Karaoke Keski-Suomi

tankotanssijat

Hiihtolomalle tullaan...ympäri mennään ja yhteen tullaan eli missä parhaat karaoke/tankotanssipaikat tulevana viikonloppuna ja ensi viikolla Keski-Suomessa?...matka jatkuu linkillä rannikolle asti:)

Kyselee tankotanssijat

21

907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KK

      Mistä kautta ajelette, Saarijärvellä WanhaMestarissa hyvät vetäjät ja hyvä lauluvalikoima, Jyväskylässä Anneli ja Wankkuri, kertokoon muut lisää, paikkojahan on vaikka kuinka:D
      Hyvää hiihtolomaa!

      • tankotanssijat

        Kiitos kerrankin asiallisesta vastauksesta tällä palstalla! Reitille sattuu Jyväskylä ja todennäköisesti ehditään "pelipaikoille"ajoissa.
        Kiitos vielä kerran!


    • nonstop

      Saarijärvelläkö hyvä karaoke mesta?
      missä siellä,wanhassa..ei todella.

      • KK

        Minä olen kaverini kanssa käynyt siellä kolme kertaa (täältä asti en käy, on monta sataa kilsaa, mutta mökiltä on 60 km) ja aina on ollut hyvä meininki.

        Näinhän se on, että joskus on ja joskus ei, kerroin vain oman kokemukseni, eipä tänne muut ehdotelleet mitään.


    • nonstop

      Mielipiteet vaihtuu..

      • tankotanssijat

        Hei
        kiitos kaikille vinkeistä:)tarjottiin Jyväskylässä Anneliin ja Vankkuriin laulamaan, mutta todettiin että jonot liian pitkät,matkaan piti joutua....Ajeltiin siitä entiseen Martti Vainion kievariin Hietamalle, nykyisin joku Kartanon Kievari?Siellä esiintyi Taikakuu ja autopaikat oli varatttu jopa viereistä hautausmaata myöten) saatiin sitten linkki parkkin alapihalle,jossa porukkaa jo tunki ulos asunnoistaan ja jos ei itse sitä nää....niin yleisöä oli ihan mielettömästi!

        Todella hyviä laulajia oli paikalla...venattiin pari tuntia eikä eka kierros ollut vielä edes loppunut.Vetäjänä oli kuulemma paikalliskaraokeseuran puheenjohtaja, säädöissä oli pikkasen sanomista...eikä sieltä lavalta yleisö ketään nähnyt kun oli kajari edessä!

        siitä matka taittui sjärven kautta rannikolle ja jos missä on hyvä karaokevetopaikka niin se on sjärvellä vanha mestari....kiitos kaikille kärsivällisyydestä, toivoo etelän tankotanssijat...ps.pärjättiin muuten ihan hyvin skaboissa:)


      • KK
        tankotanssijat kirjoitti:

        Hei
        kiitos kaikille vinkeistä:)tarjottiin Jyväskylässä Anneliin ja Vankkuriin laulamaan, mutta todettiin että jonot liian pitkät,matkaan piti joutua....Ajeltiin siitä entiseen Martti Vainion kievariin Hietamalle, nykyisin joku Kartanon Kievari?Siellä esiintyi Taikakuu ja autopaikat oli varatttu jopa viereistä hautausmaata myöten) saatiin sitten linkki parkkin alapihalle,jossa porukkaa jo tunki ulos asunnoistaan ja jos ei itse sitä nää....niin yleisöä oli ihan mielettömästi!

        Todella hyviä laulajia oli paikalla...venattiin pari tuntia eikä eka kierros ollut vielä edes loppunut.Vetäjänä oli kuulemma paikalliskaraokeseuran puheenjohtaja, säädöissä oli pikkasen sanomista...eikä sieltä lavalta yleisö ketään nähnyt kun oli kajari edessä!

        siitä matka taittui sjärven kautta rannikolle ja jos missä on hyvä karaokevetopaikka niin se on sjärvellä vanha mestari....kiitos kaikille kärsivällisyydestä, toivoo etelän tankotanssijat...ps.pärjättiin muuten ihan hyvin skaboissa:)

        Hieno homma, sitä Kievaria en huomannut kertoa, vaikka tiedän paikan ja olen käynyt ja tunnen sen karaokevetäjänkin. Siellä k-seurassa onkin tosi hyviä laulajia.
        Mukava, jos vinkkini auttoi, siellä J:kylässä on viikonloppuisin aina ruuhkaa, viikolla rauhallisempaa.


      • KK

        Mielipteet vaihtuu tosiaan, olipa viimeinen kerta, kun käydään Wankkurissa.
        Mitä mieltä olette laulujärjestelyistä, jossa annetaan erityisetuoikeus polttariporukoille laulaa niin monta laulua kuin haluavat ja myös kanta-asiakkaat 3 laulua 2 tunnin aikana, kun me emme saaneet toista vuoroa melkein 3 tunnin aikana?
        Oltaisko saatu erityiskohtelu, jos olisimme viettäneet vaikkapa hääpäivää, tuskin.
        Lisäksi annetaan humalaisten miesten tukkia portaat, josta kulku estraadille.
        Ehkä me emme juoneet tarpeeksi ja siksi kohdeltiin noin, itse olin kuskina ja kaveri 3 olutta. Laulusta ei ainkaan ollu moittimista.
        Minä yleensä kehun täällä asioita ja puolustan,mutta nyt tultiin todella pahalle mielelle.


      • Riina65
        KK kirjoitti:

        Hieno homma, sitä Kievaria en huomannut kertoa, vaikka tiedän paikan ja olen käynyt ja tunnen sen karaokevetäjänkin. Siellä k-seurassa onkin tosi hyviä laulajia.
        Mukava, jos vinkkini auttoi, siellä J:kylässä on viikonloppuisin aina ruuhkaa, viikolla rauhallisempaa.

        Olemme tyttöporukalla käyneet tänä syksynä, muutaman kerran Kievarilla tanssimassa ja samalla alakerran karaokessa. Homma ei toimi ainakaan naispuolisten laulajien kohdalla.Ongelmana on että lauluääni ei kuulu eikä kaikua saa lisää pyytämällä.


    • Nonstop

      Miksi te karaoke juontajat laulatte karaoke illassa? eikös teidän pidä vetää ilta tappiin asti ja kun lappu tuodaan teille, laitatte laulajat järjestyksessä laulamaan laulunsa,ei oikein tunnu karaokelta vaan juontajien omalta laulu illalta jossa vetäjä kokeilee asiakkaiden vähyyden vuoksi omia onnistumisia eri lauluissa ja riittääkö oma ääni lauluihin.

      • laulajan tie

        joo. Vetäjä täs itekin ja kyllä meiltä edellytetään jonkinlaista laulutaitoa ja joskus laulamistakin. mut sovellan tyyliä että jos vain yleisöstä joku löytyy laulamaan niin heti lauteille. mä saan palkan laulujen jakamisesta ja jos vielä säädötkin nappais kohilleen. Jos nyt sit ei ketään laulajia niin voihan vetäjä laulaa ennenkuin levyjä pyörittää. onhan kyse karaokesta. Ja en tiedä mikä karaoke Riitan kievarilla on mut ei aineskaan Hannan karaoke. Terveisiä tutuille.


    • Asta.
      • Retuperä

        Saarijärvella Kukonhiekan lavalla olen joskus muinoin karaokessa käynyt, millainenhan paikka/vetäjä/laululista siellä nykyisin on? Entäs Summassaaressa?


      • Riki
        Retuperä kirjoitti:

        Saarijärvella Kukonhiekan lavalla olen joskus muinoin karaokessa käynyt, millainenhan paikka/vetäjä/laululista siellä nykyisin on? Entäs Summassaaressa?

        Linnan Liisassa nyt perjantaina 28.2.2014 nähtävästi sama firma vetämässä karaokea kuin Kukonhiekassa. Kuuleman mukaan hyvät listat, menisin jos olisi mahdollisuus!


    • kannukset

      Jkl .ssä Wankkurissa parasta karaokea..
      suosittelen lämpimästi..

      • Ei vakavaa

        Onhan se vakavaa tuo karaookke,varsinkin ne vuorot. Viikonloppuisin kun on tupa täys, niin eipä siellä puolenyön aikoihin tullut taida yhtä enempää keretä vinkua. Te jotka haluatte laulaa useamman, niin eikö vois lähteä viikolla kun on hiljaista. Tai päivällä kun niitäkin paikkoja on. Tunnissa kun ei kerkeä juuri 10 kiekujaa enempää.


      • KK
        Ei vakavaa kirjoitti:

        Onhan se vakavaa tuo karaookke,varsinkin ne vuorot. Viikonloppuisin kun on tupa täys, niin eipä siellä puolenyön aikoihin tullut taida yhtä enempää keretä vinkua. Te jotka haluatte laulaa useamman, niin eikö vois lähteä viikolla kun on hiljaista. Tai päivällä kun niitäkin paikkoja on. Tunnissa kun ei kerkeä juuri 10 kiekujaa enempää.

        Vakavaa tai ei, mutta viittaan tuohon edelliseen kirjoitukseeni 3:sta tunnista. Eipä aina viikolla pääse jos on vain käymässä paikkakunnalla. Katsoimme mekin, ettei ravintolassa ollut porukkaa kuin reilu kymmenen, eikä siitäkään kaikki laulaneet, mutta ns. kanta-asiakkaat pääsivät laulamaan tunnissa parikin laulua, polttariporukasta se yksi niin monta kuin halusi ja me kolmessa tunnissa vain yhden. Siinä se oli.
        Toisessa paikassa järjestys säilyi, vaikka oli huomattavasti enemmän laulajia.


    • Rukako

      Mites akselilla Hankasalmi-Suolahti? Hankasalmeltä löysin karaokefirman TiiviTaavi, onko millaiset listat?

      • Retuperä

        Paras paikka löytyy Saarijärveltä ja Vanha Mestari! Olen muutaman kerran ulkopaikkakuntalaisena käynyt biisin vetäsemässä ja todellakin mahtava vetäjä listoineen ja mahtava yleisö...ei mitään toispaikkakuntalais kyräilyä... JATKOON1


    • jatsit

      Ai..i ei paikkakuntalaisia Wanhssa mestarissa suurin osa s-järvellä..niitähän siellä onkin.. ja onhan nuita juontajia,.. tiiä tuota onko hyviä/huonoja.. pare olla kehumatta.

    • Paula Perhonen

      Kievarin karaoke on todella takkuista. Kovat jonot vuoroa joutuu odottamaan. Vetäjä herra tiuskii jos kysyt vaikkapa äänen kuuluvuudesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe