Katselin tuossa nettiautoa ja ihmettelen kun sama auto tulee myyntiin uudestaan ja uudestaan. Ja näkyy myydyissä samalla myyjällä. Ei se mitään, mutta kun kilometrit ei lisäänny ja auton on kuulemma kovassa käytössä! katsokaa ihmeessä nettiauton myydyt palstaa kun teette autokauppaa. Itse en ainakaan osta mitään tuollaiselta kauppiaalta, joka valehtelee ilmoituksessa? Lisäksi kannattaa googlata myyjän ilmoitusta niin voi löytyä lisä haamuja.
Netti autossa epärehellisiä kauppiaita?
21
852
Vastaukset
- 12 auto menossa
Niin yksityiskauppahan on aika villiä peliä ja sääli vaan että aina osuu joku niin tyhmä joka ei tajua tarkastaa tai tutkia auton myyjää ja autoa tarkemmin. Eihän yksityisessä kaupassa saa valehdella, mutta totuus on suhteellista. Joidenkin mielestä auto on vähällä käytöllä kun sitä huudatetaan urheilutalon takapihalla tunti päivässä ja toiselle kun papin vaimo käy kerran viikossa kaupassa. Itse en osta autoa
-jota ei ole huollettu liikkeessä
-ollut myynnissä yli 2 kk
-tinkimis varaa alle 10 %
-myyjän luonne epäilyttävä
-pienikin vika tai muu asia jota ei ole ilmoitettu myynti ilmoituksessa
-katsastus max 2 kk vanha - asiat surkeasti
onhan se tietty asia ettei siellä netti autossa myynnissä olevat yksilöt niitä parhaimpia ajokkeja ole,suurimmassa osaa autoja vikaa joko jarruissa tai moottorissa jne yleensä viat ovat sellaisia joitka ovat kalliita korjata ja sen vuoksi yleensä kyseinen ajokki on myyntiin laitettu toinen syy on lähestyvä katsastus ja myyjällä on tiedossa,ettei auto todennäköisimmin läpäise puhtain paperein katsastusta myöskin ne verot joita rakas valtiovaltamme meiltä autonkäyttäjiltä perii kohtuuttomasti jatkossa yhä enemmän voivat olla rästissä.No tässä asiassahan meidän ystävämme eu tulee suureksi avuksi nimittäin ajokortti uudistuksella joka sekin pakottaa uusimaan ajokortin 15v välein että sitä kapitalismia jatkaessaan valtiovalta kyllä lopettaa hiljalleen autoilun Suomesta ja ehkäpä siirryttään ajamaan skoottereilla tai joukkoliikenteeseen harmi vain,ettei maaseudulla ole niin paljon esimerkiksi linja-autoliikennettä kuin suurissa kaupungeissa.
- rrtreteth
Taitaa olla manneja myyntimiehinä ku samat autot myydään useaan kertaan...
- paskasakkia
Osaiskohan ne piruparat nettiä käyttää? Mutta ei kai sentään kukaan täysipäinen manneilta mitään osta! Itse olen opettanut rottweilerini irvistämään joka kerran, kun manne sattuu lähietäisyydelle.
- 12 auto menoosa
Nettiauto on loistava kauppa paikka, mutta säännöt saisivat olla tiukemmat. Samat autot roikkuvat siellä ikuisuuden ja ilmoituksia poistetaan ja lisätään takaisin uutena ilmoituksena niin että auto olis välillä myyty. Lisäksi jotkut tasaavat mittari lukemaa, jolloin se voi olla sama myöhemminkin. Ilmoituksia päivitellään ilman kunnon muutoksia, jotta ne näkyvät päivitettyinä.
Itse tutkin aina ostaessani netti auton myydyt ja katson onko sama auto siellä, googlaan myyjän ja auton... - Hei haloo nyt...
Jessus,mitä narinaa.
Ei autokauppa sen kummempaa ole kuin mattokauppakaan.
Mitäs sielä selailette jos ei kerran kelpaa.
Menkää merkkiliikkeeseen ja antakaa sitten rahastaa itsenne kerrankin oikein kunnolla.
Tuo kuluttajansuojakin on sitten kunnossa osaltanne,yksityisten kesken kun se ei päde.- pete1233444
Ai myytkö sä sun mattoja kuukausia netissä? tai onko niile hintaa 10 000€. Taas joku keijo kirjoittelee suuruksia kun on ostanut yhden datsunin yksityiseltä... Auto on kuitenkin suurelle osalle suomalaisista yksi elämän isoimmista investoinneista asunnon jälkeen. Asuntoon saat hyvän suojan, mutta autokauppa on ihan villi länsi, joten ihan asiaa on kirjoitella siinä olevista fipoist..
- Katselen mut en osta
Ainainen narina, suomalaisten kateus, voi voi.
Uusia autoja saa liikkeestä ja niihin tulee myös takuu eli osta autosi sieltä!
Yksityis poliisien kannattaa hakeutua oikeisiin töihin, kun ei ole muuta tekemistä.
Nettiautossa ilmoitus pysyy 4 viikkoa esillä, kunnes poistuu automaattisesti jonka jälkeen se jää näkymään myytyihin ja
kilometrit ei lisäänny jos auto on laitettu "seisontaan" eli liikenteestä poistettu, jolloin vakuutus juokse.
Kaikenlaisia urpoja näitä on!! - 12 auto menossa
Tännehän on selvästi alkanut kirjoittelemaan kaikki tanet, jotka eivät osaa myydä autojaan.... heh nopeesti tuntuu lämpö nousevan. Totuus on se jos et saa myytyä autoasi 2 kuukaudessa olet aivan onneton "liikemies".
- diileri....
Autokaupassa on isot marginaalit. Ostin reilu vuosi sitten 7000 € auton kerran käytin huollossa makso 170 € ja ajoin autolla n 25 000 km ja myin 600 € kalleemmalla pois. Aika hyvä diili. Tosin liikkeesä tehdään samoin ei ne mitään niitä rassaa siistitään vaan. Kaikkeista tyhmintä on ylihuoltaa itse autoa laitat tonnilla uutta osaa niin hinta ei nouse juuri yhtään ja omalla työllä ei ole mitään arvoa.
Myyntimies on myyntimies ja autonrassaaja automies. Automies laittaa auton kuntoon makso mitä makso ja saa tuskin osien hintaa lisä rahaa, mutta myyntimies myy ja saa voittoa, niin toimii kunnon kapitalisti!- ykä.,.---
Samoin hyvän kaupan tehnyt autolla hintaa 5000 € ajoin n 30 000 km 1,5 vuodessa ja käytin huoltoihin rahaa n 300 € ja myin auton pois 5400 €. Melko halvaksi tuli kun auton ostin omalla en laina rahalla.
- niinuska .
ykä.,.--- kirjoitti:
Samoin hyvän kaupan tehnyt autolla hintaa 5000 € ajoin n 30 000 km 1,5 vuodessa ja käytin huoltoihin rahaa n 300 € ja myin auton pois 5400 €. Melko halvaksi tuli kun auton ostin omalla en laina rahalla.
Mä taas tein paskan kaupan 3000€ autosta ajoin 20 000 km niin tuntu että kaikki hajoaa käsiin sain autosta lopulta 500€.
jee
- Hilux77
kannattais ottaa selvää kuinka nettiauto toimii ennen kuin tuommoista paskaa jauhat. ilmoitukset poistuu tietynväliajoin ihan normaalisti ja poistuvat myynnistä jne. ja mitä se sua varsinkaan idiootti haittaa vaikka välillä joku ottaa pois myynnistä ja laittaa uudestaan myyntiin. taidat itse älykääpiö olla epäonnistunut auton myynnissä siellä kun noin katkera olet. itse laitoin sinne myyntiin ja aika pian sain myytyä. kaikki toimi ok! ainut miinus että nettiauto.com:ssa on liikaa mainoksia
- 33jopa
Heh pälli alkaa joillaan kiehumaan. Auto kauppa herättää aina kuumia tunteita.... Moni vaikenee siitä paskasta kaupasta ja täällä on nimettömänä helppo huudella... Monelle varsinkin autoharrastajalle kova paikka kun siitä omasta ruususta saa pari tonnia vähemmän kuin uskoi... Tai kun se uusi ruusu alkaa rykiä...
- Radi Kaali
Mitääh? Onko jollakin netti autossa?
- tyttö 89 ,.
Avaan uuden ketjun huonoin autokauppa ikinä.... saa avautua kunnolla.
- Barna
VOITTO TAI TAPPIO, TASAKAUPPA EI KANNATA ;=)
- Tarkkana kuin....
Juu,näyttää nuo kokkolan tummat siellä pimeää kauppaansa pyörittävän koko ajan keksittyjen ilmoittajien nimellä kun tahtoo tuo nettiautokin,että autokauppiaat(rehelliset sellaiset)maksavat noista ilmoituksistansa.
Homma on niin,että jos ei rehellisesti omalla nimellään voi autonasa myydä niin kellot tarttis soittaa,kannattaako ko.kaverilta ostaa mitään,ettei tule yllätyksiä.
Ohessa linkki tällaiseen ilmoitukseen,ei taida Rainer Zitron vastata?
http://www.nettiauto.com/volvo/s80/4759295 - ?????
jaa, eikö tullu kauppoja?
- Kai-
Soitappas sille auton myyjälle ja kysy!! Taisit tulla huijatuksi ja pahasti!
- Anonyymi
Koiviston Autotalo Hämeenlinnasta Suomen Taitavin Huijari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583969Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k142793Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet541994- 721436
Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2021418Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091- 901089
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55904Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41896