http://www.turkulainen.fi/artikkeli/92560-pankista-on-turha-hinkua-parinsadan-euron-lainaa
Ei ihme, että pikavipit kukoistaa kun pankit ei anna lainaa.
8
282
Vastaukset
- 4+17
Mitähän varten ne LUOTTOKORTIT ON TEHTY?!? Pikavippejä EI kukaan tarvitse!! Henkilö jolla EI OLE SÄÄSTÖJÄ, ei voi olla varaa ottaa lainaa lyhyellä maksuajalla!!! Tällaisen henkilön talous on todella kireällä jo entuudestaan, jos ei 100-500€ ole pystynyt säästämään!!!
- Luottokortti.
Juuri, kuten edellinen sanoi.
Luottokortti on sitä varten, jos tarvitsee pientä lainaa.
Ja jos luottokorttia ei myönnetä, niin silloin henkilöllä ei kyllä todellisuudessa ole varaa siihen pikavippiinkään. - 2+10
Aha eli jos en halua pitää luottokorttia lompakossa, se ei olekaan minun valintani vaan pankin joka ei edes tiedä että en halua luottokorttia. Mulle sopii paremmin vippi-pari vuodessa enkä tarvitse tuhannen euron luottorajaa. Toivon mukaan tämä valintani sopii myös edellisille kirjoittajille.
- vipitön
Ihme logiikkaa. Jos talous on muka muuten kunnossa ja tarvit pientä summaa pari kertaa vuodessa, niin eiköhän luottokortti ole nopein, halvin ja helpoin väline. Korkoakaan ei mene kun käyttää sitä maksuaikakorttina, eli maksaa heti kerralla pois.
- ota poskeen
voit suksia vittuun vippifirmas kanssa
- naurettavaa toiminta
Minulle ei myönnetty 2000e käyttöluottoa pankista, otin pikavippejä yhteensä 2000e akuuttiin rahantarpeeseen kuittasin 2400e kuukauden maksuajalla vipit yhteensä pois seuraavan kuukauden tilistäni.
Olisiko pankin kannattanut lainata? Ei ilmeisesti koska EIHÄN MINULLA OLE VARAA maksaa käyttöluottoa. TAisi kuitenkin OLLA? Nyt ei ole penniäkään velkaa ja 2000 reissut tehtiin helposti. Pankin mielestä en olisi voinut tätä hoitaa. Täysiä paskanjauhajia.- 6+10
Lässyn lässyn, tuo on valitettavasti yhtälö mikä ei toimi. Vai oliko se sinun ensimmäinen palkka uudessa työssä, josta sinulle jää käteen noin 3500€-4000€?!? Pankki teki tässäkin tapauksessa oikein, koska olet ollut hyvin vähän aikaa töissä ja sinulle ei ole säästöjä yhtään kertynyt.
- Maksukykyinen24542
6+10 kirjoitti:
Lässyn lässyn, tuo on valitettavasti yhtälö mikä ei toimi. Vai oliko se sinun ensimmäinen palkka uudessa työssä, josta sinulle jää käteen noin 3500€-4000€?!? Pankki teki tässäkin tapauksessa oikein, koska olet ollut hyvin vähän aikaa töissä ja sinulle ei ole säästöjä yhtään kertynyt.
Lässyn lässyn itsellesi, sain nettona 3300e tuona kuukautena kun kuittasin 2000e vipit korkoineen takaisin.
Maksukykyä oli, ja on nytkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583959Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k142773Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet551966- 721426
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761280Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1991247Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911081- 901079
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55904Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41896