Iso raha käskee ja vihreä liitto tottelee

törkeätä

Vihreä liitto on hampaaton ja tietää sen. Kun iso raha jyrähtää puudeli ryntää nurkkaan vikisemään.

Taitaa olla Haavistolle ministerinvirka mieluinen ja korruptio saa jatkua.

"Hyvä hallintotapa??" Antakaa mun nauraa.

Vihreä liitto uusi slogan:
- suurissa kysymyksessä tottelemme muita
- leikkaamme peinituloisten ja sairaiden lääkemaksuja

6

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paperitiikeri

Täysin hampaatonta toimintaa. Vihreä liitto: erotkaa hallituksesta!

• nbn,

Taas Heidi Hautalan Finnairin kommentit osoitti tyhjyyden. Nyt on sitten helppo mennä vaikka Venäjälle moralisoimaan ........... Huuhaata koko vihreäliitto..

• sikaporsas röh

Heidi Hautala pääsi just "hyvä veli" ja "kultapossukerhoon".

Tätä törkykorruptiota voi luonnehtia vain kirosanoilla, joten muut jatkakoot.

Vihreä liitto - korruptiopuolue

• Ristusperkele

Mitä Prk.....Eikö Toivolan Jani nyt olekkaan "järkyttynyt" ?

• Hävetkää

Huomatkaa, että samaan aikaa kun eläkkeitä leika ja vanhusten KELA maksuja pienennetään eläkeyhtiö Ilmarisen rahoja käytetään "hyvä-veli" systeemin ylläpitämiseen. Heidi Halonen on eliittipomojen käskyläinen.

Hyi hitto. Tovon hartaasti, että Heidi Hautala ja muut vihreät saavat itse maistaa sitä ahdinkoa joihin sysäävät vanhukset ja pienituloiset. Häpeäisitte.

• eroa hautala

Milenkiintoista nähdä millaisen palkinnon - tietysti epäsuorasti - Haavisto saa. Ehkä ilmaiset liput Thaimaahan? Nicaragua? Asiaan liimataan "työmatka" eli joku kättely jonkin paikallisen viranomaisen kanssa niin että veronmaksajat maksavat koko lystin.

EROA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      45
      3864
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      52
      1829
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1396
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1230
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      198
      1189
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1061
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1029
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      876
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      53
      836
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      790
    Aihe