Me kristityt kunnnioitamme suuresti presidenttiä!
"Kansasi ruhtinasta älä kiroa!" Apt. 23:5. Ei olisi sopivaa nousta esivaltaa vastaan. Varsinkin nyt, kun Jumala on antanut Suomeen parhaan mahdollisen valtionpäämiehen. Sauli Niinistö on Jumalan käytössä. "Ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta; ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat! Sen tähden, joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan." Room. 13:1-2. Jokaiselle uskossa olevalle on kirjoitettu: "Olkaa alamaiset kaikelle inhimilliselle järjestykselle Herran tähden, niin hyvin kuninkaalle, joka on ylin..." 1 Piet. 2:13-17.
Presidentti on Suomen päämies, kuningas. Mutta hengellisen elämän ja seurakunnan ainoa Kuningas on "kuningasten Kuningas ja herrojen Herra, Jeesus Kristus!"
Kunnioita kansasi ruhtinasta!
13
167
Vastaukset
- advarii
Ylistys Ylhäisen, Parhaimman Paimenen!
"Sinun, Herra, on suuruus ja voima, kunnia, kirkkaus ja valta, sillä sinun on kaikki, mitä on taivaassa ja maan päällä. Sinun on kuninkuus, sinä olet kaikkea muuta korkeammalla. Sinulta tulevat rikkaus ja kunnia, kaikkea sinä hallitset. Kaikki voima ja valta on lähtöisin sinulta, sinun vallassasi on tehdä suureksi ja väkeväksi kenet tahdot" (1. Aik. 2:11-12).
Kun Jaakob tapasi faaraon, hän toivotti tälle siunausta, siunausta tavatessa ja siunausta erotessa:
"Sitten Joosef haki isänsä ja toi hänet faraon eteen, ja Jaakob tervehti faraota toivottaen hänelle siunausta. Farao kysyi Jaakobilta: "Paljonko sinulla on ikää?" Jaakob vastasi: "Olen elänyt vaeltajan elämää satakolmekymmentä vuotta. Vähälukuiset ja onnettomat ovat elinvuoteni olleet, eikä niitä ole kertynyt minulle yhtä paljon kuin esi-isilleni heidän vaelluksensa aikana." Sitten Jaakob hyvästeli faraon, toivotti hänelle siunausta ja lähti hänen luotaan. (1. Moos. 47:7-10.)
Niin voimme mekin palstalaiset toivottaa kansamme uudelle hallitsijalle
Jumalan runsasta siunausta ja varjelusta! Häneltä on lupa pyytää viisautta, voimia ja apua, itse kukin, että kestää matkan vaivat ja paineet. Hän kulkee rinnallamme päivän matkan kerrallaan.
http://www.youtube.com/watch?v=xN0If8lKmCs&feature=related - "lainaus"
"Ylistys Ylhäisen, Parhaimman Paimenen!
Kun Jaakob tapasi faaraon, hän toivotti tälle siunausta, siunausta tavatessa ja siunausta erotessa:
"Sitten Joosef haki isänsä ja toi hänet faraon eteen, ja Jaakob tervehti faraota toivottaen hänelle siunausta. Farao kysyi Jaakobilta: "Paljonko sinulla on ikää?" Jaakob vastasi: "Olen elänyt vaeltajan elämää satakolmekymmentä vuotta. Vähälukuiset ja onnettomat ovat elinvuoteni olleet, eikä niitä ole kertynyt minulle yhtä paljon kuin esi-isilleni heidän vaelluksensa aikana." Sitten Jaakob hyvästeli faraon, toivotti hänelle siunausta ja lähti hänen luotaan. (1. Moos. 47:7-10.)
Niin voimme mekint toivottaa kansamme uudelle hallitsijalle
Jumalan runsasta siunausta ja varjelusta! Häneltä on lupa pyytää viisautta, voimia ja apua, itse kukin, että kestää matkan vaivat ja paineet. Hän kulkee rinnallamme päivän matkan kerrallaan.
"- advarii
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tarkoitukseni oli ylistää Taivaan ja maan Luojaa, Herraamme Jeesusta Kristusta,
sekä toivottaa siunausta uudelle presidentillemme
ja vielä sen lisäksi osoittaa kaikille, niin presidentille kuin muillekin ihmisille itseni mukaan lukien, että
"jos kuitenkin joltakulta teistä puuttuu viisautta, pyytäköön sitä Jumalalta. Hän on saava pyytämänsä, sillä Jumala antaa auliisti kaikille, ketään soimaamatta" (Jaak. 1:5).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Viimeinen lause, joka on Raamatusta, ei tarkoita sitä, etteikö ihmisellä jo olisi paljon viisautta, tietoa, kokemusta, taitoa ym. ym. Vaan se tarkoittaa sitä, että hyvin monenlaisissa, erilaisissa, vaikeissa tilanteissa on hyvä, kun saa kääntyä rukouksessa Jumalan puoleen ja pyytää Häntä antamaan neuvoa ja ratkaisemaan vaikeita pulmia, ja antaa Hänen puhua ihmisen/ihmisten sydämelle ja järjelle. Me ihmiset olemme kuitenkin vain ihmisiä, mutta Herra on Kaikkivaltias ja Ihmeellinen Neuvonantaja!
Mitä viisaus Raamatun mukaan on? Tätä:
"Mutta ylhäältä tuleva viisaus on puhdasta ja pyhää, ja niin se myös rakentaa rauhaa, se on lempeää ja sopuisaa, täynnä armahtavaisuutta ja hyviä hedelmiä, se on tasapuolista ja teeskentelemätöntä" (Jaak. 3:17). - Viisaus=Herran pelko
advarii kirjoitti:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tarkoitukseni oli ylistää Taivaan ja maan Luojaa, Herraamme Jeesusta Kristusta,
sekä toivottaa siunausta uudelle presidentillemme
ja vielä sen lisäksi osoittaa kaikille, niin presidentille kuin muillekin ihmisille itseni mukaan lukien, että
"jos kuitenkin joltakulta teistä puuttuu viisautta, pyytäköön sitä Jumalalta. Hän on saava pyytämänsä, sillä Jumala antaa auliisti kaikille, ketään soimaamatta" (Jaak. 1:5).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Viimeinen lause, joka on Raamatusta, ei tarkoita sitä, etteikö ihmisellä jo olisi paljon viisautta, tietoa, kokemusta, taitoa ym. ym. Vaan se tarkoittaa sitä, että hyvin monenlaisissa, erilaisissa, vaikeissa tilanteissa on hyvä, kun saa kääntyä rukouksessa Jumalan puoleen ja pyytää Häntä antamaan neuvoa ja ratkaisemaan vaikeita pulmia, ja antaa Hänen puhua ihmisen/ihmisten sydämelle ja järjelle. Me ihmiset olemme kuitenkin vain ihmisiä, mutta Herra on Kaikkivaltias ja Ihmeellinen Neuvonantaja!
Mitä viisaus Raamatun mukaan on? Tätä:
"Mutta ylhäältä tuleva viisaus on puhdasta ja pyhää, ja niin se myös rakentaa rauhaa, se on lempeää ja sopuisaa, täynnä armahtavaisuutta ja hyviä hedelmiä, se on tasapuolista ja teeskentelemätöntä" (Jaak. 3:17).Mistä viisaus löytyy ja mikä on ymmärryksen asuinpaikka?
Job 28:12-28
12 Mutta viisaus - mistä se löytyy, ja missä on ymmärryksen asuinpaikka?
13 Ei tunne ihminen sille vertaa, eikä sitä löydy elävien maasta.
14 Syvyys sanoo: 'Ei ole se minussa', ja meri sanoo: 'Ei se ole minunkaan tykönäni'.
15 Sitä ei voida ostaa puhtaalla kullalla, eikä sen hintaa punnita hopeassa.
16 Ei korvaa sitä Oofirin kulta, ei kallis onyks-kivi eikä safiiri.
17 Ei vedä sille vertoja kulta eikä lasi, eivät riitä sen vaihtohinnaksi aitokultaiset kalut.
18 Koralleja ja kristalleja ei sen rinnalla mainita, ja viisauden omistaminen on helmiä kalliimpi.
19 Ei vedä sille vertoja Etiopian topaasi, ei korvaa sitä puhdas kulta.
20 Mistä siis tulee viisaus ja missä on ymmärryksen asuinpaikka?
21 Se on peitetty kaiken elävän silmiltä, salattu taivaan linnuiltakin.
22 Manala ja kuolema sanovat: 'Korvamme ovat kuulleet siitä vain kerrottavan'.
23 Jumala tietää tien sen luokse, hän tuntee sen asuinpaikan.
24 Sillä hän katsoo maan ääriin saakka, hän näkee kaiken, mitä taivaan alla on.
25 Kun hän antoi tuulelle voiman ja määräsi mitalla vedet,
26 kun hän sääti lain sateelle ja ukkospilvelle tien,
27 silloin hän sen näki ja ilmoitti, toi sen esille ja sen myös tutki.
28 Ja ihmiselle hän sanoi: 'Katso, Herran pelko - se on viisautta, ja pahan karttaminen on ymmärrystä'."
- siunausta:
Ei asia tähän pääty. Tästä se vasta alkaa!
Siunaamme Sauli Niinistön Suomen tasavallan presidentin tehtävään.
Toivottavasti monissa muissakin uskovien yhteyksissä siunattaisiin presidenttiä ja hänen puolisoaan! Ehdotan tätä. Pressavaalit;
- Ai jaa, että Sauli Niinistö presidentiksi.
Olen sitä mieltä että on hyvä että on juristi. Meillä on lojaali virkamieskunta ja oikeusvaltiossa on aina hyväksi juristien runsas olemassaolo. Ihmisten juridinen ajattelu usein hämärtyy tunnesyistäkin. Luullaan että oikeuksissa voidaan niille joista ei oikein tykätä. Minäkin olen lukenut jo 1980 juridiikan perusteet ja Markkinointi-Instituutissa sanottiin että siitä kehittyy ns. juridinen ajattelutapa. Niinpöä olen aina sanonut että minun oikeustajuni sanoo että "oikeuksissa voidaan aina niille jotka ovat rikkoneet lakia." Olen viime vuosina varoittanut ihmisten arkikielenkäytöstä joka on usein aina lähimmäisten kunniaa loukkaavaa. Ihmisellä ei ole oikeutta lausua tuomioita maan lakikirjan eikä raamatun mukaan herjaten ja nimitellen ilkein nimittelyin. Sellainen merkitsee ihmisen suusta lausuttuna tuomiota ja jokainen voi muuttaa tapojaan seuraavana päivänä. Ihmisten kunnian loukkaaminen on aina kriminalisoitu.
Tuomio merkitsee aina lopullisuutta sen sijaan. Lakia rikkoneita rangaistaan, ja kun rangaistus on sovitettu ja parannus tehty on jokaisella anteeksi antamisen velvollisuus.
Suomessa puhumme nyt arvojohtajudesta. Presidentin puolison on hyvä olla vastakkaista sukupuolta eikä kirkkojen alttareilla voida vihkiä karvaisia miehiä. Olisi hyvin hankalaa valtiovierailuja suorittaa jos niin radikaalia poikkeamaa. Psyykkisiä vammojaan voi jokainen potea halutessaan yksityisissä makuuhuoneissaan yksityisinä asioina. Homoseksuaalisuus on minun mielestäni psyykinen vamma, joka voi johtua monenlaisista syistä. Miehillä ohimenevä lähinnä korvikekäyttäytymiseen liittyvä asia jonkalaisena minä sellaisen olen käsittänyt. En asiana joka olisi yleisesti hyväksyttävä arvona ja kirkkojen alttareilla. Miehillä tekee hyvää kun orgasmi tulee, ja hyviä optimaalisia parisuhteita on monesti hankalaa löytää joskus.
Homoseksuaalisuus on aina lisääntynyt yhteiskunnan rappeutuessa.
Minä olisin aluksi toivonut Kekkosen henkiin heräämistä ja valintaa uudelle kaudelle, ja olen sitä mieltä että valtakunnassa tulisi olla yksi viisas mies aina joka pystyisi ratkaisemaan kompromissitilanteissa rationaalisimman vaihtoehdon. Johtajan pitää aina tietää kuka tietää.
Peruskurssitaso riittää hyvin tärkeimpien asioiden ymmärtämiseen.
Alunperin asetelma oli minulle hyvin hankala.
Meillä on edessä säästötalkoot. Hyvä.
Asiaan on korkea aika havahtua. Valtaa ei saa hankkia vaalilupauksilla joita rahoitettaisiin velalla eikä valtaa myöskään ymmärtämättömien ihmisten muutosvastarinnan aikana tärkeissä kysymyksissä. Menee korruption puolelle.
Presidentin tulee mielestäni olla 50-85 vuotias. Terve ja hyväkuntoinen. Tarvitaan kypsynyttä näkemystä ja kokemusperää. Mies voi tehdä 85 vuotiaana juosta vielä maratonin. - Tehdä lapsenkin 90 vuotiaana, eikä sen jälkeenkään ole myöhäistä, mutta terveys pitää olla.
"Niin kuin vasikat" määkiviä nuorempia energisia kuntopakkauksia on sopivaa käyttää koulutettuina monissa poliittisen päätöksenteon ja toimeenpanon tehtävissä kyllä.
8.2.2012
jari- Guzzimies
Nimittelit tässä taannoin osaa ihmiskuntaa rättipäiksi ja nyt kerrot viisauksia homoseksuaalisuudesta.Välillä kehuskelet kuin paljon opiskelet.Tulos näkyy !!
- Fniss!
Onko rättipää sen rumempi sana kuin vaikka pipopää?
- Fniss!
Fniss! kirjoitti:
Onko rättipää sen rumempi sana kuin vaikka pipopää?
Ja katohan kummaa. Ihan kirosanakin vielä.
Onko se Suomessa jotenkin paha sana? Miksi?
- Voi vihapuhe
Pahimmat kirosanat nykyään ovat
"voi suvaitsevaisuus!"
ja
"voihan vihapuhe". - kiroileva suvaitseva
Ja Markku Koivisto
http://p1.foorumi.info/ristinvalossa/viewtopic.php?t=3516
niin se sitten on:
voi markkukoivisto! - ei sitä tkukaan tarv
Mitä sen marrkkukoivostoi tänne kuuluuu.
- se makekoivsto
se
on
niin
ihanan
suvaitsevainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1144388Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783190- 991444
- 861316
- 92858
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639