cheer! liian pitkä nouusuun?

emppufliini

haluisin päästä oleen aika paljon ylhääl oon 160 cm?:D oonko liian pitkä?

12

1681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emppufliini

      alotan siis lajin parin pvän päästä!

    • ex cheeppari

      Riippuu nostajista, itse olin nousija 165cm koska nostajani olivat 170->
      Kaveri taas on 160cm ja nostaja koska joukkueessa on tyttöjä jotka ovat häntä lyhyempiä. Riippuu myös painosta, normaali painoinenkin voi olla nousijana, ei tarvi olla mikään anorektikko, mutta jos nousijan paino on lähemmäs 80kg ja pituutta 165cm niin ei pääse.

      Tsemppiä, laji on kiva ja vaatii notkeutta ja kuntoa, eli urheilua on (kilpatasolla) ! :)

    • emppufliini

      kiittti:D ja en paina 80kg:)

    • Maryan -80

      Kyllä mäkin pääsin aikoinaan pitkän tauon jälkeen kokeilee lentämistä (olin noin 165cm), koska halusin. Sanoin vaan treeneissä, että olis kiva päästä vaihteeks lentäjäks, niin mulle hommattiin pitkät, vahvat nostajat, joiden avulla se onnistui. Olin kylläkin hoikka. Pituus ei oo niin suuri este, mut tukevia tietenkään kukaan ei jaksa nostaa...

    • 49kg

      olen 170 pitkä, hoikka, olenko aivan liian pitkä ):?

    • Maryan -80

      Jos ryhmästäs löytyy pitkiä, vahvoja nostajia, niin sitten et varmaan oo. Riippuu ihan ryhmästä. Tietenkään, jos kaikki on alle 160cm, et voi päästä yläihmiseks, mut kyllähän sen silmällä näkee, millasia muut on. Tuskin sua ekana ylös laitetaan, mut jos löytyy edes muutama pidempi, vahvempi ihminen, niin voit kysyä onnistuisko.

      • Öpö

        Voisko musta tulla nousija? Oon 154cm pitkä. Mites ois??


      • Öpö
        Öpö kirjoitti:

        Voisko musta tulla nousija? Oon 154cm pitkä. Mites ois??

        Tai minkä ikäisten joukkueissa musta vois tulla??


      • sapabaguliuuuuuus
        Öpö kirjoitti:

        Tai minkä ikäisten joukkueissa musta vois tulla??

        Entä musta ku oon 140cm??


    • Flyerflyer

      Se riippuu aivan iästä ja muiden koosta. Jos nousivat ovat lyhyempiä, kun sinä, niin et voi olla nousia. Kuinka vanha olet?

    • Anonyymi

      Vähän myöhässä mutta ite oon ihan normaalipainon alirajalla ja 155cm ja kyllä ,oon nousija. Joukkueessa ihan munkin stunttiryhmässä on myös joku 8cm lyhyempi sämppä että en usko että nousijan tarvitsee olla mikään 120cm kelvatakseen nousijaksi. Tärkein tekijä on tasapaino ja kehonhallinta korkealla.

    • Anonyymi

      tuli tällöin mielee ite 168cm pitkä ja olin tänää nousijan

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe