuminukkea kumppaniksi. Siltä ei yleensä saa pakkeja.

• " Olemme vähän vaikeassa tilanteessa, työkavereita, minä en ainakaan uskalla tehdä tämän asian eteen kyllä yhtään mitään koska pelkään pakkeja. "

- No siinähän tuo vastaus seisoo , mitäs jos se kaveri ajattelee samalla tavalla ? Miks aina pitää odottaa , et toinen tekee aloitteen ? Otas nyt sitä härkää sarvista kiinni ja rohkeasti kysymään , mitään et ikinä tule saamaan , jollet kysy. Ja mitä sitten jos tulee pakit ? Niitä nyt tulee jokaiselle , jossain vaiheessa elämää .

• Ap

Kysymys kuuluikin; voiko mies kuvaamallani tavalla arkailla jos on oikeasti kiinnostunut? Vai tekeekö aloitteen joka tapauksessa, meni syteen tai saveen ? :)

• Varmaan voi olla kipsissä, mutta nyt taas pahanilmanlintuna totean, että miten ollaan ihastuneita, jos ei olla oikein vielä tutustuttukaan? Eli tutustumista peliin, ihan kaverimielellä, niin sitten voi alkaa pohdiskella, olinko minä ihastunut vai en, puolin ja toisin. Ja tutustumisen ensiaskeleen ottaja voi yhtä hyvin olla nainen. Eli ihan diipadaapa-juttua jos edes heittäis, niin sillai sitä lähennytään, jos lähennytään. Alkurepliikejä tarvii niin tarkkaan miettiä, mitä nyt on töissä vaikka ajankohtaista.

• ~cissi~

Miten näitä epäselvyyksiä on näin paljon.

Mieshän tekee aina aloitteen, jos sitä kiinnostaa tarpeeksi. Jos se on taitava, se saa naisen kiinnostumaan itsestään. Ja siitä se alamäki sitten alkaa.

• kipsimies

kun menee kipsiin voi olla että paha trauma lapsuudesta esim. hakattu tai sitten yksinkertaisesti tiedostaa ongelmat ja esteet mahdollisessa lähetymisessä.Näetpä ainakin miten huonosti jannu kestää paineita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      57
      3949
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      9
      2551
    3. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      54
      1932
    4. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1416
    5. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1270
    6. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      199
      1237
    7. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1081
    8. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1069
    9. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      896
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      55
      894
    Aihe