Itä-Vantaan lesbot ja bit

19+6

Onko teitä? Vapaana? Mistä löytää?!

48

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tixtux

      Tixistä.

    • Björkby.

      Minkä ikäinen olet?

    • miaa

      rekhåls 28,aivaan ihana söpöläinen täällä liikkuu ;) sporttimimmi oon tule ja löydä ;)

    • 13+15

      Täällä yks kans, Koivukylän takana... ;)

    • idiootit

      ;)

      • :D

        Mä oon kikattanut tälle ketjulle siitä lähtien kun tää ilmesty. Mä en uskonut, että tähän tulis vastauksia. Siis mitä hittoa? Miksi juuri Itä-Vantaalta? En kestä :D


      • ...
        :D kirjoitti:

        Mä oon kikattanut tälle ketjulle siitä lähtien kun tää ilmesty. Mä en uskonut, että tähän tulis vastauksia. Siis mitä hittoa? Miksi juuri Itä-Vantaalta? En kestä :D

        Samaa ajatellut ? Miksi juuri Itä-Vantaa ??? Miksei vaikkapa Espoo, Helsinki tai vaikkapa joku muu kuin Uusimaa ?

        Ja niin, kyllä niitä lepakoita on ihan ympäri Suomea.. Ihan samalla tavalla ihan ympäri Vantaata... Ihan jokaisesta Vantaan kaupungin osasta varmasti löytyy..

        Onpa jännää ja tosi hauskaa..


      • plahplihplaah
        :D kirjoitti:

        Mä oon kikattanut tälle ketjulle siitä lähtien kun tää ilmesty. Mä en uskonut, että tähän tulis vastauksia. Siis mitä hittoa? Miksi juuri Itä-Vantaalta? En kestä :D

        Koska jotkut siellä päin asuvista haluavat tietää, onko muitakin samanmoisia ihan lähettyvillä kenties.

        Tietysti missä tahansa on lepakoita, ympäri Vantaata mutta onhan se kiva tietää tarkemmin, että missä ja ihan tollakin lailla, että jotkut harvat "ilmoittautuvat" kertomaan.

        Se ei ole aina niin itsestään selvää ja kun katsotaan vuosia taaksepäin, kuvittelin ettei ketään muita tytöistä tykkääviä tyttöjä ollut missään. Silloin ei ollut kauheasti mahdollisuutta pyöriä netissäkään. Nykyään kun kaikki halukkaat pääsevät, miksei sitten tollaisia kyselisi ja saisi mukavaa varmuutta siihenkin asiaan.
        Kyllä tällainen on ihan mukavaa joidenkin osalta, jos kohdistetaan rajattuun alueeseen, missä joku itsekin tallustelee mutta ei ole liiemmin huomannut ketään samoja... Tiiättehän. Eli miksi haluaisi tietää Helsingistä tai Espoosta jos siellä ei itse asustele tai paljon käy.

        Jotenka en tietä mitä ihmettelemistä koko asiassa edes on ;)


      • ...
        plahplihplaah kirjoitti:

        Koska jotkut siellä päin asuvista haluavat tietää, onko muitakin samanmoisia ihan lähettyvillä kenties.

        Tietysti missä tahansa on lepakoita, ympäri Vantaata mutta onhan se kiva tietää tarkemmin, että missä ja ihan tollakin lailla, että jotkut harvat "ilmoittautuvat" kertomaan.

        Se ei ole aina niin itsestään selvää ja kun katsotaan vuosia taaksepäin, kuvittelin ettei ketään muita tytöistä tykkääviä tyttöjä ollut missään. Silloin ei ollut kauheasti mahdollisuutta pyöriä netissäkään. Nykyään kun kaikki halukkaat pääsevät, miksei sitten tollaisia kyselisi ja saisi mukavaa varmuutta siihenkin asiaan.
        Kyllä tällainen on ihan mukavaa joidenkin osalta, jos kohdistetaan rajattuun alueeseen, missä joku itsekin tallustelee mutta ei ole liiemmin huomannut ketään samoja... Tiiättehän. Eli miksi haluaisi tietää Helsingistä tai Espoosta jos siellä ei itse asustele tai paljon käy.

        Jotenka en tietä mitä ihmettelemistä koko asiassa edes on ;)

        Ihan sama kuin kysyisi, että asuukohan Kalliossa lesboja, eli tottakai asuu.

        Ja nykypäivänä pitäisi olla jo ihan itsestäänselvyys, että tottakai eri puolilla Vantaata asuu lepakkoja, vai pitäisiköhän tähän ihan katuosoitteet ja postinumerotkin laittaa;) ?
        Ei se nyt Vantaa niin periferiaa ole sentään, asuuhan sielläkin paljon ihmisiä.

        Jos on kiinnostunut tapaamaan tietyllä alueella asuvia lepakoita, niin sitten ihan vaan treffipalstalle ilmoitus ja rajaa sen alueen.


      • lkndavnk
        :D kirjoitti:

        Mä oon kikattanut tälle ketjulle siitä lähtien kun tää ilmesty. Mä en uskonut, että tähän tulis vastauksia. Siis mitä hittoa? Miksi juuri Itä-Vantaalta? En kestä :D

        ÖÖÖÖ??? no vaikka jos ap sattuu asumaan itä-vantaalla ja haluaa sen vuoksi kartoittaa?? on niitä lesboja varmaan kylässä kun kylässä, et tuskin oli pointtina saada tietää onko vaiko eikö ole. tyhmällä on halvat huvit.


      • :D
        lkndavnk kirjoitti:

        ÖÖÖÖ??? no vaikka jos ap sattuu asumaan itä-vantaalla ja haluaa sen vuoksi kartoittaa?? on niitä lesboja varmaan kylässä kun kylässä, et tuskin oli pointtina saada tietää onko vaiko eikö ole. tyhmällä on halvat huvit.

        Mutku pääkaupunkiseudulla se on yks hailee. Aika suppeen kartotusalueen on ap. valinnut.


      • kmscöpan'LCK
        :D kirjoitti:

        Mutku pääkaupunkiseudulla se on yks hailee. Aika suppeen kartotusalueen on ap. valinnut.

        pääkaupunkiseudulla kaupungiosat vastaa kooltaan ja palveluiltaan pieniä kaupunkeja.. aika useilla se ihan perusarki pyörii niillä "omilla kulmilla". kodin ja työpaikan väliä.
        ehkä ap halus tietää et käykö vaikka omassa lähikaupassa lesboja, tai asuuko naapurissa joku?


      • :D
        kmscöpan'LCK kirjoitti:

        pääkaupunkiseudulla kaupungiosat vastaa kooltaan ja palveluiltaan pieniä kaupunkeja.. aika useilla se ihan perusarki pyörii niillä "omilla kulmilla". kodin ja työpaikan väliä.
        ehkä ap halus tietää et käykö vaikka omassa lähikaupassa lesboja, tai asuuko naapurissa joku?

        No ei ihan. Niiden välinen liike on paljon suurempaa kuin pienissä kaupungeissa. Mut joo, tuntui vain jotenkin höpsöltä ajatukselta näin koko ikänsä Itä-Vantaalla viettäneenä.


      • like Daffyd
        kmscöpan'LCK kirjoitti:

        pääkaupunkiseudulla kaupungiosat vastaa kooltaan ja palveluiltaan pieniä kaupunkeja.. aika useilla se ihan perusarki pyörii niillä "omilla kulmilla". kodin ja työpaikan väliä.
        ehkä ap halus tietää et käykö vaikka omassa lähikaupassa lesboja, tai asuuko naapurissa joku?

        Aika hölmöä ajatella, että on "kylänsä" ainoa lesbo tai on ainoa lesbo, joka käy juuri tietyssä lähikaupassa. Typerää ajatella, että on "only gay in the village" =)

        Ja vaikka haluaisikin tietää onko joku tietty naapuri tai kaupan asiakas lesbo vai ei, niin tuskin sitä täällä saa selville...

        Ja noin muutenkin, jos pk-seudulla asuu, niin eiköhän se ole yks hailee..


    • ;)

      Jeb, tosi kiva et tääl o muitakin lebejä. eix je? xD Mä oon Hagunilast. ;)

    • fdlgjroit

      Korson suunnalta :)

      • S-market

        Päiväkummussa asun.
        Olin Korson S-marketissa töissä kolmisen vuotta.


      • päivistäpäivää
        S-market kirjoitti:

        Päiväkummussa asun.
        Olin Korson S-marketissa töissä kolmisen vuotta.

        Laurintien pohjois- vai eteläpuolella? ;)
        (Rajataan leikitellen nyt oikein kunnolla)


    • Se idiootti ap.

      Huoh..
      Tietenkin meitä on "kaikkialla"..
      Pointti olikin siinä, että oma elämänpiirini pitkälti suuntautuu itäiselle osalle Vantaata.. Harrastukset, työ, koti, koirankusetus maastot.. Ja joskus olisi melko mukava suorastaan törmätä toiseen samanmoiseen täällä kotikulmillakin..

      Eli siksi ei Helsinki, Espoo, muu uusimaa, eikä muu Suomi..

      • xxxx

        Täällä jaksetaan kyllä tarttua vuodesta toiseen negatiivisesti näihin alotuksiin! :D Älä ota ittees. Hyvä alotus oli. :)
        Aurinkoa kaikkien kevääseen!! ;)


    • 1+1

      Hiekkaharju

    • weeho

      Tiksi

      • IV

        Myöskin Tikkurilassa ;D


    • Björkbyssä

      Riittääköhän, että olen töissä Koivukylässä ;)!?

      • voihkyl

        Jos olet vähintään sen 5 päivää viikossa, niin hyväksytään, kheh.


      • provinssista
        voihkyl kirjoitti:

        Jos olet vähintään sen 5 päivää viikossa, niin hyväksytään, kheh.

        Höh, asuuko kaikki lesbot nykyään Itä-Vantaalla, ilmankos täällä provinsseissa on pulaa.


    • sorsatus

      Korsossa mutt ei enää kauaa.... kohta hesan puolella :)

    • 91....

      Koivukylä ilmottautuu!

    • Björkby

      Koivukylässä vaikuttavia taitaa tähän mennessä olla eniten ilmoittautuneina, nice! Löytyykö muita "Vanhasta Koivukylästä"?

      • maximm..

        Kysymys Koivukylässä, Rekolassa ja noiden lähialueilla asuville....niin käyttekö noissa koiviksen paikallisissa baareissa?


    • ZZZZZZ

      tikkurilan läheltä aivan

    • -N-

      Tää porukka tarvis Itä-miitin :D Olis sen jälkeen paljon tuttuja kulmilla *;)

    • bvsafdbzdfb

      matari :D

      • cbdgndng d

        hahaaa :D tuttu mesta!


    • hmph

      No en kyllä kerro.

      • mo

        olen helsigistä


      • hki_
        mo kirjoitti:

        olen helsigistä

        Perustetaanko Helsingistäkin samanlainen ketju ? Muistaakseni täällä joskus sellainen oli, mutta jos päivitettäis hieman;) ?


    • mkrmg

      LEBOU! Louhelasta löytyy =P

    • HelVan rajamailla

      Joskus vuosia sitten kavereiden kanssa välillä eksytty koiviksen tähti/maxi/mikä se nykyään onkaan-baariin.

      Mutta tuossa joskus näin siellä olevan sellainen baari kuin Teema.
      Taisi olla viime prideissa myös mukana jollain tavalla.

      Eli vallatkaa se?

    • Korso!

      Metsola.

    • tiksitii

      Missä paikoissa itä-vantaalaiset oikein käy????? Ite oon sieltä ja ei taida tulla toisia lebejä vastaan vaik mistäs sen tietäis kun ei ole kylttiä mukana.

    • stella_star14

      Jokiniemi. Mäki haluun tietää menomestoja.

    • toqy

      Joku jaksanut nostaa vanhaa, mikäs siinä.
      Jokiniemen perukoilla tämä.

      • 12+7=19

        Jokiniemi myös mulla asuinpaikkana.


      • togy
        12+7=19 kirjoitti:

        Jokiniemi myös mulla asuinpaikkana.

        Terve todennäköiselle naapurille sitten. Törmätään Winterillä.


      • 1+7=8
        togy kirjoitti:

        Terve todennäköiselle naapurille sitten. Törmätään Winterillä.

        Lenkkeilijä?


      • toqy
        1+7=8 kirjoitti:

        Lenkkeilijä?

        Tavallinen tallaaja.


    • vapaa kyllä

      Tikkurila

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe