Olen 30-vuotias iloinen ja seikkailunhaluinen nainen,joka etsii rentoa ja mukavaa suunnilleen samanikäistä matkaseuraa jonnekinpäin eurooppaa,mielellään lämpimään. Suunnitelmissa ollut jo vuoden lähteä esim. äkkilähdöllä rentoutumaan ja pitämään hauskaa Suomen rajojen ulkopuolelle, mutta ei ole kavereiden kanssa aikataulut sopineet yhteen. Tykkään kierrellä paikkoja, shoppailla, mutta myös löhöillä rannalla ja käydä tanssimassa. Jos siis suunnittelet samantyylistä matkaa, ota toki yhteyttä!
vkolla 10 jonnekin pois :)
3
190
Vastaukset
- Lämpö kiinnostaa:D
En tiedä lähtikö viesti, mutta olen 36vuotias perheellinen nainen ja lähdössä yksin 8.3 jonnekkin lämpöiseen:D
- matkaan82
Itse ajattelin 2.3 tai heti alkuviikosta kun su oltava takaisin...
- Israeliin
Moikka,
Olen lähdössä Eilatiin (OVDA), Israeliin 1.3-8.3.. Meitä on itse asiassa kolme, mut ne toiset kaksi ovat mun äiti ja veli ( heillä on oma juttu sitten), kun mun ja kavereiden aikataulut eivät mennyt yhteen.
Niin jos haluat tulla mukaan, lomamatkojen kautta ostimme jo liput.
ajattelin että voisi käydä myös ehkä pelaamassa tennistä etc.. käymme mahdollisesti kuolella merellä.
Olen itse pian 29v, Stadista, rento ja seikkailunainen ja olisi kiva saada mukavaa porukka mukaan!
t. Julia
maili: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k493914Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet521899- 721406
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761270Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1991227Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911071- 901049
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41886Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55884- 39810