minkä takia 18-20v pikkupoika ostaa auton? mihin se sitä tarvii?
ujo apina on valmis antamaan kaikkensa pikkup*llulle koska pikkup*llu
on niin avuton että sitä pitää kuljettaa.
sitten kun se on 30 vuotias kaunis nainen laittautunut niin sitten sitä kiinnostaa
äijien rahat ja itse se on kotiäitinä.
sillä laalla .!
niin ja se autohan ei saa olla halpa, vaan se pitää olla velkapirssi.
v*tun idiootit.
miksi pikkutyttöjä pitää ajeluttaa?
5
355
Vastaukset
- ahhhaa
Kyllä mä ainakii ostan auton ihan itteäni varten :P ja tottakai omaa kultaa pitää välillä kuskata : ) Nii ja monestihan naisia kiinostaa menestyvät miehet ; )
- Janne34.
Ostatko isin rahoilla vai äidin? Maksaako isi vakuutukset jne. kuten muillakin teineillä ?
Niitä menestyviä miehiä ei taida 20v pikkupoikien keskuudesta juurikaan löytyä kun se miehekkyyskin on vielä lapsen kengissä :D
Niin no... sen tiedän että h*uoria kiinnostaa raha mutta ethän sinä ole edes kropaltasi niin komea mitä me miehet ja rahan suhteenkin olet onneton.. eli jos haluat horoissa käydä niin pukeudu kuten 30 vuotias ja kasvata parta, tai kokeile tehdä se vaikka perskarvoistasi?
Se on kiva että se sun oma kulta on niin kaunis ja naisellinen 30v nainen...:D hehheh.. tai sitten ei ...xD
- booy6794
niin, minullaki auto vain omiin menoihin, välillä pari tytsyy myös kyydissä :)
- Janne.
Pari pikkutyttöä ?
Entäs miten meinasit saada kauniita naisia kyytiin? Vai myönnätkö jo olevasi epäonnistuja eli teini?
Kyllähän nyt kaikki pikkutyttöjä kyytsää, mitäs ihmeellistä siinä on.
- ewrfwsetrrwe43r
Minä ajan iten ku pojallei oo korttia :D:DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1034254Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k513044Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3142796Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622292- 761524
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761354- 951265
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121- 771118
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?631055