Itse askartelin kortin johon liitin sisälle kaksi lahjakorttia.
Toinen lahjakortti oikeuttaa kokovartalohierontaan happy endingillä ja toinen kokovartalopesun "suuhoidolla".
Ja minä siis toteutan puolisolleni lahjakortissa olevat teot.
Mitä muita ideoita löytyy?
Miten hemmottelette rakasta ystävänpäivänä?
7
127
Vastaukset
- kiva lahja
Timanttisormus ja kaulakoru 77.000 euroa.
- Ei materaiaa ja seks
Typerää on. kokovartalohieronta ja suuhoito eivät kuulu ystävyyteen ne ovat ihan toisella kategorialla olevia asioita.
Ystävänpäivä on välitämistä , kuuntelemista, yhteisiä retkiä, hetkiä, hyvä ystävä on ystävä myös niinä kaikkien vaikeimpina hetkinä. Niin hetkinä jolloin ei ole kokoartalohierontaa , suuseksiä en edes huolisi milloinkaan.
Ystäviä eivät todellakaan ole kaikki.
Timanttisormuskaan ei kuulu ystävänpäivään eikä ystävyyteen, ystävyys ei odota lahjontaa tai lahjoa, se on arvo, jota ei voi rinnastaa mihinkään materiaan se on
luottamus ja usko.- Cloetta...
Ystävänpäivä on Valentine's day eli rakastavaisten päivä. Hyviä ideoita ovat ja jokainenhan antaa omanlaisensa lahjan eikä kukaan ole oikeutettu sanomaan mikä on "oikea" lahja. Pääasia on, että lahjan saaja on onnellinen saamastaan huomiosta, olipa se mitä tahansa.
Luottamusta ja uskoa ei voi antaa kerran vuodessa vaan eivätköhän ne ole perusominaisuuksia toimivassa ihmissuhteessa.
- 8-6
Mä tilasin sydämen muotoisen kukkakimpun toimitettavaksi työpaikalle =)
- Vaimo
Suomessa päivä on tosiaan nimellä: Ystävän päivä. Minun rakas avio-puolisoni on minulla paljon enemmän kuin ystävä... En siksi katso aiheelliseksi muistaa häntä tuona päivänä ja toivon, että ei hänkään muista minua..
- Ottobre
Minun aviopuolisoni on paras ystäväni.
- Vaimo
Onko sinulla joku muu jota rakastat..ja rakastelet? En minä rakastelisi ystäväni kanssa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k984108Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k282876Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2302201Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet582097- 721456
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911101Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57955- 71954