kaikki menee päin persettä kun kati juo niin paljon.mää rakastan katia, mutta en sen juomista .pakko lopettaa suhde kun ei juominen lopu.olis ollu unelmien talokin tarjolla,mutta ostin sen sitten yksin kun ei voi luottaa toiseen.
MIKSI KATI JUO
12
255
Vastaukset
- paneskeliajuoppo
Heh heh, oiskohan se juoppo. Ai niin muuten, mäkin olen nainut sitä, sillä oli sillon ihottuma. Mua huvitti ku se kännipäissään pyöri sängyllä ja raapi itteensä. Mut siis ei olenkaan mun tyyppinen muija, vaik blondeista tykkäänki.
- Roukku...
Hei pysykää kaukana. Voi olla syyhyä, satiaisia kun mennyt ja menee punkasta punkkaan ja maannut toisenkin kaverin alla. Myös muut veneeriset taudit saattaa kutittaa. Kuppa, hiv ja niin edelleen. Juppo voi myös "tienata" viinarahoja epämääräisillä tavoilla. Älä ota riesaksi juoppoämmää. Ei niistä tule selvän tien kulkijaa millään.
- kokemusta..
harmi..syvällinen ongelma omassa itsetunnossa?? aa-ongelma on sairasus..
niin joi ex.ni..ja eri katonalla asutaan kun hermot eivät kestäneet..eikä vieläkään ymmärrä missä mennään..ongelmaan on vain ratkaisuna omassa itsessään..pitä haluta lopettaa aa juominen.. - ripuli reikä
Hirmu mukava nainen se Kati. Huonona puolena se, että on penska ja ettei anna naida suoleen. Vai onko muut päässeet kakkoselle.
- Kati juo
koska hänellä on jano. Ihminen tarvitsee joka päivä vettä voidakseen hyvin. Itse päätin kerran koittaa olla juomatta AA:n oppien mukaisesti mutta kestin sitä vain 6 tuntia.
En voi lopettaa juomista kuten ei Katikaan. - lipoja.
Itekki tunnen yhden Katin joka on blondi ja jolla on alkoholi ongelma, lapsi, ihottumaa ja sekään ei anna naida suoleen. Oiskohan sama, en ole tosin tavannut vuosiin. Tuli joskus kännipäissään nuoleskeltua sen alapäätä, hyvänmakuinen oli. Ei tarttunut ötököitä
- Ihmiskunta Sinde
Muistathan, ettei juttelu auta aikuista. Muistathan, että lapsikin saattaa skitsofrenian, ja parafreenikkojen rivojen puhumisen takia vihata juttelua. Jopa vauva.... Parafreenikkojen rivojen puhuminen koskee yleensä perhettä. He haluavat omistautua niin elämälleen, arjelleen ja perheelleen.
Mä löysin tämän jo. Vaarallinen MBDA ja muut neurosairaudet. Ei hermostoliikeratoja.... Ei A ja B:tä, ei ykköstä- tai kakkosta. Koske vain nyt siihen päähän ja ole hiljaa, koet empatiaa. Tämä on mielikuvitus-toiminto. Se ei herjaa ja hävetä naista, koska ei alista. Miksi maksaa palkkaa tällaiseen? Täysin vietti-, vaisto- ja normijärjestelmästä poikkeavaan osa-alueeseen. Yritätkö vielä tilailla peruspalveluita? Kun se kohtottaa sellaisella kuumuudella, kun se yllättää suuruudenhulluudella. Se MBDA.... Se MBDA ei ole kurkunpää. Näkyi kuin kahtia itsensä repinyt Tittelintuure, niin siitä sadusta. Sitten joku ikä-häiriö oli kanssa.
Minkähän ajatuksen, aatteen tai Raamatun kohdan valitsisin tänään?
'- Joo mä olin vahigossa kouluttanut väestöä.
- Joo, me ollaan nähty näitä teidän vastauksia.
2. Kun 10: 32, 35-36 (oma ajatus, kesken toimi...)
Jehun Kuolema
" Noihin aikoihin Herra alkois pirstoa Israelia. Hasael löi Israelin joukot joka puolella raja-aluetta
......... Jehu meni lepoon isiensä luo, ja hänet haudattiin Samarian kaupunkiin. Hänen jälkeensä tuli kuninkaaksi hänen poikansa Joahas. Jehu hallitsi Samariassa Israelia kaksikymmentäkahdeksan vuotta."
- Ei taida hyväksyä, eipä taida olla asiaa.
Mä olen tosiaan suur-perheestä, jossa isoisäni oli toiminut kai diakonina. En tiedä hänestä muuten mitään, tai tiedän, on nämä sanottu, mutta keittiön aurinko häikäisee... Hänen puheessaan ja puheeseen oli usein viljelty Raamattua. Juuri tämä Jehu toistui usein puheessa, sekä keskustelussa. Jotenkin oli tohkeissaan, ja tomerasti toi aihetta esiin.- Sindermann vm-82
Niin, mä olen teologi.
Se ei aina ole niin mukavaa.
Usein tulee töitä ja vaisto, vietti- ja normijärjestelmää koskevia kysymyksiä, ja avunpyyntöjä. Näihin on sellainen verkosto, jota kutsutaan hälytys-järjestelmäksi. Mä en siis ole lääkäri, varsinaisesti.
Mä en siis ole notaari, varsinaisesti.
Mä en siis halua vastata, yksityisesti. - Ilmaiseksi:Sinde-82
Sindermann vm-82 kirjoitti:
Niin, mä olen teologi.
Se ei aina ole niin mukavaa.
Usein tulee töitä ja vaisto, vietti- ja normijärjestelmää koskevia kysymyksiä, ja avunpyyntöjä. Näihin on sellainen verkosto, jota kutsutaan hälytys-järjestelmäksi. Mä en siis ole lääkäri, varsinaisesti.
Mä en siis ole notaari, varsinaisesti.
Mä en siis halua vastata, yksityisesti.jatkan vielä...
Jehu surmaa Baalin palvelijat
Mutta Jehu oli sijoittanut temppelin ulkopuolelle kahdeksankymmentä sotilastaan ja sanonut: "Jos joku päästää pakoon yhdenkään noista miehistä, jotka minä annan teidän käsiinne, hän saa maksaa sen hengellään."
Isoisäni sisar oli opettaja... - Ilmaiseksi:Sinde-82
Ilmaiseksi:Sinde-82 kirjoitti:
jatkan vielä...
Jehu surmaa Baalin palvelijat
Mutta Jehu oli sijoittanut temppelin ulkopuolelle kahdeksankymmentä sotilastaan ja sanonut: "Jos joku päästää pakoon yhdenkään noista miehistä, jotka minä annan teidän käsiinne, hän saa maksaa sen hengellään."
Isoisäni sisar oli opettaja...Niin siis isoisäni sisar oli opettaja.
Hän tykkäsi saunoa ja hän oli kiinnostunut siitä miten parantaa alkoholisti ( = juoppotautinen siihen aikaan ) riippuvuudestaan.
Hän kirjoitti kirjan "Löylykauhan käyttö juoppotautisen parantamisessa". - hyvää yrjöä
Ilmaiseksi:Sinde-82 kirjoitti:
Niin siis isoisäni sisar oli opettaja.
Hän tykkäsi saunoa ja hän oli kiinnostunut siitä miten parantaa alkoholisti ( = juoppotautinen siihen aikaan ) riippuvuudestaan.
Hän kirjoitti kirjan "Löylykauhan käyttö juoppotautisen parantamisessa".Tiedätkö että olet vajakki. Lopeta tuo terrorisointi, täällä keskustellaan tärkeämmistä asioista. Kuten siitä antaako juoppo Kati naida peräsuoltansa.
Jos nyt välttämättä haluat kommentoida jotain, niin vastaappa tähän kysymykseen.
Onko sinua Sinde-82 vedetty perseeseen ja miten se vaikutti mielenmaisemaasi. - Ilmaiseksi:Sinde-82
hyvää yrjöä kirjoitti:
Tiedätkö että olet vajakki. Lopeta tuo terrorisointi, täällä keskustellaan tärkeämmistä asioista. Kuten siitä antaako juoppo Kati naida peräsuoltansa.
Jos nyt välttämättä haluat kommentoida jotain, niin vastaappa tähän kysymykseen.
Onko sinua Sinde-82 vedetty perseeseen ja miten se vaikutti mielenmaisemaasi.Kohta 1: ei anna
Kohta 2: olin parantolassa jossa oli kolme noin 30-vuotiasta sairaanhoitajaa. Olin menossa saunasta avantoon uimaan kun he tulivat löylykauha kädessä perässäni. Ehdin onnekseni pulahtaa veteen mutta he heristelivät löylykauhaa kädessään ja sanoivat "jossain vaiheessa sinun on tultava ylös".
Kestin kylmyyttä 15 minuuttia mutta lopulta minun oli nöyrryttävä noiden amazonien edessä ja pyllistettävä.
Oikeastaan se oli aika mukavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583969Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k142793Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet541994- 721436
Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2021418Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091- 901089
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55904Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41896