kainaston ponitalli

chinu-fani

tietääkö kukaan kainaston ponitallista? (kauhajoella)
onko omia www-sivuja?
puh. numero?
ratsastus tuntien hinnat?
kiitos jos joku osaa auttaa...
muukin tieto kelpaa.

42

5999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~janttu~

      Nii siis mene googleen ja pistä tallin nimi hakusanaksi.

    • Kirva 83

      Hei! kyselit kainaston ponitallista..jos olisin sinä niin jättäisin väliin,poneja on niin paljon ettei omistajat tiedä mikä poneista on mikäkin ja ovat kuulemma joskus myyneet ponin jollekin ja kun papereita oli alettu katsoa tarkemmin niin huomattiin että paperit eivät kuuluneet kyseiselle ponille vaan jollekin toiselle ponille..en tiedä pitääkö tämä juttu paikkaansa mutta kokonaisuudessa olen kuullut niin paljon negatiivista juttua (luotettavalta henkilöltä) paikasta että en suosittele.
      Tämä on tietenkin vain minun mielipiteeni.

    • iida999

      noi ei oo totta omistajat tuntee joka ikisen hevosen ja ne paperit olivat voineet vahingossa sekoittua!! Olen käynyt kyseisellä tallilla jo 6 vuotta enkä ole keksinyt yhtään huonoja asioita. Ja tallilla on paljon hoitajia ja omistajat ovat joka päivä pihatossa hoitamassa hevosia ja poneja

    • Mä :P

      kainaston ponitallin nettisivut ovat: http://kainastonponitalli.com
      puhelin numerot löytyy tallin nettisivuilta.
      ratsastushinnat ovat: 30min - 8€
      45min - 10€
      60min - 12€
      Ja teille, jotka haukutte kainaston ponitallia, mielestäni se on ihan hyvä paikka. Olen käynyt ratsaastamassa sielä yli 2 vuotta. Se kyllä on totta, että työntekijät eivät tunnista KAIKKIA NUORIA PONEJA, mutta omistajat tunnistavat kyllä KAIKKI ponit. Mutta jokaisella on omat mielipiteet!

    • heppatyttö

      Pitääkö sinne varata ratsastus aika?:)

      • Anonyymi

        Ei tarvitse varata aikaa 😊


    • kainastonponitalli

      Laitat vaan google hakuun kainaston ponitalli, niin sieltä löytyy kainaston sivut.
      Siellä hinnat ovat seuraavat:
      30 min = 8e
      45 min = 10e
      1h/60min = 12e

    • ponitalli

      Mun mielestä Kainaston ponitalli on tosi hyvä talli :3
      Hinnat:
      30 min = 8e
      45 min = 10e
      60 min = 12e

      Shettiksistä kivoimmat minun mielestäni ovat:
      Pepito, Odessa ja Viiru

      Issikoista:
      Winda, Gribba, Katla ja Veikko

      Jos muuta tietoa tarvitset, laita googleen kainaston ponitalli :)

      • Anonyymi

        Munki lemppari on Katla


    • oobz

      Jos jotain oikeasti kiinnostaa kainaston ponitalli niin: siellä on pienestä isoihin shettiksiin ja pienistä isoihin issikoihin ja pari risteytystäkin löytyy. Olen käynyt tallilla 5 vuotta. Ponit/hevoset ovat kiltistä päästä siihen kaikista vaativempaan,eli kokemus kasvaa ja sopii aloittelijoille ja kokeneille. Ohjaajat ovat mukavia jotka ohjastaa teitä eli 14 vuodesta ylöspäin olevia nuoria. 30Min=8€ 1tunti=16€ ymm... Perus päiväni tallilla :mietin ohjaajan kanssa ponin itselle tai ehdotan toiveponia/hevosta. Mennään hakemaan poni laitumelta(samalla laitumella on melkein kaikki eli about 150)ja sitten sidon ponin ja harjaan sen. Ohjaaja tuo satulan suitset ja sitten laitan kypärä päähän sanon ohjaajalle kauan menen ja sitten hän auttaa selkään. Ja ohjaaja sanoo koska saatte ravata ja laukata. Jos on ratsastanut niin saa harjata ilmaiseksi poneja ja mitä milloinkin. Kainaston ponitalli on musta hyvä paikka ja suosittelen sitä. Lisää tietoa saatte ponitallin sivuilta "kainaston ponitalli". Kysykää rohkeasti ohjaajilta ja tulkaa ratsastamaan

    • Nea.Hponifani1

      Kainastonponitalli on paras talli mitä tiedän! Palvelu pelaa, väki on mukavaa ja ponit ovat mukavia/kilttejä. Kainastonponitallilla on myös halvat hinnat.

    • anonyymi12344

      ihan sika hyvä paikka mulla on ollu monena kesänä sieltä poni enkä oo koskaa sanonu että en haluakkaa sitä ja tosi halpaa itte oon käyny 6 vuotta sielä✌

      • Anonyymi

        Miks sanoisit että et halua sitä


    • Anonyymi

      Se on hyvä talli käyn siellä joka lauantai

    • Anonyymi

      Kainastonponitalli on bestis best frend👍🏻👍🏻 oon käyny siellä 4v mutta vaihdan tallia koska en siellä enempää voi kehittyä. Myös melkein kaikilla shettiksillä on hänttikset :( mutta hyvä talli jos meinaa just alottaa ratsastuksen!

      • Anonyymi

        Uuu la laaa🤩


      • Anonyymi

        Kaikille tiedoksi: Häntäremmit on kyllä vähän häiritseviä poneille, mutta parempi se on kun se että satula valuu aivan liian eteen ja poniin sattuu vielä enemmän


      • Anonyymi

        Pystyykö Kainastolta ylläpitää ponia tai onko kukaan koskaan tehnyt niin?


    • Anonyymi

      Tosi hyvä talli suosittelen ! 🥲

    • Anonyymi

      Kainaston ponitalli on hyvä paikka!

      Mun lempishetlanninponeja on Esme, Inna ja Eimi :)

    • Anonyymi

      Minkä nimisiä poneja Kainastonponitallilla on?

      • Anonyymi

        Kainastolla on shettiksiä ainakin Pepito, Odessa, Viiru, ellu, eimi, kiara, Kipinä, supi, nella, crimsuja dora
        Ja issikoita naattan, Stella,Skorri,Disa, lykke, ja raakkel


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kainastolla on shettiksiä ainakin Pepito, Odessa, Viiru, ellu, eimi, kiara, Kipinä, supi, nella, crimsuja dora
        Ja issikoita naattan, Stella,Skorri,Disa, lykke, ja raakkel

        Minkälaisia poneja ellu ja nella ovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia poneja ellu ja nella ovat?

        Ellu on mukava ja reipas ei sovi ihan aloittelijoille mutta ei ole vaikeimmastapäästäkään ja ellulla on kiva htpätä:) nella on vähän laiska ja sopii aloittelijoille kukin mutta nellalla on tällä hetkellä varsa niin sillä ratsastetaan vain kevyesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ellu on mukava ja reipas ei sovi ihan aloittelijoille mutta ei ole vaikeimmastapäästäkään ja ellulla on kiva htpätä:) nella on vähän laiska ja sopii aloittelijoille kukin mutta nellalla on tällä hetkellä varsa niin sillä ratsastetaan vain kevyesti

        Onko ellu pieni vai iso shettis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kainastolla on shettiksiä ainakin Pepito, Odessa, Viiru, ellu, eimi, kiara, Kipinä, supi, nella, crimsuja dora
        Ja issikoita naattan, Stella,Skorri,Disa, lykke, ja raakkel

        Minkä kokoisia Ellu ja Dora on?


      • Anonyymi

        Shettiksiä on crimsu pepito odessa inna eimi kiara kipinä misty nella viiru ja esme ja issikoita on muggur skorri raakkel disa kylja ja sina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ellu on mukava ja reipas ei sovi ihan aloittelijoille mutta ei ole vaikeimmastapäästäkään ja ellulla on kiva htpätä:) nella on vähän laiska ja sopii aloittelijoille kukin mutta nellalla on tällä hetkellä varsa niin sillä ratsastetaan vain kevyesti

        Minkäkokoinen nella on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäkokoinen nella on?

        Nella on noin 1m korkea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä kokoisia Ellu ja Dora on?

        Ellu on 1m - 1,1m ja dora noin 1m


    • Anonyymi

      Joo siis tuo kainastonponitalli kyllä ihan järkyttävä paikka vielä tänäkin päivänä😞 jokaikisellä ponilla häntäremmi. Kerran yksi ohjaajista laittoi ponille häntäremmiä ja ponin takajalat lyyhistyi vain maahan kun sitä sattui niin paljon, ja kyseinen ohjaaja vain nauroi. Sama poni puri jalkaan kun yritti kääntää. Sitten tämä kuvauskielto mikä nyt on tullut. Onko siellä jotain salattavaa niin ettei somessa näy? Ja myös tälle kyseiselle ponille tungettiin päähän ihan liian pienet suitset niin että suupielet venyivät melkein korviin. Satulay vyöt pistetään nii. Kireälle ettei mitään rajaa. Suosiolla jättäisin väliin.

      • Anonyymi

        Onko sinne kuvauskieltokin vielä tullut


      • Anonyymi

        Kaikilla poneilla ei ole häntäremmejä!


      • Anonyymi

        Ja sitten myös se ilman ajan varausta ratsastamaan juttu. Vaikka onkin kiva idea että saisi tulla ilman ajanvarausta niin silti pitäisi jotain rajaa olla. Välillä niin paljon porukkaa että hyvä jos mahtui pari raviaskelta ottamaan! Kerrankin pienessä maneesissa 11 ratsukkoa kerrallaan


      • Anonyymi

        Jos sinun mielstä asiat oli noin, niin mainittitko asiasta ohjaajalle tai tallin omistajalle. Kaikilla poneilla ei ole häntäremmiä vaan niillä jolla ei pysy lätkä satulat oikeassa paikassa. Kellään issikalla ei ole hänttistä. Kuvaus kielto on vain sitä varten, kun jotku laittaa "huonoja" kuvia ja haukkuu tallia somessa. Suitset on voinut olla kireällä, kun on laitettu päähän mutta varmasti löysätty sen jälkeen kun on huomattua että on liian pienet. Satula vyöt kiristetään vain sen verran että satula pysyy paikallaan eikä valu mihinkään päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinun mielstä asiat oli noin, niin mainittitko asiasta ohjaajalle tai tallin omistajalle. Kaikilla poneilla ei ole häntäremmiä vaan niillä jolla ei pysy lätkä satulat oikeassa paikassa. Kellään issikalla ei ole hänttistä. Kuvaus kielto on vain sitä varten, kun jotku laittaa "huonoja" kuvia ja haukkuu tallia somessa. Suitset on voinut olla kireällä, kun on laitettu päähän mutta varmasti löysätty sen jälkeen kun on huomattua että on liian pienet. Satula vyöt kiristetään vain sen verran että satula pysyy paikallaan eikä valu mihinkään päin.

        Oon nähny tiktokista ihan videon missä stellalla on hänttis


    • Anonyymi

      Saako sinne enää edes mennä lauantaina ilman ajanvarausta?

      • Anonyymi

        Saa


    • Anonyymi

      Kainastonponitalli ihan ok paikka itse ratsastin sielä niin pitkään kunnes tuli seinä vastaan tallilla monia huonoja sekä hyviä puolia

    • Anonyymi

      Kainastonponitallilla ei ole poneille edes omia varusteita, ja melkein kaikilla häntäremmi. Kerran tunnilla näin, kun yhdet ratsastajat laukkasivat melkein koko ajan, kävelivät varmaan 2 kierrosta eikä kukaan heille sanonut mitään

    • Anonyymi

      Minkä nimisiä issikoitq tuolla on

    • Anonyymi

      Moikka! 😊 mä oon ratsastanu ratsastustunneilla noin 4vuotta ja tarkotuksena olis ottaa vuokraponi/heppa kesällä 🤩 ja mietin että ottaisin Kainaston ponitallilta vuokraan 1 pollen. 😍 millasia kokemuksia ootte saanu te joilla on ollu kainastolta vuokraponi tai suositteletteko te ottamaan kainastolta vai muualta jos muualta niin mistä? 🙂

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe