Numeron selvitys

neuvoton

Olen saanut salaisesta numerosta tai preepaid liittymästä viestejä jossa vihjattaan miehen käyneen vieraissa. Numero ei vastaa kun siihen soitetaan, viestejä on tullut 6 kappaletta. Asiassa ei ole perää joten voinko tiedustella asiaa poliisilta? Tarkoittaen että saako preepaid liittymän selville?

66

838

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poliisia kehiin

      Voithan sä kysyä poliisilta, onko sun miehesi käynyt vieraissa, nehän sen tietää... Ei tosissaan vaan et saa lähettäjää valitettavasti mistään selville. Sehän se prepaidin juju just onkin. Eikä pettäjä ikinä mitään myönnä. Yleensä ei ole savua ilman tulta.

    • emioau98o

      Paikannus?

    • Kokemusta löytyy

      Teletietoja ei luovuteta ihan tuosta vaan.
      Mutta uskoisin vihjettä ja ottaisin selvää asiasta, jotain perää nimettömässä vihjeessä voi hyvinkin olla.

      Nimetön/numeroton vihje voi olla joku hyvinkin läheinen ystäväsi, mutta se o sivuseikka. Pääasia että saat miehesi kiinni pettämisestä!

    • Google keksitty

      Ei savua ilman tulta - sanoo wanha kansa. Näissä väitteissä voi olla hyvinkin perää ja liian moni uskoo sinisilmäisesti pettävien puolisoidensa selityksiä. Toisekseen google on keksitty, eli googlettamalla kyseisen numeron voi löytää esimerkiksi myynti-ilmoituksia jne, joissa on käytetty samaa numeroa, niistä voi löytyä myös muita yhteystietoja, jotka nekin kananttaa googlettaa.

      Miksi ihmeessä tuollaisista tekstareista pitäisi mennä poliisin juttusille? Olisiko sittenkin näin, että alitajuisesti epäilet niiden olevan totta ja siksi yrität jopa virkavallan voimin saada ne "poispyyhityksi", koska raadollinen todellisuus uhkaa liiaksi sinisilmäisesti täydellisyyteen tuudittautunutta mieltä..?!

    • prepaidPRE

      Toivotaan ap:n jo saaneen varmistuksensa, aloitus vuodelta 2012 :D

      Mutta kommentoin koska olen myös saanut aikoinani viestejä prepaid liittymistä. Yritin soittaa numeroihin puhelin oli suljettu. En edes yrittänyt selvittää kuka oli viestien takana tiesin sen jo viestien sisällöstä.

      Oli viestinä mitä tahansa kannattaa ajatella että lähettäjä on aivoton idiotti jolla ei ole muuta tekemistä kuin kiusata ihmisiä ap:n tapauksessa voidaan ajatella viestittäjän olevan vailla omaa elämää. Jos on asiaa voi tulla sen sanomaan päin naamaa.
      Prepaidien taakse piiloutuvat ovat pohjasakkaa eikä heidän tekemisilleen kannata suoda pienintäkään ajatusta.

      • prepaid

        "Prepaidien taakse piiloutuvat ovat pohjasakkaa eikä heidän tekemisilleen kannata suoda pienintäkään ajatusta."

        Juuri, kuten kirjoitit ja alimmaista sakkaa ovat he, jotka tarkoituksella vaihtavat numeroita, jotta saavat vain kiusattua häiriösoitoilla lisää. Ei tunnu olevan mitään häpyä, sillä tekstaillaan ja soitellaan jopa lasten puhelimiin.


      • Heh hekottaa
        prepaid kirjoitti:

        "Prepaidien taakse piiloutuvat ovat pohjasakkaa eikä heidän tekemisilleen kannata suoda pienintäkään ajatusta."

        Juuri, kuten kirjoitit ja alimmaista sakkaa ovat he, jotka tarkoituksella vaihtavat numeroita, jotta saavat vain kiusattua häiriösoitoilla lisää. Ei tunnu olevan mitään häpyä, sillä tekstaillaan ja soitellaan jopa lasten puhelimiin.

        Meidän "prepaid" häirikkö jäi kiinni "housut nilkoissa" hänellä oli käytössä, sillä kertaa, kaksi prepaid liittymää. Yritti esittää olevansa kaksi eri henkilöä mutta meni itse sekaisin kumpaa roolia esitti ja kirjoitteli sekaisin asiat molemmista liittymistä. Että niin, erittäin helppoa arvata kuka se siellä taas oli.


      • no kuka
        Heh hekottaa kirjoitti:

        Meidän "prepaid" häirikkö jäi kiinni "housut nilkoissa" hänellä oli käytössä, sillä kertaa, kaksi prepaid liittymää. Yritti esittää olevansa kaksi eri henkilöä mutta meni itse sekaisin kumpaa roolia esitti ja kirjoitteli sekaisin asiat molemmista liittymistä. Että niin, erittäin helppoa arvata kuka se siellä taas oli.

        Heh hekottaa


      • sitähän sää kyssyit
        no kuka kirjoitti:

        Heh hekottaa

        Se luuseri tietty! Onneton p......n jolla ei ole omaa elämää!


      • olin vain utelias
        sitähän sää kyssyit kirjoitti:

        Se luuseri tietty! Onneton p......n jolla ei ole omaa elämää!

        Sitähän sää kyssyit kuka on se tietty luuseri? Oliko se kakkonen joka yritti saada teidät eroon?


      • sitähän sää kyssyit
        olin vain utelias kirjoitti:

        Sitähän sää kyssyit kuka on se tietty luuseri? Oliko se kakkonen joka yritti saada teidät eroon?

        No ei! Sehän on kuule mun miehen ex!


      • niin se menee
        sitähän sää kyssyit kirjoitti:

        No ei! Sehän on kuule mun miehen ex!

        Mistä tiedät varmasti kaiken päättyneen? Pettäjät pitää aina taukoa pari kuukautta kun kärähtävät ja palaavat sitten pimpalle.


      • exystävä
        sitähän sää kyssyit kirjoitti:

        No ei! Sehän on kuule mun miehen ex!

        Sitähän sää kyssyit. olet mahtava, ykköstynyt kakkonen. Kun ex ei enää kirjoittele niin sinä tulet provosoimaan vanhoilla ja perättömillä jutuillasi. Eiks ne jo kerran ole käräjilä todettu perättömiksi. Toisaalta minua ei haittaa yhtää mitä väännät. Tiedän kuten sinäkin mikä on totta mikä asia johti mihinkin ja miksi?


      • olisi kiva tietää
        exystävä kirjoitti:

        Sitähän sää kyssyit. olet mahtava, ykköstynyt kakkonen. Kun ex ei enää kirjoittele niin sinä tulet provosoimaan vanhoilla ja perättömillä jutuillasi. Eiks ne jo kerran ole käräjilä todettu perättömiksi. Toisaalta minua ei haittaa yhtää mitä väännät. Tiedän kuten sinäkin mikä on totta mikä asia johti mihinkin ja miksi?

        No mutta. Täällähän on joku joka tunnustautuu prepaid viestien lähettäjäksi.
        Voitko sinä nyt kertoa meille muille miksi pitää lähettä viestejä eri numeroista ja teeskennellä naisena olevansa jopa mies?


      • ole hyvä vain
        olisi kiva tietää kirjoitti:

        No mutta. Täällähän on joku joka tunnustautuu prepaid viestien lähettäjäksi.
        Voitko sinä nyt kertoa meille muille miksi pitää lähettä viestejä eri numeroista ja teeskennellä naisena olevansa jopa mies?

        olisi kiva tietää, kysypä puolisoltas miksi sait viestejä. Kerropa sinä sitten miksi manipuloit, miksi kirjoittelit petetylle, miksi edelleen käytät aikaa vanhojen kaivamiseen ja provosointiin. Miksi yrität pilata petetyn/jätetyn maineen? Eikö se elämä olekaan ihanaa?
        En ole pettänyt sinua, en ole rivaalisi.
        Enkä jaksa tätä jauhamista, jatka sinä syyttelyäsi vaikka maailman tappiin asti. Et saa sillä minua syylliseksi asioihin joihin en ole syyllistnyt.


      • kiliseekö?
        ole hyvä vain kirjoitti:

        olisi kiva tietää, kysypä puolisoltas miksi sait viestejä. Kerropa sinä sitten miksi manipuloit, miksi kirjoittelit petetylle, miksi edelleen käytät aikaa vanhojen kaivamiseen ja provosointiin. Miksi yrität pilata petetyn/jätetyn maineen? Eikö se elämä olekaan ihanaa?
        En ole pettänyt sinua, en ole rivaalisi.
        Enkä jaksa tätä jauhamista, jatka sinä syyttelyäsi vaikka maailman tappiin asti. Et saa sillä minua syylliseksi asioihin joihin en ole syyllistnyt.

        Heh heh,hyvää viikonloppua ja ihanaa sellaista :D

        Et siis halua kertoa meille miksi?


      • ole hyvä vain
        kiliseekö? kirjoitti:

        Heh heh,hyvää viikonloppua ja ihanaa sellaista :D

        Et siis halua kertoa meille miksi?

        Kiliseekö, niin, nyt kun haluat tietää miksi olisin tehnyt jotain mitä en ole tehnyt niin kerronpa sinulle tietäväni exän tuskailleen, että ette saaneet käräjiltä sitä mitä olitte hakemassa. Siis mitä olitte hakemassa? Sen minäkin haluaisin tietää. Mutta sinähän et kerro, syyttelet vain. Noh, olen luullut että petturi exäni tekee sinut onnelliseksi mutta olenkin erehtynyt.

        VAStaisit itse edes yhteen kysymykseen ja asiaan joka on totta (todistajia on) miksi yritit pilata uudenkin suhteeni? Puolisoni odottelee edelleen niitä teidän hänelle lupaamaa rikospoliisin minusta tekemää reksiteriä jonka ex oli kehunut hällä olevan.

        JA muuten toivon sinulle/teilla todella ihanaa viikonloppua, lopeta tyhjät miettimiset ja elä. Elämä on liian lyhyt tyhjiin riitoihin.

        Meillä pikkujoulut tiedossa. Ihanaa lämmintä ja huolehtivaa rakkautta.


      • ole hyvä vain
        ole hyvä vain kirjoitti:

        Kiliseekö, niin, nyt kun haluat tietää miksi olisin tehnyt jotain mitä en ole tehnyt niin kerronpa sinulle tietäväni exän tuskailleen, että ette saaneet käräjiltä sitä mitä olitte hakemassa. Siis mitä olitte hakemassa? Sen minäkin haluaisin tietää. Mutta sinähän et kerro, syyttelet vain. Noh, olen luullut että petturi exäni tekee sinut onnelliseksi mutta olenkin erehtynyt.

        VAStaisit itse edes yhteen kysymykseen ja asiaan joka on totta (todistajia on) miksi yritit pilata uudenkin suhteeni? Puolisoni odottelee edelleen niitä teidän hänelle lupaamaa rikospoliisin minusta tekemää reksiteriä jonka ex oli kehunut hällä olevan.

        JA muuten toivon sinulle/teilla todella ihanaa viikonloppua, lopeta tyhjät miettimiset ja elä. Elämä on liian lyhyt tyhjiin riitoihin.

        Meillä pikkujoulut tiedossa. Ihanaa lämmintä ja huolehtivaa rakkautta.

        kilissekö, tahtoisin myös tietää miksi niin helposti heittelet nimittelyitä ja jakelet daignooseja. Ensin jaoit erittäin räikeitä nimityksia ja diagnooseja expuolisolleni, kun hän ei halunnut sinua ensin(tallessa)(siinä teit virheen) jos et olisi toiminut noin, olisit saanut hänet aikasemmin. Hänkin nimittäin suuttui sinulle, kuten varmasti muistat. Sitten kuitenkin menit hänen kanssaan naimisiin.
        Olet itsekin osottanut olevasi erittäin epäluotettava.
        Myöhemmin oletkin kääntänyt kaikki nuo rivotkin nimittelyt minuun.
        En ole lukenut yhdenkään toisen ykköstyneen käyttävän samanalaista kieltä petetystä/jätetystä.
        En ole myöskään ymmärtänyt että kukaan toinen tulostelisi täällä kirjoittavien anonyymien keskustelijoiden tekstejä muka todistaakseen niillä minun kirjoittavan itseni kanssa eri nimmareila.

        Edelleen toivon kuitenkin mahtavaa viikonloppua ja rakkautta teille kummallekin. Jos teillä on edes puolet siitä mitä meillä on niin sekin on paljon.
        Kiitos kesksutelusta jälleen kerran.


      • kuuluu tänne asti ;)
        kiliseekö? kirjoitti:

        Heh heh,hyvää viikonloppua ja ihanaa sellaista :D

        Et siis halua kertoa meille miksi?

        puteleitako tarkoitat ;)


      • love is all
        ole hyvä vain kirjoitti:

        kilissekö, tahtoisin myös tietää miksi niin helposti heittelet nimittelyitä ja jakelet daignooseja. Ensin jaoit erittäin räikeitä nimityksia ja diagnooseja expuolisolleni, kun hän ei halunnut sinua ensin(tallessa)(siinä teit virheen) jos et olisi toiminut noin, olisit saanut hänet aikasemmin. Hänkin nimittäin suuttui sinulle, kuten varmasti muistat. Sitten kuitenkin menit hänen kanssaan naimisiin.
        Olet itsekin osottanut olevasi erittäin epäluotettava.
        Myöhemmin oletkin kääntänyt kaikki nuo rivotkin nimittelyt minuun.
        En ole lukenut yhdenkään toisen ykköstyneen käyttävän samanalaista kieltä petetystä/jätetystä.
        En ole myöskään ymmärtänyt että kukaan toinen tulostelisi täällä kirjoittavien anonyymien keskustelijoiden tekstejä muka todistaakseen niillä minun kirjoittavan itseni kanssa eri nimmareila.

        Edelleen toivon kuitenkin mahtavaa viikonloppua ja rakkautta teille kummallekin. Jos teillä on edes puolet siitä mitä meillä on niin sekin on paljon.
        Kiitos kesksutelusta jälleen kerran.

        kesksutele sinä vain itsesi kanssa niin saat hyvän mielen

        rakkaus on ihana asia se valaisee harmaankin päivän ja sydän täyttyy ilosta
        tällaisen ihanan taulun sain mieheltäni häämatkallemme:

        "Kun huomenna rakastamme toisiamme enemmän kuin eilen,
        miten voin edes kuvitella kuinka paljon rakastamme ylihuomenna?

        Näin meillä mennään ja eletään, valitettavasti...ja joidenkin suruksi, pahantoivominen meille ei ole toteutunut, olemme edelleen kuin vastarakastuneet.

        Aivan turhaa on sepitellä juttuja ja kertoa valheita meistä tai meille. Ajanhukkaa.


      • ole hyvä vaan
        love is all kirjoitti:

        kesksutele sinä vain itsesi kanssa niin saat hyvän mielen

        rakkaus on ihana asia se valaisee harmaankin päivän ja sydän täyttyy ilosta
        tällaisen ihanan taulun sain mieheltäni häämatkallemme:

        "Kun huomenna rakastamme toisiamme enemmän kuin eilen,
        miten voin edes kuvitella kuinka paljon rakastamme ylihuomenna?

        Näin meillä mennään ja eletään, valitettavasti...ja joidenkin suruksi, pahantoivominen meille ei ole toteutunut, olemme edelleen kuin vastarakastuneet.

        Aivan turhaa on sepitellä juttuja ja kertoa valheita meistä tai meille. Ajanhukkaa.

        love is all on todellakin totta.
        Niin totta kyllähän se ex osteli ja vannoi tiedän ja uskon sen. Mihinkäpä se on tavoistansa päässyt. Hänelle on rakkaus ikuista kohde vain vaihetelee.


        Eihän teille kukaan kerro velheita teistä vaan muistuttaa omista teoistanne joita yrität kääntää toisten syyksi.
        Kyllä sinulta pääsi IIISOOO AIVOPIERU, eihän kukaan toivo exälleen pahaa vaan ainoastaan kaikkea hyvää ja parempaa onnea eteenpäin. Minun exän kohdallahan se on jo viides vai onko jopa kuudes kerta.


      • ei voi kuulua
        kuuluu tänne asti ;) kirjoitti:

        puteleitako tarkoitat ;)

        mitä ihmeen puteleita? Omat putelis kalisee? Meillä ei nimittäin tarvita edes ilojuomaa elämää hauskuttaan, meillä ollaan täysin raittiita.


      • :DD
        ei voi kuulua kirjoitti:

        mitä ihmeen puteleita? Omat putelis kalisee? Meillä ei nimittäin tarvita edes ilojuomaa elämää hauskuttaan, meillä ollaan täysin raittiita.

        :D


      • voi ole hyvää

        prepaidPRE onko tuossa sinun kirjoituksessasi jotakin salakirjoitusta ?
        Miten tuo sai aikaan niin hurjan puolustus- ja syytelyryöpytyksen ?
        Noinko käy kun lukee kuvauksen samanlaisesta vainoajista kuin itsestään.
        Aivan uskomatonta mutta myös surullista.


      • hanki elämä
        olisi kiva tietää kirjoitti:

        No mutta. Täällähän on joku joka tunnustautuu prepaid viestien lähettäjäksi.
        Voitko sinä nyt kertoa meille muille miksi pitää lähettä viestejä eri numeroista ja teeskennellä naisena olevansa jopa mies?

        olisi kiva tietää, oletko tyytyväinen saadessanne ihmisen niin pois tolaltaan että tämä ei tiedä onko mies vai nainen. Ihmisen romahdettua on kaikenlainen häiriökäyttäytyminen mahdollista. Vaikka alasti pitkin katuja juokseminen. Yleensä pitäisi kusettajat pakottaa katsoon peiliin ja ottaa vastuu teoistaan. Ja vielä viitist täällä vuosia jauhaa samaa asiaa, vai tapahtuuko noita edeleen?
        Ajatella jos itse joutuisit saman kusetuksen kohteeksi, et voi tietää kuinka hullusti käyttäytyisit.
        Olen lukenut sinun kommentteja jvuosia ja tunnistan ilkeän ja pahansuovan ihmisen.
        Elä sinäkin tätä päivää.


      • syytä itseäsi
        olisi kiva tietää kirjoitti:

        No mutta. Täällähän on joku joka tunnustautuu prepaid viestien lähettäjäksi.
        Voitko sinä nyt kertoa meille muille miksi pitää lähettä viestejä eri numeroista ja teeskennellä naisena olevansa jopa mies?

        sanompa sinulle, olisi kiva tietää, ei mikään kumma, jos joku urho halusikin kokeilla sinua sillä ei kukaan ykköstynyt normaalisti kehu olevansa paremi nainen kuin se jätetty.
        Harva mies kieltäytyy tarjouksesta,


      • tätä ei jaksa enää
        olisi kiva tietää kirjoitti:

        No mutta. Täällähän on joku joka tunnustautuu prepaid viestien lähettäjäksi.
        Voitko sinä nyt kertoa meille muille miksi pitää lähettä viestejä eri numeroista ja teeskennellä naisena olevansa jopa mies?

        olisi kiva tietää; Ai että on jätetyn teot pahemmat kuin itse tekemäsi paha ja vielä nykyisinkin harjoittamasi manipulointi?
        Jos saisin tunnutamalla tekemättömiä tekoja sinut lopettamaan ympäristön manipuloinnin, niin tunnustan vaikka syöneeni evääsi kunhan lopetat vainosi.


    • harkintaa

      Voi olla että miehesi on syytön ja joku elämäänsä katkeroitunut lumppu yrittää katkeroittaa sinutkin.

      • vai niin

        Mies ei yleensä ole tuossa kohtaa syytön, välttämättä. Eiköhän 2012 vuoden aloituksen asia ole jo selvinnyt suuntaan tai toiseen! Nimettömänä ilmoitetaan siksi, jos nainen ei halua miehen vihoja suoraan itselleen. Ilmoittaja voi olla joku muukin.


    • eräsex

      Minä olen petetty ja jätetty mutta elämäni näyttää kiinnostavan jotakin ihmistä. Soittoja prepaid liittymästä tulee viikottain. Kun opin tunnustaan numeron niin en enää vastannut joten alkoi soittaan toisesta numerosta. Kun vastaan niin puhelu suljetaan, aivankuin ihminen toisessa päässä tahtoisi vain kuulla ääneni.
      Luulisi tulevan kalliiksi jatkuva predpadien hankkiminen.

      • taruT

        Sinua tarkkaillaan, aivan varmasti. Vaikkei toisesta päästä kuulu mitään, puhelusta voi päätellä missä olet, mitä teet, oletko yksin yms. Hanki salainen numero.


      • eräsex
        taruT kirjoitti:

        Sinua tarkkaillaan, aivan varmasti. Vaikkei toisesta päästä kuulu mitään, puhelusta voi päätellä missä olet, mitä teet, oletko yksin yms. Hanki salainen numero.

        Ikävintä oli kun soittoja tuli työpaikallekin. Eräänkin kerran kertoi työkaverini vastanneen 10 kertaa puheluun jossa kukaan ei puhut mitään. Kun minä sitten vastasin niin juuri sinäpäivänä ei tullut enää soittoja, mutta seuraavana päivänä jatkui soitot kunnes minä tulin töihin ja vastasin. Aivankuin henkilö joka tuohon syyllistyy haluaa todella tietää missä milloinkin olen. Nyt saikulla ollessani tulee puheluita todella viikottain. Joinakin viikkoina useampia ja toisina ei yhtään aivankuin soittaja kokoaisi voimia jaksaakseen soittaa taas monta kertaa viikossa. Nykyinen puolisoni on melko ihmeissään myös.Hän onkin kehottanut painaan sitä punaista heti kun tietty numero näkyy puhelimen dispalylla, mutta kuten jo kerroin häirikkö vaihtaa numeroa ja soittaa myös nimettömästä.
        Virastot, terveydenhoitolaitos ym käyttävät nimettömiä numeroita joten niihin ei voi olla vastaamatta.


      • ei savua ilman tulta
        eräsex kirjoitti:

        Ikävintä oli kun soittoja tuli työpaikallekin. Eräänkin kerran kertoi työkaverini vastanneen 10 kertaa puheluun jossa kukaan ei puhut mitään. Kun minä sitten vastasin niin juuri sinäpäivänä ei tullut enää soittoja, mutta seuraavana päivänä jatkui soitot kunnes minä tulin töihin ja vastasin. Aivankuin henkilö joka tuohon syyllistyy haluaa todella tietää missä milloinkin olen. Nyt saikulla ollessani tulee puheluita todella viikottain. Joinakin viikkoina useampia ja toisina ei yhtään aivankuin soittaja kokoaisi voimia jaksaakseen soittaa taas monta kertaa viikossa. Nykyinen puolisoni on melko ihmeissään myös.Hän onkin kehottanut painaan sitä punaista heti kun tietty numero näkyy puhelimen dispalylla, mutta kuten jo kerroin häirikkö vaihtaa numeroa ja soittaa myös nimettömästä.
        Virastot, terveydenhoitolaitos ym käyttävät nimettömiä numeroita joten niihin ei voi olla vastaamatta.

        Mä olen ottanut sen kannan, että jos tuntemattomasta numerosta soittajalla on oikeesti mulle asiaa, niin laittaa tekstarin perään. En vastaa jos en tiedä kuka soittaa. Helppoa.

        Yleensä ei ole savua ilman tulta viesteissä tai puheluissa, joissa kerrotaan puolison pettävän. Helppoahan pettäjän on selitellä, että höpö höpö höpöä ovat. Etenkin kun petetty haluaa uskoa, että näin asia on ja soittelija/viestien laittaja on vaan joku päästään vialla oleva.

        Jos mun miehestä joku laittaisi tuollaisen viestin niin ihan varmasti ottaisin selvää, mitä mies touhuaa. Ei kiinnostaisi kuka niitä lähettää.


      • eräsex
        ei savua ilman tulta kirjoitti:

        Mä olen ottanut sen kannan, että jos tuntemattomasta numerosta soittajalla on oikeesti mulle asiaa, niin laittaa tekstarin perään. En vastaa jos en tiedä kuka soittaa. Helppoa.

        Yleensä ei ole savua ilman tulta viesteissä tai puheluissa, joissa kerrotaan puolison pettävän. Helppoahan pettäjän on selitellä, että höpö höpö höpöä ovat. Etenkin kun petetty haluaa uskoa, että näin asia on ja soittelija/viestien laittaja on vaan joku päästään vialla oleva.

        Jos mun miehestä joku laittaisi tuollaisen viestin niin ihan varmasti ottaisin selvää, mitä mies touhuaa. Ei kiinnostaisi kuka niitä lähettää.

        ei savua ilman tulta. Niin minäkin yritin selvittää, mutta turhaan. Mies itse soitteli predpadeista ja nimettömästä jopa minulle.

        Aloin kirjoittaa muistiin mistä numeroista mies milloinkin soitti. Minulla on edelleenkin tallessa kuuden eri predpadliittymän numerot.
        Kun kysyin miksi soittaa eri numerosta niin aina oli selitys. oma puhelin oli unohtunut autoon tai akku loppu (syitä löyty) nimettömästä soittelu tapahtui koska oli "räplännyt" puhelinta ja unohtanut vaihtaa takasin.

        Selvisi sitten treffipalstalla seikkailut sekä kolme muuta naista. Jokaiselle oli kait oma puhelinnumero.


      • uskokaa poijes
        ei savua ilman tulta kirjoitti:

        Mä olen ottanut sen kannan, että jos tuntemattomasta numerosta soittajalla on oikeesti mulle asiaa, niin laittaa tekstarin perään. En vastaa jos en tiedä kuka soittaa. Helppoa.

        Yleensä ei ole savua ilman tulta viesteissä tai puheluissa, joissa kerrotaan puolison pettävän. Helppoahan pettäjän on selitellä, että höpö höpö höpöä ovat. Etenkin kun petetty haluaa uskoa, että näin asia on ja soittelija/viestien laittaja on vaan joku päästään vialla oleva.

        Jos mun miehestä joku laittaisi tuollaisen viestin niin ihan varmasti ottaisin selvää, mitä mies touhuaa. Ei kiinnostaisi kuka niitä lähettää.

        Hyvin harvoin naiset soittelevat vaimoille käräytys puheluja jos asiassa ei ole perää. Vaimot on niin sinisilmäisiä että uskovat ennen miestä kuin soittajaa. Kyllä se mies pettää jos puheluja tulee. Pettäjät hallitsevat niin ykköstä kuin kakkostakin, säälin vaimoja näiden petturi ukkojen kynsissä.


      • eräsex
        uskokaa poijes kirjoitti:

        Hyvin harvoin naiset soittelevat vaimoille käräytys puheluja jos asiassa ei ole perää. Vaimot on niin sinisilmäisiä että uskovat ennen miestä kuin soittajaa. Kyllä se mies pettää jos puheluja tulee. Pettäjät hallitsevat niin ykköstä kuin kakkostakin, säälin vaimoja näiden petturi ukkojen kynsissä.

        uskokaa poijes. Minulla on kokemusta ukon itse laittamista viesteistä ja soitoista.
        Olin sinisilmäinen kun uskoin selityksiään. Mutta ykköstynyt kakkonen on vieläkin yhtä sinisilmäinen.(olisi hyvä tietää tuossa ylhäällä) Hän haluaa uskoa puolisoaan, kuten minäkin aikoinaan. Eikä se tietenkään ole rikos.
        Olet todella oikeassa siinä, että petturi hallitsee kumpaakin ykköstä ja kakkosta. Onneksi olen itse päässyt tuosta oravanpyörästä pois mutta säälin ykköstynyttä joka aikoinaan haki tukea minulta, mutta vieläkin vuosien päästä tekee minusta syyllistä.
        Empatia jota silloin tunsin häntä kohtaan on muuttunut ihmettelyksi. Ensin olin vihainen nyt olen vain surullinen ja todella ihmeissäni hänen puolestaan.
        Siellä ei taida olla kaikki ihan ok. Sekin tekee surulliseksi koska olen toivonut että heillä menisi hyvin, että ex viimeinkin olisi löytänyt sen oikean eikä vain ihmistä jota käyttää aikansa hyväkseen.


      • huhhuhhuhu
        eräsex kirjoitti:

        uskokaa poijes. Minulla on kokemusta ukon itse laittamista viesteistä ja soitoista.
        Olin sinisilmäinen kun uskoin selityksiään. Mutta ykköstynyt kakkonen on vieläkin yhtä sinisilmäinen.(olisi hyvä tietää tuossa ylhäällä) Hän haluaa uskoa puolisoaan, kuten minäkin aikoinaan. Eikä se tietenkään ole rikos.
        Olet todella oikeassa siinä, että petturi hallitsee kumpaakin ykköstä ja kakkosta. Onneksi olen itse päässyt tuosta oravanpyörästä pois mutta säälin ykköstynyttä joka aikoinaan haki tukea minulta, mutta vieläkin vuosien päästä tekee minusta syyllistä.
        Empatia jota silloin tunsin häntä kohtaan on muuttunut ihmettelyksi. Ensin olin vihainen nyt olen vain surullinen ja todella ihmeissäni hänen puolestaan.
        Siellä ei taida olla kaikki ihan ok. Sekin tekee surulliseksi koska olen toivonut että heillä menisi hyvin, että ex viimeinkin olisi löytänyt sen oikean eikä vain ihmistä jota käyttää aikansa hyväkseen.

        Huh huh. Kuka tai ketkähän ne sekopäitä on tuossa sun tarinassasi? Mä en vaan millään jaksa uskoa, että kukaan ykköstynyt kakkonen tai pettäjä enää sitä petettyä vaivautuisi vainoamaan. Miksi niin tekisi, hehän saivat mitä halusivat? Ettei sulla vaan ole vilkas mielikuvitus ja yli et ole pettämisestä päässyt vaikka niin vakuutteletkin. Säälin sun uutta miestäsi kun tuollaiseen soppaan on päänsä pistänyt.


      • huhuilee
        huhhuhhuhu kirjoitti:

        Huh huh. Kuka tai ketkähän ne sekopäitä on tuossa sun tarinassasi? Mä en vaan millään jaksa uskoa, että kukaan ykköstynyt kakkonen tai pettäjä enää sitä petettyä vaivautuisi vainoamaan. Miksi niin tekisi, hehän saivat mitä halusivat? Ettei sulla vaan ole vilkas mielikuvitus ja yli et ole pettämisestä päässyt vaikka niin vakuutteletkin. Säälin sun uutta miestäsi kun tuollaiseen soppaan on päänsä pistänyt.

        huhhuhhuhu, käyppä tuolla ylempänä niin näet.


      • hukkassa lopullisest
        huhhuhhuhu kirjoitti:

        Huh huh. Kuka tai ketkähän ne sekopäitä on tuossa sun tarinassasi? Mä en vaan millään jaksa uskoa, että kukaan ykköstynyt kakkonen tai pettäjä enää sitä petettyä vaivautuisi vainoamaan. Miksi niin tekisi, hehän saivat mitä halusivat? Ettei sulla vaan ole vilkas mielikuvitus ja yli et ole pettämisestä päässyt vaikka niin vakuutteletkin. Säälin sun uutta miestäsi kun tuollaiseen soppaan on päänsä pistänyt.

        huhuhuhu veit ajatukseni ja olet TÄYSIN OIKEASSA
        lue tämä ketju ja huomaat kuka on sekopäiden sekopää


      • otan osaa
        hukkassa lopullisest kirjoitti:

        huhuhuhu veit ajatukseni ja olet TÄYSIN OIKEASSA
        lue tämä ketju ja huomaat kuka on sekopäiden sekopää

        hukassa lopullisesti


      • ainoa totuus
        eräsex kirjoitti:

        uskokaa poijes. Minulla on kokemusta ukon itse laittamista viesteistä ja soitoista.
        Olin sinisilmäinen kun uskoin selityksiään. Mutta ykköstynyt kakkonen on vieläkin yhtä sinisilmäinen.(olisi hyvä tietää tuossa ylhäällä) Hän haluaa uskoa puolisoaan, kuten minäkin aikoinaan. Eikä se tietenkään ole rikos.
        Olet todella oikeassa siinä, että petturi hallitsee kumpaakin ykköstä ja kakkosta. Onneksi olen itse päässyt tuosta oravanpyörästä pois mutta säälin ykköstynyttä joka aikoinaan haki tukea minulta, mutta vieläkin vuosien päästä tekee minusta syyllistä.
        Empatia jota silloin tunsin häntä kohtaan on muuttunut ihmettelyksi. Ensin olin vihainen nyt olen vain surullinen ja todella ihmeissäni hänen puolestaan.
        Siellä ei taida olla kaikki ihan ok. Sekin tekee surulliseksi koska olen toivonut että heillä menisi hyvin, että ex viimeinkin olisi löytänyt sen oikean eikä vain ihmistä jota käyttää aikansa hyväkseen.

        Sinä toivot että heillä ei mene hyvin jonka vuoksi kirjoitat täällä päinvastaista. Kun tiedät heidän olevankin onnellisia, kaikista sinun toiveistasi ja toimistasi huolimatta, olet varmasti jyrsinyt jo kaikki kyntesi.

        Miltähän se tuntuu kaikkien vahingoittamistarkoituksessa tehtyjen turhien toimien jälkeen kun et pääse maaliin, maalattu jopa kuusi vuotta mutta tulos 6-0.

        Onko ihminen sairas vai kiero? Vai jopa molempia?


      • toistin itseäni
        ainoa totuus kirjoitti:

        Sinä toivot että heillä ei mene hyvin jonka vuoksi kirjoitat täällä päinvastaista. Kun tiedät heidän olevankin onnellisia, kaikista sinun toiveistasi ja toimistasi huolimatta, olet varmasti jyrsinyt jo kaikki kyntesi.

        Miltähän se tuntuu kaikkien vahingoittamistarkoituksessa tehtyjen turhien toimien jälkeen kun et pääse maaliin, maalattu jopa kuusi vuotta mutta tulos 6-0.

        Onko ihminen sairas vai kiero? Vai jopa molempia?

        ainoa totuus, ai taas illanistujaisisssa nauretaan.
        Minun ei tarvi julistaa kuinka onnellinen olen exän ja nyxän toimista huolimatta. He kyllä tietävät sen muutenkin.
        toivon todella, että heillä olisi edes puolet siitä mitä minulla on sillä sekin olisi paljon.


      • ainoa totuus
        toistin itseäni kirjoitti:

        ainoa totuus, ai taas illanistujaisisssa nauretaan.
        Minun ei tarvi julistaa kuinka onnellinen olen exän ja nyxän toimista huolimatta. He kyllä tietävät sen muutenkin.
        toivon todella, että heillä olisi edes puolet siitä mitä minulla on sillä sekin olisi paljon.

        eli vastaus pohdiskeluun on kiero kuin korkkiruuvi
        jos kirjoittaisit edes puoleksi totta et kirjoittaisi mitään täällä
        toivotamme onnea sinun neverneverlandiin..mikämikämaahan


      • toistin taas itseäni
        ainoa totuus kirjoitti:

        eli vastaus pohdiskeluun on kiero kuin korkkiruuvi
        jos kirjoittaisit edes puoleksi totta et kirjoittaisi mitään täällä
        toivotamme onnea sinun neverneverlandiin..mikämikämaahan

        ainoa totuus, en nyt ymmärrä mitä totuutta täällä julistat ja olet julistanut jo vuosia. Olet tainnut kurpia muutaman liikaa tälle illalle kun unohdat että te petitte, en minä. (vaikka jokin aika sitten kuulin kuinka olisin itse syyllistynyt siihenkin)

        Toisaalta tulee ajatus, että jos kaikki niin ruusuista niin mitä ihmettä täällä teet provosoimassa ja herjaamassa jätettyä. Jos minä jätettynä olen niin mahdottoman huono ja paha paska luuseri kuten tuolla ylempävä kuvasit niin mikä tekee minusta kuitenkin niin kiinnostavan, että seuraat tekemisiäni. Sillä itse aloit tälläkin kertaa.

        Minä näin aikoinani sinussa yhtälailla petetyn kuin itsekin olin. Tuin sinua koska tunsin sääliä sinua kohtaan. Olin vihanen puolisolle tämän meille kummallekin aiheuttaneen tuskan vuoksi. Sinä kuitenkin puukotit selkään. En kuitenkaan ole koskaan nimitellyt sinua samallatavalla mitä sinä nimittelet minua.
        Usko jo että en ole onnesi este. Olen tyytyväinen, että pelastit minut petturilta ja ilman sitä kriisiä en olisi saanut kokea sitä mitä olen nykyisessä elämässäni saanut kokea. En koskaan vaihtaisi takaisin, Maailmassa ei edes ole niin paljon rahaa, että sen vuoksi palaisin entiseen ehei. Nykyisin tiedän mitä oikea elämä luotettavan kumppanin rinnalla on.
        Soisin saman sinullekin.


      • ainoa totuus
        toistin taas itseäni kirjoitti:

        ainoa totuus, en nyt ymmärrä mitä totuutta täällä julistat ja olet julistanut jo vuosia. Olet tainnut kurpia muutaman liikaa tälle illalle kun unohdat että te petitte, en minä. (vaikka jokin aika sitten kuulin kuinka olisin itse syyllistynyt siihenkin)

        Toisaalta tulee ajatus, että jos kaikki niin ruusuista niin mitä ihmettä täällä teet provosoimassa ja herjaamassa jätettyä. Jos minä jätettynä olen niin mahdottoman huono ja paha paska luuseri kuten tuolla ylempävä kuvasit niin mikä tekee minusta kuitenkin niin kiinnostavan, että seuraat tekemisiäni. Sillä itse aloit tälläkin kertaa.

        Minä näin aikoinani sinussa yhtälailla petetyn kuin itsekin olin. Tuin sinua koska tunsin sääliä sinua kohtaan. Olin vihanen puolisolle tämän meille kummallekin aiheuttaneen tuskan vuoksi. Sinä kuitenkin puukotit selkään. En kuitenkaan ole koskaan nimitellyt sinua samallatavalla mitä sinä nimittelet minua.
        Usko jo että en ole onnesi este. Olen tyytyväinen, että pelastit minut petturilta ja ilman sitä kriisiä en olisi saanut kokea sitä mitä olen nykyisessä elämässäni saanut kokea. En koskaan vaihtaisi takaisin, Maailmassa ei edes ole niin paljon rahaa, että sen vuoksi palaisin entiseen ehei. Nykyisin tiedän mitä oikea elämä luotettavan kumppanin rinnalla on.
        Soisin saman sinullekin.

        Nyt meni pikkuisen yli hilseen mistähän sinä ammennat aiheesi.
        Tuolla mainittiin kilisee liekö sieltä puuhapussista..
        Ja hyviä jatkoja erinomaiseen mikämikämaahan jossa mikään ei ole sitä miltä se näyttää...
        The End ainoa totuus part one and only.


      • minulle riittää nyt
        ainoa totuus kirjoitti:

        Nyt meni pikkuisen yli hilseen mistähän sinä ammennat aiheesi.
        Tuolla mainittiin kilisee liekö sieltä puuhapussista..
        Ja hyviä jatkoja erinomaiseen mikämikämaahan jossa mikään ei ole sitä miltä se näyttää...
        The End ainoa totuus part one and only.

        Ainoa totuus, se on sinun totuus ja vastaan vain kokemusteni tuoman varmuuden turvin sinulle. Sinähän niitä kilisittelit. Meillä ei kilise eikä kalise putelit eikä puuhapussit.


      • Make the choice

        Minulla on nykyään käytössä numeron tunnistuspalvelu. Jos numerolla ei ole nimettyä soittajaa, en vastaa enkä lue viestejä. Ihan ilmaa.


    • luonnekysymys

      Jos nainen voi olla varatun kanssa on perusluonne niin outo, että voi lähettää vaimolle perättömiä viestejä saadakseen miehen.Kuka luottaa kakkoseeb? Mun silmissä uskottavuus nollatasoa.

      • eräsex

        luonnekysymys; minä en usko, että kakkonen olisi mitenkään erinlainen ai tyhmä. Hän on vain ihminen joka on rakastunut petturiin, eikä näe/ ymmärrä, että petturi käyttää häntä omien tarkoitusperiensä saavuttamiskeksi hyväkseen.


      • uskoo mitä uskoo

        Eihän ne viestit perättömiä ole kun ukolla on se kakkonen. Ihme logiikkaa. Vai kuvitteleeko joku vieras olevansa jonkun miehen kakkonen? Tuskimpa vaan. Tuolla päättelykyvyllä sun mies selittää mustankin valkoiseksi jos jää kiinni pettämisestä. Sä vaan toteat että outo ihminen laittaa ihan perättömiä viestejä?


      • eräsex
        uskoo mitä uskoo kirjoitti:

        Eihän ne viestit perättömiä ole kun ukolla on se kakkonen. Ihme logiikkaa. Vai kuvitteleeko joku vieras olevansa jonkun miehen kakkonen? Tuskimpa vaan. Tuolla päättelykyvyllä sun mies selittää mustankin valkoiseksi jos jää kiinni pettämisestä. Sä vaan toteat että outo ihminen laittaa ihan perättömiä viestejä?

        uskoo mitä uskoo, vastasikto minulle, Meillä kyllä kakkonne itse esittäytyi mutta mies itse soitteli nimettömästä.


      • vainko
        uskoo mitä uskoo kirjoitti:

        Eihän ne viestit perättömiä ole kun ukolla on se kakkonen. Ihme logiikkaa. Vai kuvitteleeko joku vieras olevansa jonkun miehen kakkonen? Tuskimpa vaan. Tuolla päättelykyvyllä sun mies selittää mustankin valkoiseksi jos jää kiinni pettämisestä. Sä vaan toteat että outo ihminen laittaa ihan perättömiä viestejä?

        Voivat olla perättömiä.Ihastunut nainen kuvittelee ihan liikaa.Kuvittelee miehen aattelevan samoin vaikka mies haluaa naida vain.Vaimo on tietysti syypää kun mies ei ota eroa.mieti vähän onko tollanen nainen uskottava.heh


    • Puhelinsalaisuus

      En tiedä mikä silläkin on tarkoitus, kun mun puhelimeeni tulee joskus puhelu niin että en ehdi vastata ja hälytys loppuu lyhyeen. Sellaisia häläreitä. Ärsytteleekö joku tahallaan. Toistaiseksi olen asian antanut olla mutta jatkuessaan otan selvää muutamin keinoin.

    • V*ttu mitä p*skaa

      Uskomatonta mitä jankkaamista tämäkin ketju sisältää... pettäjät ja ns "kakkoset" selittelee ummet ja lammet ties mitä meriselityksiä, miten kaikki on oikeutettua ja miten kaikki on petetyn omaa syytä, yms. Tiedoksi vaan teille: voitte mun puolesta jatkaa tuota itsellenne uskottelua ja itsepetoksessa elämistä vaikka tuomiopäivään, se ei tee teistä siltikään piirunkaan vertaa "syyttömiä", eikä muuta tekojanne miltään kantilta tarkasteltuna "oikeutetuksi". Jotenki surkuhupaisaa huomata myös se, että tuo kaikki schaisse tuntuu ahistavan useimpien alitajunnassa melkoisesti, miksi muutenkaan te jaksatte täällä roikkua selittelemässä ja puolustelemassa tekojanne ja miksi muutenkaan te jaksatte olla vääntämässä kääntämässä ja syyllistämässä petettyjä osapuolia omista vastuuttomuuksistanne?!

      • eräsex

        V*ttu mitä p*skaa. naulan kantaan. Täällä ei kakkoset/ykköstyneet hyväksy edes, että petetty jätetty näkee heidät laisenaan petettynä ja hyväksikäytettynä. Vähän naurettavaa tuo heidän julistuksensa siitä kuinka petetty syyllistyy milloin mihinkin. Ihan on kumma, että meidänkin tapauksessa on ollut naimisissa petturin kans jo useamman vuoden ja viittsii vielä kaivaa asioita joita HÄN väittää petetyn tehneen/sanoneen. Omia tekoja ja omalla nimellään lähetettyjä sähköposteja väittää valheiksi, itse soittamiaan puheluista ym väittää valheeksi vaikka kaikesta on todisteet.
        Ei ole jätetyn syy jos se elämä ei olekaan ruusuilla tanssimista.


      • osta lääkkeet
        eräsex kirjoitti:

        V*ttu mitä p*skaa. naulan kantaan. Täällä ei kakkoset/ykköstyneet hyväksy edes, että petetty jätetty näkee heidät laisenaan petettynä ja hyväksikäytettynä. Vähän naurettavaa tuo heidän julistuksensa siitä kuinka petetty syyllistyy milloin mihinkin. Ihan on kumma, että meidänkin tapauksessa on ollut naimisissa petturin kans jo useamman vuoden ja viittsii vielä kaivaa asioita joita HÄN väittää petetyn tehneen/sanoneen. Omia tekoja ja omalla nimellään lähetettyjä sähköposteja väittää valheiksi, itse soittamiaan puheluista ym väittää valheeksi vaikka kaikesta on todisteet.
        Ei ole jätetyn syy jos se elämä ei olekaan ruusuilla tanssimista.

        Sinä et täällä kirjoittaisi riviäkään jos ajattelisit kuten väität.
        Olet katkera onneton nainen.
        Näitä sinun ykköstyneen kakkoseen kohdistuneita myrskyjä on tämä saitti täynnä.
        Voi sinua poloista.


      • voi voi sinua
        osta lääkkeet kirjoitti:

        Sinä et täällä kirjoittaisi riviäkään jos ajattelisit kuten väität.
        Olet katkera onneton nainen.
        Näitä sinun ykköstyneen kakkoseen kohdistuneita myrskyjä on tämä saitti täynnä.
        Voi sinua poloista.

        Osta lääkkeet; osta itse lääkkeet ja opettele lukemaan.


      • eräsex
        osta lääkkeet kirjoitti:

        Sinä et täällä kirjoittaisi riviäkään jos ajattelisit kuten väität.
        Olet katkera onneton nainen.
        Näitä sinun ykköstyneen kakkoseen kohdistuneita myrskyjä on tämä saitti täynnä.
        Voi sinua poloista.

        osta lääkkeet. En ole katkera ja ajattelen juuri niinkuin kirjoitan. Olen yrittänyt saada petettyjä ymmärtään, että kakkonenkin yhtälailla petetty ihminen kuin se petettykin.
        Itse lähennyin meidän liiton kakkosen kanssa aikoinaan ja ymmärsin häntä todella hyvin. Mielestämme tuimme toisiamme pääsemään eteenpäin. Hän alkoi uuden suhteen toivotin onnea, Itse jatkoin silloisen puolisono kanssa, joka oli siis virhe.
        Noh asiat eivät kuitenkaan menneet niin kuin ajateltiin.
        Vaan he tapailivat toisiaan kuitenkin. Siis se kakkosen uusi mieskin oli vain peliväline.
        Kun asiat sitten menivät niinkuin ne menivät. Erosimme ja he saivat toisensa niin sen jälkeen alkoi vaino. Olin todella maassa, maailmani särkyi todella huomattuani kuinka minua oli kusetettu kolmen vuoden ajan.

        Jos silloin tein, varmaan teinkin tyhmiä asioita, Niin ne on ollutta ja mennyttä. Käräjillä luvattin jättää toisemme rauhaan ja olen todella sen tehnyt. Eikä heidänkään pitäisi mitenkään kaivaa niitä jos ovat onnellisia.

        Olen kuitenkin näiden kuluneiden vuosien aikana joutunut niin ruman parjaamisen ja herjaamisen kohteeksi. Jopa siis uusi kumppanini jonka tapasin 2009 on saanut omansa. 2009 kaksi vuotta lopullisen eron jälkeen siis. VUoden ajan silloin tällöin sai hän viestejä exältä. Nyxä soitteli hänen siskolle. Sitten vuoden kuluttua ihan livenä ripittivät kumppaniani. Silloin tehtiin poliisi-ilmoitus häirinnästä. Joka onneksi sitten loppuikin ..... mutta on alkanut uudestaan.

        Olen vuodesta 2008 asti osallistunut anonyyminä (kuten kaikki toisetkin) vertaistuen merkeissä, en enää nykyisin kerro kaikkea tarkoin. Minun osallistumista arvostellaan ja minua haukutaan livenä vaikka nyxä itse on täällä myös. Kuten varmasti olet huomannut tämäkin ketju meni riitelyksi hänen kanssaa. Hän syyttää ja vaatii minulta tunnustusta jo käräjillä olleihin asioihin Joista kaikesta minulla ei ole mitään muistikuvaakaan. Itse ei koskaan kerro miksi puukotti minua selkään.
        En ole hälle katkera mutta alan olleen perin kyllästynyt kiusaan ja herjaamiseen, jota tapahtuu livenä ja täällä. Nyt eletään vuotta 2014 vvirallisesta erostamme on 10v mutta lopullisesta erosta tuli syksyllä 7 v. Pesäjakokin suoritettiin vasta keväällä 2008. KOska ex meni edestaksin kolmen vuoden ajan.

        Nykyisin osaan kuten silloin aikoinaan ajatella että petturi on kaikkeen syypää niin hän meinaa että puheissani ei ole edes puolta totta.

        Tässä ketjussa kertomani puhelinhäirintä jonka kohteeksi olen joutunut on minullekin kysymysmerkki. En syyttänyt heitä kumpaakaan siitä. Otin kyllä kantaa siihen että käräytys viestien lähettäjä ei aina välittämättä ole kakkonen koska itselläni kokemusta puolison omista predpad liittymistä ym.
        Siis summa sumerumma 7 vuotta eikä vieläkään rauhaa. Eikä se ole minusta kiinni.
        Ollaan riidelty täällä tänäkin syksynä ainakin jo toinen jos ei kolmaskin kerta.
        En siis ole täättä yksin. parjaamassa nyxää sillä se ei ollenkaan ole tarkoitus, mutta en itsekään hyväksy syyttelytä ja kuulustelua ja vihjailuja juomisesta.


      • älähän nyt
        eräsex kirjoitti:

        osta lääkkeet. En ole katkera ja ajattelen juuri niinkuin kirjoitan. Olen yrittänyt saada petettyjä ymmärtään, että kakkonenkin yhtälailla petetty ihminen kuin se petettykin.
        Itse lähennyin meidän liiton kakkosen kanssa aikoinaan ja ymmärsin häntä todella hyvin. Mielestämme tuimme toisiamme pääsemään eteenpäin. Hän alkoi uuden suhteen toivotin onnea, Itse jatkoin silloisen puolisono kanssa, joka oli siis virhe.
        Noh asiat eivät kuitenkaan menneet niin kuin ajateltiin.
        Vaan he tapailivat toisiaan kuitenkin. Siis se kakkosen uusi mieskin oli vain peliväline.
        Kun asiat sitten menivät niinkuin ne menivät. Erosimme ja he saivat toisensa niin sen jälkeen alkoi vaino. Olin todella maassa, maailmani särkyi todella huomattuani kuinka minua oli kusetettu kolmen vuoden ajan.

        Jos silloin tein, varmaan teinkin tyhmiä asioita, Niin ne on ollutta ja mennyttä. Käräjillä luvattin jättää toisemme rauhaan ja olen todella sen tehnyt. Eikä heidänkään pitäisi mitenkään kaivaa niitä jos ovat onnellisia.

        Olen kuitenkin näiden kuluneiden vuosien aikana joutunut niin ruman parjaamisen ja herjaamisen kohteeksi. Jopa siis uusi kumppanini jonka tapasin 2009 on saanut omansa. 2009 kaksi vuotta lopullisen eron jälkeen siis. VUoden ajan silloin tällöin sai hän viestejä exältä. Nyxä soitteli hänen siskolle. Sitten vuoden kuluttua ihan livenä ripittivät kumppaniani. Silloin tehtiin poliisi-ilmoitus häirinnästä. Joka onneksi sitten loppuikin ..... mutta on alkanut uudestaan.

        Olen vuodesta 2008 asti osallistunut anonyyminä (kuten kaikki toisetkin) vertaistuen merkeissä, en enää nykyisin kerro kaikkea tarkoin. Minun osallistumista arvostellaan ja minua haukutaan livenä vaikka nyxä itse on täällä myös. Kuten varmasti olet huomannut tämäkin ketju meni riitelyksi hänen kanssaa. Hän syyttää ja vaatii minulta tunnustusta jo käräjillä olleihin asioihin Joista kaikesta minulla ei ole mitään muistikuvaakaan. Itse ei koskaan kerro miksi puukotti minua selkään.
        En ole hälle katkera mutta alan olleen perin kyllästynyt kiusaan ja herjaamiseen, jota tapahtuu livenä ja täällä. Nyt eletään vuotta 2014 vvirallisesta erostamme on 10v mutta lopullisesta erosta tuli syksyllä 7 v. Pesäjakokin suoritettiin vasta keväällä 2008. KOska ex meni edestaksin kolmen vuoden ajan.

        Nykyisin osaan kuten silloin aikoinaan ajatella että petturi on kaikkeen syypää niin hän meinaa että puheissani ei ole edes puolta totta.

        Tässä ketjussa kertomani puhelinhäirintä jonka kohteeksi olen joutunut on minullekin kysymysmerkki. En syyttänyt heitä kumpaakaan siitä. Otin kyllä kantaa siihen että käräytys viestien lähettäjä ei aina välittämättä ole kakkonen koska itselläni kokemusta puolison omista predpad liittymistä ym.
        Siis summa sumerumma 7 vuotta eikä vieläkään rauhaa. Eikä se ole minusta kiinni.
        Ollaan riidelty täällä tänäkin syksynä ainakin jo toinen jos ei kolmaskin kerta.
        En siis ole täättä yksin. parjaamassa nyxää sillä se ei ollenkaan ole tarkoitus, mutta en itsekään hyväksy syyttelytä ja kuulustelua ja vihjailuja juomisesta.

        Herranjestas! Mistä sä tiedät, että se sun eksäsi nyksä on täällä vastailemassa sun kirjoituksiin? Sori, mutta sulla on vilkas mielikuvitus, jos näin päättelet olevan.

        Ihan turhaan sä eksäsi kanssa riitelet. Teidän erosta on jo todella kauan aikaa. Kumpikaan ei taida vaan olla päässyt siitä yli? Älä vastaa puheluihin tai viesteihin ja vaihda oikeasti puhelinnumerosi ja laita se salaiseksi. Varsinainen draamakuningatar taidat pohjimmiltasi kuitenkin olla? Jotkut vaan on sellaisia, että pyörivät koko elämänsä ajan samanlaisissa kuvioissa. Onko tuo onnellista elämää?

        Sori jos loukkasin.


      • mmmmmmmmm3
        älähän nyt kirjoitti:

        Herranjestas! Mistä sä tiedät, että se sun eksäsi nyksä on täällä vastailemassa sun kirjoituksiin? Sori, mutta sulla on vilkas mielikuvitus, jos näin päättelet olevan.

        Ihan turhaan sä eksäsi kanssa riitelet. Teidän erosta on jo todella kauan aikaa. Kumpikaan ei taida vaan olla päässyt siitä yli? Älä vastaa puheluihin tai viesteihin ja vaihda oikeasti puhelinnumerosi ja laita se salaiseksi. Varsinainen draamakuningatar taidat pohjimmiltasi kuitenkin olla? Jotkut vaan on sellaisia, että pyörivät koko elämänsä ajan samanlaisissa kuvioissa. Onko tuo onnellista elämää?

        Sori jos loukkasin.

        Älähän nyt voi voi. ja vielä kerran voi. Eihän kannettu vesi kaivossa pysy.


      • Lähtökohdat
        älähän nyt kirjoitti:

        Herranjestas! Mistä sä tiedät, että se sun eksäsi nyksä on täällä vastailemassa sun kirjoituksiin? Sori, mutta sulla on vilkas mielikuvitus, jos näin päättelet olevan.

        Ihan turhaan sä eksäsi kanssa riitelet. Teidän erosta on jo todella kauan aikaa. Kumpikaan ei taida vaan olla päässyt siitä yli? Älä vastaa puheluihin tai viesteihin ja vaihda oikeasti puhelinnumerosi ja laita se salaiseksi. Varsinainen draamakuningatar taidat pohjimmiltasi kuitenkin olla? Jotkut vaan on sellaisia, että pyörivät koko elämänsä ajan samanlaisissa kuvioissa. Onko tuo onnellista elämää?

        Sori jos loukkasin.

        Näin tuntuu menevän, uusparit ja ex-petetyt riitelevät.

        Eräsex kertoo kahden vuosikausia pettäneen ihmisen olevan nyt uuspari. Olisiko niin, että Ihminen, joka pettää eli valehtelee omalle kumppanilleen jopa vuosikausia, pärjää tämän kanssa eron jälkeen? Pitäisikö hän jopa oikeana, että tuolle exälle hän itse saa valehdella päin naamaa?

        Miten luulet, että lähtökohdista, jossa toinen on vuosikausia valehdellut toiselle aikuiselle, syntyisi eron jälkeen asiallinen, molemminpuolinen arvostavalla tavalla toimiva exien välinen huoltajasuhde?


      • uskomatonta peetä
        älähän nyt kirjoitti:

        Herranjestas! Mistä sä tiedät, että se sun eksäsi nyksä on täällä vastailemassa sun kirjoituksiin? Sori, mutta sulla on vilkas mielikuvitus, jos näin päättelet olevan.

        Ihan turhaan sä eksäsi kanssa riitelet. Teidän erosta on jo todella kauan aikaa. Kumpikaan ei taida vaan olla päässyt siitä yli? Älä vastaa puheluihin tai viesteihin ja vaihda oikeasti puhelinnumerosi ja laita se salaiseksi. Varsinainen draamakuningatar taidat pohjimmiltasi kuitenkin olla? Jotkut vaan on sellaisia, että pyörivät koko elämänsä ajan samanlaisissa kuvioissa. Onko tuo onnellista elämää?

        Sori jos loukkasin.

        Fraasi #sitä saa mitä tilaa# sopii tälle draamakuningattarelle hyvin.
        Kun kirjoittaa näille palstoille siinä pistää itsensä likoon ja kaikki lukijat ei voi aina vain joojotella.
        Nyt vois astua kuolevaisten joukkoon ja lopettaa p...n jauhannan, häntä kukaan häiriköi! Kuvittelee omiaan...voi v...u mitä p...a!


      • olet uskomaton
        uskomatonta peetä kirjoitti:

        Fraasi #sitä saa mitä tilaa# sopii tälle draamakuningattarelle hyvin.
        Kun kirjoittaa näille palstoille siinä pistää itsensä likoon ja kaikki lukijat ei voi aina vain joojotella.
        Nyt vois astua kuolevaisten joukkoon ja lopettaa p...n jauhannan, häntä kukaan häiriköi! Kuvittelee omiaan...voi v...u mitä p...a!

        uskomatonta peetä. Miksiköhän ei ole ymmärtänyt kysyä sulta mikä totta elämässään ja mikä ei. Sähän sen olisit tietänyt parhaiten.


      • olet uskomaton
        olet uskomaton kirjoitti:

        uskomatonta peetä. Miksiköhän ei ole ymmärtänyt kysyä sulta mikä totta elämässään ja mikä ei. Sähän sen olisit tietänyt parhaiten.

        uskomatonta peetä, jatkan sä varmaan tunnet myös tuolla ylempänä kirjoittelevan toisen draamakuningattaren joka on vuosien ajan haukkunut puolisonsa exää täällä. Sinun mielestä hällä varmaan täysi oikeus, vai mitä.


    • minulle riittää nyt

      Tuli sonnat housuun kun otin liian kireitä paukkuja. huh..hij..hei.

    • gaetertw

      http://www.legend-blues.com
      http://www.retro11legendblue.com
      http://www.jordan11-legendblue.com
      http://www.pre-order-jordan-11-legend-blue.com
      http://www.nikelebron12data.org
      http://www.lebron12data.org
      http://www.kobe-9-christmas.org
      http://www.kobe-9-elite.org
      http://www.kobe9elites.us
      http://www.kobe9elitechristmas.org
      http://www.retro11legendblue.org
      http://www.legend11s2014.org
      http://www.legendblue11s2014.org
      http://www.jordan11legendblue2014.org
      http://www.airjordan11legendblue.us
      http://www.jordan-11-legend-blue.us
      http://www.jordan-11-legend-blue.org
      http://www.legend-blue-11s.org
      http://www.airjordan6blackinfrared.org
      http://www.black-infrared-6s.org
      http://www.jordan6blackinfrared.org
      http://www.preorderblackinfrared6s.org
      http://www.preorderlegendblue11s.org
      http://www.preorderjordan11legendblue.org
      http://www.legend-blue-11s.us
      http://www.airjordan6blackinfrared.us
      http://www.preorderjordans.org
      http://www.preorderjordan6blackinfrared.org
      http://www.jordan-6-black-infrared.org
      http://www.airjordan11legendblue.org
      http://www.jordan11legend.us
      http://www.infrared6s.com
      http://www.blackinfrared6s.com
      http://www.legend11s.com
      http://www.378037-117.com
      http://www.legendblue11.com
      http://www.legend-blue-11s.com
      http://www.legendblue11s.us
      http://www.blackinfrared6s.us
      http://www.black-infrared-6s.us
      http://www.jordan-13-grey-toe.com
      http://www.greytoes13s.com
      http://www.greytoe13s.com
      http://www.3m-13s.com
      http://www.jordan13-3m.com
      http://www.cheap-gucci-belts.us
      http://www.giuseppe-zanottis.us
      http://www.jimmychoossale.co.uk
      http://www.jimmychoosshoes.co.uk
      http://www.jimmy-choos.us
      http://www.gucci-belts.co.uk
      http://www.cheap-designer-shoes.co.uk
      http://www.christianlouboutinsokate.com
      http://www.cheapdesignershoes2014.com
      http://www.new-balances.us
      http://www.giuseppe-zanotti-shoes.co.uk
      http://www.giuseppe-zanottis-shoes.com
      http://www.guccis-belts.com
      http://www.newbalancefactoryoutlet.net
      http://www.herve-legers-dresses.com
      http://www.new-balances.com
      http://www.red-bottoms.co.uk
      http://www.cheapdesignershoes.us
      http://www.jimmychoosshoes.us
      http://www.jordan6infrared.com
      http://www.replica-designer-shoes.com
      http://www.jimmy-choos-shoes.com
      http://www.jimmy-choos.org
      http://www.higheels2012.com
      http://www.christianlouboutindaffodile.com
      http://www.sport-blue-6s.com
      http://www.newjordan11.com
      http://www.infrared23.com
      http://www.bodyconhotstyles.com
      http://www.jimmychooutletsale2013.com
      http://www.cheapairmaxs-2014.com
      http://www.nike-free-runs.org
      http://www.giuseppezanottioutlet.org
      http://www.herve-legers-outlet.org
      http://www.hervelegersoutlet.org
      http://www.girliedressup.com
      http://www.missedvotes.com
      http://www.salsayfuego.com
      http://www.imovee.com
      http://www.moderndadi.com
      http://www.vampgroup.com
      http://www.johnstanfill.com
      http://www.jimmychooutletsales.com
      http://www.bandagedressesale.com
      http://www.bandagedressesboutique.com
      http://www.elggjam.com

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe