Nettitreffit ja varma saanti

Silmu, simo silmu

Erosin pari vuotta sitten pitkäaikaisesta suhteesta tyttäreni äidistä ja sen sijaan, että olisin jäänyt murehtimaan kohtaloani, päätin elää oikein kunnolla kerrankin.

Laadin tänne suomi24:seen treffiprofiilin ilman kuvaa, jossa kerroin itsestäni sen kummemmin miettimättä. Lähetin heti alkuun useita viesteja eri naisille ja lähes pääsääntöisesti naiset halusivat heti kuvani spostiinsa. Yllätys oli suuri kun poikkeuksetta naiset pitivät kuvastani ja tahtoivat tavata.

Hyvin nopeasti huomasin mikä asian ydin tällä saitilla on... Seksi! Mä hain kai laastaria mutta joka ikinen nainen itse ehdotti seksiä viimeistään kolmansilla treffeillä. Moni tosilla ja muutama ensimmäisellä.. No kahden kuukauden aikana luonani yöpyi 36 naista, parhaimmillaan 5 eri naista viikossa..

Alkuun tunne oli huumaava, itsetuntoa kohotti sekin hoitsu, joka otti suihin heti eteisessä ekalla tapaamisella. Tuntui, että kaikki, mitä mies kaipaa, materialisoitui sinä keväänä. Ja aina kun kiinnostuin jostain, hän oli valmis tapaamiseen. Vaikka tapasin useita naisia, jonka kanssa asiat svengasi todella hyvin, nin mikään suhde ei kestänyt kuukautta kauempaan. Koko ajan piti vaan saada uutta ja uutta naista ja se lopulta sai draamaa enemmän kuin olisi ollut tarpeeksi.

Onneksi tapasin lopulta baarissa naisen, jonka kanssa olen edelleen ja johon sitten rakastuin. Turha valittaa, ettei netistä naista saa mutta miten se rakkaus???

29

3211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 346346

      Ehkä kuulut sitten siihen parhaimpaan 1% ulkonäön suhteen. Tai ehkä olet ihan mukavan näköinen ja loistava kirjoittaja. Tai ehkä on eroja parikymppisten ja kymmenen vuotta vanhempia naisten nettikäyttäytymisessä.

      Tuollaista huhua olen tosin minäkin kuullut, että nettinaiset ovat todella helppoja, jos vain saat heidät jalkautumaan todellisuuteen.

      • inho realisti

        Ja mikähän se "todellisuus" on?

        Se että miehet ovat suhdepihtareita. Pihtaavat suhdetta. Eivät anna suhteelle mitään mahdollisuutta.

        Jos tykkää seksistä niin kyllähän tuollaisia suhdepihtareita voi käyttää juuri siihen mihin heistä on, muuhun heistä ei olekaan kuin panopuun oksiksi.


    • misse55

      Etköhän liiottele hieman? Ja tasapuolisuutta: miehet ei muuta teekään kun vonkaa seksiä, koko miehisen olemassaolon tarkoitus.

    • 46444

      Ettekö tajuu että ap:n kirjoitus on provo...netin akoilta on ihan turha odottaa seksiä.
      Ekoilla treffeillä on ollut yleensä niin vaivautunut tunnelma, että ei ole tullut edes seksi mieleen.
      Tosin en tiedä iäkkäämmästä porukasta, itse treffailen 25-30- vuotiaita naisia ja turha odottaa mitään kovin kiihkeetä toimintaa.
      nettideittailu on syvältä.

    • Seksiobjekti

      Mä olen 46-vuotias nainen.Treffeille en vielä ole päässyt, koska pelkkää seksiä en halua, vaan kokonaisvaltaisen suhteen. Poikkeuksestta kaikki, joiden kanssa olen kirjoittanut enemmän kuin kaksi viestiä,ovat vieneet keskustelun seksiin, tavalla tai toisella. Joku vihjailevasti, joku ihan suoraan kysymällä vaikka minkälaisesta seksistä pidän jne. Yksikin lähetti itsestään heti kättelyssä alastonkuvan.

    • 10 minuutissa

      Mä olen saanut tai antanut joka deitille, ekatreffeillä.
      Tuhoton määrä pillua, turha jauhaa ettei saa.

    • nehaaveetjoo

      Jos elämä on pelkkää p*llun, tai mu*kun ympärillä pyörimistä, niin eipä
      ole tuossakaan kehumista, mutta yleensä ne siitä ja sen paljoudesta toitottavat
      ovatkin viellä haaveilu asteella. Eli siitä puhe, mistä puute.

    • Fiktio fakta

      Vai haaveilu, voi kun tietäsit!!! Et perustaisi väittämääsi pelkän sanonna varaan..
      Eikä elämä ole tosiaankaan pelkän pillun perässä juoksemista.
      Yleensä pillu on minun kohdalla juossut vastaan..

    • nehaaveetjoo

      Jaa, jos rakasteluksi voidaan luokitella survaisua, kuin tyrkkäis pullon
      palautus koneeseen ja se on siinä.

      Vai, että juoksee ***** "vastaan" ?. Joopa joo...

    • herrasmieskö?

      ihan vain epäilijöille... olen tavannut aika monta treffien kautta ns. sitä oikeaa etsivää (en välttämä kuitenkaan treffien kautta) ja nussinut heti kättelyssä kaikkia. pahimpia ovat ne jotka etsivät sitä suurta ritaria. olenkin tullut siihen tulokseen, että kyseiset kaunottaret ovat oikeasti vain seksiä vailla. Eräskin yksinhuoltaja, jolla on treffeissä kiva ilmoitus, jossa käy ilmi miten mukava ihminen hän on. Aika villi sänkyssä ja tietääkseni aika helposti kaadettavissa ilman suuria ongelmia. Käytin häntä ja pari muuta tyttöä pikku haaremina oman aikansa. Iskin kaikki chatin kautta, koska vakuuttelu on sitä kautta helpompaa...

      • yhseksiä

        Käytit haaremina? Tuotitko tuolle naiselle, jonka ilmeinen elämäntilanne vaivaa, orgasmeja? Oliko hän sen oloinen, että sinä ja pikkuveljesi teitte nyt hyvän työn? Vai jäikö kenties naiselle(-kin) tunne, että tulipahan nyt pantua -ei järin mieleenpainuva tapaus-mutta menettelihän se?


      • mies vm86///

        YH :t ovat helppoja. Suorastaan hävyttömän helppoja. Seksiä on saatava heti kun lapset ovat isällänsä, eli yleensä viikonloppuisin. Puolet mun panemista naisista ovat ollret yh :ta ja kun miettii et mulla on varmaan 90% lapsettomia tinder matcheista niin siitä luvusta yh :n määrä on suuri sänkyseuralaisina. Mut jos yh:n kanssa haluaa vakavempaa niin siinä eivät ole helppoja, lapsille ei ketä tahansa esitellä.


    • sarana55

      Näiden linjojen kautta olen saanut deittiystävän molemmilta tyttäriltäkin hehehe.. että silleen.

    • Onpa juttuja taas

      Heheh hehe!

      Aloittajan täytyy olla sitten tosiaan todellinen sonnin ja aivan helvatan hyvännäköinen. Yleensä naiset torppaa jo ulkonäen perusteella ja treffeilläkin sitten haukotellaan ja katsotaan ulos tympääntyneenä.

      Helpommin seksiseuraa saa baareista.

    • Megatron is awake

      Kyllä netti on kultakaivos kaikille hyvännäköisille miehille... kuten baaritkin, mutta lopputulos sama - nössön näköiset hintelät (mutta tosi mukavat ja empaattiset) älykkömiehet jää ilman ja ap:n kaltaiset löytää seuransa mistä milloinkin. Heille seksi on kuin hengittämistä mutta ihmissuhteet voivat olla hankalia, baari tai nettideitti: on sattumaa kummasta onnistaa. Päinvastaiset ongelmat kuin meillä ulkonäkörajoitteisilla haaveilijoilla...

    • voihan surku. :)

      Olipas piristävä kirjoitus. :)

      Erityisesti ihastuin tuohon, kuinka epäonnisen miehen katkeruus puetaan kaunokirjalliseen muotoon. Ihan jäin pohtimaan sitä yksinäisyyden ja turhautumisen määrää, jolla tämmöinen taideteos tälle palstalle luodaan.

      Kyllä sä joskus vielä saat, älä luovuta!

    • sdffdsfsdfsd

      Harva nykynainen taitaa oikeasti tietää, että yhdenillan juttujen lopuksi ne miehet naureskelee kavereilleen, kuinka tyhmää naista tuli taas vietyä, että sai tyhjentää pussit. Kehutaan kauniisti ja kerrotaan mukavia asioita, mitä toinen haluaa kuulla.

      Nettideittailu on huijausta. Sielä menestyy parhaiten, jos osaa valehdella sujuvasti.

      • Ööö... siis miten yhden illan jutussa "viedään" ja mikä siitä naisesta tekee tyhmän? Nainenkin voi haluta vain ja ainoastaan seksiä, siitähän aloittajakin kirjoitti (vaikka hänen kohdallaan pelkkä haave taisi ollakin).

        Ei meille naisille tarvitse lirkutella saadakseen seksiä, riittää että on sellainen mies joka herättää himot.


      • Profiilionjasain
        simasuuneiti kirjoitti:

        Ööö... siis miten yhden illan jutussa "viedään" ja mikä siitä naisesta tekee tyhmän? Nainenkin voi haluta vain ja ainoastaan seksiä, siitähän aloittajakin kirjoitti (vaikka hänen kohdallaan pelkkä haave taisi ollakin).

        Ei meille naisille tarvitse lirkutella saadakseen seksiä, riittää että on sellainen mies joka herättää himot.

        Komppaan simasuuta. Seksi kuuluu myös parisuhteeseen ja kun hakee sitä, niin miksei sitten voisi sekstaillakin? Ja tosiaan, jos se partneri viehättää seksuaalisesti, niin why not? Tosin en ymmärrä aloittajan asialla rehvastelua ja kysyisinkin näiltä aloittajan petikavereilta, oliko se sen arvoista? Ehkä nämä naiset ovat huomanneet, että seksi oli ihan ok, muttei mitään maata järisyttävää ja jatkaneet seuranhakua muualta. Olen treffaillut ja sekstaillut, joku on kolahtanut ja joku ollut vain pliisua, ei maata järisyttävää aktia. Minä haen miestä, joka ei ole tyhmä ja jonka kanssa on hyvää seksiä.


    • vastasinjo

      Baaristakin muuten saa. Baareissa on vain se huonopuoli, että usein siellä olevat partnerit ovat humalassa..

      • Baareista saa huomattavasti helpommalla. Sokkotreffeille lähtiessä ei voi koskaan tietää onko se vastapuoli sellainen, jota edes haluaisi, mutta baarissa sen näkee jo ennen kuin suotta ehtii tehdä aloitetta.


      • 15plus19
        simasuuneiti kirjoitti:

        Baareista saa huomattavasti helpommalla. Sokkotreffeille lähtiessä ei voi koskaan tietää onko se vastapuoli sellainen, jota edes haluaisi, mutta baarissa sen näkee jo ennen kuin suotta ehtii tehdä aloitetta.

        Totta. Mutta se humalatila voi tehdä tepposet arviointikykyyn, puolin jos toisinkin, sokkotreffeillä ollaan yleensä selvinpäin. Tosin sokkotreffeille saapunut uros, joka on netissä se unelma, voikin olla niin vastenmielinen, että miettii, mistä ikkunasta karkaisi.


    • Nuorimiesosaa

      Miehet jotka luulevat edelleen että tuo touhu on vain heidän alaansa, erehtyvät. Ikävä tunnustaa, mutta minullakin on pieni haaremi ja pojat ovat 16-18 vuotiaita. Omaa ikääni en tähän laita, mutta ymmärrätte varmaan että ei se ala kakkosella. Ainakin tällä erää saan ihan kaiken mitä just nyt haluan :D

    • er45

      Samankaltaiset kokemukset kuin aloittajalla. Vähän aikaa katselin mitä täältä löytyy, ja sitten tein oman profiilin ja lähestyin naisia mielestäni "fiksusti".

      Vuotta myöhemmin olin tavannun 50 naista, ja kaikkien kanssa tuli jossain vaihessa heilutettua lakanoita.

      Olen ihan kaikin tavoin keskinkertainen, siis omasta mielestäni. Ulkonäkö, taustat, yms. Koen ehkä olevani hieman älykkäämpi kuin yleisesti miehet ovat, mutta se on todennäköisesti vain illuusiota.

      Ja kun olen seurannut tätä palstaa, niin 99% täällä olevat tuntuvat olevan jotain aivan käsittämättömiä peikkoja, koska kukaan ei koskaan vastaa heille, saati sitten että löytyisi ketään jonka kanssa harrastaa seksiä! Ei vain voi käsittää..

      Itsellä tapahtumat menivät melkein aina näin:

      Viestit S24ssa, ja melko pian sovitaan tapaaminen. Järjestin jokaiselle jotain spesiaalia, eg. piknikkiä, kesäteatteria yms., yleensä jotain mitä itse pitäisin hyvänä ideana ja haluaisin tehdä jonkun kanssa. Ja kaikki kyllä tykkäsivätkin, ja monet sanoivat suoraankin että parhaat treffit pitkään aikaan/koskaan. Sen jälkeen vaihdettiin muutamia viestejä, ja tavattiin uudelleen. Toisella kertaa yleensä päädyttiin sitten sänkyyn. Tämän jälkene tapailua jatkui, kunnes erottiin jossain vaiheessa, joskus viikon jälkeen, jokus parin kkn jälkeen.

      Siinä se, ei tarvita paljoa.

    • Uskotko trollaukseen itsekään?

      • Sairaalloista huoraamista, jopa "miehiltä"


    • er45

      Sun kannattaa ehkä tarkistaa sanakirjasta mitä "huoraaminen" tarkoittaa.

      Rohkenen olettaa että sinä olet niitä yksinäisiä käteenvetäjiä ;) ja sun kaltaiset saavat meidät normaalit näyttämään NIIN paljon paremmilta vaihtoehdoilta naisille - Suuret kiitokset siitä että olet tuollainen.

    • mies vm86///

      Kyllä sitä seksiä saa varsinkin Tinderin kautta mutta se vaatii aivan älyttömän määrän vonkaamista ja turhia rupatteluja. Ehkä noin yksi nainen kymmenestä vastaa myöntyvästi iltapainotteiseen viinilasilliseen tai kahviin. Menee tietysti oma aikansa kun kerää naisia tota kautta, mutta sen jälkeen kun on pannut vaikkapa kymmentä naista niin aina sieltä löytyy yks tai kaks jotka haluavat jollakin viikolla seksiä. Eli olen kanssa siimä tilanteessa että kun kehtaa tehdä epäsuoria ehdotuksia naisille niin osa kiinnostuu. Tosi. Alkuun pitää olla small talkkia ja pari päivää kevyttä keskustelua muutaman viestin verran. Sitten sopivalla hetkellä ehdottaa tapaamista illalla. Olen muutaman kerran saanut naisen kotiosoitteenkin, tosin tänäidennkanssa olen viestitellyt useamman viikon satunnaisesti ja pitänyt ns. reservissä.

      • ÅA och jättemycke sk

        Mitä tyttöystäväsi tykkää?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe