Sueno Side-hotelli

kiijuu

Hei!Olen itse lähdössä kyseiseen hotelliin huhtikuun lopulla,onkos kukaan teistä varannut lomaansa samaiseen hotelliin?Taitaa olla Nazarilla uutena hotellina,mahtaako kellään olla tietoa viralliseti Sueno Beach Side hotellista esim.sijainnista yms.tai jos joku olis vieraillut tai vierailee nyt kevään aikana niin voisitko laittaa tietoa...

49

2854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiijuu

      Hei taas!
      Eikö kenelläkään ole tietoa kyseisestä hotellista tai rikö kukaan ole varannut lomaansa siihen?
      Kiitos jos jollakin olisi tietoa...

      • vastaus889977

        Iso hotellikokonaisuus joka koostuu päärakennuksesta ja erillisistä villoista. Villoista suora pääsy uima-altaalle. Hotelli tarjoaa paljon aktivitettetja ja tekemistä kaikenikäisille. Ranta heti hotellin edessä, löytyy omat aurinkotuolit. Hotellissa myös oma huvipuisto jossa erilaisia laitteita, asiakkaat saavat 2 lippua laitteisiin ja lisää voi ostaa paikanpäältä, ovat edullisia 1-2e/lippu.
        Hotellilla elokuvateatteri jossa joka päivä eri englanninkielinen elokuva (maksuton), keilarata, biljardi, game room...(maksullisia), saunan ja hamamin käyttö maksutta (hieronnat ym toki erikseen) All inclusivekin pyörii 24/7, toki ei alkoholin osalta, mutta jotain syötävää saa kellonympäri jos tuntuu ettei pääruuat ja välipalat riitä :)

        Hotelli Siden keskustan ulkopuolella, mutta dolmuksella kestää siden keskustaan 5-10min. Side ehdottomasti käymisen arvoinen, jos malttaa jättää ilmaisen illallisen väliin menkää ehdottomasti siden satamaan syömään! Siden bussiasemalta pääsee myös helposti manavgatin kaupunkiin jossa myös hyvät ostosmahdollisuudet. Mielestäni side aivan verraton kohde turkissa mutta tämähän on taas mielipidekysymys, mutta itse tykkään, ehkä paras kohde turkissa jos haluaa muutakin kuin pelkkää yöelämää (sitäkin löytyy)

        Oikein mukava hotelli jossa tuskin aika tulee käymään pitkäksi!


      • kiijuu
        vastaus889977 kirjoitti:

        Iso hotellikokonaisuus joka koostuu päärakennuksesta ja erillisistä villoista. Villoista suora pääsy uima-altaalle. Hotelli tarjoaa paljon aktivitettetja ja tekemistä kaikenikäisille. Ranta heti hotellin edessä, löytyy omat aurinkotuolit. Hotellissa myös oma huvipuisto jossa erilaisia laitteita, asiakkaat saavat 2 lippua laitteisiin ja lisää voi ostaa paikanpäältä, ovat edullisia 1-2e/lippu.
        Hotellilla elokuvateatteri jossa joka päivä eri englanninkielinen elokuva (maksuton), keilarata, biljardi, game room...(maksullisia), saunan ja hamamin käyttö maksutta (hieronnat ym toki erikseen) All inclusivekin pyörii 24/7, toki ei alkoholin osalta, mutta jotain syötävää saa kellonympäri jos tuntuu ettei pääruuat ja välipalat riitä :)

        Hotelli Siden keskustan ulkopuolella, mutta dolmuksella kestää siden keskustaan 5-10min. Side ehdottomasti käymisen arvoinen, jos malttaa jättää ilmaisen illallisen väliin menkää ehdottomasti siden satamaan syömään! Siden bussiasemalta pääsee myös helposti manavgatin kaupunkiin jossa myös hyvät ostosmahdollisuudet. Mielestäni side aivan verraton kohde turkissa mutta tämähän on taas mielipidekysymys, mutta itse tykkään, ehkä paras kohde turkissa jos haluaa muutakin kuin pelkkää yöelämää (sitäkin löytyy)

        Oikein mukava hotelli jossa tuskin aika tulee käymään pitkäksi!

        Kiitos Sinulle kommentista ja tiedoista..
        Itseäkin kiinnostaa Side,olen kyllä matkustanut ennenkin Turkissa 5 kertaa mutta kyseinen kaupunki näkemättä vielä..
        Kuukauden päästä olis lähtö jota jo kovasti odotetaan,toivottavasti aurinko jo silloin lämmittää:)


      • Side Selamlar
        kiijuu kirjoitti:

        Kiitos Sinulle kommentista ja tiedoista..
        Itseäkin kiinnostaa Side,olen kyllä matkustanut ennenkin Turkissa 5 kertaa mutta kyseinen kaupunki näkemättä vielä..
        Kuukauden päästä olis lähtö jota jo kovasti odotetaan,toivottavasti aurinko jo silloin lämmittää:)

        Heippa,en ole asunut hotellissa,mutta vieraillut monen monta kertaa.Hyvä valinta,jos perhe haluaa todella vain lomailla :)Muutaman kerran maistelin päivällis tarjontaa ja on kyllä todella hyvä,hinta/laatusuhde!
        Käykää ihmeessä parikin kertaa Siden vanhassa kaupungissa,illalla saa mahtavia valokuvia em.paikasta,ruoka on siellä todella edullista ravintoloissa verrattuna esim.Kumköyn turistialueeseen.
        Jos shoppailut kiinnostavat,suosittelen enemmän Siden keskustaa,kuin Antalyaa.
        Antalyassa toki muutama liira edullisempaa,mutta kaupanteko monesti tuplasti rassaavampaa.Sidessä eivät kauppiaat ahdistele!Korkeintaan pyytävät liikkeeseen sisään,mutta perään huuteluja en ole minä kuullut koskaan!(käynyt 6krt)
        Erikseen tietysti kiinteähintaiset kaupat.

        Hauskaa lomaa Teille ja vastailen mielelläni kysymyksiin em.paikasta.


      • think twice
        Side Selamlar kirjoitti:

        Heippa,en ole asunut hotellissa,mutta vieraillut monen monta kertaa.Hyvä valinta,jos perhe haluaa todella vain lomailla :)Muutaman kerran maistelin päivällis tarjontaa ja on kyllä todella hyvä,hinta/laatusuhde!
        Käykää ihmeessä parikin kertaa Siden vanhassa kaupungissa,illalla saa mahtavia valokuvia em.paikasta,ruoka on siellä todella edullista ravintoloissa verrattuna esim.Kumköyn turistialueeseen.
        Jos shoppailut kiinnostavat,suosittelen enemmän Siden keskustaa,kuin Antalyaa.
        Antalyassa toki muutama liira edullisempaa,mutta kaupanteko monesti tuplasti rassaavampaa.Sidessä eivät kauppiaat ahdistele!Korkeintaan pyytävät liikkeeseen sisään,mutta perään huuteluja en ole minä kuullut koskaan!(käynyt 6krt)
        Erikseen tietysti kiinteähintaiset kaupat.

        Hauskaa lomaa Teille ja vastailen mielelläni kysymyksiin em.paikasta.

        Rahat Saksaan ja paikalliset työntekijät saavat max.700€ kuussa,16 tuntisilla työpäivillä.
        All inclusive on venäläisille,ei skandeille.Sen vain sanon persjalkaisille suomalais naisille,pitäkää kiinni miehestänne,ettei karkaa kauniin,pitkäjalkaisen venäläisen naisen matkaan.(Nähty useita tapauksia)Hienoilla altailla ovat itkeneet niin lapset kuin äiditkin.

        -ex matkaopas-


      • Eiköhän Turkissa
        think twice kirjoitti:

        Rahat Saksaan ja paikalliset työntekijät saavat max.700€ kuussa,16 tuntisilla työpäivillä.
        All inclusive on venäläisille,ei skandeille.Sen vain sanon persjalkaisille suomalais naisille,pitäkää kiinni miehestänne,ettei karkaa kauniin,pitkäjalkaisen venäläisen naisen matkaan.(Nähty useita tapauksia)Hienoilla altailla ovat itkeneet niin lapset kuin äiditkin.

        -ex matkaopas-

        ole lähinnä vaarana se, että paksu suomirouva jättää kännisen urvelonsa ja häipyy vääräuskoisen lampaankeritsijän mukana vuoristoon.


      • suenosideri

        Hei.ollaan menossa kyseiseen hotelliin huhtikuussa.Aikaisempaa kokemusta ei ole.eli nähtäväksi jää.


      • kiijuu
        suenosideri kirjoitti:

        Hei.ollaan menossa kyseiseen hotelliin huhtikuussa.Aikaisempaa kokemusta ei ole.eli nähtäväksi jää.

        Heippa suenosideri!
        Mihinkä aikaan huhtikuuta olet menossa kyseiseen hotelliin?Jos lähiaikoina menet niin kerrotko kokemukset kyseisestä hotellista ja millaiset ruoat,viihde yms.oli..
        Itse lähden huhtikuun viimosena viikonloppuna matkaan...


      • suenosideri
        kiijuu kirjoitti:

        Heippa suenosideri!
        Mihinkä aikaan huhtikuuta olet menossa kyseiseen hotelliin?Jos lähiaikoina menet niin kerrotko kokemukset kyseisestä hotellista ja millaiset ruoat,viihde yms.oli..
        Itse lähden huhtikuun viimosena viikonloppuna matkaan...

        heips,istahdetaan koneeseen 15,päivänä.viikko perillä ja toivottavasti hymy huulilla takas.???


      • kiijuu
        suenosideri kirjoitti:

        heips,istahdetaan koneeseen 15,päivänä.viikko perillä ja toivottavasti hymy huulilla takas.???

        Moro suenosideri!
        Kerrothan tuoreet kuulumiset hotellista kun palailette lomalta ja tietysti hymy huulilla...:)


      • kiijuu
        kiijuu kirjoitti:

        Moro suenosideri!
        Kerrothan tuoreet kuulumiset hotellista kun palailette lomalta ja tietysti hymy huulilla...:)

        Jokohan Suenosideri olet lomalta palaillut,hymy huulillako?
        Voisitko kertoa hieman hotellista ja yleisesti miten siellä homma toimi,ruoasta oliko maistuvaa jne.
        Itsellä on huomisiltana lähtö kyseiseen paikkaan..


      • Turkkifan
        kiijuu kirjoitti:

        Moro suenosideri!
        Kerrothan tuoreet kuulumiset hotellista kun palailette lomalta ja tietysti hymy huulilla...:)

        Hei Suenosiideri ja kiijuu!
        Kertokaapa kommentteja hotellista. Itse olen menossa perheen kanssa kyseiseen hotelliin heinäkuussa (lapset 12, 10 ja 8). Aiempia reissuja Turkissa kaksi ja kokemukset hotelleista pääosin positiivisia. Edellinen Pegasos World oli meidän makuumme ehkä turhan suuri. Olisi myös kiva kuulla majoituitteko itse lake alueella vai hotellissa. Lake alueella pitäisi olla rauhallista ainakin esitteen mukaan.
        Mutta kertokaapa kuulumiset!


      • kiijuu
        Turkkifan kirjoitti:

        Hei Suenosiideri ja kiijuu!
        Kertokaapa kommentteja hotellista. Itse olen menossa perheen kanssa kyseiseen hotelliin heinäkuussa (lapset 12, 10 ja 8). Aiempia reissuja Turkissa kaksi ja kokemukset hotelleista pääosin positiivisia. Edellinen Pegasos World oli meidän makuumme ehkä turhan suuri. Olisi myös kiva kuulla majoituitteko itse lake alueella vai hotellissa. Lake alueella pitäisi olla rauhallista ainakin esitteen mukaan.
        Mutta kertokaapa kuulumiset!

        Hei Turkkifan ja muutkin kiinnostuneet!
        Palasin viikko sitten kyseisestä hotellista ja olimme erittäin tyytyväisiä kokonaisuuteen.Esim.vertailukohteena Pegasos Royal joka oli kiva mutta Sueno oli mielestäni paljon parempi..
        Hotellialue on iso ja vehreä,isolta tieltä hotellin pihaan on matkaa 200-300m joten liikenteen äänet eivät häirinneet.Itse majoitumme hotelliin, huone oli tilava,tosin seinät paperia,naapurihuoneen äänet kuului selvästi..minibaari täytettiin päivittäin vedellä,limulla ja Efeksellä..Lake alue sijoittui hotellille tullessa ja taitaa olla rauhallisempi omine uima-altaineen,kävimme hieman kurkkimassa aluetta ja näky siellä ulkobaari ja muutenkin kivan oloinen alue oli.
        Itse hotellihan on iso useine ravintoloineen,elokuvareatteri,hamam,pelisali,keilarata,kaupat jne.Palvelu hotellilla oli erinomaista,tarjoilijat,siivojat ja koko muukin henkilökunta olivat ystävällisiä ja palvelualttiita.Ruoka oli myös todella maistuvaa,söimme aamiaisen ja illallisen buffetista,päivän aikaan oli tarjolla allasalueen luona olevalla kujalla jos jonkilaista syötävää ja juotavaa..Allasalue oli laaja ja siellä oli päivänaikana paljon järjestettyä ohjelmaa,vesijumppaa,dartsia,vesipooloa yms.lasten ohjelmista en tiedä kun itsellä ei ollut lapsia mukana..Ranta on myös hyvä,hieno hiekkainen ja paljon aurinkotuoleja tarjolla..
        Mahdollisesti ensi keväänä lähden kyseiseen hotelliin uudelleen..
        Jos sinulla on jotain kysyttävää niin vastailen milelläni ja oikein hauskaa lomaa teidän perheelle:)


      • matkaan...
        kiijuu kirjoitti:

        Hei Turkkifan ja muutkin kiinnostuneet!
        Palasin viikko sitten kyseisestä hotellista ja olimme erittäin tyytyväisiä kokonaisuuteen.Esim.vertailukohteena Pegasos Royal joka oli kiva mutta Sueno oli mielestäni paljon parempi..
        Hotellialue on iso ja vehreä,isolta tieltä hotellin pihaan on matkaa 200-300m joten liikenteen äänet eivät häirinneet.Itse majoitumme hotelliin, huone oli tilava,tosin seinät paperia,naapurihuoneen äänet kuului selvästi..minibaari täytettiin päivittäin vedellä,limulla ja Efeksellä..Lake alue sijoittui hotellille tullessa ja taitaa olla rauhallisempi omine uima-altaineen,kävimme hieman kurkkimassa aluetta ja näky siellä ulkobaari ja muutenkin kivan oloinen alue oli.
        Itse hotellihan on iso useine ravintoloineen,elokuvareatteri,hamam,pelisali,keilarata,kaupat jne.Palvelu hotellilla oli erinomaista,tarjoilijat,siivojat ja koko muukin henkilökunta olivat ystävällisiä ja palvelualttiita.Ruoka oli myös todella maistuvaa,söimme aamiaisen ja illallisen buffetista,päivän aikaan oli tarjolla allasalueen luona olevalla kujalla jos jonkilaista syötävää ja juotavaa..Allasalue oli laaja ja siellä oli päivänaikana paljon järjestettyä ohjelmaa,vesijumppaa,dartsia,vesipooloa yms.lasten ohjelmista en tiedä kun itsellä ei ollut lapsia mukana..Ranta on myös hyvä,hieno hiekkainen ja paljon aurinkotuoleja tarjolla..
        Mahdollisesti ensi keväänä lähden kyseiseen hotelliin uudelleen..
        Jos sinulla on jotain kysyttävää niin vastailen milelläni ja oikein hauskaa lomaa teidän perheelle:)

        HEI

        Olemme keskiviikkona lähdössä kyseiseen hotelliin. Saavumme hotellille yöllä. Pitääkö paikkansa, että all inclusive toimii 24h vuorokaudessa? Mitä juomia all inclusive palveluun kuului? En itse juo lainkaan olutta. Kävittekö kertaakaan a´la carte ravintolassa syömässä? Mikä ruoka oli mielestänne parasta? Kävelittekö kertaakaan rantaa pitkin Sideen? Tiedätkö pääsikö hotellista bussilla Managvatiin ostoksille?


      • kiijuu
        matkaan... kirjoitti:

        HEI

        Olemme keskiviikkona lähdössä kyseiseen hotelliin. Saavumme hotellille yöllä. Pitääkö paikkansa, että all inclusive toimii 24h vuorokaudessa? Mitä juomia all inclusive palveluun kuului? En itse juo lainkaan olutta. Kävittekö kertaakaan a´la carte ravintolassa syömässä? Mikä ruoka oli mielestänne parasta? Kävelittekö kertaakaan rantaa pitkin Sideen? Tiedätkö pääsikö hotellista bussilla Managvatiin ostoksille?

        Hei!
        Kyllä all inclusive toimii n.24h/7,klo 23,30 alkoi yöbuffetti jossa tarjolla salaatteja,joitain lämpimiä ruokia,leipää ja jälkirukaakin löytyi,käytiin kerran yösyönnillä...
        Oikeistaan kaikki paikalliset juomat kuului pakettiin,olut,paikalliset viinit,votka ja niistä tehdyt drinkit jne.baaritiskeillä oli lista mitä kuului pakettiin ja tietysti vesi,limpparit,mehut,kahvit,kaakaot yms.Huoneessa oleva baarikaappi täytettiin päivittäin vedellä,limulla ja oluella..Emme syöneet kertaakaan ala cartessa,niitä näyttiolevan useita ravintoloita..
        Kävelimme pari kertaa rantaa pitkin Sideen,siitä oli n.1km matkaa,rannasta noustiin suoraan niin sanottuun vanhan Siden rauniolle..
        Kävimme myös Manvgatissa markkinoilla,dolmusella mentiin,tais olla nmero 2 ja ajaa siitä hotellin portin luota ja maksoi 1e/hlö..
        Mukavaa matkaa teille ja jos vielä jotain kysyttävää niin vastailen mielelläni:)


      • Turkkifan
        kiijuu kirjoitti:

        Hei Turkkifan ja muutkin kiinnostuneet!
        Palasin viikko sitten kyseisestä hotellista ja olimme erittäin tyytyväisiä kokonaisuuteen.Esim.vertailukohteena Pegasos Royal joka oli kiva mutta Sueno oli mielestäni paljon parempi..
        Hotellialue on iso ja vehreä,isolta tieltä hotellin pihaan on matkaa 200-300m joten liikenteen äänet eivät häirinneet.Itse majoitumme hotelliin, huone oli tilava,tosin seinät paperia,naapurihuoneen äänet kuului selvästi..minibaari täytettiin päivittäin vedellä,limulla ja Efeksellä..Lake alue sijoittui hotellille tullessa ja taitaa olla rauhallisempi omine uima-altaineen,kävimme hieman kurkkimassa aluetta ja näky siellä ulkobaari ja muutenkin kivan oloinen alue oli.
        Itse hotellihan on iso useine ravintoloineen,elokuvareatteri,hamam,pelisali,keilarata,kaupat jne.Palvelu hotellilla oli erinomaista,tarjoilijat,siivojat ja koko muukin henkilökunta olivat ystävällisiä ja palvelualttiita.Ruoka oli myös todella maistuvaa,söimme aamiaisen ja illallisen buffetista,päivän aikaan oli tarjolla allasalueen luona olevalla kujalla jos jonkilaista syötävää ja juotavaa..Allasalue oli laaja ja siellä oli päivänaikana paljon järjestettyä ohjelmaa,vesijumppaa,dartsia,vesipooloa yms.lasten ohjelmista en tiedä kun itsellä ei ollut lapsia mukana..Ranta on myös hyvä,hieno hiekkainen ja paljon aurinkotuoleja tarjolla..
        Mahdollisesti ensi keväänä lähden kyseiseen hotelliin uudelleen..
        Jos sinulla on jotain kysyttävää niin vastailen milelläni ja oikein hauskaa lomaa teidän perheelle:)

        Kiitokset vastauksesta Kiijuu!
        Kiinnostaisi vielä tietää kokeilitteko ala cartea ja oliko niihin käytännössä mahdollista päästä? Joskus esitteen tiedot eivät aivan vastaa käytäntöä määränpäässä.
        Lisäksi kiinnostaisi tietää minkä maalaisia muut matkailijat olivat? Suomalaisia on näissä Nazarin hotelleissa näkynyt yleensä vähänlaisesti.
        Myös laiturin systeemeistä olisi kiva tietää. Vaikutti esitteen mukaan houkuttelevalta, mutta millainen tungos siellä mahtoi olla, koska aurinkotuoleja on kuitenkin rajoitetusti. Voiko laiturilta hypätä suoraan mereen tai nousta ylös?
        Kävittekö kävelyllä Siden vanhassa kaupungissa. Pitäneekö paikkansa, että sinne on vain noin 10 min kävelymatka.
        Muutkin mieleen tulevat kommentit ovat tietysti tervetulleita!


      • matkaan...
        kiijuu kirjoitti:

        Hei!
        Kyllä all inclusive toimii n.24h/7,klo 23,30 alkoi yöbuffetti jossa tarjolla salaatteja,joitain lämpimiä ruokia,leipää ja jälkirukaakin löytyi,käytiin kerran yösyönnillä...
        Oikeistaan kaikki paikalliset juomat kuului pakettiin,olut,paikalliset viinit,votka ja niistä tehdyt drinkit jne.baaritiskeillä oli lista mitä kuului pakettiin ja tietysti vesi,limpparit,mehut,kahvit,kaakaot yms.Huoneessa oleva baarikaappi täytettiin päivittäin vedellä,limulla ja oluella..Emme syöneet kertaakaan ala cartessa,niitä näyttiolevan useita ravintoloita..
        Kävelimme pari kertaa rantaa pitkin Sideen,siitä oli n.1km matkaa,rannasta noustiin suoraan niin sanottuun vanhan Siden rauniolle..
        Kävimme myös Manvgatissa markkinoilla,dolmusella mentiin,tais olla nmero 2 ja ajaa siitä hotellin portin luota ja maksoi 1e/hlö..
        Mukavaa matkaa teille ja jos vielä jotain kysyttävää niin vastailen mielelläni:)

        Kiitos vastauksestasi. Pystyikö rantaa pitkin kävelemään Sideen myös illalla eli oliko rannalla valaistusta?
        Pystyikö altaissa uimaan vai oli vesi vielä kovin kylmää? Minkämaalaisia asiakkaita hotellilla oli?
        Saiko ruokien ja juomien kanssa liikkua alueella eli esimerkiksi viedä altaalle tai huoneeseen?


      • kiijuu
        matkaan... kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. Pystyikö rantaa pitkin kävelemään Sideen myös illalla eli oliko rannalla valaistusta?
        Pystyikö altaissa uimaan vai oli vesi vielä kovin kylmää? Minkämaalaisia asiakkaita hotellilla oli?
        Saiko ruokien ja juomien kanssa liikkua alueella eli esimerkiksi viedä altaalle tai huoneeseen?

        Moikka!
        En oikein osaa sanoa siitä iltakävelystä Sideen rantaa pitkin kun itse päiväsaikaan käveltiin mutta uskoisin että valot loistaa itse Sidestä sekä matkan varrella olleista venevuokraamoista yms.
        Altaissa vesi oli hieman vielä viileää mutta mukavasti raikasti kun sinne hyppäs..
        Hotellin vieraina oli paljon saksalaisia ja yllätys,venäläisiä joiden kanssa varsinkin ruokailussa meinasi mennä hermo kun työntyivät jonossa suoraan eteen ja meinasivat viedä kädestä ottimetkin..yks ilta yhelle venakolle ärähdinkin kun meinas kakkulapion ottaa kädestä kesken kakun leikkuun..
        Kyllä siellä päiväsaikaan sai ruokia sekä juomia viedä altaille sekä rannalle ja varmaan myös huoneeseen,itse ei ollut tarvetta huoneeseen kantaa evästä..


      • kiijuu
        Turkkifan kirjoitti:

        Kiitokset vastauksesta Kiijuu!
        Kiinnostaisi vielä tietää kokeilitteko ala cartea ja oliko niihin käytännössä mahdollista päästä? Joskus esitteen tiedot eivät aivan vastaa käytäntöä määränpäässä.
        Lisäksi kiinnostaisi tietää minkä maalaisia muut matkailijat olivat? Suomalaisia on näissä Nazarin hotelleissa näkynyt yleensä vähänlaisesti.
        Myös laiturin systeemeistä olisi kiva tietää. Vaikutti esitteen mukaan houkuttelevalta, mutta millainen tungos siellä mahtoi olla, koska aurinkotuoleja on kuitenkin rajoitetusti. Voiko laiturilta hypätä suoraan mereen tai nousta ylös?
        Kävittekö kävelyllä Siden vanhassa kaupungissa. Pitäneekö paikkansa, että sinne on vain noin 10 min kävelymatka.
        Muutkin mieleen tulevat kommentit ovat tietysti tervetulleita!

        Moi Turkkifan ja Sisi!
        Tuosta alacarte hommasta kirjottelinkin aiemmin etten siitä tiedä kun ei siellä syöty kertaakaan..
        Meidän vierailun aikaan tuo laituri ei ollu käytössä,vasta laittelivat paikkoja kuntoon,harmitti kun katsoin etukäteen kuvia siitä ja vaikutti tosi kivalta eikä sitte päässy sitä testailemaan..
        Sinne Sideen oli tosiaan n.1km matkaa,kyllä siinä enemmän meni kun 10min.kun hiekka oli välillä niin pehmeää..
        Siitä pääravintolan ruuhkasta,olihan siellä porukkaa ja melua sen mukaan mutta sinne vaan sekaan mahtui..kannattaa mennä illalliselle heti klo 19 ja jonkun jäädä aina pöytään istumaan kun toiset hakee ruokaa etteivät siivoo sillä välin pöytää kun hakee ruokaa ja joku istuukin teidän pöydässä,niitä tapausia sattui useita..
        Siden ja Manavgatin ostos mahdollisuuksista..Sidessä oli useita kauppoja,kaikkea madollista myynnissä..Manavgatissa käytiin oikeistaan vain markkinoilla jossa myös kaikkea mahdollista myynissä.Oli siellä itse kaupungilla useita liikkeitä mutta ei käyty niissä..
        En tiedä vastasinko kaikkeen,jos kysymyksiä niin vastailen jos tiedän vastauksen:)


      • tolppa-apina Roista
        Turkkifan kirjoitti:

        Kiitokset vastauksesta Kiijuu!
        Kiinnostaisi vielä tietää kokeilitteko ala cartea ja oliko niihin käytännössä mahdollista päästä? Joskus esitteen tiedot eivät aivan vastaa käytäntöä määränpäässä.
        Lisäksi kiinnostaisi tietää minkä maalaisia muut matkailijat olivat? Suomalaisia on näissä Nazarin hotelleissa näkynyt yleensä vähänlaisesti.
        Myös laiturin systeemeistä olisi kiva tietää. Vaikutti esitteen mukaan houkuttelevalta, mutta millainen tungos siellä mahtoi olla, koska aurinkotuoleja on kuitenkin rajoitetusti. Voiko laiturilta hypätä suoraan mereen tai nousta ylös?
        Kävittekö kävelyllä Siden vanhassa kaupungissa. Pitäneekö paikkansa, että sinne on vain noin 10 min kävelymatka.
        Muutkin mieleen tulevat kommentit ovat tietysti tervetulleita!

        Laiturilta sai vielä aamupalan jälkeenkin paikkoja kohtuudella, mutta piti kuitenkin heti sitten mennä. Laiturilta oli kaksikin paikkaa mistä hyppiä ja tikkaat olivat hyvin kiivettävissä. Puhtaan veden suihkukin löytyy toiselta "lähtö"-alustalta. Laituri -baarista sai juotavaa ja pähkinöitä, muuta ei sitten ollutkaan. (Snacksejä meinaan.) Toki se rantabaari oli siinä laiturin jälkeen kohta... eli ei pitkä matka jos halusi välillä syödä. Lifeguard ja vartijat pitivät huolen porukasta ja estivät vieraiden pääsyn alueelle. Joten huoneen kortti mukaan jos kävelee rantaa pitkin pois alueelta.


    • Oletko varma

      että ihottumasi on paranemassa?

      Meitä ei ole koskaan mikään muu yhdistänytkään.

    • Sisi

      Ihanaa kuulla, että Sueno Sidessä on käynyt suomalaisia! Olemme perheen kanssa menossa kesäkuussa lake-alueelle. Kiva kuulla, että se vaikutti mukavalle. Tripadvisorin keskusteluissa oli, että pääravintola on ruuhkainen ja meluisa. Oliko? Mihin aikaan suosisittelisit, että sinne kannattaa mennä? Kummassa paikassa oli paremmat ostosmahdollisuudet, manavgatissa vai sidessä? Oliko manavgat edullisempi, niinkuin sanottu? Se vanha Siden kaupunki vaikuttaa ihanalta, kävitkö "uudemman" Siden puolella, oliko niiden ostosmahdollisuuksissa eroa? Mitä vaateliikkeitä suosittelisit. Tässähän tulee jo matkakuume! Ihanaa, kun kerroit kuulumisia, kiitos!

    • Sisi

      Kiitos, kun vastasit, Kiijuu! Hyvä saada oikeata tietoa, kun mainoksiin ei voi aina luottaa. Miltä sinusta iltaohjelmat vaikuttivat, piditkö? Meidän aikana siellä taitaa olla joku turkkilainen tähti, Sibel Can tai sinnepäin, mutta vaikutti vähän liian turkkilaiselta meidän makuun. Oliko ilotulitusta? Tuo oli hyvä vinkki, että dolmuksella pääsee heti portilta manavgatiin. Mitä pidit ruuista? Uskaltaako syödä salaatteja? Oliko lapsille jätskiä tai iceslush-jäähilemehua koneesta? Anteeksi hirmu kysymykset, matkakuumetta, matkakuumetta. Ja pääasiahan on, että aurinko paistaa, eikä tule mahatautia. Siistiltä paikka vaikuttaa. Oliko sinusta hintansa väärtti?

      • kiijuu

        Iltaohjelma oli ihan mukavaa,turkkilaistailtaa,sirkusta,80-luvun bileet johon hotellin asukitkin osallistui,papukaijashowta,brasilainen sambashow jne.paljon oli katsottavaa ja koettavaa..meidän aikaan ei ollu ilotulituksia..
        Ruoat oli ainakin minun makuun hyviä ja söin kyllä kaikkea mitä teki mieli,salaatit,jugurtit yms.eikä meille tullu mitään vatsaongelmia.Syötiin kyllä maitohappoja ja pestiin käsiä ahkerasti. Jätskiä oli tarjolla koko iltapäivän lapsille sekä aikuisille,setä pyöritteli palloja ja allasbaarissa oli myös icesluch-koneet..En sitte tiedä onko siellä lake-alueella millaset palvelut altailla,kun näky siellä baaritiski olevan..Minun mielestä oli hintansa väärti,palvelu pelasi ja muutenkin kaikki toimi erinomaisesti:)Hotellilla oli omat valokuvaajat jotka kuvasivat myös minua ja äitiäni ja yksi niistä pojista tais vähä ihastua minuun..voit kertoa terveisiä suomesta naiselta joka matkusti äitinsä kanssa huhti-toukokuun vaihteessa..


    • sisi

      Kiitos sinulle, Kiijuu. Ai että kuulostaa ihanalle, nyt on jo aivan malttamaton olo päästä lämpimään, kun täällä ilmat viileni. Jahas, että romanssin poikasta, sehän on vain lisäplussaa! Miten shoppailut, minkälaista kivaa sieltä kannattaa tuoda, mikä siellä on edullisempaa kuin suomessa? Ihan kesävaatteita ajattelin, mutta joskus ihan samat hinnat, kuin täällä perusketjuissa.

    • Hei sisi, Mihin aikaan kesäkuusta olette lähdössä hotelliin? Mekin olemme perheen kanssa lähdössä Sueno Side hotelliin lake-alueelle kesäkuun puolessa välissä. Ei millään jaksaisi odottaa sinne asti... ;)

    • tolppa-apina Roista

      Kuten jo mainittu ruokapaikassa todellinen hulabaloo... Paljon Venäläisiä jotka pitivät "puolensa" soppakauhan varteen.Eli törkeästi vaan ohi ja kauhaan kiinni.. :)
      Tarjoilijat eivät pystyneet poistamaan ruokailuvälineitä/astioita riittävään tahtiin ja uudelleen kattauskin ontui. Palvelu muualla oli sitten ihan hyvää tasoa ja kohtuu nopeasti saatiin sähkötkin huoneistoon Lake alueella.
      Sähköt pimahti kaksi kertaa....
      Lake-alueella rauhallista ja tilaa oli. Vesi kylmää(20-27.5.2012) huoneet olivat tuolloin kylmiä,mutta jos pystytte ottamaan respasta yläkerran niin se lämpimämpi.
      Meillä oli huoneistot 7114-7115 jotka varjoisella puolella. Toiselle puolelle allasta paistoi. Kokonaisuudessa hyvä paikka jos ruokailua ei lasketa.Ei 5* hotelli, ehkä 4-
      Vertailuna siis Turkista Gan Carden Resort joka parempi. Mukavaa lomaa kuitenkin kaikille Suenoon menijöille ja lämpöä.

      • tolppa-apina Roista

        Ruokailusta vielä: meidän 11 ja 13 vuotiaat vesselit söivät viikon spaghettia ja ranskalaisia...
        Aikuisille kohtalaisesti valikoimaa, mutta salaattipuoli ja "pää"- liharuoat jättivät meille kolmelle aikuiselle hiukan valjun tuntuman.
        Enempi söimme rannan snack baarista ja Side-streetin ravintoloista. Eipä siellä kylläkään laihtumaan pääse söi missä tahansa.. :)
        Rohkeasti vaan kokeilemaan kaikkea ruokaa ja aktiviteettejä... ei se satu.
        Huvipuisto tarkoitettu hiukan pienemmille joten pojat kävivät vain kolmessa laitteessa.Törmäilyautot oli mieleen...
        Lähtö yönä kun kävimme yöpalalla oli hämmästys suuri... siis siitä runsauden puutteesta. Ei siellä ollut kuin makkaraa,juustoa,sämpylä(hodari) ja vähän tomaattia ja kurkkua. Siihen nähden "köyhä" tarjonta mitä kuvitteli. Aamu poislähdössä kentällä on auki kaikki taxfree paikat.


    • sisi

      Hei! Kiitos kommenteista ja vinkeistä. KIvalta nuo iltashowt vaikuttaa ja muutenkin. Kiva, kun on tötteröjäätelö ja iceslushia, tuumaa lapsi. Ainakin helteistä säätä lupaa ja sehän on pääasia. Jospa meri jo olisi lämmin. Nettivideoissa sueno sidessä vilisi kissoja. Oliko siellä teidän mielestänne paljon kissoja? miten niiden kanssa pärjäsi? Mitä rannan snack baarissa oli tarjolla? Missä kannattaa juoda aamukahvi, suomalaiseen makuun? Nazarin mainoksen mukaan huoneissa on nettiyhteys, toimiko? Toimiiko muualla? Kiitos teille vastauksista.

      • tolppa-apina Roista

        Eipä niitä kissoja niin haitaksi asti ollut. Muutama kävi ruokaa norkoilemassa, mutta niille kun antoi lähdöt niin ei tullut enää kerjäämään. Lake-alueen netti toimi altaiden puolella mutta huoneistoissa ei pelannut. Hotellin puolella ainakin pää-aulassa toimi, miten lie myöskin huoneissa?


    • sisi

      Hei, Kosini! kesäkuun lopussa mennään, nimenomaan lake-alueelle, taidatte mennä sinne ennemmin, joten kerro ihmeessä kokemuksiasi. kerro, oliko vesi kylmää, tarkeniko uida?

      • elmeri.

        Olimme juhannukselta viikon kyseisessä hotellissa. Emme majoittuneet lake alueelle mutta vierailimme siellä muutamaan otteeseen. Vaikutti oikein viihtyisältä alueelta,etenkin kun uimaan pääsee lähes jokaisesta huoneistosta melkein suoraan. Vesi oli kaikissa altaissa todella lämmintä,varmaan yli 30 koska ei enää virkistänyt yhtään:) Merivesi myös lämmintä. Huoneen korttia piti joskus esittää jos rantaa pitkin käveli yli hotelli alueen. Ruoka oli mielestämme todella hyvää,ainut että muutamina iltoina oli hieman ruuhkaa,istumapaikoista sai taistella. Altailla ruoka oli niin monipuolista päivällä ettemme kertaakaan hotellilla syöneet. Valokuvaajat teki mahtavan vaikutuksen. Meitä kuvattiin auringonlaskun aikaan,ja muutoinkin,toki kuville tuli hintaa kun enemmän otimme mutta ammattitaitoisia kuvaajia ja ihania matkamuistoja. Kaikin puolin ihana hotelli,voisin mennä uudestaankin. Jos joku haluaa kysellä enemmän vastaan mielelläni:-)


      • Turkkifan
        elmeri. kirjoitti:

        Olimme juhannukselta viikon kyseisessä hotellissa. Emme majoittuneet lake alueelle mutta vierailimme siellä muutamaan otteeseen. Vaikutti oikein viihtyisältä alueelta,etenkin kun uimaan pääsee lähes jokaisesta huoneistosta melkein suoraan. Vesi oli kaikissa altaissa todella lämmintä,varmaan yli 30 koska ei enää virkistänyt yhtään:) Merivesi myös lämmintä. Huoneen korttia piti joskus esittää jos rantaa pitkin käveli yli hotelli alueen. Ruoka oli mielestämme todella hyvää,ainut että muutamina iltoina oli hieman ruuhkaa,istumapaikoista sai taistella. Altailla ruoka oli niin monipuolista päivällä ettemme kertaakaan hotellilla syöneet. Valokuvaajat teki mahtavan vaikutuksen. Meitä kuvattiin auringonlaskun aikaan,ja muutoinkin,toki kuville tuli hintaa kun enemmän otimme mutta ammattitaitoisia kuvaajia ja ihania matkamuistoja. Kaikin puolin ihana hotelli,voisin mennä uudestaankin. Jos joku haluaa kysellä enemmän vastaan mielelläni:-)

        Hei Elmeri,
        Kiitos kommenteistasi! Olemme lähdössä reissuun ja ao.hotelliin ensi sunnuntaina ja kiinnostaisi tietää kokeilitteko te ála cartea ja millaisia kommentteja antaisitte niiden tarjonnasta. Oliko hotellilla muita suomalaisia perheitä samaan aikaan? Lapset kaipailevat reissuillamme usein ikäistään seuraa, mutta Nazarin hotelleille ei ole sattunut useinkaan muita suomalaisperheitä. Minkä maalaisia turisteja hotellilla oli itänaapureiden lisäksi? Takuulämmintä siellä ainakin näyttäisi olevan, malttamattomana reissua jo odotellaan. Talviturkit on vielä heittämättä.
        Joku kommentoi aiemmassa viestissä, että hotellilta sai hyvin aurinkotuoleja vielä aamupalan jälkeen. Pitäneekö paikkansa? Yleensä niitä on ollut vaikea saada tai näin on ollut ainakin meidän kokoisella perheellä (2 aik. 3 lasta).

        Lisäksi olisi kiva kuulla kommentteja hotellissa käyneiltä, jotka olisivat majoittuneet lake alueelle. Vastasiko se ennakko-odotuksia? Pääsikö terassilta suoraan altaalle ja oliko huoneet siistejä/rauhallisia?


      • Elmeri.
        Turkkifan kirjoitti:

        Hei Elmeri,
        Kiitos kommenteistasi! Olemme lähdössä reissuun ja ao.hotelliin ensi sunnuntaina ja kiinnostaisi tietää kokeilitteko te ála cartea ja millaisia kommentteja antaisitte niiden tarjonnasta. Oliko hotellilla muita suomalaisia perheitä samaan aikaan? Lapset kaipailevat reissuillamme usein ikäistään seuraa, mutta Nazarin hotelleille ei ole sattunut useinkaan muita suomalaisperheitä. Minkä maalaisia turisteja hotellilla oli itänaapureiden lisäksi? Takuulämmintä siellä ainakin näyttäisi olevan, malttamattomana reissua jo odotellaan. Talviturkit on vielä heittämättä.
        Joku kommentoi aiemmassa viestissä, että hotellilta sai hyvin aurinkotuoleja vielä aamupalan jälkeen. Pitäneekö paikkansa? Yleensä niitä on ollut vaikea saada tai näin on ollut ainakin meidän kokoisella perheellä (2 aik. 3 lasta).

        Lisäksi olisi kiva kuulla kommentteja hotellissa käyneiltä, jotka olisivat majoittuneet lake alueelle. Vastasiko se ennakko-odotuksia? Pääsikö terassilta suoraan altaalle ja oliko huoneet siistejä/rauhallisia?

        Yksi perhe oli suomalaisia meidän lisäksi. Itsellämmekin löytyy lapsia mutta he eivät olleet tällä kertaa mukana. Hienosti oli lapset huomioitu. Koko päivän oli ohjelmaa lapsille,ja joka ilta oliko puol ysi lasten disco. Aurinkotuoleja löytyi melko hyvin,löysimme kuitenkin mieleisen paikan jonka kävimme varaamassa aamupalalle mentäessä. Hienosti henkilökunta etsi päivällä esim aurinkovarjoja jos ei ollut kun vaan meni kysymään. Emme kokeilleet a'la cartea koska olimme niin tyytyväisiä ruokaan. Hiljaisilta vaikutti kyseiset paikat joten varmasti mahtuu ainakin syömään jos haluaa kokeilla. Saksalaisia ja venäläisiä oli paljon. Mikä oli yllätys,joka paikassa ei osattu englantia hyvin. Saksa paremmin henkilökunnalla hallussa. Mutta me pärjättiin kyllä sillä englannilla koska saksaa ei osattu. Lake alueella kun kuljeskeltiin,joistain huoneistoista pääsi pihalta suoraan uimaan,kaikista ei ihan suoraan mutta lähellä pitkänmallinen allas kaikkia on. Jäätelöä tarjoiltiin 13-17 niin paljon kun halusi syödä,tarjolla oli pallojäätelöitä monen makuista. Myös jotain tavan tikkujätskejä oli tarjolla. Lastenaltaassa oli kaksi pientä liukumäkeä. Yhdessä altaassa oli sitten nämä isommat mäet,monet pienetkin sieltä tuli alas,itse en rohjennut:) Ilmastoinnit pelasi hienosti huoneissa. Alakerrassa hotellilla oli kauppa jos jotain pientä tarvitsee. Eurot kelpasi hyvin. Käytiin sidessä ostoksilla ja meillä siis eurot oli mukana,jos enemmän olisi ostanut liirat olisi ollut vähän kannattavampaa. Jos vielä jotain tulee kyselkää vaan:)


    • suenosideri

      15.4.2012 piti lähteä mutta samaisena yönä norovirus hyökkäsi kimppuun ja jäi matka tekemättä.V###tti niin saamaristi kun makasi kotona 4 päivää oksentamassa ja paskomassa,ja mietti että missä sitä voisi olla tällä hetkellä.Mutta tais olla vaan onnea että sairastuin enkä päässyt sinne.kokemustenne mukaan olisin todennäköisesti saannut aikaan suomi-venäjä maaottelun niitten etuilijoiden ja öykkäri örveltäjien kanssa.

      • elmeri.

        Öykkäröijiä ei hotellilla todellakaan ollut. Ja venäläisiä ei suhteessa sen enempää kuin muitakaan. Kaikkia kieliä en tunnistanut edes olivat niin samantapaisia,jotta useammasta maasta väkeä oli. Se on selvää että isossa all inclusive hotellissa ruokailussa on porukkaa. Mutta sinnekkin kun meni heti seiskalta,tai vastaavasti puol ysin jälkeen,sai rauhassa syödä.


    • Turkkifan

      Reissu on tehty ja Sueno Side hotellia voin todella lämpimästi suositella! Majoituimme lake alueelle ja se todellakin vastasi hyvin ennakko-odotuksia. Huoneistot olivat siistejä ja alue rauhallinen. Terassin reunalta pääsi porskauttamaan altaaseen ja alueen baarikin sijaitsi pienen sillan päässä. Jos halusi actionia ja ohjelmaa sitä löytyi hotellin isolta altaalta. Tosin meidän päivät kuluivat suurimmaksi osaksi lasten kanssa vesipuistossa ja sieltä saimme joka päivä hyvin aurinkotuolinkin allemme. Ranta oli todella siisti ja laituri oli oikein viihtyisä ravintoloineen ja upeine auringonotto mahdollisuuksineen. Parasailing kokeiltu ja Manavagtin risteily myös. Hotellilla oli tosi paljon hollantilaisia, turkkilaisia ja jonkin verran venäläisiä. Todella mukava hotelli ja reissu, ensimmäistä kertaa sellainen paikka, jonne haluaa taatusti uudelleen!

    • suenosidee

      hei olen lähdössä 4.5.13 sideen. onko siellä turvallista lapsiperheen kanssa? entä onko allasvesi kylmää tuohon aikaan? mitä sanotte ruoasta? meillä on all inclusive niin oliko se ruoka hyvää? entä kuntosali oliko se maksullinen? eihän taskuvarkaita ole vaanimassa joka nurkalla? onko lähellä vesipuistoa? muu kuin hotellin oma? toimiko eurot joka paikassa? oliko vaate kauppoja paljon? ja oliko vaatteet kalliita? kiitos jo etukäteen vastauksista(:

    • Turkki jurkki

      Suunniteltu vaimon kanssa, että mennään Sueno Sideen kesäkuun loppupuolella 2014. Hotellin puolelle ajateleltiin majoittua, ei niihin lakeside huoneisiin. Kannattaako mennä????

    • lennoltamyöhästynyt

      Kannattaa. Viime keväänä oltiin kyseisessä hotellissa ja ensi keväänä mennään taas.

      • turkki jurkki

        Reissu sueno sideen varattu kesäkuun lopulle 2014.


      • golhvia myös..
        turkki jurkki kirjoitti:

        Reissu sueno sideen varattu kesäkuun lopulle 2014.

        Huomenna lähetään oulusta sueno sideen.. Pari viikkoa olisi tarkoitus nahkaa käristää... Golf kierros kiinnostaisi käydä belekissä... Olisiko pelikaveria ???


      • turkki jurkki
        golhvia myös.. kirjoitti:

        Huomenna lähetään oulusta sueno sideen.. Pari viikkoa olisi tarkoitus nahkaa käristää... Golf kierros kiinnostaisi käydä belekissä... Olisiko pelikaveria ???

        Moro. Belekissä ajateltiin myös käydä mekin muttei golfaamassa. Siellä on suuri vesipuisto Troy ja se pitäisi käydä ainakin katsastamassa, mutta katotaan nyt.....


      • Kohta siellä

        Hei!

        Jos vain saa valita, kannattaakko Lake-puolelta ottaa yläkerran vai alakerran huoneisto?


      • L@kessa ollut
        Kohta siellä kirjoitti:

        Hei!

        Jos vain saa valita, kannattaakko Lake-puolelta ottaa yläkerran vai alakerran huoneisto?

        Et saa valita itse.


    • turkki jurkki

      Kannattaa mennä Lake-huoneistoihin. Kaduttaa nyt, kun me ei menty. Nimittäin käytiin katsomassa siellä alueella, niin oli kyllä niin mahtava paikka ja näyttivät huoneistot hienoilta ja altaat siinä heti muutaman metrin päässä. Olisi pitänyt mennä sinne. Oltiin siis tavallisessa huoneistossa hotellin puolella. Ihan siisti huone, toki ei nyt uutuuttaan hohtanut ja paikat alkavat vähän kulumaan. Seinät ovat paperia, naapurin äänet kuuluvat tosi hyvin. All inclusive ruoka oli pettymys, kun vertaa viime vuonna Antalyassa ollessamme eräässä hotellissa. Joka päivä oli melkein samaa tarjolla, eikä mitään teemaruokia. Toki tarjottavaa löytyy eri laatuja, mutta jotenkin olisi kaivannut vielä jotakin muuta. Ranta on mahtava, vesipulloja saa ottaa ilmaiseksi siellä olevista kylmäkaapeista. Siis siellä on kylmäkaappeja kovassa auringonpaahteessa ja niissä on täynnä vesipulloja!! Laituri on iso ja mahtava sekin. Rantabaari olisi saanut olla vähän lähempänä rantaa ehkä. Pitkälle saa kahlata ennen kuin vesi on kaulaan asti, tämä hyvä tietysti lapsiperheille. Ilataohjelmat tai showt olivat vähän pettymys, kun vertaa jälleen Antalyassa olleeseen hotelliin. Amfiteatteri, jossa ohjelmaa on, siisti paikka.

      Siden kaupungissa kannattaa ehdottomasti käydä, idyllinen paikka. Nähtävää on paljon. Ainoa joka ärsyttää on ne ruokapaikkojen "sisäänheittäjät", jotka joka välissä yrittävät omaan ravintolaansa syömään. Kun edellinen on yrittänyt kaikin tavoin syömään, eikä mennä, niin naapuri yrittää heti perään...mutta pitää vaan olla kärsivällinen, ei auta. Manavgatissa kannattaa käydä, paljon halvempaa kuin Sidessä. Hotellin lähettyviltä pääsee paikallisillla busseilla, maksaa euron. Numero 2 sinne ja numero 10 takaisin muistaakseni. Taksillakin toki pääsee, maksaa joku 8-9 euroa. Kannattaa sopia hinta ennen taksimatkaa ettei tule yllätyksiä.


      Lähtiessä Suomeen takaisin saatiin hotellista lahja tai siis kaikki asiakkaat saivat. Valkoisen digitaalisen valokuvakehyksen. Ihan siisti juttu, kun ei sellaista aiemmin ole omistanut. Kaiken kaikkiaan ihan hyvä hotelli, mutta seuraavan kerran niihin Lake-huoneistoihin tai bungaloweihin....

      Ps. Belekissä jäi käymättä, oli niin kuuma ettei yksinkertaisesti jaksanut.

      • asdasdadsss

        Kuuluiko huoneen baarikaapin antimet all inclusiveen?


    • syyslomalla

      Hei,

      Ollaan katseltu matkaa syyslomaksi vko 42 Sueno Sideen. Onko kukaan ollut aikaisempina vuosina siihen aikaan? Onko matalasesonkina jo silloin esim.laituri suljettu? tai muita palveluita/altaita suljettuina, kannattaako vielä mennä?

      • sideen

        pump!

        Tuoreita kommetteja Sueno side hotlasta, kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe