Terve, olen ostamassa 04 vuoden 530da:ta vuodelta 2004 ja siinä näkyi kuskin oven sisäpuolella alareunassa korikitin alla pientä ruosteen alkua. Syynäsin auton kyllä tarkkaan muiltakin osin läpi eikä kaarissa tai muissa ovissa tai luukuissa näy ruostetta. Onko aihetta huoleen, vai riittääkö että nappaan sen kitin pois, putsaan alkavan ruosteen ja suojaan knnolla. ? Auto kiinnostaa kovasti, mutta huolestuttaa, voiko ruoste levitä tuosta kohdasta syvällekin.
e60, ovessa korikitin alla ruosteenalkua
9
668
Vastaukset
- pekka-
Kannattaahan tuo korjata/maalauttaa, vaikka eivät nuo tuossa autossa kovin nopeasti minnekään leviä.
Muutaman satasen juttu ammattitaitoisella pajalla, mikäli ei itse halua tehdä.
Korroosio ei ole tuon automallin ongelma. - reaalimaailma
Mistähän meinaat löytää noin vanhan auton jossa ei jossain ole pientä ruosteen alkua? Onko ihan ensimmäinen auto hankinnassa?
- Megattsonni
Ei riitä kitin vaihto kun pelti on pokattu. Siellä on ruostetasku.jos vain yhdellä puolella nii. Tyypillinen kolarikorjauksen lopputuote.
- futurebmw
Megattsonni kirjoitti:
Ei riitä kitin vaihto kun pelti on pokattu. Siellä on ruostetasku.jos vain yhdellä puolella nii. Tyypillinen kolarikorjauksen lopputuote.
tottakai tuolle pitää tehdä jotain, mutta mitä tarkoitat ruostetaskulla, onko menetetty peli vai riittääkö kun tältä sisäpuolelta hoidetaan homma kuntoon?
- fdsafa
koritakuu.. vaihda koko luukku uuteen.. tarkastuta myös muut ovet ja takaluukku. ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MENE KOSKEMAAN RUOSTEKOHTAAN ITSE, EVÄÄ TAKUUN
- futurebmw
eihän koritakuu kata kuin läpireikiä.
- hfzdh
futurebmw kirjoitti:
eihän koritakuu kata kuin läpireikiä.
bemarin takuu on eri asia kuin kian takuu
- 312141
Koritakuuseen tuo menee, koska kyseessä on selvä valmistusvirhe. Koritakuu tuossa autossa on 12v. Saumakittien irtoaminen johtuu kitin alle valmistuksessa jääneistä huuhteluliemijäämistä huolimattoman kokoonpanon takia. Täten ainoa toimiva korjaustapa on vaihtaa uuteen koko luukku.
- bemali sano kinuski
Karvanoppanuorten eka lelu,jonka kanssa kaikki päättyy itkuun tai puuhun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k984108Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k282876Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2302201Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet582097- 721456
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911101Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57955- 71954