AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Musiikkia puhelimeen Lumia 800

Musiikkia puhelimeen Lumia 800

64 Vastausta 11 927 Lukukertaa
Eli kysyisin vaan neuvoa niinkin haastavaan asiaan kun musiikin lisäämiseen.
Ei vaan onnistu kun kytkee kännykän tietokoneeseen, niin ei helvetti saa mistään auki mitää kansiota mihin voisi heitellä mp3-tiedostoja.

Lieneekö näiden ovisuite suunnittelijoiden ajatusmaailma ihan omiaan vai mikä tässä näin vaikeaa voi olla, prkl!!
Nokia Lumia 800 nettiohjeissa on mainittu että miten sen voi yhdistää tietokoneeseen. Nokia Suite tai sitä vanhemmat versiot eivät ole yhteensopivia WP7 käyttiksen kanssa.

http://www.nokia.com/fi-fi/tuki/tuote/lumia800/kaytto-opas/?action=onlineuserguidepagechange&pFile=GUID-40E0DEEC-17F4-488E-A765-2F8E8A7998FC_FILE001.html

Eli tiedostojen siirto onnistuu helpoiten Zune ohjelmalla.
Kasihuntissa ei toimi mikään luvatusti. Luia 800 on todella kelvoton ja puginen laite. Kaikki on hankalaa ja käytännössä mahdotonta. IPonessa kaikki tämmöset jutut toimivat täydellisesti ja aina vaivatta. Selvisikö nyt miksi fööni on suosittu vuodesta toiseen? Föönin kanssa tarvitse kiroilla tai kuluttaa aikaansa ohjeiden pänttäämiseen.
Sun kantsii kokeilla sitä Luia 800:sta ensin ja kommentoida vasta sitten.
Kyl mie tiijän. Kannattaa laittaa mieluummin rahat silppuriin kuin ostaa Lumia. Lumiassa mikään ei toimi kuten huomaatte. Semmosii ne.
ehkä kannattaisi opetella kirjoittamaan ennen kuin viitsii julkisille keskustelupalstoille kirjoitella :) vai onko "Luia 800" joku uutuus? xD ja näin lopuksi, kaikkihan tietävät että Iphone on varmasti maailman yliarvostetuin puhelin, jonka käyttäjät yrittävät valehdella itselleen ostettuaan ylihintaisen "älypuhelimen" joka on siis erittäin monimutkainen käyttää
lumiassa ei voi valita massamuisti tilaa
Mene näppäimistöön, näppäile ##634# paina kolme pistettä ja settings, sieltä usb mode: serial.
Mene näppäimistöön, näppäile ##634# paina kolme pistettä ja settings, sieltä usb mode: serial.
En tiedä mikä tuota vaivaa mutta ei ala synkronoimaan tuolla Zunella vaikka miten raahaa biisejä sinne alavasemmalle sen puhelimen päälle.
Itsellänikin meni tovi, ennen kuin sain omat kipaleet puhelimeen (nyt puhelin on huollossa muista ongelmista). Zune näyttäisi olevan ainoa vaihtoehto tähän. En kuitenkaan nyt pysty asiaa valaisemaan tämän enempää, koska puhelin huollossa...
Ei siirrä musiikkia luuriin. Mikä voi olla vikana? En mielestäni ole näissä poropeukalo? Kai tuon pitäisi siirtää ihan normaalisti Zunella tällaiselta n. viisi vuotta vanhalta läppäriltä. Mistään ei tunnu löytyvän apua tähän.
Musiikki pitää saada ensin näkyviin Zunen "kokoelmaan", jotta sitä voisi siirtää puhelimeen.

->Zune ->ASETUKSET ->Musiikki ->HALLINTA ->Lisää tähän musiikkisi sijainti ->OK
Mulla ei tuollaista polkua ole Zunessa.

Menin >Zune ->ASETUKSET ->Ohjelma->Kokoelma->Musiikki

Siellä lisäsin Omat musiikkitiedostot kansion sinne ja ssen jälkeen Zunen Kokoelma tilaa latautui sen kansiot tiedostot. Sitten kun vetelen niitä sen vasemmassa alakulmassa olevan puhelin päälle niin mitään muuta ei tapahtu kun alas keskelle tulee lukemaan jotain "Lisättiin 1 albumi"/ "Lisättiin 10 kappaletta", mutta synkronoimaan ei ala. Missä mättää?
Mulla on kans ongelmia ton onhjelman kanssa:D keksiskö joku muuta vastausta ku et tietokone ei toimi, ku vaikka yhdistän lumia 800 koneeseen ni ilmottaa zunessa että yhdistä laite... ???:O
Mulla ei suostu lataamaan tota koko zunea koneelle :// latausvaiheessa tulee että file is corrupt ja ei suostu lataamaan :S mitenkähän ihmeessä saisin tota musiikkia tohon lumiaan
Oletko kokeillut lataamista muilla mahdollisilla selaimilla? Esimerkiksi Google Chrome.
oon kokeillu ladata internet explorerilla ja mozzillalla, jos ymmärsin sun kysymyksen oikein? :D :) tämmöstä se sanoo aina:

To continue, Zune needs to download a set of files to your computer. This might take a while. Installation will restart when the download is complete.

Error code 0x80240022

Sit on linkki tänne http://support.microsoft.com/kb/944938?sd=zune

Sit on alla download, ja siitä kun painaa niin tulee aina sivun lataamisvirhe..

Auttakaa minua avutonta, en ymmärrä näitten koneiden päälle hirveemmin enkä ymmärrä miks tuo ei suostu mitenkään lataamaan tätä :D
Onko sinulla mikä Windows käyttis koneella? Entä oletko asentanut siihen kaikki päivitykset Windows Updatesta? Ja oletko yrittänyt ladata Zunea täältä: http://www.zune.net/fi-FI/products/software/download/default.htm
windows xp, service pack 3, et kyllä sen puolesta pitäs onnistua.. en noista päivityksistä oo ihan varma?? mut joo, tuolta kun oon ladannu sen tuohon työpöydälle ja sit kun sitä yrittää suorittaa niin tulee aina puolessavälissä "extraction failed, file is corrupt". Sama tulee aina mistä tahansa oon yrittäny ton ohjelman saada :D hermot ruppee palamaan tähän kun en oo mikään tekniikan ihmelapsi muutenkaan.. heleppoja oli ne ajat kun pysty vaan lykkäämään jonkun asennuslevyn ja asentamaan ohjelman ja sit eikun piuhan toinen pää koneeseen ja toinen puhelimeen niin se oli sillä selvä :D
Toi ongelma saattaa johtua myös siitä että sinulla ei ole tarvittavia päivityksiä asennettu. Koita mennä Windows updateen ja sieltä mukautettu haku.

http://www.zuneboards.com/forums/showthread.php?t=25131
Kaikki päivityksetkin on nyt asennettu.. Mikähän ihme tossa on ettei toimi :S kummallista
Minulla on zune asennettu. Biisit oikeassa paikassa. synkronoi MUTTA kun puhelimeen tulee "Synkronointi valmis, irrota nyt puhelin koneesta".. Kun irrtotan sanoo puhelin, että Tämä ja tämä ja nämä ja nuo kansiot on tyhjiä. jos haluat ladata musiikkia liitä puhelin koneeseen, Miksi ne biisit ei ole minun puhelimessa nyt? :o
Entä kun mulla menee hermot ku en tajua että mite saisin ton puhelimen yhistettyä tähän koneeseen vaik siel zunen ylhäällä näkyy et ''phone'' nii en saa tuota niinku mistää yhistettyy, joka paikas vaa lukee et ''to do sth connect your device''.
Mulla ei ala kaikkia biisejä laittaan puhelimeen ja toiset menevät kansioon tuntematon esittäjä, VAIKKA esittäjä on mainittu niin tiedoston ominaisuuksissa ja wmp:ssä. Mikä parasta zune poisti puhelimesta kappaleet mitkä olin saanut sinne missä ei ollut esittäjää mainittu vaikka nekin oli oikeassa kansiossa.

Olen tehnyt kaikkeni ja lopulta sain jotain laitettua oikeaan kansioon puhelimessa kun tiedostojen ominaisuuksissa annoin esittäjän tiedot kolmeen kohtaan: esittäjä, albumi ja oliko se nyt jokin toiset esittäjät. Siis annoin näihin kolmeen kohtaan saman tiedon esim Metallica.

Tiedot eivät ole silloin oikein mutta sain niitä puhelimeen muualle kuin tuntematon esittäjä kansioon.
Zune ei lataannu millää, ei ees sen omalta nettisivustoltakaan! Mikä mahtaa mätätä??!! Oon moontamonta kertaa koittanu lataa mut eeeeei! :(( Vai onks se sit vaa et Lumia 800 on huono puhelin, ku sillo ku mul oli N8, ni siihe tuli musaa aina ku latas mut Lumiaan ei tuu!!?? -Toivotonta..! Onko jollain jotain hyviä neuvoja keniees?? Auttakaa :))
Täs on suht simplet jipot:
http://windowstotal.com/how-to-transfer-the-music-and-pictures-from-pc-to-nokia-lumia-800-windows-phone/
(Toivottavasti osaat senverran Texasia et aukee toi ohje)
Kiitti, mut toi zune ei vaa millää lataa.. ;(
Mulla ne kappaleet mukamas synkronoidaan puhelimeen mut ei niitä siellä missää oo.... jelppikää!!!!
Hankalaa on . Nyt se yrittää laskuttaa siitä että siirrän omia biisejäni puhelimeeni! Järkyttävänää paskaa :D
joo menee hermo en tajuu miten tonne saa musaa -.- oon sitä mielt et lumia on tosi epäselvä!
samaa ongelmaa löytyy täältä kun muiltakin.. Zune ladattu koneelle, mutta kokoajan se ohjelma herjaa että laitetta ei ole liitetty koneeseen, vaikka "saapas" on koneessa kiinni ? mikä mättää ? iPhone huomattavasti helpompi käyttää.. miksei nokialle saa liitettyä musiikkia muulla tavalla kuin tuon ohjelman kanssa.. vai onko se sitten niin pois "älypuhelin" toiminnoista jos saa ihan helposti lisättyä musiikkia puhelimeen.. ei tajua !
noniin, vastaus tullee vähän myöhään mutta toivottavasti on jollekkin apua. eli, kun yhdistät puhelimesi tietokoneeseen ja avaat Zunen, klikkaa ylhäältä Asetukset > Puhelin > Unohda tämä puhelin
sitten, ota puhelin irti tietokoneesta ja liitä se uudelleen kiinni.
Zune neuvoo tekemään taas kaiken maailman päivityksiä. puhelimen päivityksiä ei ole pakko tehdä heti, voit ihan hyvin klikata Päivitä Myöhemmin. (päivitykset voi kestää useita tunteja)
sen jälkeen kokeile synkronoida musiikkia puhelimeesi.

itsellä ainakin oli tuo sama ongelma mikä teillä monilla on, ja tämä auttoi ainakin omassa tapauksessa. en kyllä lupaa mitään, voihan tottakai olla että jonkun puhelimessa on jotain vikaa. muuten on kyllä tuo Lumia 800 ollut tosi hyvä puhelin, paaljon paremi kuin Iphone, joten ei tarvi dissata x)
Tattis, nyt pelittää!!!
KIIIIITOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS! elämä alkoi hymyill' jälleen!
Kiitos! Vielä vuosi vinkkisi kirjoittamisen jälkeen, tämä pelasti yhden epätoivoisen valokuvien synkronoijan päivän!
http://www.windowsphone.com/fi-FI/How-to/wp7/music/sync-files-with-my-phone
tätä kaava seurattuna pitäisi saada kuvat, musiikin ym. synkronoitua. itsekkin tuli varsin pitkään pähkäiltyä ohjelman kanssa.
Tämä viestiketju estäåä minua ostamasta Lumia puhelinta.
Kiitos vinkeistä kaikille nyt voi ladata nopeasti ja huoletta puhelimeen musiikkia,kuvia ja videoita!
Mulla on sellainen ongelma, että oon onnistunut lataamaan kerran musiikkia puhelimeeni ongelmitta. Toisella kerralla kun yritin niin ei jostain syystä onnistunut! Vaikka tein aivan samalla tavalla kuin ensimmäisellä kerrakin. onko muilla ollut samanlaisia ongelmia jos on ollut ja olette onnistunut niin miten?
Mulla ei aikasemmin päivällä toiminu tää musiikin lisääminen, vaikka kuinka sinne kännykän päälle alakulmaan niitä kappaleita yms. vetelin. Yritin sit äskön uudelleen ihan samalla tavalla nii onnistu just niinku pitiki! :)) eli ei enää mitään ongelmia! :D
Ehkä vois muillaki toimia toi uudelleen yrittäminen hetken kuluttua. :)
Miksi tohon tietokoneeseen tulee tommonen palkki kun liitän puhelimen: YHTEYSVIRHE Puhelimeen ei voi yhdistää. Katkaise sen yhteys, käynnistä se uudelleen ja yritä sitten yhdistämistä uudelleen. VAIKKA ON LUMIA ON KIINNI!!!
Tein tuon Unohda tämä puhelin- jutun zunessa ja paskat, ei siirry edelleenkään mitään mun puhelimeen. Nyt kyllä kun raahaa biisin puhelimen kuvan päälle näyttää siltä että jotain tapahtuis kun toi zunen logo pyörähtää siinä päällä mut synkronoinnin jälkeen puhelimeen ei oo siirtynyt mitään. Alkaa pikku hiljaa vituttaan kun puoli vuotta oon koittanut tätä hommaa eikä pelitä!
Kiitos kaikille näistä tiedoista minäkin sain homman pelaamaan ja olen taas maailman onnellisin mies..:-)
Kuka osaa neuvoa miten saan Zunesta kuvat tietokoneeni valokauva albumiin...? Eli yhdistin uuden Lumiani usb liittimellä tietskariin, ja kaikki meni sikäli hyvin että Zunessa ne nyt on. Haluaisin ne kuvat albumiin tietskariin jossa on jo samalta reissulta kameran muistikortilta kuvia siirrettynä. Mutta nyt en osaa :/
Osaisko joku auttaa?
Mösseli näillä pitäisi saada siirrettyä. eli kun avaat zune ohjelman, menet asetukset-->Ohjelma--> kokoelma on vasemmassa reunassa, näin näet kansiot jonne zune on tallentanut kuvat ynm tiedostot.
Katsot siis alhaalta zune kansiot ja mihin Kuvaa tiedostot ovat menneet esim C:asemalle. avaat siis kyseisen aseman koneeltasi jonne tallenteet ovat menneet ja siirrät sieltä koneesi kansioon jossa on kameran muistikortin kuvat.

Näin minulla hommma toimi.
Itse en pystynyt siirtämään tiedostoja kansiosta zunen kokoelmiin, vika oli siinä että tiedostot olivat vanhan puhelimen muistikortilla, jonka olin kytkenyt koneeseen kiinni joten siirto tietokoneen muistiin auttoi.
jos sinulla on netti, ja hotmailin sähköposti niin tallena luonnoksiin tiedot mitkä haluat siirtää puhelimelle sitten avaan luonnokset hotmailista puhelimella ja lataat ne.
Täyttä paskaa tä lumia 800, niin vaikeaksi menee pelkkien tiedostojen lataaminen.
miksi edes musiikkia tarvitsee kun menee ja kuuntelee youtubesta. itselläni on lumia ja käytän vain puhelimen musiikkia soittoäänenä. En ole kaivannut mitään rihannaa puhelimeen
Niin onhan nettiradioita,spotify ym..
Esim junassa ei toimi netti, pätkii niin ettei pysty youtubesta katsomaan käytännössä mitään. Kaheksan tunnin junamatkalla vois olla kiva kunnella muutaki, ku a)puhelimen soittoääniä, tai b) viereisen penkin pissiksiä ja niitten huolia
MUTTA oon kadottanu sen piuhan, jolla puhelimen saa koneeseen, voiko musiikkia jotenkin muuten ladata netistä, kuin koneeseen kiinnittämällä? Tai siis lataayoutube joo "toimii", biisi latautuu puhelimeen, muttei se ainakaan tän musiikkikansiossa ole. Eli kaikki biisit voi ladata, mutta ne ei ilmeisesti tallennu? Puhelin Lumia 800
Vaikeeta siirtää Zunella musiikki puhelimeen?
Hei jos lataan noi tuolt hotmailist, ni minne ne sit menee? et mistä saan ne avattuu..
Saako Lumia 800 kansioissa ja mixradion musaa soimaan autostereosta miten? mun autostereossa ei oo usbia,joudunko vaihtaan uuden?
Onko siinä aux liitäntää? Sen kautta pitäisi onnistua musiikin toisto kännykästä.
"Onko siinä aux liitäntää? Sen kautta pitäisi onnistua musiikin toisto kännykästä".

Ei aavistustakaan,jos on niin onko se siellä takapuolella? eikö sellaisessa oo yleensä joku rca-liittimet,en tajua miten kännykkä saada niihin?

Tässä topicissa on ollu juttua tuosta tiedostojen siirtelyn hankaluudesta Lumiaan ja siitä poispäin. Onhan se ihan totta että tuo Zune tekee siitä turhan hankalaa.Se ohjelma ei kunnolla pelitä edes hiirellä.Nyt kun Lumia on ollu puoli vuotta niin yhä vaan menee sormi suuhun.Tänään yritin tunteja kopioida Nokia kaupasta ostettuja biisejä cd-rompulle, Zunesta ei onnistunut kun se paska ei tunnistanu levykettä, mutta resurssien hallinnasta lopulta onnistui mp-3 muodossa biisi kerrallaan vetämällä.
helppo homma siirrätte musiikin eka tietokoneen musiikki näytteisiin ja siitä zunen esittäjiltä siirätte biisin alakumassa olevaan puhelimen kuvaan :D sitten irrotatte puhelimen koneesta ja menette puhelimen omaan zuneen ja sieltä musiikki soimaan
Eli asennan puhelimeen myös zunen ? Vuoden verran pähkäillyt... No parempi myöhään kuin...

Mutta jos haluan esimerkiksi videoimani neuvottelun tietokoneelle teenkö näin:
-zune puhelimeen
-zune tietokoneeseen

-muutan haluamani neuvottelun (kynävideolla nauhoitetun) VIDEO.avi tiedostoksi VIDEO.mp4

-tietokoneesta johto puhelimeen kiinni, tietokoneen zune käynnistyy

-zune klikkaan hiirellä: collection, videos
-vedän tietokoneelta tiedoston VIDEO.mp4 collection'siin zunessa

-vedän lisätyn videon collection'seista siihen puhelimen ikonin päälle

-odotan kunnes kopioituu

-tietokone-puhelin johto irti

Tämän jälkeen zune puhelimesta päälle ja etsin sieltä jotenkin VIDEO.mp4'sen ?
Onnistui näin kun oli aito .wmv-tiedosto, mutta joudun varmaankin ostamaan konvertterin jolla muokata .avi't tuohon muotoon, pelkkä päätteen muuttaminen ei auta. Googlaamalla tulee kasa ohjelmia jotka antavat koettaa muutosta, mutta ei yhtään ilmaista.

Muuten, onko joku onnistunut käyttämään puhelinta tiedoston siirtoon, eli riippumatta päätteestä ja tiedostosta mitä sisältää (esim. FILE.com) jotenkin puhelimeen ja sieltä pois ? Olisi ihan hyvä... En viitsi kovin kalliita ei-työhön liittyviä appseja ostaa firman luuriin.
Toimiiko lumia 800 ja windows 8.1 keskenään kun mun kone sanoo ettei tunnista laitetta??
Pitää asentaa Zune. Muuten ei toimi ilman virityksiä.

http://www.windowsphone.com/fi-fi/how-to/wp7/zune-software
minkä tahansa tiedoston siirtäminen zunella lumiaanhan on helppoa. Mikä EI ole helppoa, on saada tiedostot näkymään Zunessa. Se onnistuu ihan satunnaisesti ja näkymään tulo saattaa kestää satunnaisen määrän aikaa ja ohjelman sammutus/käynnistyskertoja sen jälkeenkin kun kyseiset tiedostot on muka aivan oikein valinnut näkymään zunessa. Ei ne silti näy. Ilmeiessti microsoftin pojilla ei koodaaminen enää onnistu.
 /   /  /  / Musiikkia puhelimeen Lumia 800

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta