Tasapuolinen toffeelle

Reilunpeli mielipite

Viduuntunut olen munters/polygon tekemisiin sekä sähläykseen. Kuivausfirma mikä otti näytteitä ja teki "homeremontteja". Yhden homeremontin ratumäärysten vastaisesti. Mittatilaustyötä.
"Teemme vain sen mitä tilataan" olihan rehellistä porukkaa.
Se siitä. Mistä vastaavat. Ei mistään.

13

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homppelki22

      luuletkos että tämä vanha asfaalttiurakoitsija joka nyt on johtava homeasiantuntija oman käsityksensä mukaan sitten muka vastaisi sen kummenmmin, ai niin vittttu joo nimimerkkuii homppeli tullaan saattamana oikeuteen herjaiuksistaan ja pidennetyä tätä viestiketjua

      • valvojan valvoja

        01:17 monenko kaljan jälkeen tuon kirjoituksesi rääpäisit.
        Ei tässä, kukaan luule yhtään mitään. Homebisneksessä ei olekaan kuin rehellistä porukkaa. Ja erittäin luotettavia kuntotarkastajia. Homeremonttien valvojia ei ole virkakoneistossa kun valvovat valvojia. Kuluuhan ne päivät sitenkin.


      • Homppelki22
        valvojan valvoja kirjoitti:

        01:17 monenko kaljan jälkeen tuon kirjoituksesi rääpäisit.
        Ei tässä, kukaan luule yhtään mitään. Homebisneksessä ei olekaan kuin rehellistä porukkaa. Ja erittäin luotettavia kuntotarkastajia. Homeremonttien valvojia ei ole virkakoneistossa kun valvovat valvojia. Kuluuhan ne päivät sitenkin.

        kirjoitin viestini selvin päin entäs sinä rääpäisitkös krapulassapäin viestisi 09:05 homebisneksessä ei kuule todellakaan ole rehellistä porukkaa HUPS LIPSAHTI joutuukohan nimimerkkini en siis minä nyt käräjäoikeuteen, koska menin jatkamaan viestiketjua


      • epätietoinen44
        Homppelki22 kirjoitti:

        kirjoitin viestini selvin päin entäs sinä rääpäisitkös krapulassapäin viestisi 09:05 homebisneksessä ei kuule todellakaan ole rehellistä porukkaa HUPS LIPSAHTI joutuukohan nimimerkkini en siis minä nyt käräjäoikeuteen, koska menin jatkamaan viestiketjua

        Ei kai nyt kukaan täysjärkinen väitä että Munters ja tofte painivat samassa sarjassa


      • Luottamus mennyt
        epätietoinen44 kirjoitti:

        Ei kai nyt kukaan täysjärkinen väitä että Munters ja tofte painivat samassa sarjassa

        Luottaisin silti jälkinmäiseen enempi.


      • ammamam33
        Luottamus mennyt kirjoitti:

        Luottaisin silti jälkinmäiseen enempi.

        AIVAN HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA


      • miten se menee kuka
        ammamam33 kirjoitti:

        AIVAN HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA

        kuivaa kuivaa.


      • Kuivaa itte
        miten se menee kuka kirjoitti:

        kuivaa kuivaa.

        korvantaustas....


    • rakennuttaja 45

      Minulla on ainakin ihan hyvät kokemukset Muntersista/Polygonista. Kyllä itse laittaisin sen kuivausliikkeiden kärkikastiin. Tuo makeaan viittaavan nimisen yrityksen toiminta onkin sitten oma lukunsa, ei tiedä itkeäkö vai nauraa...

      • sasassasasassasa

        joo kyllähän nämä nyt todellakin painivat eri sarjassa kyllähän joku toffeet on lähinnä vitsi


      • Orvaskesijuttuja

        Joopa joo. Tekevät sen mitä tilataan, mikä on vastuu heillä esim. RATU säädösten laiminlyönnistä ja välinpitämättömyydestä yleensä...

        "Kuivausliikkeiden kärkikastiin". Aivan kuivausliike tuosta en olekaan kanssasi eri mieltä

        Mutta!

        On kaksi aivan eri asiaa märän kuivaus tai sisäilmaongelma. Polygonin työnjohtaja sanoikin rehellisesti minulle "Olemme kosteus- ja kuivausfirma emme sisäilmafirma". Mietihän tuotakin.

        On aivan kaksi eri asiaa kuivata märkää, kuivaa tai mitä vaan kun selvittää toksinen mykyllisyys rakennuksessa mikä aiheuttaa helvetinmoisia oireiluja ja terveyden menetyksiä. Vissi ero hei.

        Toffeeta pistän poskeen ennemmin kun kuuntelen "orvaskesijuttuja".


      • 1X2.

        Taitaa sulla rakennuttaja 45 hyvät kokemukset Muntersista/Polygonista perustua siihen että olet itse töissä siellä.


    • todella pettynyt

      Polygonin mies tulee ku huvittaa, lähtee kesken päivän ilmoittamatta " toiselle työmaalle" joka helvetin päivä tai no joka päivä ei edes miestä näkynyt sama saatanan virsi " toinen työmaa" äijä on ku velliä pussissa. Ei onnistu, surkee tapaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe