Mistä tietää onko poika ihastunut

pojatonoutoja

Oon ihastunut yhteen täydelliseen poikaan. Joskus mä kattelen sitä, se kattoo takas ja meidän katseet kohtaa. Ennen en puhunu sille pojalle paljoa, eikä poika puhunu mulle. Nyt me ollaan puhuttu paljon enemmän ja ollaan melkeinpä ystäviä. Mä tiedän et se on ihastunut johonki, vaikka ei se sitä oo suoraan kellekkään kertonu (paitsi ehkä parhaille kavereille). Mistä mä tiedän tykkääkö se musta?

81

5011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pojatonoutoja

      Auttaakaa ees vähän, huomenna on sentään ystävänpäivä!

      • kokenut2

        oisit lähettäny korti :)


      • TRUE.

        PEOPLE MAY NOT ALWAYS TELL YOU HOW THEY FEEL ABOUT YOU, BUT THEY WILL ALWAYS SHOW YOU. PAY ATTENTION!


    • auttoiko?

      Oletteko kavereita esim. facebookissa ?
      Mene huomenna rohkeasti hänen luokseen,ja pyydä voisitko saada häneltä ystävänpäivän kunniaksi halin :)
      Halaa sitä ennen kaikkia kavereita jotka tunnet,joten hän ei ajattele että hän on se ainut jota haluat halata,vaikka haluaisitkin !! Rohkeasti vain :)

      • pojatonoutoja

        Hmm... Meillä on kyllä koulussa se halijuttu, ehkä voisin koittaa... Paitsi että oon vähän sairas, kukaan ei viiti halata mua, pelkää saavansa basilleja


    • Katseleeko hän paljon sinua? Huomaatko usein hänen katsovan sinua?

      • pojatonoutoja

        Joo, kyllä kattelee. Joskus mä oon ihan ajatuksissani ja kattelen vaan ympäri luokkaa ja sitten huomaan et se kyylää.


      • pojatonoutoja kirjoitti:

        Joo, kyllä kattelee. Joskus mä oon ihan ajatuksissani ja kattelen vaan ympäri luokkaa ja sitten huomaan et se kyylää.

        Kyllä hän sitten on ainakin kiinnostunut.


      • pojatonoutoja
        mrfrasier kirjoitti:

        Kyllä hän sitten on ainakin kiinnostunut.

        Kunpa se ois noin yksinkertaistta. :)


      • pojatonoutoja kirjoitti:

        Kunpa se ois noin yksinkertaistta. :)

        Se on noin yksinkertaista (huomaa etten sanonut hänen olevan ihastunut). Jos katsoo sinua niin sinussa on jotain mielenkiintoa herättävää jonka takia hän katsoo sinua (ellei hän katso jotain takana olevaa). Voi hän toki ajatuksissaan vahingossa jättää katseen suunnattuna sinuun mutta ei ajattele sinua mutta hän ei tainnut näyttää kovin poissaolevalta?


    • x

      Vaikee tällee netinkautta päätellä, mut hyvinkin mahdollista että ois kiinnostunu :)
      Mut pelkät katseet nyt ei riitä kertomaan mitään siitä että onko joku ihastunut vai ei eli oisko sulla jotai tarkempaa kerrottavaa? Lähesty vaikka facebookin kautta :)

    • onepiece

      kysy niin saat selville. minkä ikäsii ootte?

      • pojatonoutoja

        Mä oon 13. :) Tuota noin, onhan meillä jotain ollu, en nyt tiedä mitä kertoisin, jos se näkee tän, mutta esimerkki numero 1:
        Mun ihastus ja yks tounen poika oli ollut kumisotaa ( :) ) ja kun niillä oli ollut jo pitkä "rauha" mun päähän kopsahti kuminpalanen. Mä käännyin silleen "oikeen vihaisena" kattomaan mun ihastusta, joka nauro salaa pulpetin takana. Hetki meni, ja mä olin taas ihan normaalisti, sitten se poika pyörähti mun pulpetilla ja jätti lapun jossa luki jotain tällasta:
        "Sori, yritin osua ******n."
        Mua jäi vaivaamaan se että jättikö se lapun koska:
        1. Se luuli, että mä luulin,että se ampu mua tahallaan osotuksena kiinnostuksesta
        2. Se oli herrasmies
        3. Sr ampu mua vahingossa, ja saikin hyvän tekosyyn lapun jättöän

        Tää tapahtu siis pari viikkoo sitten.
        Aika seko juttu mutta onpahan jptakin


      • Turhat toiveet
        pojatonoutoja kirjoitti:

        Mä oon 13. :) Tuota noin, onhan meillä jotain ollu, en nyt tiedä mitä kertoisin, jos se näkee tän, mutta esimerkki numero 1:
        Mun ihastus ja yks tounen poika oli ollut kumisotaa ( :) ) ja kun niillä oli ollut jo pitkä "rauha" mun päähän kopsahti kuminpalanen. Mä käännyin silleen "oikeen vihaisena" kattomaan mun ihastusta, joka nauro salaa pulpetin takana. Hetki meni, ja mä olin taas ihan normaalisti, sitten se poika pyörähti mun pulpetilla ja jätti lapun jossa luki jotain tällasta:
        "Sori, yritin osua ******n."
        Mua jäi vaivaamaan se että jättikö se lapun koska:
        1. Se luuli, että mä luulin,että se ampu mua tahallaan osotuksena kiinnostuksesta
        2. Se oli herrasmies
        3. Sr ampu mua vahingossa, ja saikin hyvän tekosyyn lapun jättöän

        Tää tapahtu siis pari viikkoo sitten.
        Aika seko juttu mutta onpahan jptakin

        Aika seko juttu mutta onpahan jptakin


    • ihastunut <3

      Mulla en sama ongelma ku en tiiä siit ku se kyylää mua ja sit käydää niiku vapaa-ajal pelaamas sählyy yhel koulul iha huviksee vaa nii sit siel se työns mut yhtee nurkkaa ja oli sanomas jotai mut sit sen kaveri tuli sanoo siihe vieree et vähä rajaa :))) ja sit aina ku se juttelee jollekki se kattoo mua et kuuntelenko ja jos kuuntelen se hymyilee mulle :DDDD

      • pojatonoutoja

        Mä halasin sitä tänään. XD se halas kyllä kaikkia muitakin, mut no joo.


      • pojatonoutoja
        pojatonoutoja kirjoitti:

        Mä halasin sitä tänään. XD se halas kyllä kaikkia muitakin, mut no joo.

        Niin, mä myös näytin sille "kansainvälistä käsimerkkiä".... Älkää kysykö. En ollu tosissani. :)


      • keskari :) (:
        pojatonoutoja kirjoitti:

        Niin, mä myös näytin sille "kansainvälistä käsimerkkiä".... Älkää kysykö. En ollu tosissani. :)

        haha.. Tosi söpöl, vilautellaan ihastukselle keskaria ystävänpäivänä. :) (: :) (:


      • pojatonoutoja
        keskari :) (: kirjoitti:

        haha.. Tosi söpöl, vilautellaan ihastukselle keskaria ystävänpäivänä. :) (: :) (:

        Mä taidan olla aika rasittava, mut mä haluaisin tietää, mitä mieltä ootte tosta kumisotajutusta. NYT!


    • komeepoika ;)

      haaa haa ette vaa pysty myöntää kui noloi ja rumii oottekaaaaaa!!!!!!!e

      • ääääåä

        niin totta


    • kkkko

      Vaikee nyt mitään varmaa sanoo mutta en usko et se ois sulle mitään lappua kirjottanu ellei pitäis sua vähintääki frendinä.

      Sun pitäs alkaa varmaan pistää vähän enemmän peliin sen sijaan että täällä kyselet et mitä se poika ajattelee. Ala kattelemaan sitä enemmän ja katso hieman pidempään kuin normaalisti ja semmosta pientä. Jatka tutustumista ja sitten kun tunnette tarpeeks hyvin niin pystyt siltä ihan suoraan kysymään että mitä se miettii.

    • US

      Ei sitä välttämättä huomaa. Ei ainakaan minusta, kaveristani tai veljestäni. Paremmin sen voi arvata kaveriporukan käytöksestä. Vinkkailua, tönimistä, härnäämistä, yritetään saada lähtemään tytön luokse (=potkitaan eteenpäin).

      • en nyt menis huutelemaan

        no en nyt tiiä omasta kaveriporukasta yks yrittää pitää mua erillään ihastuksestani,josta ei pidä, mutta ei kukaan yllytä minua mitään tekemään ehkä he eivät tiedä.


      • US
        en nyt menis huutelemaan kirjoitti:

        no en nyt tiiä omasta kaveriporukasta yks yrittää pitää mua erillään ihastuksestani,josta ei pidä, mutta ei kukaan yllytä minua mitään tekemään ehkä he eivät tiedä.

        Jos eivät tiedä niin miksi yrittäisivät. Edellä mainituttu porukka on suht läheinen ja luottaa toisiinsa melko paljon.


    • Mamba fani

      Katseet kertoo sen
      Et ole yksin nyt, on tunne yhteinen, ja

      Toiveet
      Turhat toiveet

      Ovat yksitellen kaikki täyttyneeeeeeet...

      No kummiskin, katseet kertoo aika paljon.

    • butterfly

      Siitä kun pojalla on perhosia vatsassa.

      • jos vain uskaltaisin

        no omalle ihastukselleni en uskalla juurikaan puhua mutta katseet kohtaavat melkein päivittäin


    • sukkarunkkari

      Miksi hänen pitäisi olla ihastunu suhu? AI koska sä oot siihe? Yleensä pojat ei näytä niitä tunteita vaan sun pitää ajatella vaan et kyllä se susta tykkää nii kaikki o paljo helpompaa. Sitäpaitsi pojat tossa iässä o ihan tietämättömii kaikesta yhtä paljon kun sinä!

    • sdgrfadgfsdgsdfg

      Voi elämä ku oon ihan in lööööv :D Oon liian ihastunu meidän luokkalaiseen. D:

      Ei puhuta ikinä, mut katseet tosiaan kohtaa myös joka päivä. Yksin / koulussa ei sano mulle ikinä mitään, mutta sit ku on kavereiden kanssa ni pakko esittää ja alkaa huutelee...

      Jotenki on alkanu tuntuu et se tykkää musta, mut ääää, oon niin ujo enkä uskalla sanoo mitää sille :O :P

      Onko tosi feikkii sanoo "tykkään susta :)" Ja sit jos se vastaa jotain negatiivistä ni sanoo "mun kaveri sano ton" must toi on ihan liian feikkii, että taidan jättää sanomatta :PP

      Ää.... jos se ei tykkääkkään musta D;;;;

      • Laösldmsnama

        Sama ongelma :D siis meijän katseet kohtaa joskus koulussa ja oon huomannu et se kattelee mua (jos se katteleekii vaa siks et mul on jotaa ruokaa naamas tai tällee :D) ja sitte yks päivä mä olin lähös luokast pois ja se oli tulos luokkaa juosten ja me törmättii iha kijaimellisesti :D se juoks mua päin ja mä olin sillee et joo... Onneks mun kaverit oli jo käytävässä :D Mua vaa mietityttää joka päivä et mitä jos se ei tykkääkkää musta... :( oon yrittänny saada ton aatteen pois mielestä mut aika mahotonta koska nään sen joka päivä koulus :D


      • Laösldmsnama
        Laösldmsnama kirjoitti:

        Sama ongelma :D siis meijän katseet kohtaa joskus koulussa ja oon huomannu et se kattelee mua (jos se katteleekii vaa siks et mul on jotaa ruokaa naamas tai tällee :D) ja sitte yks päivä mä olin lähös luokast pois ja se oli tulos luokkaa juosten ja me törmättii iha kijaimellisesti :D se juoks mua päin ja mä olin sillee et joo... Onneks mun kaverit oli jo käytävässä :D Mua vaa mietityttää joka päivä et mitä jos se ei tykkääkkää musta... :( oon yrittänny saada ton aatteen pois mielestä mut aika mahotonta koska nään sen joka päivä koulus :D

        Ja mekää ei puhuta paljoo toisillee


    • jcnse

      mä oon ainaki sanonu kaikille mun ihastuksille et tykkään niist, eikä koskaa oo tullu mitään negatiivista takasi!
      Eriasia kai si jos sun ihastukses on iha kusipäää sdgrfadgfsdgsdfg.

    • Tämmönwvaaaaaa

      Auttakaaa!!!!
      Mä oon seiskal ja ihastukseni on ysillä, mut siis se kattoo mua joka päivä koulus ja hymyileekin välillä. Kerran kun mää ja mun ystävät istuttii yhel penkil, nii se tuli siihe vastapäätä istumaa ja ruper kattoo iha urakalla, ja kerranki tuli mun vieree istuu ja hymyili ja katto siin, nii onks se ihatunu muhun vai mitä hä?

      • mahdollisesti ainaki

        sanoisin että on


    • Minääää (:

      Voisitteko sanoa sellaisen jutun kun, olen seiskalla ja tämä tyyppi on ysillä.
      Hän kattoo minua aina silloin kun hän kävelee ohi tai näkee minua käytävillä tai välkällä, kerrankin tuli vastapäätä istumaan ja rupesi katsomaan siinä, ihan niinkuin sinulla Auttakaaa!! .
      Eli onko tänä ihastunut vai kiinnostunut vai eikö ole, vastatkaa pian.

      • Minääää (:

        Pliiis vastatkaaaa!


    • inloveee

      Hei! onko mahdollista että yksi poika on ihastunut minuun??? koska hän kattoo mua aina kun näemme niin pitkään ennen kuin käännän katseeni pois ja hän jopa kävelee takaperin että voi katsoa minua ja hymyillä. Sit hän myös aina huutaa nimeni kun näkee minut ja vilkuttaa minulle. (: juttelemme myös joka pv facebookissa ja hän soittaa minulle pystymme puhumaan kaikista asioista

      • Love...

        No todellakin on mahdollista. Kysy häneltä :)


    • mitä mieltä ootte?

      Mie oon ihastunu yhteen poikaan. Ja katotaan toisiamme aika usein.. Mutta sain tietää että poika ois playeri (vai miten se nyt kirjotetaan.. ?) Entiiä uskoisko tohon playeri juttuun.. Sitte kuulin että tällä pojalla ois juttua jonku tytön kaa,rupesin mietti että voisinko mie olla se tyttö jonka kaa sillä on säätöö..

      Tykkääköhän se miusta.. Se kattoo (melkein) aina miua ku nähään..

    • Ihmeitä

      Moi ihmiset, elikkäs mua ihmetyttää sellanen tilanne ku mää tykkään yhest meijän luokkalaisest pojasta ja se istuu täl hetkel mun eessä, ja sit se yrittää keksii aina jtn
      puheen aihetta, ja niin eespäin. c: Et ............. mitä mää teen? Ja sitku se tulee joskus puhuu kun oon kaveriporukas, niin mun kaikki kamut on sillee : Uuu .. .__. että vähän mua nolottaa ;// Mut, ei sen enempää. Kerran mä potkasin sitä sillee " vahingos " ja sit se alko potkimaan mua : DDD hehehe.. JOOOHH KERTOKAAA ..

      • (Ei) Poika Expertti

        No joo.. nyt on kyll kesäloma... enkä kyll oo mikää expertti noitte poikie suhtee..

        Mun neuvo on, että jos se kerta koittaa keksii puheen aihetta niin toki juttele tästä aiheesta jtn tai alota sä vaikka keskustelu jostain...
        En älyä sitä, että pojan on aina tehtävä alotus esim. just sanoo ekana jtn jostakin.

        Ja mitä väliä, vaikka kaverit vähän kiusoittelevat sanomalla Uuuuuu.. ja niin ees päin...

        Mieti vaan et ''Toisest korvast sisää, ja toisesta ulos'' (:

        (Toki jos näette tässä kesäloman aikana vaikka kaveri porukassa niin hengaa vaan ja oot oma ittes, etkä koita väkiste saada häntä kiinnostumaan ittestäs... jos hän tykkää sust oikeesti hän varmaa haluis sun olevan oma ittes.. jos ei, hän ei oo se oikee sulle..)

        (:


    • EN TIIÄMITÄ TEHÄ!!!

      apua.

      mitä tehä et yks nii täydelline ja söpö poika huomais 175,5 pitkä tytö joka o 13 eli mut? :(

      oon luoka takana kulmassa ja istutaa hevose kengässä ja se istuu mua vasta päätä ja en pysty olla kattomat siihe ja se huuomaa mut joka ikine kerta ku kato siihe ja se o noloo.

      En tiiä pitääks se musta olekaa. :(

      • Ujustwentfullwrong

        Jos se on noloa että katot ihastustas ni sit on aika paha juttu jo... (katso otsikko)


    • luukatto

      Huuomaa bonerista.

    • (Ei) Poika Expertti

      Nyt ku ihmiset on kyselly, että tykkääkö ihastukset heistä niin eiköhän munkin sitten pidä (:

      Oikeastaan aion kysyä ihastukseltani suoraan myöhemmin tulevaisuudessa tästä asiasta, mutta ulkopuolinen mielipide olisi kiva (:

      Joten.. me soitettiin samassa koulun bändissä.. ja nyt kun me kaikki vaihdamme koulua bändi hajoaa.. ja pelottaa, että meillä ei ole enää niin paljon yhteistä kun ennen.
      Noohh.. minä ja tämä ihastus sitten aina kiusataan vähän niitä muita bändiläisiä kun meitä on neljä ja sitten siinä on toinenkin poika joka on ihan vaan kaveri (: Niin siis tätä yhtä sitten ihan tarkoituksella kiusataan (:

      Minä, mun ihastus, se kaveri ja sitten toki pianisti :D
      Ja ainahan meillä on hauskaa.. mutta nyt se sitten kai loppuu..
      toki ollaan samassa koulussa, mutta en tiedä bändien toiminnasta mitään (:

      Ollaan ku parhaita kavereita ja se just mua huolettaakin.. Mitä jos hänestä tuntuu oudolta tykätä ''Parhaasta kaverista''..

      Hän on myös tykännyt eräästä toisesta tytöstä meidän luokallamme aikaisemmin, mutta tyttö ei hänestä..

      Ja koska olemme kuin parhaita kavereita, meillä on paljon yhteistä jne.. tykkään hänestä vielä enemmän miettiessäni näitä asioita >.<

      Kiitos jos joku vastaa!! (:

      • 13v poika ( pnt )

        Ite oon vähän ujo, ja koitan näyttää elein ihastusta. Pojat tykkää, kun tytöt tekee alotteen, koska pojat ovat epävarmoja (ainakin ujot) ja pelkäävät että se leviää juoruna, ja sit kun se on levinny, niin sydän murskana ja pilkan kohteena.


      • (Ei) Poika Expertti
        13v poika ( pnt ) kirjoitti:

        Ite oon vähän ujo, ja koitan näyttää elein ihastusta. Pojat tykkää, kun tytöt tekee alotteen, koska pojat ovat epävarmoja (ainakin ujot) ja pelkäävät että se leviää juoruna, ja sit kun se on levinny, niin sydän murskana ja pilkan kohteena.

        Mä en koskaan oo tienny et pojat on aattelee tollee... >.


      • ykswwaa
        13v poika ( pnt ) kirjoitti:

        Ite oon vähän ujo, ja koitan näyttää elein ihastusta. Pojat tykkää, kun tytöt tekee alotteen, koska pojat ovat epävarmoja (ainakin ujot) ja pelkäävät että se leviää juoruna, ja sit kun se on levinny, niin sydän murskana ja pilkan kohteena.

        Hääh? Empä oo tienny. :D


      • LiianUjoTyttö
        13v poika ( pnt ) kirjoitti:

        Ite oon vähän ujo, ja koitan näyttää elein ihastusta. Pojat tykkää, kun tytöt tekee alotteen, koska pojat ovat epävarmoja (ainakin ujot) ja pelkäävät että se leviää juoruna, ja sit kun se on levinny, niin sydän murskana ja pilkan kohteena.

        Mitä pojille uskaltaa sanoa, kun en oikein tiedä mistä he loukkaantuvat tai, ettei ole liian hyökkäävä? Varmaan riippuu pojasta, mutta onko mitään tapaa joka vois toimia? Ja entä, jos poika on vanhempi....??


      • en loukkaantuisi
        LiianUjoTyttö kirjoitti:

        Mitä pojille uskaltaa sanoa, kun en oikein tiedä mistä he loukkaantuvat tai, ettei ole liian hyökkäävä? Varmaan riippuu pojasta, mutta onko mitään tapaa joka vois toimia? Ja entä, jos poika on vanhempi....??

        No en nyt sanoisi että poika voi loukkaantua jos sille kertoo että tykkää hänestä. En minä ainakaan T: lukion ykkönen


      • LiianUjoTyttö
        en loukkaantuisi kirjoitti:

        No en nyt sanoisi että poika voi loukkaantua jos sille kertoo että tykkää hänestä. En minä ainakaan T: lukion ykkönen

        Ok. Voiko sit vaan sanoa, että tykkää hänestä?


    • T: Pumba

      Hakuna matata

    • emppunen2

      Mä oon ihastunu yhteen poikaan ketä en oo koskaan nähnykkää. Se kyllä on koko ajan hirveen kohtelias ja muuten kiva, mutta sitten, kun instanssa sanoin sitä söpö niin se sano et sä oot söpömpi. Kik messengerissä se ano et tykkää toisesta, mut tosi epävarmalta viestillä. Ja sit se sao et nuku hyvin.

      Voittakoon kertoo kaikki mitä meidän välillä oikein on, kun mä oon siihen ihan koukus ja se on ehkä... Pliide help me!!

    • One_in_my_mind

      NO jos se suraan sanoi ett tykkää toisesta niin kyllä se varmaan on totta... Osa pojista vaan tykkää flirttailla kaikille, Mutta kannattaa kysyä suoraan! :)

    • How_Desperate...

      Hei.
      Olen 15 vuotias tyttö ja olen korviani myöten ihastunut yhteen poikaan... Olen tuntenut tämän pojan koko ylä asteen ajan ja 8 luokalla aloimme jutella ja joulun jälkeen ihastuin täysin tähän puheliaaseen, rohkeaan ja komeaan (pitkään!) poikaan... Hän vilkuilee minua ja minä häntä, ja kaverini ovat kaikki sitä mieltä että olemme molemmat täysin ihastuneita... Nyt olen siirtynyt 9 luokalle ja kesälomalla en nähnyt tätä poikaa ja ainakaan omat tunteeni ei muuttuneet...
      Pelkään silti että hänen ovat?
      Mitä minun pitäisi tehdä?
      PLEASE HELP ME!!!
      Terveisin toivottoman ihastunut.

    • 13v tyttö

      mä oon ihastunu ihan korviani myöten yhteen rinnakkaisluokkalaiseen poikaan. se on ihan yli söpö (ei mikään kovin suosittu, mut mä en siitä välitä). meil on sama köksä ja sit joka päivä nään sen jossai päi kouluu ja aina pakko ainaki vilkasta, ja sit mun sydän pomppaa kurkkuu jos se kattoo takas♥ joskus se vilkuilee, mut en oo varma tykkääks se must ja sen takii haluun vaan mennä aina kouluun et nään sen ja nii ♥*__*

      • Sekasin..rakkaudesta

        Äääääh.....niiiiiiiiiin tuttu tunne, paitsi et se poika on vuoden vanhempi :)


    • 13v tyttelililil

      No mä oon ollu ihastunu yhteen ja samaan poikaan 6 vuotta (2luokalta lähtien) ja ollaan päästy viel luokkajaossakin samalle luokalle! :DDDd oon siis nyt kasilla ja 13 vuotias. Ennoo puhunu sille kauheesti... mut ei se muhun kai oo ihastunut... :c

    • avuton

      Oon ihan lovena yhteen rinnakkaisluokkalaiseen poikaan mut en tiiä tykkääkö se musta mun mielest sen luokall on tyttöi jotka tykkää siitä kans (en oo varma) se vilkuilee mua aina välkäll ja joskus meijan katseet törmää ja muututaan ihan punasiks. Miten tiiän tykkääkö joku muu siitä ja tykkääkö se musta. Oon yrittäny kysyä sen bestikseltä et kenest se tykkää ja se on sanonu et musta. En oo varma kusettaakse sen bestis muan vai ei mut jelpakkaa pliis!!!!

      • tyttönen;)

        moi,mulla on käyny vähä samalla tavalla yhen pojan kaverit sanoo että se tykkää musta.;)tai siis NE ei sano vaan ne huutaa sen koko koulun edessä välkällä.mä oon ihan punanen kko välkän...mutta yritä pyytää jotain luotettavaa kaveria kysymään ,että tykkääkö se susta.mutta en suosittele rakkauskirjeitä...mulla siitä tuli katasrofi...


    • UjompiPoika

      Lukiossa ainekin, tiedän että tyttö ellei parikin on vilkuillut minua päin ja nämä näyttävät kiinnostustaan hymyilemällä ja tervehtimällä useasti. Itse kun en osaa tilanteeseen sopeutua niin tervehdin kohteliaasti takaisin mutta en pahemmin "kyylää" kautta vilkuile aina vaikkapa luokassa, joten voisin sanoa että kaikki pojat ei aina uskalla vilkuilla tyttöihin päin. Mutta tietenkin saatan itse olla vain epäsosiaalinen, kun en ylä-asteella puhunut tytöille olleskaan.

    • nannaawws

      Mul on sama ongelma, yks poika tulee joka päivä koulus kysyy mult et onks mul heittää röökii ja tällee sit kerran se tuli silleee et se otti mua kädestä kiinni ja katto suoraan silmiin ja yks päivä se pysäytti mut koulus ja melkein halas... Tykkään tosi paljo siit mut mistä tiiän tykkääks se must oikeesti vai pelkän röökin takia? auttakaa:)

    • Helpseonihana

      Mäki tiedän et se poika tykkää yhestä toisesta koska sitä kiusataan siks ja sit ne aina potkiii sitä ja tollasta....Mua käy aina aika paljonki sääliks..Help me too?

      • tyttötietämätön

        Mullaki olis sellanen ongelma ku en tiiä tykkääkö yks poika musta... Se aina pyytää jtn kynää lainaks ja sit aina pyytää purkaa ja sanoo et moro ja sit mun nimi ja sit kerran se nimitti mua sen pesukarhuks xd yms.


    • 13v tyttö

      moikka mulla ärsyttää ku mejän koulussa on aika peni luokka ja mie ja yks poika ollaan oltu 7 vuotta samas koulus jos eskari lasketaan mutta kaikki tytöt tykkää siit samast pojast niikuin mieki no se kattelee minua aika usein ja värkätää esim tunneil ja ulkona välkäl välillä mutta pitäiskö mun mennä vaa sanoo sille suoraa et tykkääkö se musta sillä se tietää jo et mie tykkään siitä ku sen paras kaveri kerto sen sille kaikkien eessä ku istuttiin ulkona ja mie oon 13v se vähä nuorempi mutta oikeest pitäiskö mennä vaa sanoo ja miten voi tarkkailla tai siis mitä eeityistä siinä pitäisi tarkkailla sanokaa. :)

      • 13v tyttö

        *erityistä. Ja me ollaa siis molemmat 6lk :)


    • apua000

      Mullon vähä sama tilanne... tapasin koulus yhen kivan tyypin, jonka kans katseet leikki. Koko vuoden me kyylättii, ainaki mä ihan suoraa kyyläsin sitä ja seki katto toosi usein ennenku mä olin kattonu sitä, ja sit käänty pois mut vähänajanpääst vilkuil uudellee.Se seurustelee, haluun tietää miks se tuijotti ja vieläki ku nähää ni katotaa toisiimme. Mua alkaa aina väkisin naurattaa ja samaa aikaa oon ihan paniikissa ja alan selittämää kaikkee kaverille ku kävellää ohi. Nyt moikkaillaa ku toinen tulee vastaan, mut haluun päästä puhuun f2f, koska me ollaan juteltu vaan fbn kautta. kyl tosi paljon. muaki saa jeesii !

    • halluuntiätää

      Itse osoitan ihastustani kysymällä tytöltä kysymyksiä kouluun liittyen esim. näin: ''Mitä meillä on nyt?'' tai ''Tarviiko kirjoja?''. Katselen ihastusta paljon, ja kehun häntä esim. jalkapallossa, missä hän on huippuhyvä! Välitunneilla menen usein sen luokse jos sillä ei oo hirveesti kamuja ympärillä. Oon rauhalline poika sitte :D meiän luokan villit pojat kyllä pelleilee ja monesti madalluttaa ääntä muka, ja puhuu kovaäänisesti. Tytöt vastatkaa te että tykkääkö tytöt koviksista, villeistä yms?

      • My Love Is You

        Nyt Tajuan Ja Huomaan Miltä Tuntuu Kun On Toooooosi Ihastunut :33


      • rakastunu

        Moi halluuntiätää! Mää en nii perusta koviksista mut voi olla vähän villi kuten pientä "toisen maahanlaittamista" ei kokonaan ja rauhallisuutta kans siinä sulle noita mitä halusit ;D


    • poika 13v.

      Noooh, mä oon yleensä mahdollisimman normaali, mutta yritän yleensä vilkuilla kun muut ei näe. Muistan alakoulussa kun mulla oli yks ihastus, nii yks tunti kun se yhtäkkii alko kattomaa mua, niin siinä oli itsekin pakko vilkuilla että katsooko vielä. Jossain määrin inhottavaa.. Niin, palataampa asiaan. Kaikki ovat erilaisia, joten se,mä miten näyttää kiinnostusta, on hyvinkin persoonallista. Tuskin kukaan enää lukee tätä ketjua mutta tulipahan kirjoitettua :D

      • poika 13v.

        Ja siinä pitäisi lukea " se, miten näyttää kiinnostusta..". Pitäis varmaan painua sänkyyn unille :D yeeeaaa


    • mysteerinpohtija

      Te pojat ootte vaa meille tytöille ikuinen mysteeri..

    • Asia ja kyssä

      Oon 13 oon ihastunut yhteen poikaan ja en tunne koko tyyppi kyl kun siirryin vasta ylä asteelle niin :) mut niin oon kattonu sitä ja kun oltiin ruokalas niin käännin päätä häneen niin hän tuijotti mua vastapäätä ruokajonossa kun katsoimme yhtä aikaa niin molemmat käännimme katseen :D ja must saa tietää et poika on ihastunut XD ja se on kai joku 8 tai voi jopa olla 9

    • s+s

      Noh moi
      Mullaki on sama ongelma
      Mä rakastan yhessä pojasta tosi paljon siis sydämen kautta
      Ihaan oikeasti rakastan häntä kohta 2v.
      Please help me mä oon niin pelkuri ja ujo nii hänki on aika lailla ujo
      Vaa yks paras kaverini tietää tää juttu
      Autaisitte mua vähän
      Mä pelkään että asia jää kertomatta
      Please mä nii toivon että autatte mua

      • Inlöööveee

        Oon ihastunu yhtee poikaa ja ollaa saman ikäsii mut eri luokilla... Se kattoo aina sillee tosi pitkään ja hymyilee ja kaikkee :o Oltiin pienenä hyvii frendei mut nykyää niinku ei tunnettaiskaa :/ Sit sen kaverit huutelee sille kaikkee et "kato sun muija" ja osottelee mua! Sit pari päivää sitte se halas sillee läpällä yht sen kaverii mikä on poika kans (:D) ja sit se tuli mua päi sillee et olin tavallaa siin halaukses mukana :') Se oli ihanaaaaa


    • rasti1

      Yks poikaa koko ajan tuijottaa mua koulussa englannin tunnilla en tiedä mitä teen en puhu sille paljoo siis se on niin söpö ja kiva se on niin ihana :❤

    • spacegirl

      Niin kannattaa olla rohkee ja puhuu mielin vaan tekis antaa suukkoja sille❤

    • Idontunderstand

      Onko kiinnostunut/ihastunut?
      -Tuijottaa
      -Puhuu koko ajan
      -Otti mun kynän ):
      -Jos esim joku ope tekee jotain se tuijottaa mua ja koittaa saada nauramaan
      -Se snäppää mulle
      -Se spämmi good night-tarroja jossa MÄ meen nukkumaan ja SE hymyilee siinä vieressä
      -Se joskus 3-4 lk sano et se saattaa tykätä musta
      Mut toisaalta, sen kaverit sano että se tykkää yhdestä toisesta. Hämmentävää🤔

    • Rakastunu

      Mulla taas on tällänen tilanne tykkään yhestä pojasta joka on mun luokalla se on varattu mut aina jos se sen tyttöystävä yrittää halata sitä tai tehä jotai muuta ni se työntää sen pois plus aina jos käännyn kattomaan sitä ni se kattoo mua jo valmiiks ja kun se sai tietää että tykkään jostai tyypist nise on halunnu saada koko ajan selville kuka se on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe