voiko 28v seurustella 16v tytön kanssa

savonsydänmessä

olen 28v olen ihastunut noin 16 -17v tyttöön.
voinko kertoa tunteeni hänelle.
Pelkään, että polisit vie minut siperiaan tai tytön isä leikkaa minulta pallit irti.

10

787

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???????

Ei se sakkolihaa ole, mutta ei todellakaan voi...tai no voi, mutta pedofiilin leiman saat loppuiäksesi. Kai tajuat itsekin kuinka naurettavaa on juosta aikuisen miehen pikkupissisten perässä ?

• ............

no jaa...mut mitäs jos teinitytöt juoksee aikuisen miehen perässä :D? ja eihän ap:lle oo ku 12 vuotta ikäeroo mitä ei oikeen ees ikäeroks voi kutsuu , ehkä joku 30v ikäeroo on melko iso , mut on sellasiakin.

• hyi hitto

No kyllä se tuossa iässä on iso ikäero. Tuo TYTTÖ (ei siis nainen), ei pääse edes baareihin eikä saa ajaa autoa ym. kun taas mies on lähes kolmekymppinen aikuinen ihminen. Aika ällöttävää, kai niitä aikuisiakin ja oman ikäisiä, tai edes pari vuotta nuorempiakin naisia olisi tarjolla..

• ........
        hyi hitto kirjoitti:

No kyllä se tuossa iässä on iso ikäero. Tuo TYTTÖ (ei siis nainen), ei pääse edes baareihin eikä saa ajaa autoa ym. kun taas mies on lähes kolmekymppinen aikuinen ihminen. Aika ällöttävää, kai niitä aikuisiakin ja oman ikäisiä, tai edes pari vuotta nuorempiakin naisia olisi tarjolla..

tyttä ei ehkä pääse baariin eikä saa ajaa autoa , mutta kohta saa ja pääsee.

• y-t-mies

mulla on 18v tyttöystävä ja olen 28.. mutta alle 18 olisi kyllä liian nuori

• Djjdjfkforjg

Älä mee sitä virhettä tekemään.. Kaverisikin alkaa puhuu selän takana, ja mieti sen teinin kavereita nehän vasta kovia juoruja onkii.. Huh!

• hitaasti hyvä tulee

Odota että hän täyttää 18. 16-17-vuotiaana ne on vielä hyvinkin ailahtelevaisia.

• Aasintuntdja

Miksei voisi, Onhan meidän uudella presidentti parilla ikä eroa kait lähes 30 vuotta taitaa olla ylikin. Vuosikymmenien kuluessa tuo ikäero sit vissiin tasottuu. Tosin eka voi tulla hieman kuittailua kait en tiiä. Mutta jos tytön vanhemmat yms asian hyväksyy ja 18 vuoden ikäkin lähestyy, niin en näe mitään outoa. Kun kerran jo 16 ainakin on :)

• fgbfgfgn

16v on kireä. Siksi naiset täällä vouhkaavat kateellisena "ikäerosta", vaikka omassa nuoruudessaan ovat tapailleet kymmeniä eri-ikäisiä miehiä. Nyt näiden naisten tussu on kulunut puhki, joten he syyttävät opportunistisiä miehiä epäonnestaan.

• puhtaampi nainen

siis jokainen yli 16-vuotias tyttö/nainen on puhki kulutettu? mietipä uudestaan.

kyllä täältä suomestakin löytyy 16-vuotiaita, jotka ovat päästäneet sisäänsä jo vaikka minkälaisia hirvityksiä...valitettavasti.

mutta eiköhän tämäkin ollut taas trolli, eli enpä ala suonia päästäni poksauttelemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      58
      3979
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      17
      2809
    3. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      2016
    4. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      208
      1789
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1436
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1290
    7. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1091
    8. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1089
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      55
      914
    10. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      906
    Aihe