Hetalia larppi/miitti

guardeeri

Olisiko kenelläkään intoa alkaa järjestämään Hetalia larppia/miittiä (riippuen siitä, haluavaisivatko osallistujat ns kunnon "toimintaa" vai vain jutella ja mahd. cossata ihmisten kanssa joilla on sama kiinnostuksen aihe) täällä hieman pohjoisemmassa? Tarkoitan, alueella Kemi - Rovaniemi tai jotain tällaista?
Itse asun Torniossa, ja olen kovasti aina halunnut olla jonkin sortin Hetalia-larpissa mukana, mutta kaikki ovat aina niin etelässä :( Ja itse en ole varma, voisinko alkaa mitään järjestämään kun ikää on 14v eikä vanhemmat oikein ole perillä tästä mun Hetalia-cossamiinen-anime-manga innostuksesta... En tiedä, tietääkö kumpikaan edes että pidän tällaisista jutuista, olen yrittänyt jutella mutta ei ole kiinnostanut. Ja jos sanon, että on jonkin sortin tapaaminen, tulee heti mieleen että mihinköhän se tyttö on netissä houkuteltu... Mutta jos sanoisin että miitti/larppi ois jossaki nuorkalla/urheiluhallissa/koululla yms. ns, "järkevässä " paikassa niin sitten pääsisin paikanpäälle ja auttamaan järjestelyissä...Kun uskottaisiin että on kyseessä nuorisotoimen järjestämä "nuorten limudisko" yms. XD

Kuitenkin, mietin että jos jotain pidettäisiin, niin voitaisiin pitää aikaisintaan puolentoista kuukauden päästä, paremminkin ehkä jopa 2-4 kk että saataisiin kunnolla suunniteltua, ja mahdolliset cossaajat valmistelisivat pukujaan/ehtisivät kerätä rahaa mahd. matkaan (tai minun tapauksessani, vanhempien suostuttelluun ;D)

Laittakaapa tänne, olisiko teillä ehdotuksia, esim siihen; pidettäisiinkö siis laprri vai miitti, missä pidettäisiin, koska pidettäisiin, onko itselläsi kaveriporukkaa/tiedätkö joitakin, ketkä olisivat mahdolliseesti kiinnostuneita tulemaan sinne, ehdotuksia ohjelmaan, pidettäisiinkö yökeikka vai vain päiv'n pituinen juttu... Ehdotuksia mihin vain!

Itse voisin cossata Ruotsia/Venäjää/Suomea.... Itsellä ei ole nyt hahmolla niin hirveästi väliä kun ei minkäänrotin pukua vielä ole, tosin suunnitteilla nuo Ruotsin ja Venäjän puvut, ja ne olisivatkin itselleni mieleisimmät, ERITTÄIN TODENNÄKÖISEESTI cossaisin Ivania.
Tapaamiseen tarvittaisiin, ainakin näin aluksi, karkeasti vain joitain asioita mitkä mieleen pulpahtivat;

- n. 10-20 henkilöä, alle kymmenen on liian vähän ja yli 25 alkaa olla jo liikaa :P
- jonkin sortin kamerat,videokamera sekä hyvä dikikamera/järkkäri
- Tietenkin paikka jossa miitti/larppi pidetään
- Lista tulevista hahmoista, joka pitää olla hyvissä ajoin jos tulee jotan ohjelmaa, koska ei ole kivaa jos on suunniteltu niin etää kaikkia hahmoja on yksi ja sitten tulee useampi ja menee kaikki jutut sekaisin :(
- mahd. ruokatarjoilu, jos ollaan pidempään
- jos tulee tuokatarjoilu, ja ollaan vaikka yön yli, ja paikan vuokra nousee niin osallistumismaksu, että saadaan kaikki maksettua jos ei järjestäjillä riitä varat kaikkeen, vaikkapa 5e.10e ois sopiva osallistumismaksu, MUTTA ei tietenkään pakollinen vain ÄÄRITAPAUKSISSA sillä tosin vältettäisiin mahd. häiriköijät, joita ikävä kyllä on tullut tavattua jotka tunkevat vain trollaamaan kivoihin tapahtumiin D:

Siinä siis jotain...

Laittakaapa tänne, olisitteko valmiita tulemaan kyseiseen tapahtumaan, pitäisikö olla larppi vai miitti, ketä hahmoa cossaisitte, minkälaista ohjelmaa haluaisitte, missä pidettäisiin, ja olisitteko jopa valmiita tulemaan mukaan järjestelyihi, vai tehdäänkö samallalailla kuten kaveriporukka suunnittelee juhlat, eli kaikki ovat mukana suunnittelussa, vai niin että muutama suunnittelee ja loput tulevat ns. "vieraina"

Jos kiinnostusta löytyy, laitan s-postin tänne niin jutellaan tarkemmin ;)

6

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsellänikin on kovasti houkutellut lähteä johonkin Hetalia larppiin (tai ihan miittiin) mukaan, mutta se kyyti tosiaan on ongelma, itsekin kun asun sen verran pohjoisessa ja nää on aina etelä-suomessa... Jos tällainen tullaan järjestämään niin minä olisin ehdottomasti kyllä mukana. Tietenkin jos se nyt on ihan ihan pohjoisessa niin vähän hankalempi homma, mutta kemi/rovaniemi kuulostaa vielä aivan mahdollisilta, että kyyti varmasti onnistuisi (itse olen enemmän täältlä oulusta päin kuitenkin) :)

    • guardeeri

      Itseatäni olisi kiva, jos larppi/miitti pidettäisiin jossain syrjäisemmässä paikassa, tarkoitan siis ettei missään kaupungin keskustassa... Vielä on onneksi olemassa pieniä syrjäisempiä kouluja, joissa on esim. metsä tai jonkin sortin pelto vieressä, koen oloni mutenkin ahdistuneeksi taajama-alueella :P Onko kelään tiedossa tällaista koulua/nuorisoeuraa tai muuta vastaavaa? Torniossa on tämä paikka: http://seurantalot.fi/talot/raumon_nuorisoseura
      mutta vuokramaksut ovat aika korkeat, TODELLA korkeat kun miettii "budjettia", ja koulu saattaa ola muutenkin jossain määrin parempi.
      Ehdotuksia? Ei tarvitse olla Kemi-Tornio alueella, katsotaan nyt vain eri vaihtoehtoja :) Ja jos hyvä pakka löytyy kauempaa, voidaan sinnekkin mennä.

      Ohjelmaa?
      Itse mietin, että jos larppi pidetään niin tietenkin näytelään (pideän itse enemmän sanasta "näytellä", kuin sanasta "pelata" tässä asiayhteydessä) ja sen voisi siten joku kuvata, ja jos hyvin menee ja kaikki suostuvat niin voitaisiin laittaa se video sitten jonnekkin :D SItten ulkona voisi ehkä tehdä jotakin.. Jos siis kelit sallivat. Luistelua, jos mennään jonnekkin koululle jossa on jää pihalla, vaikka niin että esim. Kanada, Suomi ja Venäjä "opettavat" muita luistelemaan XD Jooooo aika randomia juttua tulee nyt, kun ajatus ei kulje ;D EI TIETENKÄÄN mitään luistelua tai mitään jos ei haluta, mutta tänne nyt ehdotuksia ohjelmasta ja paikasta, ihan näin perusasioista.

    • guardeeri

      Aion tehdä jonkun sortin blogin, liittyen siis tähän larppiin/miittiin joka tulisi olemaan (siis se blogi ;D) jokseenkin samanlainen kuin "pyörivä Maapallo"-blogi. Laitan sinne enemmän tietoa, ja linkin sitten tänne! Pistäkää tieto eteenpäin ;D

      • guardeeri

    • guardeeri

      Onko muutes olemassa kunnollisia sivustoja, joissa tätä voisi mainostaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe