Miten ehdottaisin?

ujostuttaa

Ollaan molemmat 24-vuotiaita ja oltu nyt liki 4 kk yhdessä. Seksikin luistaa oikein hyvin :)

Minä haluaisin kuitenkin joskus päästä katsomaan, kuinka tyttöystäni tyydyttää itseään. En oikein kuitenkaan rohkene ehdottaa tätä hänelle :(
Mitenkä tämän saisi otettua "luonnollisesti" puheeksi, onko antaa neuvoa? En nimittäin halua leimautua pervoksi. Pyytävätkö miehet tälaista usein vai olenko jotenkin poikkeus?

9

376

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vain

Jos seksi luistaa, uskoisin että voit hyvin kysyä että mitä mieltä tyttöystäväsi on. Meillä tuota tehdään puolin ja toisin, joskus lähetetään kuviakin toisillemme. Ja yhdessä oltu 20 vuotta. Kyllä tuo aika yleistä on :)

• näin on se

Olet pikkupervo pikkuinsinööri.

• Vierivä myllynkivi

Sen kuin kysyt suoraan-suostuu tai ei. Sillä siitä pääsee. Ei ole mitään ainoaa, ja oikeaa tapaa olemassa. Maassa, jossa lehdenkanteenkin pääsee sillä, että suunnittelee työkseen kummallisen dildon, tuo on aika kiltti pyyntö.

"Leimautua pervoksi"...perverssiä on sekaantua tyttöystävän sijaan hänen huonekasveihinsa(kyllä, sellaisia ihmisiä on olemassa jotka sekaantuu kasveihin...!!!!), tai pukeutua hänen vaatteisiinsa.

• 1

-> ap

Ilman Batman pukua et ole juurikaan poikkeava.
      Joten rohkeasti vain kysymään.

• Pyydä suoraan, sanot että olisi kiihottavaa katsella kun hän tyydyttää itseään. Itse en suostuisi, ei siitä tulisi mitään kun se on mielestäni melko yksityinen asia. Mutta aina kannattaa kysyä. Jos hän vastaa ei niin se sitten myös on ei. Ei kannata "ruinata", mikään ei ole inhottavempaa.

• 6+17

Et sinä ole mikään poikkeus. Pyydät vaan nätisti, suostuu tai ei.

Itse en enää edes suostu tyydyttämään itseäni, mieheni tekemä tyydytys tuntuu miljoona kertaa paremmalta niin oma kosketus ei ole enää mitään sen rinnalla ;)

• Testattu ja toimii

Sä voit suoraan kysyä kumppaniltasi keskusteltaisiinko seksifantasioista. Kysyt mikä hänen fantasia on. Tiedä vaikka olisi sama:) Tai kysy vaikka haluaisiko hän mennä johonkin seksikauppaan. Käyt sitten etukäteen varmistamassa että sieltä löytyy ns. rakkauspeli, jonka sitten sattumalta löydät ja ostat kun se kiinnostaa. Näissä peleissä on yleensä erilaisia tehtäviä tai kysymyksiä joiden lomassa voit hyvin kysyä haluamaasi asiaa.

Eli johdata naisesi ennen kysymystäsi samalle taajuudelle itsesi kanssa niin voit kysyä mitä tahansa! Parisuhteen tärkein kulmakivi on keskustelu eri asioista.

• sdfrewsd

Kyllä olette melko estyneitä jos runkkaus puoilin ja toisin ei onnistu avoimesti!!

• aamu pano paras

Sillo kun mä tapasin mun tyttöystävän niin pyysi sitä sit mun luo yöksi ja kun mentiin nukkumaan niin tää nainen sano et ei kai haittaa jos hän nukkuu alasti.
      En siiin ehtiyt mitään sanoo kun se oli jo riisunut ittes alasti ja tuli mun kainaloon nukkuu. Olin vaa et sopiiii ja sit sil oli tosi naisellinen kroppa ja pienet tissit. No munahan siin alko seisoo heti kättelyssä. Luopuujen lopuksi olen aika ujo itse ja yritin piilotellas seisokkii mut sehän huomas sen heti melkein. sanoin vaan et kun tollasen kropan näkee nii mulla alkaa heti seisoo. Ei siinä enään kannattanut ujostella. Aamulla sit kehuin sen kroppaa ja sanoin et hyväiles itteäs kun en ole ennen nähnyt kun nainen tyydyttää itseään. Sehän teki niin ja eipä siinä tullut mitään ujosteltua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      57
      3949
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      9
      2551
    3. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      54
      1932
    4. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1416
    5. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1270
    6. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      199
      1237
    7. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1081
    8. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1069
    9. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      896
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      55
      894
    Aihe