AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
/index.php?q=/node/10523876
 /   /  / Scoottaus!

Scoottaus!

77 Vastausta 1 230 Lukukertaa
En ollut varma tuleeko tämä tänne vai harrastuksiin,mutta btw.

Eli olen tälläinen nuori TYTTÖ,joka harrastaa scoottausta ja tarkoitus olisi oppia monia scootti temppuja... Ja päästää scoottaamaan tuttujen jätkien kanssa (Y) :D!

Miten niitä oppisi parhaiten?
Onko youtubessa esim: opetusvideoita?
Millaset temput olisivat hyviä aloittelijoille?
Onko www sivuja?

Eli kaikki neuvot jopa kirjalliset olisivat todella tarpeen! Voi kertoa muutakin scoottauksesta,mutta sitä itse olen jo koht puolitoista vuotta tehnyt,mutta temppuja ei ole opittu. Kiitos jos joku vois auttaa!
anteeks mitä, mikä on scoottaus ?
EI EI EI! vielä kun ehdit lopeta se! mielummin alota skeittaamaan, tai jotain. scoottaus on oikeesti niin noloa ja ymmärrät sen vielä joskus. sanon vielä kun ehdit VAIHDA LAJIA!
TÄMÄ ON SELVÄ TROLLI JOS OLET VAIHTANUT SCOOTTAUKSESTA POIS NIIN OLET TULLUT HUIJATUKSI KOSKA SE EI OLE NOLOA VAAN SE ON COOLIMPIA KUN SKATEEMINEN!!!

VAROITUS!
vattu ... scoottaus on hyvää yrheiluu vaa bossit scoottaa ja jos ei miellytä ni miks yulit tänne
En osaa skeitata ja tuskin pysyn edes laudan päällä. Katsokaa scoottaus netistä. Kaikki sanova,että scoottas on noloa mutten välitä mitä mieltä muut ovat. Yritän tehdä mitä nautin <3 Tuntuu kuin scoottaus olisi lajini. En osaa skedee!!!!!
helppoja temppuja aloittelijalle voisi olla esim: tailwhip manual ja sitten reilaamaan siit eteen päin
Mun mielest helppoja alotus temppuja on just kaikki nää onefoot,nofoot,whippi,90 astetta,180 astetta,kaikki just tollaset : D
minäkin scoottaan ja justjust osaan hypätä jotenkute :D
et paha neuvoo ^^
Alussa en mäkään mikään hyvä ollu. Mut en välitä vaikka ihmiset sanoo et scoottaus on noloo
äläpä, siin ei oo MITÄÄN noloo :)
Ei niist kaanata välittää ollenkaan. mut ne rupee tönimään scoottareita ja yrittää kaataa ne koko ajan muaki ne koko ajan tönii. :(
mua ei viel toistaseks (ONNEKS) tönitä, mut jos menisin jonnekki rampeille tms. Ni sit varmaa tyypit tönis... :S
mua ei viel toistaseks (ONNEKS) tönitä, mut jos menisin jonnekki rampeille tms. Ni sit varmaa tyypit tönis... :S
Jos ne mua tönäsee vedän vaa turpaa :D
jos ne sua tönii sanot:oot nolo ku tönit muita :)
ja jos ne vielä tönii sanot: hanki elämä että ei toisten elämää tartte pilata XDD
sit myös jotain rappusii o hyvä harjotella alas mut ei kauheen isoi alussa ite oon scootannu 2vuota kohta
kato ton hemmin videoit tos ois yks
Joo toi Helmeri Pirinen on tosi hyvä Scoottaaja. Mut se on Scootannu ennen kun oppi kävelemään. : D
xD
Mun veli on Helmerin kaveri ;D
helmeri pirinen on suomen paras scoottari!!! :)
Ei vitussa ole, vaikka huhut niin kertovat. Ehkä suomen tunnetuin, mutta ei todellakaan paras. En oo pitkään aikaan scootannu nii en muista sen nimee mutta esim oulun paras (n. 14v?) on paljo parempi ku hemmi.
Se on eetu haapaniemi
kiva, mun isosisko on heemin tyttöystävä :)
jonne tontakii scoottaajii vihataa ku kaikki palvoo hemmii ja on sillai et se on jumala se o hyvä tyyppi ja suomen scoottauksen perusta mut rajottakaa

Kirjoittaja on poistanut tämän viestin

Scoottaaminen on paras laji! ;) ite harrastan ja mullaki tuntuu et just tää on se mitä haluun harrastaa (: en oo vielä mikään hyvä mut harjottelen koko ajan uusii temppuja. Dissaajia löytyy mut niist ei kannata välittää. Mä ainaki harrastan sitä mistä tykkään! <3
Ite harrastan ja suosittelen tekemään finscooter.com sivustolle tunnukset. Sieltä löytyy temppuvinkkejä ja linkkejä opetusvideoihin ja kaikkee muutaki (: Helppoja alotus temppuja on esim: 90 astetta=puolesta ringistä puolet,180 astetta=hyppää ilmassa puoli rinkiä,onefoot=toinen jalka pois dekiltä hypätessä,nofooter=jalat pois dekiltä ja eripuolille sitä,nofooter cancan=molemmat jalat ilmassa dekin toiselle puolelle. Scoottaus on paras laji!<3
aloittelijoiden temmpu tailwhip on helpoimmasta päästä
Scoottaus on niille jotka ei osaa skeitata (eli noloille) -.-
Scoottaus ei ole niille jotka ei osaa skeitata koska ite scoottaan ja skeittaan tottahan se on että scoottaus on vähän helponpaa mielestäni scoottauksessa ei oo lajina mtn vikaa vaan semmosissa pikku jonneissa jotka pärisee ympäri parkkia eikä osaa mitään mutta olen tavannut myös samanlaisia skeittareita mulle on ihan sama onko lajina skeittaus scoottaus bleidaus tai bmx muistakaa että niissä lajeissa ei oo vikaa vaan ihmisissä joten älkää yleistäkö
Mitä järkee skeitata seisoo yli suuren jäätelötikun päällä jossa on pyörät. Scoottauksessa on sentään jotakin järkeä. Te skeittaajat luulette omistavanne rampit vaikka ne on kaikkien käyttöön. Mä aijon harrastaa Scoottaamista ja kukaan Skeittari ei siitä tule mulle itkemään.

I love Scootting <3
oon ihan samaa mieltä kuin scootti poika. Te skeittaajat aina valitatte että scoottaajat on tiellä eikö oo teille skeittaajille koskaan tullu mieleen että tekin voisitte olla tiellä????? Minä joudun rampella oottamaan joku 10min että skeittaajat väisti yhen rampin eestä no sitten kun mä yritin tehä sitä temppuu ja falasin ne tuli sanoo "=%&( jonne mee kotiis pelleilee. Rampit on tarkoitettu kaikille eikä vain teille skeittaajat!!!!!!!!!
jos tiaa skatehutista scootin tuleekse osina vai valmiina ?? oon tyttö ja en muutenka usko et osaisin koota ja onko toi ALLA OLEVA hyvä scootti ?? =) jos aloitan scoottauksen

JD-Bug ms108 pro potkulauta

- 4" Alumiininapa PU renkaat
- Pro malli Abec 7 laakereilla rampeille ja kadulle
- Ei taitettava versio
- Paino 3.8 kg pit 650 lev 400 kork 800
- Max 100 kg
- Kaksi väriä (mus-valk., sin-valk.)
-
Ei kannata ostaa jd bugia se on täyspaskaa!
ite en osaa tailwhippii ja en ikinä varmaa opi sitä
Älä herrajumala osta jdbugia ihan täyttä kaka. Ista madin ja scootit tilee aina niin että bar on irti deckistä kiinittäminen on super helppo vähä löystää clamppi ja laitta bari paikoille katto et on suoras ja kiristää LUJAA sit vähä välii kiristele niis tulee yleensä kuusikolo avain mukaan. Oon tyttö ja 12 w nis päi asut ois kiva joskus päästä muittenki tyttöjen kaa scootta ku ain poikien.
ostin jo ja oli helppo koota ja itekki 12ww oulussa asun =) ois kiva scootata joskus esim yhessä
Haluisitko mun scootti tiimin mulla on Madd MGP nitro ???
No youtubesta löytää Scootercrewin vinkkejä ja löytyy hemmin ja sit enkkulaisii vähän kaikkee.
mulle tulee slam mischeif scootti ja tääl päi tosi moni scoottaa jote ei sanota kyllä ketöö noloks jos scoottaa scoottaus on haastavaa kivaa ja siitä tulee hyvä tunne ku opit jonku sulle vaikee tempun et suosittelen alottaa scoottaust! scooting is best
parhaat scoottaa
kannattaaa miettiä! SCOOTTAUKSESSA EI OLE MITÄÄN noloa!!!! se on harrastus ja skeittauskin on! että ne jotka haukkuuu scoottaajia noloiks ni kahtos peiliin!! noloja ne on jotka jotaki vinisee et paskaa ja noloja! lol! jos scoottaajat on noloja ni mitäs sitte skeittaajat on! noloja myös. mun mielestä scoottaus on kivaa! tosi mukavaa! :) scoottaajat, älkää välittäkö noista ''koviksista¨''
www.scootshop.fi on uus suomalainen joka myy parhaita scootteja, eli districtiä!!
mä oon scootannu noin kuukauden ja osaan tail whipin,180°,360°,down siden. Heel whippiä ja bar spinniä oon just harjottelemas. Scoottaukses ei oo mitään noloo ainaki tääl päi rampeilla on enemmä scoottaajia ku skettaajii ja oon poika 15v. Mä ostin ekaks scootiks mgp wx2 team editionin makso 200 euroa viikon jälkeen piti vaihtaa tupit ja nyt kuukauden jälkeen dekki on siin kunnos et oistin tilalle tsi freestyle dekin johtuu ehkä betonin reilaamisest :D lucky tai tsi sen olla pitää.
itse olen ihan hyvä täällä meillä päin moni scoottaa tilaisn itse uusia osia juuri razor ultra pro dekin ja bluntin batle headsetin ja gritin forkin kannataa hommata kunnon lauta alle saa siten paljon paremmin mutta ei jd bugia mielellään ítsellä oli ja meni paskasi.
Mä en tajuu miks kaikki dissaa scoottareita...
Just tällä hetkellä oon miettimässä ekaa scoottia. Lopetin skeittaamisen olin iha hyvä skeittaa niitä perus temppuja esim, popparin kickflipin heelflipin melkei jne.
Kun skeittasin aattelin että scoottaus on noloo mut sitte kokeilin kaverin scoottia nii pakko ostaa oma. Tilaan tänää scootin.
hyvät ihmiset eikö järki kerro että toi on ihan helvetin tyhmää että dissataan muita extremelajeja oli sitten scoottaaja skeittaaja bleidaaja tai bmxsäilijä kaikki on ihan yhtä hyviä lajeja mun mielestä toi on aivan saatanan noloa haukkua muita lajeja mun mielestä tommosen pitää loppua heti saman tien
samaa mieltä.
Eli youtubesta löytyy jotain nettisivuja ei oikein löydy tulea mun scootti tiimin niin opetan sua.
talvella tulee joku uus extreme.fi kauppa. oli jo markkinoimas ennakkoon, enmuista nimee mut hyvännäköstä settiä tulossa
Kävin PT Pro Store:ssa hyvän näköistä kamaa, ite ostin Chilli 5000 Completen, hyvä on, ajannut 3vuotta.

Linkki sinne: http://www.prostore.fi/temppupotkulaudat-257/chilli-pro-scooters-258/
ostakaa skateprosta sieltä löytyy hyvii scoottei
opettele 180 astetta
Snoukkaus FTW mut vie aikaa oppii
mitä vittua scoottaukses on muka noloo???
Musta scoottaukses ei oo mitää noloo,ja ne jotka sitä haukkuu-suosittelen kattoo peilii.....ja skeittaajatki on ihan yhtä hyvii ku me,ei meissä ole mitään erilaista....
Se on mielipide kysymys että haluaako skeitata vai scootata-mä valitsen scoottauksen täs tapauksess...... :))
osaatko tail whip ta 180? jos et harjoittelle youtube:helmeri pirinen tailwhip doudlewhip

Kirjoittaja on poistanut tämän viestin

kannattaa aloittaa temppujen tekeminen tailwhipstä tai 180 ;)
En tiiä kumpaa tekisin scoottaan tai skeittaan mutta mun mielest scoottaus on
kivaa ja erilaista kun skeittaaminen taidan scootata mutta kun haluaisin
kyllä scootata mutta kun se on niin kallista ei riitä rahat
skete or die!!
scoottaus on tyttöjen ja pakolaisten laji, ei teikäläisillä edes ole omaa paikkaa harjoittaa sairauttanne, joissain paikoissa saatte jopa turpaanne jos tulette harjaamaan heppoja.....joo ei se oo noloa mutta SAIRASTA kyllä suurin osa hepan kouluttajista on 11v jonneja jotkahörppii jotain paskaa sotkee ramppeja ja on LÄSKEJÄ... onneks tuolla jampassa niitä ei sallita.Ja jos tuutte samaan aikaan jampaan kun oon siel nii niskat hepillä poikki
Ookko vähän nolo kaikki extreme lajit on hyvii jakova oot myös
HAISTA SINÄ vittu
Tarvii dissata scoottaavia tyttöjä... Ja scoottauksen harrastaminen ei oo mikää sairaus vaa hyvä harrastus ja onks sulle jäänyt epäselväks se et parkit EI OO tarkotettu vaa skeittajille vaa myös scoottaajille , bmx ajajille ja bleidaajille? Ja ihan kaikki voi samoil parkeil olla ja harrastaa noist mitä haluu nii vapaasti!. Kiitti ja kuitti
mistä sais halvan dirt scootin käytettynä tai uutena
mä alotin just scoottauksen
joo on nyt scootannu jonki noin 1,5v en nyt joka päivä rampeil oo käyny ni kyl reilii menee jonki verra ja 180 ulos ja sit heelwhip first land eile sit menee tailwhip melkee 360 sit barspin downside joskus tailwhip 180 ja näin ostamassa toista scoottia jouluna ensimmäinen scoottini oli slamm mischief ja hyvin on kestäny! renkaat siinä kyll kusee mut muute hyvä alottelioille :D
http://hermes--outlet.net/ An outstanding share! I've just forwarded this onto a co-worker who has been conducting a little homework on this. And he actually http://qyizhan.com/ ordered me dinner due to the http://futureuniversity.info/ http://kutheta.com/ fact that I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this.... Thanks http://visitlaurenscountysc.com/ for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to talk about this subject here on your blog.
Nyt täällä kun oli joitain 12 vuotiaita, niin nyt olette varmaan 14 ettekö? Kaduttaako? Luulen että kaduttaa.
Ite skeittasin ennen ja nyt oon lopettanu sen kokonaan ja harrastan scoottausta.
Hankin huomenna jonku scootin entiiiä nimeeee harjottelen perus temppuja ja sit vasta rupeeen tekeee kaikkiii vaikeempii temppuja samalla kun ostan uuve scuutin onko Market scuutit hyviä aloittajille jotka ei ooo ikinä yritittäny ees sata kasi kymppistä
Mitä noloo siin on jos tytöt scoottaus? Parkil olles tyyliin kaikki pojat kattoo siel et öö tyttö scoottaa. Ite oon scootannu vast kesäst enkä osaa oikein mitää muuta ku tyyliin 90. Ja mikä ois ihan semi hyvä uudeksi scootiks ku nykyne on Jdbug?
Mut siis jos scoottiin ostaa pegit ja laittaa ne siihen kiinni nii voiks ne viel irrottaa siit ja vaihtaa toiseen scoottiin??
 /   /  / Scoottaus!

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku
Osallistu Maggi samsung

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta