Carzet OY myy RUUVATTUA mersua!!!!

praappus

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/4626023

Enpä menisi noilta mitään ostamaan, kun myyjien kielenkäytöä lukee:

"EIKÖ TEILLÄ IHMISET OLE MUUTA TEKEMISTÄ KUIN SELVITELLÄ TOISTEN ASIOITA KU ETTE TE OLE EDES OSTAMASSA KYSEISTÄ AUTOA"

Menee kohta meiltä mersumiehiltäkin maine, kun tollaset mittarinruuvaajafirmat tekee negatiivista mainetta!

17

3423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nettiauto-bongari

      Suomi24 poisti samaa autoa koskevan viestin tuolta Autoliikkeet ja auton ostaminen palstalta. Miksiköhän?

    • osta hyvä mersu

      onhan noita saksasta tuotuja ruuvattuja mesejä suomen tiet täynnä onko tuossa jotain uutta

      • Jarnos Opi

        Ai että miksei sais ruuvata kilometrejä jos kaikki muutkin sitä tekee?


    • Eikös tuo ole ihan asiallista toimintaa? Ovat ostaneet 411 tonttua ajetun auton, joka on sitten jonkun muun toimesta paljastunut enemmänkin väännetyksi (mitenköhän muuten?). Sitten ovat poistaneet lukeman ilmoituksesta ja tämän vieläpä maininneet tekstissä.

      Ehkä hieman asiattomasti huudettu tuo kohta, mutta sou what? En minä ole sitä automyyjää onneksi ostamassa. :)

    • paalaamo

      RUISKI PRAAPPUS HANDUUN: EN IKIPÄIVÄNÄ MENE TUOLLAISTA LITSKUA OSTAMAAN: MITEN SAAT SEN MYÖTYÄ JOSKUS?

    • merkkimarsu

      Ei mutta hei, tuskin tuossa firmassa mitään mätää on, vai mitä sanotte tästä protestilistasta:

      http://yritys.taloussanomat.fi/protestit/carzet-oy/tampere/2250242-3/

      • eipä muuta

        Siitä voi vain sanoa, pummi on pummi.


    • praappus
    • scenikki

      Juu niin on huomasin myös tuon auton,paljonkohan nytten on mittarissa kun kilsoja ei ole enää ilmotettu ollenkaa? Toivottavasti kukaan ei osta ko autoa kun mittarissa on todellisuudessa n.730 tkm... tiedä sitten paljon nyt on mutta jos on edellee 400tkm mittarissa ja yritetään myydä sillä määrällä niin voi morjesta pöytää! Tietysti mersu on jo vanha jne mutta jos juuri ostamastani autostani puuttuisi melkein puoli miljoonaa mittarista nii kyllähän siinä sais ruveta autonmyyjä ettimää leegopalikoita liikkeesä lattialta

    • SYLcZ

      Äärimmäisen paskaa palvelua, kuopion pään puolesta ainakin, en suosittele missään nimessä tätä liikettä, :D

      • kolikon toinen puoli

        ja sinä tietysti olit ihanneasiakas ja käteisellä tulit maksamaan pyydetyn hinnan, niinhän se oli..........


    • saama mies

      Nyttemmin samainen heppu ruuvailee nimellä HÄMEEN VAIHTARIT OY

      • mmbbbbbbbbbbbbeee

        sou what Mesehän kestää mijuunia ajaa.


    • Ahmed olen

      kun minun veli Nouhad ehosta mercedes saksassa ja myy suomalainen,aina ruuvaa km alaspäin sitten suomalainen ylpeä mercedes ja olla vaikka elvis,ja kehua shittiä ja minun veli naurata paljon ja minä.

    • Masinamestari

      Tuolta vanhasta ketjusta löysin tällaisen kirjoituksen koskien C w203 mallia,
      jonka mittarilukemia ei olisi ainakaan helppo rullata?

      mesman
      16.6.2009 15:04

      Mittarilukema
      Noista ajokilometreistä sen verran että 203 on ensimmäinen auto jossa kilometrit tallentuvat kolmeen paikkaan:virtalukkoon,mittaristoon ja moot.ohj.keskusyksikköön.
      Järjestelmä ei hyväksy mittarilukeman muutosta eikä mittariston vaihtoa vaan ilmoittaa aina suurimman km.lukeman,eli lukeman rullaaminen ei ole ainakaan helppo tehtävä.
      Tästä voisi päätellä,että noista ei yleensä ole muuteltu mittarilukemia.

    • kuntotutkimus

      Kyl ne näkyy sit veholla onks kilsat kadonnu johonkin hehe hee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe