http://www.iltasanomat.fi/viihde/nain-julkkismammat-havittivat-raskauskilot/art-1288447738071.htm
Suurin osa suomalaisista naisista raskauden jälkeen jää lihaviksi ja rumiksi!
Ja valitetaan,kun ei ole aikaa liikkua vauvan takia ottakaa mallia Laihduttakaa
ja liikkukaa!
ottakaa mallia julkkis mammoista!
32
532
Vastaukset
- äiti ja timmi
Tuutkos sit hoitamaan lapset? Ja toinen kysymys..kestävätkö julkkismammojen liitot? Parempi onnellinen pullukka äiti kuin katkera jätetty viimesen päälle trimmattu.
- rinsessa.....
Täs on vaan se ongelma, että suomalaiset isät on niin rupsahtaneita ja karmeita, että jos nainen pitäisi itsensä kunnossa ja olis miesten suhteen ronkeli, jäisi kaikki kaljamahaiset, haisevat sohvaperunat yksin... Et ole vaan tyytyväinen, ettei naisetkaan jaksa niin panostaa - kaunis nainen ei viitsi vilkaistakaan suomalaista, punakkaa, vastenmielistä miestä/isää...
- So what???
Just. En nyt jaksanu käydä tota linkkiä lukemassa, mutta muistan ku kerran hetken kateellisena luin yhestä julkkiksesta, joka kuukaudessa oli saanut ittensä todella laihaan kuntoon, ja itse vielä kuukauden synnytyksestä kärsin muutamasta ylimääräsestä kilosta.
Mutta!! Hetken mietittyäni tajusin, että jos tämä julkkismamma hoitaisi lapsiaan yhtä paljon ja hyvin, kuin me tavalliset mammat, niin hän ei olisi tuossa kunnossa noin nopeasti. Tällä vauvalla oli Kolme! hoitajaa, joten todennäköisesti tää mamma sai nukkua yönsä heräämättä, koska joku toinen tietty kävi öisin syöttämässä vauvan. Ja en usko että tää supermamma on ees vaivautunu imettämään tätä pienokaistaan, koska muuten vauva veisi suurimman ajan päivästä! Ja imettäminen vie hirveästi energiaa, kuka jaksaa monta tuntia sen lisäksi viettää aikaa kuntosalilla??? Ja jos öisin joudut heräämään monta kertaa kun vauvalla on nälkä, niin jaksatko tosiaan rehkiä päivisin, ja vain sen takia, että näyttäisit hyvältä muitten silmissä??
Noh, kun olin hetken asiaa miettinyt, niin enää en ole kateellinen näille julkkissupermammoille. Mieluummin laihdutan sitten kun en enää imetä, jos sit enää ees tarvii. Kilot lähtee ittekseen ja vauva on onnellinen äidistään joka välittää oikeasti. Nää julkkikset teeskentelee ja lapset kärsii niistä omahyväsistä. - So what???
Ja kun nämä lapset oppivat rakastamaan hoitajiaan, ku äidit eivät välitä, niin mitä näille kaunottarille jää näppiin? Kaunis ulkokuori joka vuosien saatossa rupsahtaa. Mutta lapset eivät äitiään enää rakasta ja arvosta, joten olen jopa onnellinen siittä, että en ole julkkis eikä tarvi näyttää hyvältä vain muitten ihmisten takia.
- Äitix2
Mä en kanssa ymmärrä kun julkkismiehet näyttää niiiin hyvältä.Ei puhetakkaan kaljuuntumisesta, mustista silmänalusista, vartalo on viimosen pääe trimmattu eikä mitään kumpua navan seudulla näy! Pukeutuvatkin niin hyvin ..
Ärsyttää kun suurin osa iseistä ja miehistä näyttää perheen perustamisen jälkeen perunasäkeiltä ja ei viitsitä panostaa pukeutumiseen yhtään. Mennään Delta-auton lippis päässä, risaset kolmiraita verkkarit jalassa lähi-siwaan ostamaan sipsiä ja dippiä AUTOLLA...
rassaa tollanen, miksei voi pitää itsestään yhtään huolta,kävisivät edes salilla jotta olis trimmattu vartalo..
ja valittavat ettei oo aikaa muka liikkua?? Huhhuh, kyllähän sitä ihmisellä on ennen tai jälkeen töiden aikaa liikkua vaikka millä mitalla..mitä ne sitte tekee vapaa-ajallaan? - .........
heti kun mieheni vahtii edes hetken lapsia, jotta pääsen salille ja lenkille vähintään kerran päivässä. Tai palkkaa sitten lapsenvahdin siksi aikaa, jos ei itse kiinnosta lasten kanssa viettää aikaa.
Ja lisäksi miehen tulee tienata tarpeeksi, jotta on rahaa palkata vaimolle se personaltraineri (ja tietty lapsenvahti taas), ja ruoat tietysti tilataa valmiina laihdutusfirmoilta, jotta saa maukasta ja hoikentavaa.
Rahalla saa...
Miksei saisi valittaa, kun ei lasten- ja kodinhoidolta jää aikaa mihinkään? Miksei saisi valittaa, kun mies ei hoida omaa osuuttansa vanhempana, jotta nainen voisi saada itsensä taas kuntoon? Miehet kun luulee, että kaikki asiat järjestyvät itsekseen, eikä heidän tarvitse tehdä asian eteen yhtikäs mitään. Vittu mitä valittajia miehet ovat...- Juoksemalla kuntoon
Jos teillä on lastenvaunut, niin kovimpia pakkasia lukuunottamatta voitte tehdä parin tunnin lenkkejä. Juosten.
Kaikki muu on selittelyä. Laji sekin.
Jos pitää päästä lämpimällä autolla lämpimän kuntosalin oven eteen, kannattaa hieman miettiä motivaatiopuolta... - äiti + 3
Juoksemalla kuntoon kirjoitti:
Jos teillä on lastenvaunut, niin kovimpia pakkasia lukuunottamatta voitte tehdä parin tunnin lenkkejä. Juosten.
Jos pitää päästä lämpimällä autolla lämpimän kuntosalin oven eteen, kannattaa hieman miettiä motivaatiopuolta...Ai, mihis pistät sen 2- ja 3-vuotiaan, kun vauva on vaunuissa? Ootkos kokeillut juosta parivuotiaan kanssa :)
Nyt selittelet itse- miks sä et hoida lapsias ja anna äidille sitä aikaa treenata. - .............
Jos pitää päästä lämpimällä autolla lämpimän kuntosalin oven eteen, kannattaa hieman miettiä motivaatiopuolta...niinpä, oletko itse koittanut juosta lastenvaunujen kanssa? Minä olen, useampaan kertaan. Siitä ei seuraa mitään muuta kuin jäykät hartiat ja kipeä selkä, kun ei juostessa voi käsiä normaalisti heiluttaa.
Lisäksi tosiaan, mites kun perässä tulisi vielä toinen mukelo, joka ei juokse kovaa, ei aja pyörällä, eikä mahdu niihin vaunuihin?
Mikä ihme siinä on, ettei miehet ymmärrä, ettei kaikkea voi, eikä tarvikaan tehdä roikottaen lapsia samalla siinä mukana.
Ja pelkkä päivittäinen juoksulenkki ei muutenkaan takaa unelmakroppaa. Siihen tarvitaan paljon muutakin.
Suuri osa suomalaisista miehistä on itsekin surkeassa kunnossa ja suorastaan lihavia. Mikäs selitys (tekosyy) siihen löytyy, kun raskauteen ja lapsiin ei voi vedota?
Sitäpaitsi, minkään valtakunnan jumppa ei palauta revenneitä vatsanpeitteitä, liikaa löystynyttä mahanahkaa tai tyhjiä riipputissejä. Hollywoodmammoilla on rahaa korjata kaikki nuo ihanien lasten aiheuttamat vauriot kropassaan. Kuinkakohan monella suomalaisäidillä on mahdollisuus moiseen.
Kyllä toiset miehet ovat sitten typeriä... - mykiäiskä
Jos pitää päästä lämpimällä autolla lämpimän kuntosalin oven eteen, kannattaa hieman miettiä motivaatiopuolta...Ja kysy keneltä vaan plastiikkakirurgilta, niin voivat sulle kertoa, että laihduttaminen ja kuntoilu eivät nekään välttämättä auta.
Lainaus Suur-Jyväskylän lehdestä 21.3.2012, jossa haastateltiin plastiikkakirurgi Asko Salmea, joka on Plastiikkakirurginen sairaala KL:n perustaja ja omistaja: "Voisi kuvitella, että usein plastiikkakirurgisen leikkauksen asian voisi ajaa laihduttamisella ja kuvalla kuntokuurilla. Niillä saataisiin kuosiin niin pömpöttävä vatsa kuin roikkuva takapuolikin. Salmi ei ole samaa mieltä. - Kyllä se valitettavasti on niin, että parikymppisenkin naisen vatsa voi olla pilalla jo yhdestä synnytyksestä, eikä sitä saa kuntoon kovimmallakaan kuntoilulla. Samoin on miesten ringojen kanssa - ne pysyvät paikallaan, vaikka laihduttaa kuinka paljon. Niin se vain on, valitettavasti, että joskus leikkaus on se ainoa mahdollisuus korjata tilanne."
Ehkä kannattaa mennä siis ensin leikkauttamaan nyt ne omat man-boobsit vaan. Muihin operaatioihin ei sen jälkeen taida rahaa ollakaan.
- Pään sisällä...
Ei se raskaus niitä kiloja tuo, vaan liika energiansaanti suhteessa kulutukseen. Ilmeisesti raskaus on niin hyvä syyä ahmia itsensä ylipainoiseksi, että osa naisista käyttää tilanteen hyväksi. Osa naisista ei tajua muuttaa tottumuksiaan, kun liikkuminen ja sitä kautta energiankulutus pienenee.
Synnytyksessä paino nousee lapsen painon lapsiveden painon verran. Synnyksen jälkeen naisen paino on suurinpiirtein sama kuin ennen raskautta, usein jopa pienempi.
Minun vaimo painaa 1,5 vuotta synnytksen jälkeen saman verran kuin 14-vuotiaana. Ei hän raskaana syönyt mitenkään erityisen paljon tai ahminut. Silti syntyi 3,5-kiloinen jässikkä. :)- )))))))))))))))))
Onneks olkoon vaan teille...
Mulle tuli kiloja enemmän kuin olisin halunnut, enkä minäkään ahminut tai syönyt mitenkään erityisen paljon. Osittain painonnousu voi raskauden aikana olla nimittäin myös hormonaalista. Ja kyllä, mulla on vielä kiloja jäljellä, mutta vain 5 ylimääräistä (siis 5 kiloa enemmän kuin ennen raskautta), ja vauva on kuitenkin vasta 5 kk ikäinen. Eli kyllä nuo loputkin kilot lähtee pikkuhiljaa.
No, tämä vaan pienenä puolustuspuheena, ottaa niin päähän nuo ihmiset jotka kehuskelee kuinka vähän kiloja on raskauden aikana tullut, ikäänkuin se olisi jotenkin paremman ihmisen merkki.
Ja sulle "juoksemalla kuntoon": mites lähdet juoksemaan vaunujen kanssa jos kotona on vauvan lisäksi 4-vuotias lapsi? Hän ei talvella voi pyöräilläkään, eikä todellakaan jaksa juosta äidin perässä. ;) - 19+19
Synnytyksessä paino kai harvemmin nousee. Itsellä ainakin olo keveni prosessin aikana.
- Kovakuntoinen
))))))))))))))))) kirjoitti:
Onneks olkoon vaan teille...
Mulle tuli kiloja enemmän kuin olisin halunnut, enkä minäkään ahminut tai syönyt mitenkään erityisen paljon. Osittain painonnousu voi raskauden aikana olla nimittäin myös hormonaalista. Ja kyllä, mulla on vielä kiloja jäljellä, mutta vain 5 ylimääräistä (siis 5 kiloa enemmän kuin ennen raskautta), ja vauva on kuitenkin vasta 5 kk ikäinen. Eli kyllä nuo loputkin kilot lähtee pikkuhiljaa.
No, tämä vaan pienenä puolustuspuheena, ottaa niin päähän nuo ihmiset jotka kehuskelee kuinka vähän kiloja on raskauden aikana tullut, ikäänkuin se olisi jotenkin paremman ihmisen merkki.
Ja sulle "juoksemalla kuntoon": mites lähdet juoksemaan vaunujen kanssa jos kotona on vauvan lisäksi 4-vuotias lapsi? Hän ei talvella voi pyöräilläkään, eikä todellakaan jaksa juosta äidin perässä. ;)Jos kulutat saman verran kuin syöt ja silti lihot, voit onnitella itseäsi fysiikan lakeja rikkovasta teosta. Anna tutkijoiden tutkia sinua, voit ehkä pelastaa tämän maailman energiaongelmalta.
Isompi lapsi miehen kanssa kotiin, hoitoon tai kaverille juoksulenkin ajaksi. Ihan omasta viitseliäisyydestä kiinni.
PS. Eräs naisjuoksija juoksi maailmanennätyksen melko pian synnytyksen jälkeen. Tästä kohistiin silloin ja puhuttiin raskauden tuomasta dopingista. - äiti +3
Joko vaimosi oli pullukka 14-vuotiaana tai sitten nykyään rinnaton anorektikko. Kyllä naisen paino lisääntyy väkisin viel 14-ikävuoden jälkeen. Lantio ja rinnat kasvavat yms vaikka murrosikä olisi alkanut kuinka aikaisin.
Minä ainakin söin normaalia useammin välttääkseni raskausajan pahoinvoinnin ja sen takia sitä ei ollutkaan. Puoli vuotta synnytyksen jälkeen painoin ensimmäisen raskauden jälkeen yhtä paljon kuin ennen sitä silti. Katsotaanpa paljoko vaimosi painaa kolmannen jälkeen :) - juokse kuuseen
Kovakuntoinen kirjoitti:
Jos kulutat saman verran kuin syöt ja silti lihot, voit onnitella itseäsi fysiikan lakeja rikkovasta teosta. Anna tutkijoiden tutkia sinua, voit ehkä pelastaa tämän maailman energiaongelmalta.
Isompi lapsi miehen kanssa kotiin, hoitoon tai kaverille juoksulenkin ajaksi. Ihan omasta viitseliäisyydestä kiinni.
PS. Eräs naisjuoksija juoksi maailmanennätyksen melko pian synnytyksen jälkeen. Tästä kohistiin silloin ja puhuttiin raskauden tuomasta dopingista.Näin puhuu taas mies, joka ei ymmärrä mitään raskaana olemisesta.
- Paskapuhetta
Mikäpäs se siinä Oletko tullut ajatelleeksi, että nämä julkkismammat on yleensä rahassa kylpeviä. Heillä on lastenhoitajat ja aikaa todellakin keskittyä vain itseensä. He eivät takuulla hoida itse koko talouttaan, vaan palvelijat, siivoojat ym. huolehtivat kaikesta. Onhan siinä sitten aikaa treenailla ja pysyä hehkeänä.
On se vaan sitten kumma, kun eivät näytä olevan yhtään sen onnellisempia kuin me tavalliset tallaajatkaan. Vaikka nainen on kuinka upea muodoltaan, niin ukot juoksee vieraissa. Onhan nämä nähty.
Jos miehet joutuisivat käymään läpi saman rääkin kuin naisen vartalo joutuu raskaudessa ja imettämisessä käymään, niin luulenpa, että suurin osa miehistä olisi todella ylipainoisia.
Kuinkas te miehet sitten selitätte oman lihomisenne? Ylipainoisia miehiä näkyy aivan yhtä paljon ellei enemmänkin kuin naisia. - Tavisäiti,.-
Suurin osa suomalaisista naisista ei jää raskauden jälkeen lihaviksi tai rumiksi. Väitteesi ei pidä paikkaansa. Julkkimammoista jää lihavaksi suurin piirtein saman verran ja suhteessa kuin tavisäideistäkin.
Ihan samalla lailla ne julkkiksetkin lihoo: Marion, Kaija K., Meiju ja monet muut taistelevat kiloja vastaan, erona se, että heidän kilojaan seurataan koko ajan, tavismamma saa olla rauhassa ja keskittyä olennaiseen. - happinesX2
3 kk tytön ja 3 v pojan äiti... nätti, kivan pehmee ja saa otettua mukavasti kiinni... eipä tee mieli rehkiä kiloja pois yhtään, olo on mainio ja perheonni kukoistaa...
- Get a life..
Ota sinä mies_78 mallia Hennes & Mauritz:in uudesta bokseri mainoksesta!
Ärsyttävää kun suomalaiset yli 25v miehet on sellaisia kaljamahaisia, verkkareis kulkevia haisunäätiä. Päivääkään eivät kotona lapsiaan hoida (jos sellaisia ovat jostain syystä vahingossa saaneet), sen sijaan aikaa on kyllä rämpyttää ilmakitaraa ja hakata pleikkaria.
Minä painan tasan kilon enemmän kuin ennen odotusta.
Siinä vaiheessa kun SINÄ todella näytät samalta kuin David Beckham bokseri mainoksessa, niin lupaan sinulle että minä näytän samalta kuin Adriana Lima. Ja piste. - lasten puhetta
Mitä siellä valitat iso mies! Hanki julkkismamma, niin elämäsi ilmeisesti olisi sitten siedettävämpää. Mutta riittäisitkö sinä julkkismammalle?
- MahtavaIdis!!!
Jep, minusta tuleekin juuri sellainen, ensiksi laihdutan 10kg, sitten hommaan rasvaimut ja implantit, puhumattakaan naamaan laiettavista mössöistä.. Pehvaan kanssa! sitte on ukko jo sipissä aika hyvin.
Tottakai jotta voisin pudottaa painoa ja hoitaa itseäni on meille hommattava taloudenhoitaja.
Sitten kun olen oikeen "upee" lähden miehen kanssa kahden lomalle, menemme siellä baariin ja sieltä passitan miehen mökille. Itse siellä baarissa sitten isken itselleni uuden miehen. Vuoden päästä odotankin sille uudelle vauvaa!
KERTAKAIKKISEN HYVÄ IDEA! - selevä!
hahahaha :D
- älyhoi älä jätä
Harvoin oikeasti kuulee, että joku tosissaan sanoo "ottakaa mallia julkkiksista" . Kovin humoristista. Eihän kukaan voi luulla, että julkkikset on oikeasti jotain superihmisiä :D Ihailetko mies_78 oikeasti naista, joka välittää ulkonäöstään enemmän kuin lapsestaan? Lapsi vie todellakin synnytyksen jälkeen oikeastaan kaiken ajan, ja normaalisti se myös sille lapselle hautaan suoda.
Enkä ole kuullut, että suurinosa suomalaisista naisista on raskauden jälkeen muuttunut rumaksi..? Ollaan sitten varmaan aika rumaa kansaa? Ja mitä ylipainoon tulee, niin suomalaisethan on aika lihavaa kansaa, mutta se ei todellakaan jakaannu mitenkään enemmän naisille se lihavuus, vaan päin vastoin :D synnyttänyt tai ei, suomalainen on monesti ylipainoinen. Joten miehet: ottakaa mallia julkkismiehistä! Siis niistä lihaksikkaista! Niin ja niistä ruskettuneista! (jos teillä on töitä tai lapsia, niin ei ne häiritse. Voitte esim. ottaa töihin kahvakuulan mukaan, ja kun koneella kirjoittelette toisella kädellä, niin toisella nostelette kuulaa. Ja sama esim. tiskatessa. Lisäksi voi tehdä paikallaan hölkkää pari tuntia/pv. se on vaan motivaatiosta kiinni!) - äiskyli93
Itse lihoin raskauden aikana 30kiloa ja ajattelin että pitää syödä paljon ettei vauva kuole nälkään:D Nyt 8kk myöhemmin painan kahta kiloa vaille saman kuin ennen raskautta ja mitään en ole vielä ehtinyt itselleni tekemään. Mielestäni olen ihan hyvän näköinen sellaisena kuin olen ja kyllä ne kilot siitä vielä lähtee ei niillä mikään kiire ole. Lapsi tulee ykkösenä, ei siinä mitään ulkonäköä ehdi ajatteleen kun on vauvan iho-ongelmat ja rasvaukset montakertaa päivässä kaikki muut normaali hommat joita lapsen kanssa tehdään ja kotikin pitäisi vielä hoitaa ja ukko ruokkia ja vielä olla hyvä vaimokekkin siihen päälle:) Kun te miehet antaisitte joka päivä monta tuntia sitä kuntoilu aikaa meille äideille niin tilanne voisi olla erilainen mutta harva mies näin kuitenkaan tekee! Ja kuinkahan moni isukki on kuin julkkis isä? jos et itse omista hyviä vatsalihaksia ja tiukkoja pakaroita niin älä vaadi sitä naisiltakaan:)
- jeesPoks
Njaa, minun eksäni oli painostamassa minua lapsenhankintaan, vaikka sellainen ei todellakaan kuulu elämänsuunnitelmiini. Kysyin sitten häneltä, mitä sitten tapahtuisi, jos raskauden seurauksena esim. lihoaisin. Tähän mies totesi tuntevansa erään ammattitanssijan, jolla on neljä lasta ja joka on täysin samassa kuosissa kuin ennenkin. Hienoa tietysti ko. tanssijalle, mutta en nyt uskaltaisi luvata täydellistä virheettömyyttä esim. omalla kohdallani. Kuten sanottu, en tee lapsia muutenkaan, mutta on se kuitenkin hienoa, että on ihmisillä realistinen maailmankuva.:D
Summa summarum mies; jos naisen ulkonäkö on sinulle kaikki kaikessa, älä please hingu niitä lapsia väenvängällä. Teet palveluksen kaikille. - Äiti 64kg
Meillä tavallisilla äideillä on sentään edes ne raha-asiat kondiksessa, jos nyt ei aikaa itsensä timminä pitämiseen ole. Ne sun ihanat kauniit ja hoikat julkkisnaiset ostavat velaksi ja jättävät lopulta ne laskunsa perintään :). Siis ne mitä joku 7-päivää ei kustanna heille.
- mooses
Ketjun aloittaja on taas joku idiootti joka ei tiedä että ne julkkismammat menee kuukausi ennen laskettua aikaa sovittuun sektioon jossa vatsanahka samalla kiristetään. Tällä operaatiolla vatsa on pikkasen nopeammin kunnossa kuin normi synnyttäjällä ja samaten kun lapsi otetaan ennen aikojaan pois niin se ikävä viime hetken vatsanahkan venyminen jää kokonaan pois.
Lisäksi julkkismammoilla on kodinhoitajat, lastenhoitajat, personal trainerit, osa tilaa ruoka-annoksensa suoraan kotiin kalorit valmiiksi laskettuna jne.
Monella suomalaismammalla on laiska ja tyhmä mies mistä ei ole mitään apua kotitöissä saati lastenhoidossa. Sitten tullaan töistä maha pystyssä ja istutaan sohvalle katselemaan jääkiekkoa kaljatölli kädessä ja arvostellaan omaa rumaa ja tyhmää lihavaa muijaa ja käsketään se samalla muualle imuroimaan kun häiritsee ikävästi telkkarin katselua.
ja jos joku mamma haluaisi päästä samaan kuntoon kuin ne julkkismamat niin moniko mies olisi valmis vahtimaan lapsia 4 iltana viikossa ja tekemään kotityöt että oma Pirkko-Liisa tai Elina-Manta pääsisi kuntosalille? Lisäksi pitää huomioida myös ruokavalio, joka siis ei ole mitään makkaraa ja kaljaa.
Siinä vaiheessa kun suomimies alkaa tukea naisensa liikuntaa ja ruokavaliota niin eiköhän se ala näkyä akassakin. - --KK--
Minä olin alipainoinen, kun aloin lasta odottamaan. Paino nousi raskauden aikana noin 12 kiloa, joista muutama kilo jäi sopivasti kroppaan alipainoisuutta poistamaan.
10 vuotta myöhemmin, 40 vuotiaana olen lihonut ja painoindeksini on normaali. Voin sanoa, että näytän paljon nuoremmalta, kun ihon alla on rasvaa!!
Entisenä syömishäiriöisenä olen onnellinen kiloistani ja toivon ettei tyttäreni koskaan kuvittele normaalipainoisuuden olevan väärin.
Toisten meistä on elettevä normaalielämää, toiset photosopataan unelmanaisiksi.- Aika kuluu
Vihdoin järkipuhetta!
Liian laihoina pysyttelevät naiset ovat ikäihmisinä todellisia rusinoita.
Omassa lähipiirissäni on ikilaihduttaja, joka jo 65-vuotiaana on aivan ryppyinen, niin kasvoistaan, kaulastaan kuin käsivaristaan, ja iho on 2 numeroa suurempi kuin keho.
Nuorena ihminen voi olla hoikka, mutta iän mukana hänestä tulee laiha ja kuihtunut.
- Hymy:)
Voi niin ollakin!
Mutta 50 % ylipainoisista suomalaisista on miehiä.
Sohvaperunana olo ei muotoile miestä oikein. Monelle perheenisälle löhöily on ainoa vaihtoehto, kun vaimo on alituisesti kiinni taloudenpoidossa ja lapsissa kaikki vapaa-aikansa.
Liikkuminenkin hänellä tappahtuu lasten ehdoilla, eli madellen rattaita työntäen.
Miehen pitää odotta vuosikausia, että vaimo oppiii hoitamaan talouden, niin että hänellekin jää aikaa. Moni mies kyllästyykin odottamiseen ja ottaa toisen eukon, nuoremman, hoikemman ja lapsettoman. - äiti89
Olen samaa mieltä ettei naisen täytyy pitää itsestään huolta, vaikka lapsia tullee. Itselläni on yksi lapsi, ja ehdin vielä hyvin hoitaa itseäni (Mielipide varmasti muuttuu kun tulee lisää lapsia :D)
Laihtuminen perustuu suuimmaksi osaksi siihen mitä suuhun pistää. Kiinteytyminen on sitten eri asia. Jumpata voi kun lapsi nukkuu tai mikä hauskinta kaikki yhdessä. Lapsi toimii painona tai lapset voi myös tulla lattialle makoilemaan äidin viereen kun äiti vatsalihaksia tekee, tai jumppa hoituu kun mies tulee töistä (Jos mies ei sen aikaa muksuja vahdi, ei voi vaatia äitiäkään olemaan kunnossa)
Samaa mieltä olen että jos Mies on huonossa kunnossa ei hänellä ole oikeutta vaatia naista olemaan timmissä kunnossa.
Itse en ole timmissä kunnossa, mutta normaalipainoinen. kaksi kiloa enemmän painoa, siis kuin ennen raskautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k994204Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k483008Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3062667Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622232- 721476
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761334- 951235
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121- 771078
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?621019