veroeuroilla se on edesvastuutonta joka saralla näin myös maataloudessa ,kuulin näin pääministerin tokaisevan siinä olen samaa mieltä ,muut asiat on sitten aivan muuta,,,,
niin kuin moni on sanonut on järjetöntä tukee kannattamatonta
15
70
Vastaukset
- ...
"Nyt alkaa etsikkoaika, jona hallituksen on neuvotteluin turvattava Suomelle oikeudenmukainen osuus EU:n suorista tuista ja maaseudun kehittämistoimiin myönnettävistä tuista".
http://www.demari.fi/uutispaiva-demari/paakirjoitukset/paakirjoitukset/2193-maatalouspolitiikassa-tarkka-paikka
"EU-komissio julkistaa tänään ehdotuksensa unionin maatalouspolitiikan uudistamiseksi vuodesta 2014 alkaen.
Komission ehdotusten ei odoteta merkittävästi heikentävän Suomen maatalouden saamia tukia. Pääministeri Jyrki Katainen (kok.) sanoi viime viikolla Suomen olevan pääpiirteissään tyytyväinen komissiolta tulossa olevaan ehdotukseen".
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/eu-komissiolta-ehdotus-maatalouspolitiikkaan---suomi-turvassa/2011/10/1409385- ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,,
olen ymmärtäny komission vaativan kansallisia tukia pois niin on jo moni maa poistanu kansalliset tuet ,korkee aika poistaa suomestakin ruotsista on poistettu vaikka ruottis on samat vakavat vaikeudet maitten sijainnin mukaan ,,pois vaan ei maajussi sentään pyhä lehmä ole ,,,,
- kuittiiiiiiiiiiiiii
http://verokuitti.fi/
"Mihin maksamasi verot käytetään? Paljonko maksat poliisista, Länsimetrosta ja presidentistä? Täytä kuukausitulosi, saat henkilökohtaisen kuitin verorahoistasi. "- .,,,,,,,,,,,,,,,,,,
eun budjetista puolet menee maataloustukiin noin 65 miljardia euroo on korkee aika palata maan pinnalle ,,,,,
- 100%%
.,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
eun budjetista puolet menee maataloustukiin noin 65 miljardia euroo on korkee aika palata maan pinnalle ,,,,,
Eurooppalaisista 100% syö ruokaa, eikä halua luopua saavutetusta edusta.
- Tosi hyvä!!!!
Olipa mielenkiintoinen linkki! Maksan siis myös omilla veroillani maataloustukia, sen jo tiesinkin. Yllättävää oli kuitenkin huomata se, miten paljon verovaroistani menee sosiaali- ja terveyspuolelle. Jopa 6,5 kertaa enemmän kuin maatalouteen! Maksan myös opintotuesta, vaikkei oma lapseni ole oikeutettu kyseistä tukea saamaan. Rahoitan myös tätä länsimetroa, vaikkei se mitenkään vaikuta minun elämääni tänne kuudensadan kilometrin päähän. Rahojani menee teiden kunnossapitoon, vaikka nämä syrjäseutujen tiet on jo vuosia jätetty korjaamatta. Maksan monesta muustakin sellaisesta yhteiskunnanvaroin hoidettavasta asiasta, joita en tarvitse. Ruokaa kuitenkin tarvitsee jokainen ja monta kertaa päivässä. Kuinka kehdataankin moittia ruoantuottajaa siitä, että osa hänen tilansa tuloista maksetaan tiettyjä toimia vastaan valtion varoista? Kuinka moni kritisoi esimerkiksi käydessään yksityisellä lääkärillä tai ostaessaan apteekista korvauskelpoista lääkettä sitä, että valtio Kelan kautta maksaa osan kustannuksista? Mietittekö silloinkin, että minähän maksan tästä reilusti osan myös verojeni kautta?
- pöljä,,,,,,,,,,,,,,,
Tosi hyvä!!!! kirjoitti:
Olipa mielenkiintoinen linkki! Maksan siis myös omilla veroillani maataloustukia, sen jo tiesinkin. Yllättävää oli kuitenkin huomata se, miten paljon verovaroistani menee sosiaali- ja terveyspuolelle. Jopa 6,5 kertaa enemmän kuin maatalouteen! Maksan myös opintotuesta, vaikkei oma lapseni ole oikeutettu kyseistä tukea saamaan. Rahoitan myös tätä länsimetroa, vaikkei se mitenkään vaikuta minun elämääni tänne kuudensadan kilometrin päähän. Rahojani menee teiden kunnossapitoon, vaikka nämä syrjäseutujen tiet on jo vuosia jätetty korjaamatta. Maksan monesta muustakin sellaisesta yhteiskunnanvaroin hoidettavasta asiasta, joita en tarvitse. Ruokaa kuitenkin tarvitsee jokainen ja monta kertaa päivässä. Kuinka kehdataankin moittia ruoantuottajaa siitä, että osa hänen tilansa tuloista maksetaan tiettyjä toimia vastaan valtion varoista? Kuinka moni kritisoi esimerkiksi käydessään yksityisellä lääkärillä tai ostaessaan apteekista korvauskelpoista lääkettä sitä, että valtio Kelan kautta maksaa osan kustannuksista? Mietittekö silloinkin, että minähän maksan tästä reilusti osan myös verojeni kautta?
ei maajussi veroo maksa turhaa paskaa jauhat ,,,
- ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
100%% kirjoitti:
Eurooppalaisista 100% syö ruokaa, eikä halua luopua saavutetusta edusta.
euroopas ei kansallisia maksella ,avuttomat sitä saa kansallista tukee,,,
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
.,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
eu poistamas tukia puolet pois ,,,,
- suuri veronmaksaja.
pöljä,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Maajussi maksaa verot ja alvit omasta pussista.
Duunarien verot maksaa työnantaja, eikä duunari ole arvonlisäverovelvollinen. - VAI EI VEROA MAKSETA
pöljä,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Vai ei maajussi veroo maksa...tules kuule kertoon tuo tänne minun verotoimistooni. Sieltä kun lähetettiin taas ennakkoveroliput tälle vuodelle. Jälkiveroakin tuli maksettavaksi ja jonkin verran joudutaan sitä taas maksamaan viime vuoden osaltakin. Myös alvia on menossa maksuun noin parintonnin edestä. Lisäksi maksamme kiinteistöveroa sekä asuinrakennuksesta että tuotantorakennuksista. Metsänhoitomaksukin tulee taas takuuvarmasti postilaatikkoon. Ajoneuvoverot on myös maksettava jokaisesta ajoneuvosta. Kerronpa tässä vielä kulkupelien merkit ja vuosimallit, ettet vain taas pääse meuhkaamaan niistä olemattomista mersuista ja pemareista. Pihassa seisoo siis Seat Toledo vm -98 ja Nissan Primera vm-2003. Molemmat käyttettyinä ostettu. Keskustaan on parikymmentä kilometriä ja talossa kolme auton tarvitsijaa, joten siksi kaksi autoa on tarpeen. ELI VEROJA MAKSETAAN JA PALJON! EIKÄ REHENNELLÄ HIENOILLA TULITERILLÄ AUTOILLA! ENKÄ NYT SITTEN PARU SITÄ, ETTÄ MINUN ON VEROJA MAKSETTAVA. MAKSAN ILOMIELIN SEN MIKÄ MINUN KUULUUKIN YHTEISKUNNAN HYVÄKSI MAKSAA. ÄRSYTTÄÄ VAAN TUOLLAINEN JATKUVA LÄSSYTTÄMINEN, ETTEI MAAJUSSIT MUKA VEROJA MAKSA!!!!!
- PUMMI PAHA,,,
VAI EI VEROA MAKSETA kirjoitti:
Vai ei maajussi veroo maksa...tules kuule kertoon tuo tänne minun verotoimistooni. Sieltä kun lähetettiin taas ennakkoveroliput tälle vuodelle. Jälkiveroakin tuli maksettavaksi ja jonkin verran joudutaan sitä taas maksamaan viime vuoden osaltakin. Myös alvia on menossa maksuun noin parintonnin edestä. Lisäksi maksamme kiinteistöveroa sekä asuinrakennuksesta että tuotantorakennuksista. Metsänhoitomaksukin tulee taas takuuvarmasti postilaatikkoon. Ajoneuvoverot on myös maksettava jokaisesta ajoneuvosta. Kerronpa tässä vielä kulkupelien merkit ja vuosimallit, ettet vain taas pääse meuhkaamaan niistä olemattomista mersuista ja pemareista. Pihassa seisoo siis Seat Toledo vm -98 ja Nissan Primera vm-2003. Molemmat käyttettyinä ostettu. Keskustaan on parikymmentä kilometriä ja talossa kolme auton tarvitsijaa, joten siksi kaksi autoa on tarpeen. ELI VEROJA MAKSETAAN JA PALJON! EIKÄ REHENNELLÄ HIENOILLA TULITERILLÄ AUTOILLA! ENKÄ NYT SITTEN PARU SITÄ, ETTÄ MINUN ON VEROJA MAKSETTAVA. MAKSAN ILOMIELIN SEN MIKÄ MINUN KUULUUKIN YHTEISKUNNAN HYVÄKSI MAKSAA. ÄRSYTTÄÄ VAAN TUOLLAINEN JATKUVA LÄSSYTTÄMINEN, ETTEI MAAJUSSIT MUKA VEROJA MAKSA!!!!!
kumma kun ei ole näkyny verokelenteri on tainna noi sun tulos olla työtuloo eläkettäs varten,tukina tulee moninkertasena takasin muutama euro ,todellisuudes et veroo maksa olertko huomannu tuet maksetaan veroeuroista ,ET TODELLAKAAN MAKSA VEROO ASIA ON TOSI ,OPETTELE PUMMI PAHA MAKSELEEN JA PIRÄ SUUS KII,,,
- .,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
suuri veronmaksaja. kirjoitti:
Maajussi maksaa verot ja alvit omasta pussista.
Duunarien verot maksaa työnantaja, eikä duunari ole arvonlisäverovelvollinen.ONKONNA MAAJUSSIEN PUSSI YHTEINEN VEROEUROPUSSI ,OPETTELE KÄYTTÄÄN OMAAS PUSSI ETTET AINA OLE VERONMAKSAJIEN ELI DUUNARIEN PUSSILLA PUMMI,,,
- MAKSAN VERONI
PUMMI PAHA,,, kirjoitti:
kumma kun ei ole näkyny verokelenteri on tainna noi sun tulos olla työtuloo eläkettäs varten,tukina tulee moninkertasena takasin muutama euro ,todellisuudes et veroo maksa olertko huomannu tuet maksetaan veroeuroista ,ET TODELLAKAAN MAKSA VEROO ASIA ON TOSI ,OPETTELE PUMMI PAHA MAKSELEEN JA PIRÄ SUUS KII,,,
Tuet ovat veronalaista tuloa ELI NIISTÄ MAKSETAAN VERO! Luuletko sinä reppana, ettei tuista tarvitsisi maksaa veroja? Minä maksan veroni ja minulla on niistä kuitit todisteena monelta vuodelta taaksepäinkin. Maksan siis oman osuuteni myös sinun sossutuesta ja lisäksi ruokin sinut :) OLE HYVÄ VAAN!
- jegyl,
"tainna noi sun tulos olla työtuloo eläkettäs varten".
?? Mitähän tuollakin tarkoitetaan. Työtuloo tietenkin, mitä se muuta voisi olla, ja työtulosta maksetaan vero, EI LIIKEVAIDOSTA.
http://www.iltalehti.fi/verot/tiedot/
http://www.veroporssi.com/
Tietätkö viljelijöitä nimellä, noissa verotiedoissa ei ole ammattia.
Myös netissä näkyvissä ilmaisissa tiedoissa ei näy kuin kaikkein suurituloisimpien verotiedot. Yksityoiskohtaisemmissa maksullisissa tiedoissa näkyy enemmän, yleensä yli 12000€ ansaitsevien verotiedot mutta esimerkiksi viljanviljelijöiden keskitulot jäivät tuon rajan alapuolelle.
Mutta ethän sinä niitä ole voinut lukea kun niistäkin joutuu maksamaan kuten kansallisten tukien tiedoista. Olethan kirjoittanut että kaikki tiedot pitää saada ilmaiseksi, tietenkin siis myös verotiedot.
"Hinta sähköpostitilauksessa alueeellinen veropörssi 9,90euroa /lehti ja yritysteemanumero 16,00euroa /lehti.
Asiamiespalveluna toimittamistamme tiedoista veloitamme seuraavasti:
Yksittäinen henkilön tai yrityksen verotieto maksaa 5 e/kpl (sis alv 23%)
3 verotietoa maksaa 12 euroa (sis alv 23%)
5 verotietoa maksaa 15 euroa (sis alv 23 %)
10 verotietoa maksaa 25 euroa (sis alv 23%)".
http://www.veroporssi.com/
jegyl,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583959Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k142783Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet551976- 721426
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761280Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1991257Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091- 901079
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55904Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41896