Persaukiset , PYSÄKÄÄ EROSSA AUDISTA!!

Edullistaja.

Teillä ei ole varaa Audin ylläpitoon, kuten tästä ketjusta on luettavissa. Alhainen polttoaineen kulutus ei asiaa pelasta.

39

926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on se ihme juttu

Niinpä, kalliitten autojen ylläpito on kalliimpaa kuin halpisten.
      Tämän palstan kirjoitukset on nyt mitä sattuu ahdistuneet ja syrjäytyneet keksiä provoillaakseen.

• fuck you

on hienoa,kun omistaa audin,joka maksaa timantteja,ja huollot kultaa,ja ei vieläkään toimi! otan osaa surkeeseen elämän tilanteeseesi!!!!!

• JO RIITTI

Ostin A6 Audin Saksasta ja todella oli suuri pettymys. Sen jälkeen hankin vastaavanlaisen parivuotta vanhan A6 mallin täältä Suomesta, eli ns. Suomi auton ja luulin että sain todellisen laatupelin ajoon. Mutta mitä vielä, pidin sitä noin kolme vuotta ja mittarissa n. 200 tkm, kun siitä paukahti kone. Se oli sitten viimeinen pisara ja kun olen ynnäillyt kolmen vuoden korjaus kuluja niin päädyin 8670 euroon, eli hemmetin " kannattavaa " toi Saksalaisen laatu premium Audin pito on ollut. Taitaa mainospuheet, hypetys laatumerkistä ja käytäntö useinkin mennä ristiin.

• faktisti

Audi EI OLE premium... Saksalaisista vain MB ja BMW on premium merkkejä

• rinkelpussi

Eräällä tutullani on A4 Avant Quatro 2,5 TDI Tronic-vaihteistolla. On muuten autonpito tullut hinnoilleen., Ensin meni vaihteisto uusiin puihin 4000€ ja sitten korjattiin koneen jakopäätä.

Audien ongelmat ovat hyvin alalla tiedossa, joten hyvityshinnat ovat erittäin alhaalla. Tuttuni oli saanut aivan naurettavia hyvistyshintoja autostaan, vaikka se nyt on kunnossa.

• säälittävää kirjoitu

juu näitä klassisia tuttavan auto ongelmia riittää ihan provoksi saakka.

• audisti....

"Ensin meni vaihteisto uusiin puihin 4000€ ja sitten korjattiin koneen jakopäätä."

Omasta A6:sta paukahti jakoketju, onneksi ei rikkout konetta ja onneksi meni myyneen liikkeen piikkiin.

ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ LONGLIF-EHUOLTOVÄLIÄ. LIIAN PITKÄT VÄLIT, EI VOITELE KUNNOLLA.

Itse vaihdan kiltisti vuosittain öljyt. Kyllä nuo pitkät öljynvaihtovälit ovat Suomen kylmissä olosuhteissa aivan liian harvat.

• elisa- carin

Onhan sitä kuullut paljon juttua Audista, minulla ehkä ollut tuuria kun hyvin on pelannut monet vuodet ja aina starttaa ilma kuin ilma. Todella pieni polttoaineen kulutus ja edellinenkin autoni oli Audi eikä siinäkään ollut mitään moittimista muuta kun että ruostui, ja siitä saan syyttää omaa itseäni.

• tyhjätasku

Millä tavoin sinua häiritsee, jos peraukiset hankkii audeja? Kerro toki lisää ongelmastasi

• 1NNNNYTYY

hYVÄN NÄKOSIÄ OVAT! MITEN LIENE KESTÄVYYS?

• Olen opiskelija ja ajan audi 80 vm.91 ja hyvin rahat riittää kun itse korjailee mitä tulee ja osia saa halvalla tutusta liikkeestä.

• Vältä Audia.

Vähän eri juttu nuo vanhat sinkkikorilla ja yksinkertaisella perustekniikalla. Nyky-Audit ovat täynnä vaikeaa ja rikkoutuvaa tekniikkaa, jota ei kotipajalla korjata. Pelkkä ajovalopolttimon vaihto menee monissa Audi-malleissa korjaamohommaksi, kun puoli keulaa joudutaan purkamaan.

• EräJ0rmA

samaa mieltä edellisen kanssa,kannattas varmaa opetelle ennemmin huoltamaan ja korjaamaan auto itse kuin tulla tänne itkemään että kuinka paska kyseinen auto on :D Ja ei en omista audia vaikka viesti antaa niin ymmärtää noita vastaavia viestejä kuinka joku auto/malli ovat niin p*skoja löytyy vaan niin paljon :D Näyttää noita audeja silti aika pirusti tuolla liikenteessä olevan niin uudempaa kuin vanhemaakin :D

• Eihän sitä

pysty tavallinen ihminen edes korjaamaan.

• KORJAILLUKKIN

NYKY AUDIT AIVAN PASKOJA HINTALAATUSUHTEELTAAN .1.8 TSI SYÖ ENEMMÄN ÖLJYÄ KUIN BENSAA, 2.0 BENSA ,ÖLJYSIHDIT TUKOSSA KONEET PAUKAHTAA., 2,0 DIESELIT SUUTIMIA KUSAHTAA,NOIN 600 EKEE KIPALE ,PLUS TYÖ. MULTITRONIC VAIHTEISTOJA HAJOO KOKO AJAN .NYKY A4 MANUAALI LOOTA KYTKINAKSELEITA MENEE ,VONKUU KYTKIN POHJASSA. AINUT TOIMIVA KONE 1.9 DIESEL JA 1.8 TURBO BESA ,KUNHAN VAIHTAA ÖLJYT 15TKM VÄLIN . YLIHINNOITELTU PASKA KOKO AUTO,SANOISIN ETTÄ MARKKINOIDEN HUONOIN HINTALAATU SUHDE. KORJAUS RAHOILLA KÄY KOKO PERHE HYVÄLLÄ ULKOMAANMATKALLA KERRAN VUODESSA. SIKS EN AJA AINAKAAN DKV:LLA

• Terapiaa tarpeeseen

Voi, kiitos näistä tiedoista. On se hyvä, että joku jakaa tällaista todellista tietoa. Tästä olisi syytä saada valtion informaatiopalkinto.
        Itse voisit mennä peilin ääreen ja kysyä, miksi levitän tälläista sontaa. Mitkä ovat minun motivaationi? Mitä se minulle kuuluu, minkä auton joku toinen ostaa? Veivätkö isot pojat hiekkalaatikolla aina parhaat autot ja jatkuuko se aina vain aikuisiässä? Tunnen itseni mitättömäksi, kun minä en saa, mitä muilla on ja sen vuoksi minun on yritetettävä mitätöidä heidän tyytyväisyytensä?
        Onneksi on näitä terapeuttisia palstoja, joita avohoidon puitteissa voi käyttää. Alan ammattilaiset ovat kiireisiä, eikä heillä ole aikaa puuttua jokaiseen toivottomaan tapaukseen, jolla ei ole edellytyksiä omistaa Audia.

• rgergeegegeg

Yhdelläkään autolla joita minulla on nyt ollut noin kymmenen, Audia, BMW:tä, Fordia, Tojotaa....en ole ajanut samoila öljyillä yli 10tkm.

Uusimmissa Audeissa on tosiaan luvattoman paljon vikoja. Ja kun jälkimarkkinointi on yleensä vmäisellä asenteella varustetttu ("koskaan ikinä olla ennen kuultukaan tuollaisesta..." ) niin soppa on valmis.

Onneksi noiden uudempien hinnat tippuu todella nopsaa tahtia. Voi köyhempikin sitten harrastaa premium-auton pajoitusta omassa kotitallissa.

• EräJ0rmA

Joo kyl se 10tkm alkaa jo aika maksimi olemaan. Ja totta että joutuu paljon purkamaan että saa esim: polttimon vaihdettua mut en silti sen takia lähtis autoo korjaamolle kiikuttamaan. Yleensä se purku onnistuu ihan perustyökaluilla kuitenkin. Ja tuskin se öljysihtikää iha ilman syytä on tukkoon menny :D En silti alkais yleistää kuten topicin alottaja et KAIKKI audit on ihan paskoja.

• dannyherts

Otsikkoon vastaten, minulla on kyllä varaa ostaa audi mutta minulla ei ole varaa pitää sitä ajokuntoisena.

• ihanaa on

No, enpä tiedä pienestä kulutuksesta. 1,5 litraa sataselle enemmän kuin piirun verran suurempi joskin kevyempi vanha Toyota.

Täysin samaa mieltä tuosta, että persaukisten ei Audiin kannata kajota. Omani seisonut hangessa talven. Kaipaisi taas Audin merkkihuoltoa ja tonnin lisenssimaksua lisäkilometreihin. Polttoaineen kulutus on Audissa melko toisarvoista, sillä huollot ja korjaukset tekevät noin kaksi kertaa enemmän vuosittain. Ikääntyvää potilast kannattaa varoa tai sitten pitää olla testerit ja korjaamo omasta takaa. Jos edes toimisi, olisi herttasen sama, syökö 8 tai 18 litraa sataselle.

• Että silleen....

Täälä vähän samat ajatukset. Jos ei muu renkkaa niin sitten keskuslukko, eiköhän se taas kun ostaa uuden avaimen,kerran vuodessa. Halpakin 200 ekua koodauksineen.

• audisti675466

"i taas Audin merkkihuoltoa ja tonnin lisenssimaksua lisäkilometreihin. Polttoaineen kulutus on Audissa melko toisarvoista,"

Samaa mieltä. Jos auto maksaa uutena 50 000-60 000 euroa, kuten uusi A6, niin en ymmärrä mitä merkitystä kokonaiskustannuksiin on sillä, kuluttaako se 8,0 vai 8,5 litraa satasella.

Paljon enemmän merkitsee kalliit varaosat ja huollot. Ne maksaa.

• parasta maailmassa

se on teille audisteille ihan oikein,että saksmanni lypsää teidät hölmöt kuiviin!!

• Raha sen suo

Totta on. Tarvitaan rahaa, että voi nauttia Audin ylivoimaisista ajo-ominaisuuksista ja se omistamisen tuottamasta ihailusta. Köyhien ei kannata yrittää.

• Aika onnetonta
        Raha sen suo kirjoitti:

Totta on. Tarvitaan rahaa, että voi nauttia Audin ylivoimaisista ajo-ominaisuuksista ja se omistamisen tuottamasta ihailusta. Köyhien ei kannata yrittää.

Näin on. Voivat sitten kateellisina kirjoitella näille palstoille.

• Pojat pojat
        Aika onnetonta kirjoitti:

Näin on. Voivat sitten kateellisina kirjoitella näille palstoille.

Koettakaahan nyt vähän rauhoittua ja ottaa ne vaaleanpunaiset Audi-lasit pois päästä edes hetkeksi. Totuushan on että vikaherkempää tekniikkaa kuin Audissa on, en vähällä keksi. Täytyykö kaikki kokeilut välttämättä maksattaa asiakkailla ja vielä kevyen v ittuilun kera. Jos Audi ei kestä suunnittelu- tai valmistusvirheiden takia niin se on tosi nolo juttu. Ja maahantuojan asenne tekee asiasta vielä nolomman.

• Olet ilmeisesti
        Raha sen suo kirjoitti:

itsekin oppinut ettei Audin pito ole persaukisen hommaa. Sinähän alat oppia.

• Voi teitä
        Olet ilmeisesti kirjoitti:

itsekin oppinut ettei Audin pito ole persaukisen hommaa. Sinähän alat oppia.

No kolme Audia omistaneena ja noin 200 000 km jokaisella ajaneena ilman oleellisia ongelmia, olen tosiaan eri mieltä. Halpaahan Audin omistaminen ei ole, mutta autosta valittavat lähinnä ne, joilla ei ole siihen varaa.

• niin.. voi teitä
        Voi teitä kirjoitti:

No kolme Audia omistaneena ja noin 200 000 km jokaisella ajaneena ilman oleellisia ongelmia, olen tosiaan eri mieltä. Halpaahan Audin omistaminen ei ole, mutta autosta valittavat lähinnä ne, joilla ei ole siihen varaa.

1

Itsekin ihmettelen mistä näitä vika-Audeja oikein löytyy, kun omalle kohdalle ei ole sellaisia viimeisen 15 vuoden, 7 Audin aikana vastaan tullut ainuttakaan.. Voihan sekin olla, että katson niin 'Audi -lasien' takaa etten ole huomannut autojeni olleen täysiä paskoja. :D

• huku paskaan

teille,joilla on varaa saastuttaa maailma,niin toivotan hyvää loppu elämää!!

• Niin se vain on.

Kaikille viherpiperöille sanoisin, että paras tapa pelastaa ympäristö on tehdä omakohtainen ratkaisu ja vetää itsensä kiikkuun. Noin tekemällä ette häiritse muiden ratkaisuja.

• OOOO sponsor

Auton tarkoitus muistaakseni on siirtyä paikasta A paikkaan B jos siis audilakin pääsee tämän välin muutenkin kuin työntämällä niin kaikkihanpitäisi olla hyvin.Nykyisin tahtoo olla vain niin että tarvitaan kaksi autoa oma ja jokin kuljetusauto korjaamolle kujetusta varten.

• raw truth

Ja vaikka et ostaessasi olisi persaukinen, kohta olet.

• Rahan siunaus

No enpä ole, vaikka olen seitsemän vuotta omistanut Audin. Sinä taidat olla.

• AADITAR

Kolmas Audi menossa.. ja ei moitteen sanaa. Mitä paskaa täällä jotkut jauhaa...ajakaa ja nauttikaa Audin menosta.Kateelliset täällä mölyää..ja ne jotka ei tiedä mistään mitään joten vaihtakaa kanavaa:)

Hehkutan täs MELKO uuden A4 omistajana...huom...sen 3 Audin omistajama:)

• Ei oikein pysty

nauttimaan sillä pelko auton seuraavasta hajoamisesta on aivan liian suuri. Vaihdelaatikon hajoamisen ja vaihdon jälkeen ei oikein olisi varaa enää minkäänlaisiin korjauksiin mutta pelkään että oireista päätellen turbo taitaa vedellä viimeisiään.

• Laatupirssi.

Neljäs Audi 12v aikana ja eipä tosiaan ole rahoja korjauksiin tarvinnut laittaa.Vakuutukset hieman kalliimpia näin isoissa Audeissa,mutta autoilu maksaa.

• lisää olutta?

ajellaan niillä,mikä hyvältä tuntuu!! siinä kaikki,vai mitä?

• A6 ja 127 tkm !

DSG- vaihteisto on täysi susi näissä Audeissa. Mulla korjattiin sitä jo kaksi kertaa ja sanoivat sen olevan täysin kunnossa, mutta nyt kolmannella kerralla se särkyi niin pahasti että uusiksi menee. Miten on mahdollista, että se ei kestä normaalia pikitie ajoa kun ajan rauhallisesti ja en edes sudittele missään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      36
      3815
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      51
      1764
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1379
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1221
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      187
      1140
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1051
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      84
      965
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      856
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      49
      801
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      780
    Aihe