vastaan 5 ensimmäiselle -Saaga-
Vastaan 5 ensimmäiselle
46
190
Vastaukset
- Saaga69
Tämä saaga,ei ole sama kuin minä ,joillekkin olen katsonut. -Saaga-
- saaga
Toivon että pikakatsauksista ili jotakin hyötyä teille.
- Jos katselet
Jahas, no kysyn kuitenkin, että mitä olisi tulossa sosiaalisen elämän ja rakkauden puolelle? Tapasin tänään yhden ristiverisen miehen. Mitähän tuumasi ja onko vapaa?
- Saaga
Sosiaalisessa elämässä riittää vilskettä sinulle koko vuodeksi. Myös läheisimmät ihmissuhde kontaktit näyttävät hyvältä.Ristiverinen mies jon ka,tapasit ei kuitenkaan ole se jonka kanssa vietät elämääsi.
- Utelias tyttönen
Mitä näet sinkkuäidin rakkauselämään,tuleeko oikea mies elämääni ,,minkälaisesta ihmisestä onkaan kyse.Erään kanssa lupasin treffata,mutta en oikein usko että olisi hän,vai olenko ihan väärässä.
- saaga
vaalea mies on tulossa kuvioihin. Hän on se jonka kanssa suhde syntyy,kestävälle pohjalle.
- Utelias tyttönen
saaga kirjoitti:
vaalea mies on tulossa kuvioihin. Hän on se jonka kanssa suhde syntyy,kestävälle pohjalle.
Kiitos sinulle,nyt vaan odottelemaan vaaleaa kaveria,eli olin oikeassa tai sydämeni on,ei ole tämä tumma.
Tulisi jo piakkoin elämääni.
Keväthalauksin :)
- Tumma nainen
Mitä näkyisi rakkaus asioihin minulle?
- saaga
Sitä todellista rakkautta sinun annetaan vielä odottaa jonkin aikaa. malttia,vaikka miehiä käykin pistäytymässä elämässäsi.
- Tumma nainen
saaga kirjoitti:
Sitä todellista rakkautta sinun annetaan vielä odottaa jonkin aikaa. malttia,vaikka miehiä käykin pistäytymässä elämässäsi.
Kiiros,
- miesmukaani?
Pääsenkö tässä keväällä ennen kesälomia etelään ja kuka olisi matkakumppani?
- saaga
Matka on varma. Matkakumppani vaihtuu toiseen jota nyt ajattelet.
Romanssinpoikanen matkalla on.
- ruskeatukkainen...
No rakkauteen sitten jos saisi selvitystä? Ruskeatukkainen nainen olen.
- saaga
tarkenna kysymystä?
- ruskeatukkainen...
saaga kirjoitti:
tarkenna kysymystä?
Rakasta ei ole, eli jo pitkään olen ollut yksin.Tällä viikolla olin samassa työtehtävässä pitkäaikaisen ihastukseni kanssa, mitähän miekkonen lie miettinyt? Onko varattu? Eli miten käy tulevassa, hänkö vai joku muu ja jos muu, niin millaista tässä odottelen ja milloin. Eli tämmöisiä peruskysymyksiä tässä kyselen. :)
- saaga
ruskeatukkainen... kirjoitti:
Rakasta ei ole, eli jo pitkään olen ollut yksin.Tällä viikolla olin samassa työtehtävässä pitkäaikaisen ihastukseni kanssa, mitähän miekkonen lie miettinyt? Onko varattu? Eli miten käy tulevassa, hänkö vai joku muu ja jos muu, niin millaista tässä odottelen ja milloin. Eli tämmöisiä peruskysymyksiä tässä kyselen. :)
Ihastustan näkyy molemminpuolin. mies valitettavasti varattu. kesällä kohtaat ristiverisen miehen joka kanssa alkaa suhde. Ristiriitoja ennen sitä on jonkun miehen kanssa,valitettavasti. Mutta,aurinko paistaa lopulta sinnekkin,rakkauden muodossa.
- ruskeatukkainen....
saaga kirjoitti:
Ihastustan näkyy molemminpuolin. mies valitettavasti varattu. kesällä kohtaat ristiverisen miehen joka kanssa alkaa suhde. Ristiriitoja ennen sitä on jonkun miehen kanssa,valitettavasti. Mutta,aurinko paistaa lopulta sinnekkin,rakkauden muodossa.
Aluksi kiitos, että vastasit.
No sitten odotellaan sitä kesää. :) Olisikohan pitkäaikainenkin suhde tulossa? Kenenhän kanssa nuo riidat....töissä vai omalla ajalla? No sekin varmaan selviää aikanaan....
Paremman palautteen aika on sitten kesemmällä. - saaga
ruskeatukkainen.... kirjoitti:
Aluksi kiitos, että vastasit.
No sitten odotellaan sitä kesää. :) Olisikohan pitkäaikainenkin suhde tulossa? Kenenhän kanssa nuo riidat....töissä vai omalla ajalla? No sekin varmaan selviää aikanaan....
Paremman palautteen aika on sitten kesemmällä.Kiitos kerrankin kiitoksista,ne unohtuvat turhan usein=)
- hiuksenhienohaave
Okei...
Rahasiat vähän sekaisin. Selveneekö?- saaga
pikku hiljaa työtä paljon vaatií asioiden selvittely. Ei ne kyllä muuten nyt selviä. Mutta,voitat kuitenkin ja saat selvyyden ajan kanssa.
- TL
talouteen jos katsot minulle??
- pinkkilyhty
Ennätätkö mullekin katsoa rakkuteen jo vuosia sitten eronneelle naiselle.
Jokohan alkaisi suhde puolella vilkastumaan ja millaisen miehen kanssa.
Kiitos - saaga
Talous kohenee pikkuhiljaa töitä tehden. Ihme konstia siihen ei ole,mutta saat lopulta palat kohdalleen.
- jos ehdin
olenko raskaana?
- MIEEEEEEEEEE
6e apteekkiin ostamaan raskaustestiä ja tiedät!
- saaga
et ole,olet jo varmaan tehnyt jo testinkin.
- ikuisestisinun
Onko nyt nykyinen mieskumppani minulle se oikea? Ajatteleeko hän kosia minua vielä? Itse haluaisin niin. Onko hän kohtaloni?
- saaga
Pitkä suhde teille on näkyvissä. Ei varmaankaan ihan heti kosi kuitenkaan.
- saaga
Huh,tästä taisikin tulla pidempi ketju kuin viidelle katsominen. No,pikkuhiljaa eteenpäin jatkan.-Saaga-
- ihastunut nainen :)
hei saaga :) katsoisitko minulle -85 syntyneen miehen mietteitä?onko tunteita minua kohtaan? :) mies on vaalea..voisin ottaa sinulle tässä puhelin tulkinnan kun on vapaata :)
- saaga
Kyllä ihastusta näkyy sinuun olevan. Ehkäpä muuttuu vakavaksikin tei dän yhdessä olo ,jossakin vaiheessa. Hän pysyy kyllä elämässäsi..
- ihastunut nainen :)
saaga kirjoitti:
Kyllä ihastusta näkyy sinuun olevan. Ehkäpä muuttuu vakavaksikin tei dän yhdessä olo ,jossakin vaiheessa. Hän pysyy kyllä elämässäsi..
kiitos saaga sinulle vastauksestasi :) voi toivon tuota todella
- lakikirja
Ottaako ex:ni minuun yhteyttä lähiaikoina? Onko hänellä jotain tärkeää annettavaa tai palautettavaa minulle? Tai keskustelua jostakin tärkeästä asiasta lähiviikkoina? Odotan häneltä hyviä uutisia.
- saaga
jotakin hänellä on sinulle kuuluvaa. Rahaa?? Kyllä keskutelette vakavasti l'ähiaikoina.
- tunteet
Ystävänpäivän myöhäisiltaa. katsotko minulle. Kiitos etukäteen.
eija 250359
rakkaus ja tulevaisuus - Susanna
Katsotko minullekin.. eräs mies on ajatuksissani, voisiko meillä olla mitään ja kannattaako ottaa yhteyttä?
- pinkkilyhty
Saaga, vastaatko tässä ketjussa mullekin, eli
pinkkilyhty nimimerkille.
Jäi jotenkin siinä välistä kun vastasit ed. kysyjälle talousasiaan
minun nimimerkin alle.
Kiitos - saaga
pinkkilyhty kirjoitti:
Saaga, vastaatko tässä ketjussa mullekin, eli
pinkkilyhty nimimerkille.
Jäi jotenkin siinä välistä kun vastasit ed. kysyjälle talousasiaan
minun nimimerkin alle.
KiitosHei! Kokeilen uutta Tarot pakkaa´,sähköpostin kautta.
- skopu2
Hei,
Katsoisitko minullekkin, mitä näyttää rakkauteen ja parisuhteeseen? - dirlanda
kerro saaga ,mitä havaitset valkotukkaiselle sportnaiselle,yksin elän ja mitä näkyy?
- jumalanlahja
Tyttöni "sydän ei ole iloinen". Saanko sen vanhan, iloisen ja kujeilevan tyttöni pian takaisin? Haluaisin itkeä onnen kyyneleitä hänen kanssaan enkä nähdä hänen surullisia silmiään enää.
- Susanna
=) nostan,jos Saga vastaisit?
- vesimiesn***
MOI!mitä näet rakkauteen ja parisuhteeseen?
- Saagalle
nostan
- 35 ja´risat
Saagalle kirjoitti:
nostan
Katsoisitko saaga minunkin n.35v naisen tulevaan??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1064287Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k663086Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3152841Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622322- 771552
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen771378- 981332
- 771138
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?691125Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121