Asutaanko yhdessä tai erikseen, missä ja milloin tyssää nykyisen miesystäväni kanssa siihen, että hän kuorsaa ihan julmetusti. Nukun hyvin yksin kotonani, mutta hänen luonaan joudun nukkumaan talon toisessa päässä. Mökillä toisessa huoneessa, eivätkä korvatulpat edes auta asiaa. Meteli on kamala.
Matkoja emme voi ajatella muuten kuin asuisimme eri huoneissa.
Kuorsaaminen!
6
141
Vastaukset
- vieressänukkuja
Vaimoni kuorsasi ennen ihan julmetusti, miten naisesta voikin lähteä nukkuessaan niin kova ääni. Jos vaan en ollut nukahtanut ennen kuin se kuorsaus alkoi, oli usein hermo tiukalla.
Sittenpä selvisi, että vaimolla on uniapnea. Nykyisin nukkuu naamari päässä. Kuorsaus on poissa. - huhuhuh
Tuo ukkeli makasi yön sairaalassa tutkimuksissa unipatjalla - ei diagnoosia uniapneasta.
Herään varmaan jo toisesta rakennuksestakin tuohon järkyttävään änneen. Että se siitä suhteesta. mun mies kuorsaa selällään ihan hirveesti ja välittömästi kun laittaa silmänsä kiinni mutta kun se kääntyy kyljelleen niin se loppuu mielellään se nukkuis selällään mutta herätän sen ja käsken kääntyä kyljelleen.
- Kaupunkilainen
Valitettavasti asennon vaihtaminenkaan ei kaikilla auta. Minä kuulun epäonnekseni (vai pitäisikö sanoa petikaverin epäonneksi) niihin, jotka kuorsaavat äänekkäästi missä tahansa asennossa. Uniapneaa ei ole, joten CPAP ei tule kyseeseen. Kuorsausleikkauksia ei enää tehdä, koska niistä ei ole vastaavaa hyötyä.
Minulla oli jonkin aikaa silikoninen, mittojen mukaan tehty kuorsauskisko, joka auttoi niin kauan kuin se pysyi napakasti hampaiden päällä. Kun se löystyi, se ei enää pitänyt suuta kiinni eikä estänyt kuorsausääntä syntymästä. Lisäksi oli ikävä aamulla herätä siihen, että jokin irtoesine lillii suussa.
Kisko maksoi 800 euroa, joten en ole ihan heti teettämässä uutta. Halvempiakin vaihtoehtoja on, käypä googlaamassa!
- Apua ongelmaan
Kokeile Nukkulaa! Jos sellaisen hankkii, eikä se autakkaan, saa rahansa takaisin. Eli ei siinä ainakaan menetä mitään! www.nukkula.fi
- jäädetty
Kuorsauksen syy voi olla uniapnea, johon on hyvät hoidot olemassa. Älkää tuhotko suhteita kuorsauksen takia vaan hakekaa apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k473893Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet521879- 721406
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761250Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1991217Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911071- 901049
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41886Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55864- 39800