V: Halutaan vaihtaa Stadin asunto..(keskinäinen vaihto)

Etsimme vaihtoasuntoa kantakaupungin alueelta, 2h k/kk. (esim. Hakaniemi, Sörnäinen, Vallila, Kallio jne.) Tarjolle olis parvekkeellinen 3h ja keittiö, Itä-Helsingin Kontulasta. 67 m2 ja vuokra 624€. Sisältää 1 megan Soneran netin. (kaapelitalous) Juuri valmistunut julkisivuremppa, jonka yhteydessä rakennettiin hissit ja lasitettu parveke. Alepa lähellä, hyvät bussiyhteydet metroasemalle ja kävellen n.10 min. Otappa reippaasti yhteyttä s-postitse jos kiinnostuit.
Yhteystiedot: Nico, [email protected]

207

5046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuttaja

      Asunnonvaihto! HEKA
      Tarjolla olisi luxus kaksio avokeittiöllä, lasitettu parveke 55,5 neliötä. Avara ja valoisa huoneisto vihreässä Viikissä. Mahtavat maisemat ja ulkoilumaastot. Vuokra 628,e. Halutaan vaihtaa halvempaan kaksioon. Vuokra max 550,e. Hissi, parveke ja siisti.
      Yhteydenotot: [email protected]

      • miksu2

        moi, olis asunto vaihdossa,otatko suoraan yhteyttä niin keskustellaan lisää,046-5979549 mieluiten viesti,


      • Sharif Salim

        helo i have what you are looking for in tapanila ..near malmi..480 euro per month including sauna....here is my phone nomber 0445452330 dna or 0401663370
        saunalahti...near train station and bus station too..

        Thanks just waiting for your answer.


      • mika3

        moi olis kaksio laminaatit 49n hallainvuorentiellä hissi parveke keittiö,vuokra 530e voi txt suoraan 0466-467325 t.mika


      • YASMIN22

        ASUNNONVAIHTO. HEKA
        Tarjolla 2h k p 51,5m2 vuokra 585,,84e
        osoite palkkatilankatu 1-3l
        pasila
        Haetaan isompaa 3H K P
        puh 0465308634
        [email protected]


      • Sharif Salim

        minula on kaksi huonetta ja iso parvikela ..voukra 488 euro sisala on sauna..

        0445452330 tapanila lahela on malmi


      • mirja1
        mika3 kirjoitti:

        moi olis kaksio laminaatit 49n hallainvuorentiellä hissi parveke keittiö,vuokra 530e voi txt suoraan 0466-467325 t.mika

        Hei! Minkä suuruista asuntoa haet,se ei näy viestissäsi.Minulla nyt yksin(nuorimmainenkin muutti omaan asuntoon) 74-neliöinen täysin remontoitu asunto Yläkiventie 4:ssä. Nelikerroksinen talo ja todella valoisa,rauhallinen ja hiljainen rappu. Ikkunasta näkymät metsään ja isot ikkunat . Haluaisin vaihtaa asuntoa koska asun nyt yksin ja tämä asunto on tarkoitetu perheasunnoksi. Isot huoneet ja asunto myös erittäin siisti. Jos kiinnostaa,viestittele. Itse etsin kaksiota lähialueelta koska minulla lapsenlapsia jotka toisinaan yöpyvät luonani.Vuokra 753.00 euroa ja kaasu jonka haluaisin ottaa mukaani lähtiessäni!!! :=))))!!!
        Terv. Mirja, p. 0407572629


      • Sharif Salim
        miksu2 kirjoitti:

        moi, olis asunto vaihdossa,otatko suoraan yhteyttä niin keskustellaan lisää,046-5979549 mieluiten viesti,

        minulla on 2h.k.parvikelo..kaikki on siisti vuokra on 488,80

        soita mula 0445452330


    • J.L

      Heka-Malmi. Stadin asuntojen välinen vaihto. Asuntomme on 3h keittiö 74,5 neliötä. Asunto on 2.krs talossa ei ole hissiä. Vuokra 769€ Keittiö remontoitu keväällä 2011. Vaihto toiveena 3h k tai halpa neliö vuokra max. 850€ mieluiten 1.krs taikka taloon jossa on hissi. Kaikki alueet huomioidaan. Yhteyden otot sähköpostitse. [email protected]

    • Ruoholahti

      Halutaan vaihtaa Ruoholahden alueella Stadin asuntojen/Hgin asuntohankinnan asunto 3 h k parveke 80m2 vuora 944 €/kk
      pienempään 2 h k/kk 50-60 m2 vuokra alle 750 €/kk.

      Remontoitu asunto jossa laminaatit, kylpyhuone ja pienempi erillinen WC. Asunto metroaseman takana. Huom. allergiset asunnossa kissa.

      Yhteydenotot s-postilla [email protected]

      • yasmin1

        hei.mulla on 2h k p 51,5m2 vuokra 585,,84e
        osoite palkkatilankatu 1-3l
        lansi pasila
        puh 0465308634
        [email protected]


      • yasmin1

        hei.mulla on 2h k p 51,5m2 vuokra 585,,84e
        osoite palkkatilankatu 1-3l
        lansi pasila
        puh 0465308634
        [email protected]


      • pirkko46

        Hei, minulla on Tapaninvainiossa 2 h kk 50m2 vuokra 560 e 2/3 krs. Teemme vähän remonttia vielä, mutta alkuvuodesta tulee kk ja ilmeisesti lattia remontti. [email protected]


    • julina1

      Hei! Halutaan vaihtaa Stadin asuntojen Vuosaari,Rastila,Aurinkolahti,Kallahti -alueelle, asunnon koko 5h k, rivitalo tai kerrostalo asunto kayvat molemmat.

      Meidan asunto on Fallkullassa,se sijaitsee Malmin vieressa,se on uusi,pieni ja rauhallinen asuinalue.Meilla on myos 5h k,106m, vuokra 1162e,Rauhallinen,lapsiystavallinen alue.Asunto on valmistunut 2003,yhdessa makuuhuoneessa ranskalainen parveke,parvekkeen alapuolella lapsille iso leikkipiha, kaksi wc ja kaksi suihkua.Tama on hyva ja rauhallinen paikka asua.

      Jos vaihto kiinnostaa, niin voi ottaa yhteytta sahkopostiin, [email protected]

      • julina1

        Lisays viela edelliseen, alueen lahella , 5 min kavelymatkan paassa sijaitsee Tapanilan juna-asema, myos bussilla paasee suoraan malmille ja hakaniemeen,kaupunkiin.


    • Arja 58

      Moi,Kallahdessa olis 2h avokeittiö,wc ja kylppäri erikseen,kulmahuoneisto.krs 4/5.Ei parvekelaseja.Siisti.65,5 neliöö ja v. vuoden alust 790e/kk.Etsin siistiä,pienempää kaksiota ja keittiö tarvis olla.En käytä s.postia,viestii voi jättää tänne.Hissi ja kuiv.huone on.Pesutupa viereis talossa,Hiljanen rappu.

    • Meillä 3-o Maunulassa.Toinen kerros.70,5 neljo.Vuokra 670. Halumme isompi asunto,tai rivitalo malmilla tai lähellä.

    • tuo.lax

      Moi mä halu asunto vaihito mulla on vuosarissa aurikolahti mulla on 59.5m oma sanu on 2h k s hissi on parv on mä halu kontulassa itäkeskussa ya halu 45.50 m halu maksa 495.510e

      • miksu2

        moi, otatko yhteyttä suoraan 046-5979549 mieluiten txt viestillä,olisin kiinnostunu vaihtamaan asuntoa


      • Sharif Salim
        miksu2 kirjoitti:

        moi, otatko yhteyttä suoraan 046-5979549 mieluiten txt viestillä,olisin kiinnostunu vaihtamaan asuntoa

        sorry telephone nomber is 0445452330


      • Sharif Salim

        minulla on kaksio keito ,,ja parvikelo..isoo....voukra on 488.euro

        jos sina haluat vaihta soita mula tama numero..04454523302..

        osoita..päivöläntie 25 a3 ..00730-helsinki

        lahela on busi pusahtu..ja juna asemalla. tapanila


      • Sharif Salim

        minula on kaksio tapanila lahela malmi..voukra on 488.00 euro.-.

        soita 0445452330


      • mika3

        moi..olis 2h-k-parveke laminaattilattiat ,siisti asunto 3krs hissi 49n asunto viikin ja myllypuron välissä,0466-467325


      • mika3

        0466 467325 olisi myllypuron ja viikin välissä 3h k parveke hissii 3krs laminaattilattiat siisti asunto,vuokra 520e


      • Sharif Salim

        I have 2 rooms kitchen .plus big parvikela..firt floor..rent 488.euro

        Päivöläntie 25 a3 00730-Helsinki

        TEL:0445452330


    • Vaihtikset
      • Vaihtamassa myös

        Hei,

        Voisiko ko ryhmän määrittää julkiseksi, koska kaikki ei ole Facebookissa.


      • asukas10

        Ei toimi tuo sivu..


      • roys

        mulla 3 h k p 1.kerros korotettu ei maaa taso puotila. vaihto 2h k p itäkeskus puotila lähellä metroo ei kaaasu talo .rauhalliselle alueellle.puh.0415846017


      • roys
        roys kirjoitti:

        mulla 3 h k p 1.kerros korotettu ei maaa taso puotila. vaihto 2h k p itäkeskus puotila lähellä metroo ei kaaasu talo .rauhalliselle alueellle.puh.0415846017

        tai vaidetaan 3h k p 0415846017 itäkeskus- puotila


      • roys

        miten toi toimii ei ainkaan toimi kun testasin vaihto ryhmä facedook


      • roys
        roys kirjoitti:

        mulla 3 h k p 1.kerros korotettu ei maaa taso puotila. vaihto 2h k p itäkeskus puotila lähellä metroo ei kaaasu talo .rauhalliselle alueellle.puh.0415846017

        vielä lisäys edelliseen ilmoitukseen puotin harjuvaihto 0415846017


      • roys
        roys kirjoitti:

        mulla 3 h k p 1.kerros korotettu ei maaa taso puotila. vaihto 2h k p itäkeskus puotila lähellä metroo ei kaaasu talo .rauhalliselle alueellle.puh.0415846017

        lisäys tohon puotilasssa om kaaasu


      • roys
        roys kirjoitti:

        mulla 3 h k p 1.kerros korotettu ei maaa taso puotila. vaihto 2h k p itäkeskus puotila lähellä metroo ei kaaasu talo .rauhalliselle alueellle.puh.0415846017

        lisäys meillä on kaasu taloedelliseen ilmoitukseen


      • mummo68v

        Toimiiko se ? ei ainakaan minulla.


    • irre1

      Minulla on 47m2, 2h k lasitettu parveke. Koko asunto on rempattu(seinät maalattu, laaminatti lattiat, ja koko keittiö on uusittu jne) viime vuonna kannelmäessä. Rauhallinen alue ja hyvär liikenneyhteyksiä. hakusessa olisi pienempi 1h-2h kantakaupungissa (vallila, kallio, hermanni jne.)

      Yhteydenotot sähköpostilla: [email protected]

    • Jumanji

      Moi kallahti 2 h keittiö 67 neliö 2 WC ja iso parveke on tehty kanssa remonti 2 vuotta sitten vuokra on 780e
      rauhallinen alue metroasema kävely 5 min, jos olet reipas niin 3 min.
      Haluataan 2 h tai 3 h [email protected]

      • horn jan

        jan moi, minulla oisi kannelmäessä paperilla kaksio mutta oikeasti 3h avokeittiö (72.5) vuokra 749e/kk lapsi ystävällinen piha parvekekkin on ensimmäinen kerrros mutta ei maataso. haluaisin vaihtaa mahdollisimman nopeasti! puh: 0417102457


    • vaihtoon1

      Vaihtotarjous.
      Maunulassa Rajametsäntie 29-31 1h kk 33 neliöö. 2/3 kerros, ei hissiä. Ranskalainen parveke. Vuokra 340 e. Talossa kuntosali, sauna, mattopesula, kylmäkellari. Pesutupa viereisessä talossa. kylppäri tilava.
      Uus ostari S-market valmistuu 2014, matkaa 300 m, entisen tilalle. Elintarvikekoiski kadun toisella puolella. Hyvät bussiyhteydet. Mukavat naapurit.

      Tarvitsen kaksion. Hissi pitää olla tai eka kerros ja helpot julkiset yhteydet koska olen liikuntarajoitteinen. kunnollinen parveke. Kaupunginosalla ei niin väliä mut rauhallinen sais olla.

      Ystävälliset vaihtotarjoukset
      [email protected]

    • maatuska3

      HEKA MAUNULA - Metsäpurontie -Asunnonvaihto
      Haluan vaihtaa asuntoa joko Maunulasta , Pikku Huopalahdesta tai lähialueet
      Minulla on 55.5 neliöinen kaksio, valoisa ja rauhallinen. Hissitalo, leikkipuisto ja palvelut lähellä. Vuokraan sisältyy nyt sauna kaksi kertaa kuussa 574.00.

      Vaihtoasunnolta toivoisin n. 55.5 - 68 neliötä ja parveke tai oma piha. Myös sauna olisi kiva..

      Jos kiinnostaa ota yhteys sähköpostiini [email protected]

    • Sonjuska93

      Heka-suutarila, todella hyvässä kunnossa oleva 3h k , 2 vessaa vaatehuone. parveke.

      Kerros 2/3

      Alle 5 minuutin matka puistolan juna-asemalle, terveysasemalle, kauppoihin ym..



      Haemme neliötä, mitä vain voi ehdottaa :)

      • Sonjuska93

        Niin ja vielä neliöitä tässä on 78,5

        Vuokra 782

        Jos kiinnostuit pistä sähköpostia: [email protected]


    • hexaliini

      Halutaan vaihtaa 3h ja keittiö kahdella vessalla kivikossa 79 neliötä.
      Haluaisimme 4h ja keittön kivikko kurkimäki alueella.
      Vuokra meillä on 810e.

      [email protected]

    • hexaliini

      Halutaan vaihtaa 3h ja keittiö kahdella vessalla kivikossa 79 neliötä.
      Haluaisimme 4h ja keittön kivikko kurkimäki alueella.
      Vuokra meillä on 810e.

      [email protected]

    • idil1

      Hei! asuntovaihto heka vuosaari meilla on rastilantiella 2h kk lasitettu parveke lidl on lähellä noin 3 minuttia kävelu metrossa noin 5-8 minuttia matkaa ja menee 78 ja 90 bussi haluan aurinkolahdessa kalahtissa tai rastilantiella ota yhteyttä 0456771735 tai sähköpostiin [email protected]

    • idil1

      Hei! asuntovaihto heka vuosaari meilla on rastilantiella 2h kk lasitettu parveke vuokra on 686 £ lidl on lähellä noin 3 minuttia kävelu metrossa noin 5-8 minuttia matkaa ja menee 78 ja 90 bussi haluan itä helsinkiin 3 h
      aurinkolahdessa kalahtissa tai rastilantiella ota yhteyttä 0456771735 tai sähköpostiin [email protected]

    • hondamotor

      Pohjavedenkuja 5A.
      Kallahdessa merenrannan lähellä 2h k, pinta-ala 57m2, vuokra 708€, ei erillistä vesimaksua. 5(ylin) kerros, iso parveke, vaatehuone. Hissi. Pesutupa vieressä talossa. Erillinen polkupyörävarasto. Lastenvaunuvarasto.
      Lapsiystävällinen alue. Päiväkoti, koulu ja leikkipuisto lähellä. Metroasema ja Columbus - 5 min. kävelymatkan päästä. Mahdollisuus vuokrata autopaikka autohallista.
      Etsin 3-4h k. Alueet: Vuosaari - Kallahti - Aurinkolahti- Rastilankallio. Vuokra max. 920€.
      Puh. 0407088400, paras aika tavoitella 9-21. S.posti: [email protected]

    • Irkku

      Minulla on 3h k Kallahdessa. Iso parveke ja asunto hyvässä kunnossa, kolmas kerros, ei hissiä. Vuokra 901e/kk. Haluaisin vaihtaa asuntoni hyväkuntoiseen 2h k/kk max. vuokra 550e Pohjois-Helsinkiin. Mieluiten Malmi, Tapulikaupunki, Tapaninvainio,Tapanila tai ympäristö.
      Jos kiinnostuit, osta yhteyttä [email protected].

    • nataha1

      Haluan vaihtaa 1h kk, Maununnevantie 3, 30,5 neliöö, 306€/kk.

      Mainio yksiö halvalla, lähellä bussipysäkki 42 (menee kamppiin) ja K-Market, sekä hyvät lenkkeily ja ulkoilu mahdollisuudet.

      Haluan vaihtaa isompaan 1-3h, ainoana toiveena mahdollisimman lähemmäs keskustaa, esim Pikku-Huopalahti.

      [email protected]

    • sonja931

      Heka-suutarila, todella hyvässä kunnossa oleva 3h k , 2 vessaa vaatehuone. parveke.

      Kerros 2/3

      Alle 5 minuutin matka puistolan juna-asemalle, terveysasemalle, kauppoihin ym..

      Haemme neliötä, mitä vain voi ehdottaa :)

      Niin ja vielä neliöitä tässä on 78,5

      Vuokra 782

      Jos kiinnostuit pistä sähköpostia: [email protected]

    • Vaihdetaan Viikinmäestä 4h k kph wc vaatehuone ISO asunnon levyinen parveke, kaunis, valoisa ja uusi rv. 2011, 94 m2 päätyasunto kolmioon mieluiten Paloheinä-Oulunkylä alueelle. Muutkin huomioidaan. Vuokra 1065,00. Pesutupa samassa rapussa sekä mahd. autohallipaikkaan. Talosauna ja verkkokellari löytyvät myös. 3/4 krs päätyasunto. Paljon busseja eri suuntiin ja kivat ulkoilumahdollisuudet Arabianrantaan ja Arboretumin metsään! Rauhallinen paikka asua, merinäköalalla.

      • ps
        ISO parveke on täysin lasitettu ja turvallinen myös lapsi - sekä mm. kissa tai koiraperheille!



      • Salan Vahida

        Vaihta.
        Kontulassa Ostostie 3 I
        16.1.2014

        Halutaan vaihtaa Kontulasta 3h k, 63,50m2, vuokra 652.15 euroa. Asunto hyväkuntoinen,Keskuslämmitys. 5. krs, hissi.Lähelä Terveysasema, ostarile ja metro 3 min,päiväkoti,koulu alaasten,ylaasten. Alhaalla sauna,kelari,kylmahuone,Ilmaisten pesutupa,lastenvaunuvarasto sekä pyörävarasto.Parkipaikka,Pää ovi kodi.Vuosi 2006 kylpyhuoneet ja keittiöt uusittu,parvekkeet lasitettu LVIS-tekniikka.


        Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen [email protected]
        puh.0466403340.


      • Oulunkylä

        Hei! Olemme kiinostuneet teidän asunnostanne. Meillä on 4h k 2 wc parveke 2 uloskäynti ovea. Rapussa on sauna. Ensimmäinen kerros mutta EI maan tasolla. Oulunkylä, veräjälaakso. Ranta on noin 3 min päässä (pikkukoski). Rauhallinen kaunis piha. 93 m2 , vuokra on 859,50/kk.
        VOIT KYSELLÄ LISÄÄ!


        Ota yhteyttä! 0451780287
        s.posti! [email protected]


      • Ljudmila

        Hei, Meillä on 4h keitto parveke 2 wc 2 uloskäynti ovea. Ensimmäinen kerros mutta EI maan tasolla. Uimaranta ( pikkukoski) lähellä, päiväkoti ja koulu ovat 100m asunnostamme. 93 m2 , rauhallinen alue OULUNKYLÄ, VERÄJÄLAAKSO , bussit: 550 ja 65A, juna- asema lähellä.'

        jos olet kiinostunut ota yhteyttä:

        s.posti [email protected] tai puh. 0451780287


    • MattiTP

      Itiksessä olis tarjolla Asiakkaankadulla iso yksiö, 36,5 neliöö, vuokra vuodenvaihteen jälkeen n.400€. Oma piha. metrolle 5min kävellen.

      Etsin halpaa yksiötä/kaksiota alueilta Arabianranta/Hermanni/Kallio/Kumpula/Kalasatama/Alppila/Itä-Pasila/Toukola/Vallila.

      Yhteydenotot matti.tuomas.peltonen(at)gmail.com

      • Ali

        Moi,kiinnostaako vanha hertoniemiin kaksioita 58 lähellä metroon.soita mulle puhutaan lisää.Ali.0468985972


    • sini

      Töyrynummessa olisi tarjolla 3h k parvekkeella, 66 neliötä ja vuokra 725e. Asunnossa ollut keittiö ja kylpyhuone remontti, 2 kerros (ylin). Haetaan vähän isompaa kolmiota pohjois helsingin alueelta, ehdota!:) [email protected]

    • Badar

      Stadin vaihtoasunto.Vanha Hertoniemi lähellä metroon kaksio 58 neliö iso parveke vuokra 505 €.Etsin yksiö tai pieni kaksiö soita puhutaan lisää kiitos 0468985972.

    • Natalia

      Minulle on 2h k vaatehuone Itäkeskuksessa,Kastelholmantiella!Vuokra 01.01.2014 603e!3/3 kerros!
      Halutaan kolmoi Itä-Helsingissä!
      [email protected] Natalia

      • kukka1

        Olisi kontulassa vaihtoasunto- 3h keittiö lasitettu parveke. soitta numeroon 0449582822


      • roys

        hei meillä olis heka puotila 3.h k p 67m rauhallisella alueella luonto lähellä metrot koulu kävely matkanpäässä bussi pysäkit ihan talon vieressä molempiin suuntiin rauhallinen rappu 1.kerros korotettu ei maa taso 0415846017 roosa-maria h


      • roys

        minulla ois puotilassa 3h k p 67mrauhallinen rappu hyvät kulku yhteydet luonto lähellä rauhallinen rappu kivat ja rauhalliset asukkaat .0415846017 roosa-maria


      • roys

        mulla puotilassa 3h k p 1 kerros korotettu ei maa taso rauhallinen rappu bussi pysäkit talon vieressä metro koulut itis kävely matkan päässä .0415846017


      • roys

        itäkeskus kaste holmantie kiinostas kaksio mulla 3 k ppuh.0415846017


      • roys
        roys kirjoitti:

        itäkeskus kaste holmantie kiinostas kaksio mulla 3 k ppuh.0415846017

        kasteholman asunto kiinostas korjaus 3h k p .puotila puh.0415846017


      • roys

        mulla puotilassa kolmio 0415846017 jos et vielä vaihtanut kasteholmantiellä


      • FAYSAL
        roys kirjoitti:

        kasteholman asunto kiinostas korjaus 3h k p .puotila puh.0415846017

        HEI MEILLÄ ON ASUNTO 10 VUOTTA VANHA HALUAMME VAIHTAA JOS SINULLE SOPI

        ASUNTOMME ON H KK P 46.5 JA VUOKARA ON 510 LÄELLA BUSSI 78 97V 97 JOS HALAUTTE LAHETA VIESTI 0466638115


    • Krisu

      Meillä vuokra 736€ (sis.vesi), kolmio 67m ja on kerrostalo (heka-vuosaari). Tämä on ensimmäinen kerros/pohjakerros jossa on myös oma kiva terassi.
      Lähin metro-asema (vuosaari) on vain 5min kävelymatkan päässä, noin 700metriä. Lisäksi kulkee bussi 98 rastila,marjaniemi,itäkeskus reittiä.
      Bussipysäkki on heti kun astutaan ulko-ovesta.

      Muutetiin tänne viime tammikuussa. Silloin kaikki seinät maalattiin, vaihdetiin kaikki ovet, wc pöntön kansi, kaikki keittiön hyllyköt ja tuli uusi hella-uuni sekä iso jääkaappi. Suihkuletkut vaihdettu. On erillinen wc ja kylpyhuone. Kylpyhuoneeseen mahtuu pesukone ja on myös keittiössä astianpesukoneen liitin.

      Ainoa miinus voi olla se, että lasten huoneemme on makuuhuonetta reilusti pienempi.

      Siistissä kunnossa on asunto edelleen. Katsomaan saa tulla. Myös eteisen naulakko on uusittu ja keittiön roskikset sekä sen kaapinovi. Metro-asemalla on Columbus-ostoskeskus jossa on mm. s-market, apteekki, alko, citymatket, hese, lindex, seppälä, tiimari, tiger, posti, ravintolat, baarit, makuunit, terveyskeskus, pankki ja paljon muuta.

      Ovessa on laadukas turvalukko, joka on hankittu kesän lopussa, siitä voidaan tarvittaessa neuvotella. Sisäpihalla on lapsille leikkipaikkoja ja kerrostalostamme löytyy myös pesutupia, saunaa ja kerhotiloja.

      Haemme: Kolmio/Neliö, Heka,vähintään 73m, vuokra max 1000, parveke, ei pohja/1krs. Alueet: Malminkartano, Kannelmäki, Haaga, Pikku-Huopalahti, Ruskeasuo, Tali, Pasila, Konala, Lassila, Munkkiniemi, Munkkivuori. (kantakaupunki, länsi-helsinki)

      yht.otot: [email protected]

    • Krisu

      Tää on siis Kallahtea ^^

    • Merkkunen

      Myllypurossa lähellä metroasemaa ja uutta rauhallista ostoskeskusta kolmio keittiö kylpyhuoneella, vaatehuoneella ja isolla lasitetulla parvekkeella 64,5 neliötä, vuokra 632€/kk. Haluaisimme kivikko/kurkimäki alueelta 2-4 h keittiön!

      Laita viestiä tai soita 0401264146/Meri Tuuli

      • roys2 25

        myllypuro kiinostasko 3h k p 0415846017


      • roys
        roys2 25 kirjoitti:

        myllypuro kiinostasko 3h k p 0415846017

        mylllypuron asunto kiinosta puotila 3h k p asköseeen lisäys 0415846017


    • Yksiö Kaksioon

      Kalliossa Toinen Linja 10

      Yksiö 38 neliötä

      417e/kk sisältäen veden

      Rauhallinen talo, ylin kerros sisäpihalle ikkunat, ikkunoista aukeaa pitkä näköala tuomionkirkolle/hakaniemeen/puistoon/merelle. Vastapäätä ei ole asuntoja. Hiljaiset naapurit, rappu sijaitsee sisäpihalla joten ei minkäänlaista liikennemelua/pölyä.

      Asunto on remontoitu täysin vuosi sitten, hieno vaalea laminaattilattia, asunto on maalattu tasokkaasti kokonaan, keittiö remontoitu, vessaan mahtuu pesukone, myös keittiöön astianpesukone halutessa. Hyvin kaappitilaa sekä komero. Talonyhtiössä oli viime talvena ilmanvaihtoremontti joten saa koneellisesti tuuletettua sekä patterit säädettyä eli asunnon saa todella lämpimäksi sekä kesällä tuuletettua. Asunnossa ei ole ollut eläimiä eikä tupakoitu.

      Haen vaihtoa kaksioon tai pieneen kolmioon, kamppiin, jätkänsaareen, ruoholahteen tai lauttasaareen. Tarvitsen isomman asunnon yhteenmuuton vuoksi sekä sijainti on tärkeä. Myös kolmoisvaihto onnistuu. Vaihdolla ei ole kiire, mutta tarvittaessa onnistuu pikaisestikkin hyvän asunnon löydyttyä.

      Yhteydenotot:

      [email protected] tai txt nolla40-1603223 Ville

      • Ylös123

        Vielä voimassa huhtikuun loppuun..


    • asunnonvaihto

      Meillä olisi stadin vuokra-asunto ja halutaan vaihtaa isompaan asuntoon joko kolmioon tai neliöön. Tämä siis sijaitsee munkkivuoressa muusantorilla. Tässä on 2h kk parveke 45m2 3/3krs, vuokra 585€/kk on valoisa ja vaikka kuulostaakiin pieneltä niin vaikuttaa isommalta. Alue on mielestäni hyvä paikka asua,ollaan viihdytty täällä todella hyvin ja muutenkin tässä on hyvät ulkoilumahd. Meille vaan valitettavasti liian pieni kun 4 henkilöä asutaan tässä asunnossa.Halutaan vaihtaa miel. Länsi-Helsinki alueelle: pikkuhuopalahti,munkkiniemi,munkkivuori(Tali),etelä-haaga jne.(EI pohjois-haaga, kannelmäki, malminkartano, lassila, konala ym) mutta myös oulunkylä,käpylä,koskela, maunula. Mutta kannattaa toki myös ehdottaa muitakin alueita, koska kaikkia harkitaan kun tarvetta asunnolle alkaa olla jo siinä pisteessä että melkein katsotaan mitä vain.Jos olit kiinnostunut niin ota yhteyttä tähän sähköpostiin [email protected]

      • horn jan

        jan moi, minulla oisi kolmio (72.5) p soita jos kiinnostaa paikka on kyllä kannemäki prisman vieressä.vuokra 749/kk soita jos kiinnostaa! puh:0417102457


    • muusantori 4

      eli vielä edelliseen viestiini halusin lisätä että nuo alueet mitä ilmoitin on toiveita MUTTA ilmoittakaa ihmeessä kaikilta alueilta! Ja tähän puhelinnumeroon voi ottaa myös yhteyttä: 0404719450 ja siis sähköposti on tuo [email protected]

    • Talinranta

      Halutaan vaihtaa 3h k pieni piha Talinrannasta,kaksioon tai kolmioon Töölön tai Munkkiniemen alueelta. Asunto hyväkuntoinen.Vuokra 823e.Pyydän ystävällisesti ottamaan yhteyttä sähköpostitse [email protected]
      Alue on rauhallinen,ympärillä hyvät ulkoilumahdollisuudet.Koulut ja päiväkodit lähellä.Asunto on läpitalon huoneisto ja kolmesta huoneesta näköala Talin golfkentälle.

    • Kontulassa tarjolla

      Halutaan vaihtaa Kontulasta 3h k, 74m2, vuokra 704 euroa. Asunto hyväkuntoinen, tummat laminaattilattiat, lasitettu parveke. 5. krs, hissi. Alhaalla häkkivarasto ja erillinen lastenvaunuvarasto sekä pyörävarasto.

      Etsimme neljää tai viittä huonetta, vähintään 80 neliötä, parveke tai oma piha myös oltava. Mieluiten itä- tai pohjois-Helsinkiin. Vuokra maksimissaan 900 euroa.

      Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen jyrki.kiiveri(at)gmail.com

    • MTkontula

      Etsin Helsingin kaupungin kaksiota läntisestä/pohjoisesta Helsingistä tai keskustan alueelta. Vaihdossa tarjolla 25,5m2 yksiö Kontulasta. Lasitettu parveke ja erinomainen kunto, metriksellekin hilpaisee alle viidessä minuutissa. Vaihdettavissa heti. Syynä vaihdolle tilanpuute kahdelle ja työt Länsi-Helsingin puolella. En käy aktiivisesti lukemassa tätä palstaa, joten yhteydenotot sähköpostilla: [email protected]

    • Salan Vahida

      Kontulassa Ostostie 3 I
      16.1.2014

      Halutaan vaihtaa Kontulasta 3h k, 63,50m2, vuokra 652.15 euroa. Asunto hyväkuntoinen,Keskuslämmitys. 5. krs, hissi.Lähelä Terveysasema, ostarile ja metro 3 min,päiväkoti,koulu alaasten,ylaasten. Alhaalla sauna,kelari,kylmahuone,Ilmaisten pesutupa,lastenvaunuvarasto sekä pyörävarasto.Parkipaikka,Pää ovi kodi.Vuosi 2006 kylpyhuoneet ja keittiöt uusittu,parvekkeet lasitettu LVIS-tekniikka.

      Etsimme neljää tai viittä huonetta, vähintään 80 neliötä,lasitettu parveke tai oma piha myös oltava. Mieluiten itä-Helsinkiin,Kontula,Kiviko,Vesalla. Vuokra maksimissaan 1000 euroa.

      Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen [email protected]
      puh.0466403340.

    • little-baby-nothing

      Halutaan vaihtaa Talinrannasta valoisa ja hyväpohjainen 2 h k 59,5m, parveke, 2/3 krs, ei hissiä. Vuokra 696/kk, ei erillistä vesimaksua. Toiveena 2-3 h Maunula, Haagat, Käpylä, Oulunkylä...Muitakin saa ehdottaa! Vaihdon ajankohta mieluiten kesällä 2014. Yhteydenotot/tarjoukset: [email protected]. Terkuin Hanna

      • little-baby-nothing

    • vaihto

      Heka maunula

      Vaihdetaan Oulunkylästä ihana 4h k 2wc juuri remontoitu kylppäri oma sisäänkäynti oma pieni etupiha oma ulkovarasto iso parveke iso vaatehuone. Kaikki palvelut lähellä, turvalliset lapsiystävälliset pihat, päiväkoti vieressä ja koulut lähellä.

      Halutaan vaihtaa 4-5h, mieluiten omalla pihalla/terassilla. tarjoa :)

      [email protected]

    • claudia

      Heka Kannelmäki

      Vaihdetaan Hakuninmaa rivitalo 4h keittiö 2wc juuri koko remontoitu asunto kaksi kerrosta 2 pihaa, iso parveke. Rauhallinen paikka, turvallinen lapsille, jossa päiväkoti ja koulut lähellä. Bussipysäkki vieressä.

      Halutaan vaihtaa 5h, mieluiten kerrostalo jossa lasitettu parveke, tai rivitalo.
      Alue, kaikki käy.

      [email protected]

    • Vaiht. kaip. perhe

      Halutaan vaihtaa 5h k 2wc parveke Itä-Helsingin kerrostalosta 900 €/kk 98m2.
      Omakoti- tai rivitaloon 5-7h Helsingissä.

      [email protected]

    • miccohki

      Heka kannelmäki
      Haluaisin vaihtaa 73 neliön 3h keittiön parveke samalla alueella 2h keiittö parveke 668e (tänä keväänä avioeron takia ) asun pelimannintiellä puh 0417058160

      • miccohki

        sorry edellinen viesti meni väärin , siis haluaisin vaihtaa pienempään 73 neliön 3hk parveke 668e kaksioon parveke 0417058160


      • Rachel.T

        minulla on iso yksio lassilassa jos haluan kirjoita viesti.


    • vaihto hekaoy

      Halutaan vaihtaa 4h,k parveke ja vaatehuone. Vuokra 872€ neliöitä 87, asunto sijaitsee Helsingin Laajasalossa.
      Itse haluaisin 2h,k pareveke tai 3h,k parveke ensimmäinen kerros ei tatrvitse olla hissiä tai toinen kerros jolloin täytyy olla hissi neliöitä 45-60 vuokra max.650. Alueille Laajasalo tai koko Herttoniemi kurkimäkeä saa ehdottaa myös.
      hekaoyn asunto siis.
      terveisin. Marja-leena.
      puh. 0452379072
      sähköpostia ei ole

      • valtsu2

        Moi,
        Meillä on tarjolla mellunmäki 70,0 neliö 3h k p.Ykkos kerroksessa jos kiinosta sitten 0451342557


      • onko sullatäävielä
        valtsu2 kirjoitti:

        Moi,
        Meillä on tarjolla mellunmäki 70,0 neliö 3h k p.Ykkos kerroksessa jos kiinosta sitten 0451342557

        Paljon vuokra?


    • pirppis1

      haluaisin vaihtaa 2 h kt kalasatamasta vastaavaan arabian suuntaan.
      lähialueet myös käy. tässä helmi kahdelle työssä käyvälle vuokra 783 e
      [email protected] tai soittele 0405683927

    • Myllypuro

      Meillä olisi Myllypurossa paritalo kolmio (95neliöä)..Etsinnässä olisi rivitalo,paritalo omalla pihalla. Neliöitä saisi olla ainakin se 80. Tarjoa [email protected]

    • ,-.-.,.,-,-.,.-,.--,

      Halutaan vaihtaa: Itäkeskus 3 h iso keittiö. Pinta-ala: 69 neliötä. vuokra 620 euroa/kk, sisältää sähköt ja veden. Asunto on hyvässä kunnossa ja 6 min. kävely metrolta ja kauppakeskuksesta.

      Haluamme kaksion tai pienen kolmion, kalasatama/herttoniemi/arabia/ruoholahti/lauttasaari/kamppi/kulosaari/kallio/ydinkeskusta alueelta, vuokra max. 700e/kk

      yhteydenotot s-postitse: [email protected]

      • haluutkovaihtaa

        Mellunmäki 2h K ekakerros


      • Ylä

        Hei .meilla 3h k p. Siisti remontoitu asunto, vaalea parketti lattiat, lasitettu parveke. Sauna, pesutupa samassa rapussa.vihreä rauhallinen ympäristö , metroolle 700m. Siilitie 9. Eka kerros ei maa tasolla. Vuokra-684.e. *** Etsin 3h -Itähelsinki, lähellä metroa. Vuokra Ale -700e. [email protected]


      • Ylä
        Ylä kirjoitti:

        Hei .meilla 3h k p. Siisti remontoitu asunto, vaalea parketti lattiat, lasitettu parveke. Sauna, pesutupa samassa rapussa.vihreä rauhallinen ympäristö , metroolle 700m. Siilitie 9. Eka kerros ei maa tasolla. Vuokra-684.e. *** Etsin 3h -Itähelsinki, lähellä metroa. Vuokra Ale -700e. [email protected]

        Lisäys 66m ja runsaasti vaatekaappi tilaa)


      • roys

        puotila 3 h k p 0415846017


      • roys

        itäkeskus haloo meillä ois puotilassa 3h k p rauhallinen rappu 0415846017


      • roys

        puotplassa meillä 3h k p 67 vuokra 613,05 hyvä ja rauhallinen rappu hyvät kulku yhteydet halutaaan itikseen.ota itäkeskus yhteyttä jos kiinostaa


      • roys
        roys kirjoitti:

        puotplassa meillä 3h k p 67 vuokra 613,05 hyvä ja rauhallinen rappu hyvät kulku yhteydet halutaaan itikseen.ota itäkeskus yhteyttä jos kiinostaa

        korjaus puotilassa tämä asunto


      • roys

        meillä puotila 3h k p 67 vk.613,05 rauhallinen rappu 0415846017


      • roys

        meilä vaihto asunto puotila 3h k p.67 vk.613.05rauhallinen rappu bussi pysäkit molempiin suuntiin talon vieressä. metro lähellä koulu kaupat itis vieressä luonto lenkki polut . vaihdetaan .2-3h k rauhallinen sijainti itäkeskusmuitakin saa ehdottaa-puh.roosa-maria


      • roys

        meillä olis 3h k p 67 v.613,05 rauhallinen rappu kulku yhteydet lähelllä


      • roys

        puotila3h k p67 v.6013.05 puh.0415846017


      • roys

        vaihto ois 3h k p 67 mvk.613.05 puotila 0415846017


      • roys

        meillä puotila 3h k p67m ..itis vk.613.05 itis kiinostas 0415846017


      • roys

        meillä 3h k p 67m vk.615.05 rauhallisella alueeella puotilassa 0415846017


      • roys

        puotila 3 h k p 67m 613.05 korotettu ensimmäinen kerros ei maa taso rosa 0415846017


    • marraskuu1

      Halutaan vaihtaa iso 65m2 kaksio k p. Vuokra 700e/kk. Yksiöön . Vuokra max 350e/kk n.30m2. Itähelsinki. Ota yhteyttä. P.0445155777/kirsi

      • marraskuu1

        Asuntoni sijaitsee itäkeskuksessa aivan roihikan rajalla.


    • Maaliskuu1

      Halutaan vaihtaa saunallinen kaksio 59m2 Vuokra 747€ asunto sijaitsee Viikissä von daehnin katu 1 iso lasitettu parveke (6krs)

      Haluaisin kaksion tai pienen kolmion

      Herttoniemenranta/Myllypuro/Viikki/Viikinmäki/
      Parveke tai oma piha

      Tarjoa sähköpostitse

      email: [email protected]

      • mika711

        moi olisi 2h keittiö parveke hallainvuorentiellä 3 krs vuokra 520e voi ottaa yhteyttä mieluiten txt viestillä jos kiinnostaa 0466 467325 t mika


      • mika3

        moi,onko sauna,olis hallainvurentiellä kaksio 49n 3krs hissi parveke,voi tx suoraan ja kysellä lisää jos kiinnostaa 0466-467325 t.mika


      • Rrachael
        mika711 kirjoitti:

        moi olisi 2h keittiö parveke hallainvuorentiellä 3 krs vuokra 520e voi ottaa yhteyttä mieluiten txt viestillä jos kiinnostaa 0466 467325 t mika

        missa asut


    • jarmo1

      moi olis 2h iso keittiö ja iso parveke 61 neliö 2krs, ja ylin krs. sijainti on pikkuhuopalahti hels, kaup, asunto
      tilkankatu 5 ratikka 10 meri on vieressä ikkunoista hyvä maisemat ja todella
      rauhallinen ja koko rapussa asuu 6 perhettä kaikka on suomalaisia
      vuokra 695 e soita 044-2964298 jarmo

      haluaisin pienemmän asunnon koska asun nyt yksin siis pieniyksiö tai kaksio
      alueet sais olla aurinkolahti . kalasatama . ruoholahti. pikkuhuopalahti.
      ja voi tarjota muualtakin.

      • lasse2

        moi,mulla olisi kaksio aurinkolahdessa,45 neliö,vuokra 547e.Katutaso,oma terassi,sauna viereinen ovi,ilmainen pesutupa ihan vieressä.Rauhallinen talo,(pyörätuoli-ihmisiä paljon).Metrolta n.200m,merelle saman verran.p 0408098665,lasse


    • asunnonvaihtaja

      Vaihtoasuntoa haetaan.

      Vaihdetaan yksiö Kalliossa Toinen linja 10 kaksioon tai kolmioon Kantakaupungissa.

      Asunto 34 neliötä. 386 €/kk, 5/6 kerroksessa, valoisa, ikkunat takapihalle ja Töölönlahden suuntaan. Alkovi ja hyväpohjainen keittiö ja paljon kaappitilaa.

      Pidän asunnosta mutta tarvetta on isompaan, vähintää 50 neliöiseen asuntoon. Haen asuntoa Kantakaupungin alueelta, Ruoholahdesta tai Herttoniemenrannasta.

      Ota yhteyttä
      [email protected]

      • Laura10

        Itselläni on Maunulassa 56 neliön kaksio k (tai kk jossa erillinen ruokailutila, mihin mahtuu isokin ruokapöytä) parveke. Asunto on erittäin kodikas, viihtyisä ja kunnoltaankin ihan OK (mitään suuria remppoja ei ole tehty), yhtiö rauhallinen, kivat naapurit, vihreä ja vehmas ympäristö – Keskuspuisto oven ulkopuolella! Asunnon parveke ikkunat kuvassa rapun oven vasemmalla puolella 2 krs.

        Vuokra 584 (sis.vesi) rapussa talosauna, yhtiössä pesutupa. Autopaikkoja löytyy (tolpallisia). Piha-alueita on kunnostettu viime vuosina.

        Minulla ei vaihdon suhteen ole aikataulua /eikä kiire – mutta kun sopiva vaihtokumppani löytyy, voin toimia nopeastikin.


    • yasmin3

      ASUNNONVAIHTO. HEKA kantakaupunki
      Tarjolla 2h k p 51,5m2 vuokra 585,,84e
      osoite palkkatilankatu 1-3l
      pasila
      Haetaan isompaa 3H K P
      puh 0465308634
      [email protected]

      • Hensku

        Oletko yasmiina saanut vaihtoasunnon? Meillä olisi 62 neliötä kaksio Arabianrannassa muunneltavissa kolmioksi.


    • tapaninvainio

      Vaihtoasunto hakusessa!

      Tarjolla 43neliöinen kaksio tapaninvainiossa, keittiöremontti viime vuonna.

      Aunnossa hyvä pohjaratkaisu, sekä oma piha. Hyvät liikenneyhteydet malmin, keskustan, itiksen sekä lentokentän suuntaan.

      Myös lenkkeilymaastot hyvät... vantaanjoen vierustaa pitkin.

      rauhallinen lapsiystävällinen alue.


      Hakusessa: ISOMPI KAKSIO tai kolmio, asunnossa on ehdottomasti oltava oma piha... (emme siis halua luopua pihasta!)

      yhteydenotot: riiisa @ suomi24 . fi (ilman välilyöntejä tietenkin...)

      • Puuvallila

        Tarjotaan: Puuvallilassa upea 1h iso keittiö, 48m2 vuokra 580e. Periaatteessa kaksio missä toisessa huoneessa on keittiö. Puulattiat, vaatehuone, toinen kerros (ylin) läpitalon huoneisto. Kiva viihtyisä ja suojaisa takapiha. Talo sijaitsee vallilankadulla. Talo on remontoitu 2012 ulkoa ja on erinomaisessa kunnossa sisältä.


        Haetaan ainoastaan: kampista, katajanokalta, jätkäsaaresta, puuvallilasta isompaa kaksiota tai kolmiota 60-85m2 vuokra max 950e.


        [email protected]


    • marja4

      hei minulla 4h k,iso suihku ja 2wc talossa ilmainen netti talo on 4v vanha ja erittäin tilava avara valoisa ja kaunis soita jos kiinnostaa ei itähelsinki,p,0466652999

      • MARJA4

        siis 4h k iso suihku 2wc ja aivan järkyttävän iso parvike ja suihku ilmainen netti talo 4vuotta vanha ja sijaitsee arabian rannassa lapsille loisto alue ja kaunis asunto,jos kiinnostaa niin soittele,p,0466652999,


      • minttu11
        MARJA4 kirjoitti:

        siis 4h k iso suihku 2wc ja aivan järkyttävän iso parvike ja suihku ilmainen netti talo 4vuotta vanha ja sijaitsee arabian rannassa lapsille loisto alue ja kaunis asunto,jos kiinnostaa niin soittele,p,0466652999,

        Hei Marja,kiinnostaako koskela 4h 76m2,vuokra 840 noin


    • Puu-Käpylä

      Tarjotaan Puu-Käpylästä 2 h keittiö 57 m2. Oma pieni piha omenapuineen ja marjapensaineen. Puutalon alakerran asunto, jossa toimiva kakluuni ja puulattiat. Asunto ja koko kortteli peruskorjattu 2007. Korttelipihalla asukassauna. Vuokra 709 €/kk.

      Haetaan ainoastaan Lauttasaaresta vaintoasuntoa. Mielellään kolmiota, mutta hyväpohjainen kaksiokin käy.

      Yhteydenotot sähköpostitse osoitteeseen:
      [email protected]

      • miccohki30

        heka kannelmäki . viihtyisä 73neliön 3 parvekkeella 680e 6kerros haluttaisiin vaihtaa suht edulliseen kasioon parvekkeella puh 0417058160


      • Lara A
        miccohki30 kirjoitti:

        heka kannelmäki . viihtyisä 73neliön 3 parvekkeella 680e 6kerros haluttaisiin vaihtaa suht edulliseen kasioon parvekkeella puh 0417058160

        mina haluan


    • Saarenranta

      Hei

      Toiveena n 40 m2 kaksio rauhallisessa talossa Heka-Maunulan alueella.
      Vaihdossa n 55 m2 kaksio Maunulassa, vuokra n. 570 e/kk.


      Yhteydenotot

      [email protected]

    • Valtsu2

      Valtsu213.4.2014 20:510
      Moi,
      On tarjolla kolmio 70,0 neliö Mellunmäessä metro lähellä 3h k p..,ensimäinen kerros vuokra 675.
      Haetaan Itä-Helsingissä 4h k p,hissi,ei ykkös kerroksessa .
      Vuokra max 900
      Yhteystiedot: 0451342557

    • Itäkeskus 2h+k+p

      Tarjolla: 2h keittiö parveke 59m2, vuokra 630e Itäkeskuksessa n. 1km päässä metroasemalta, rauhallinen naapurusto ja asuinalue.

      Haetaan: halvempaa kaksiota tai isoa yksiötä, max vuokra 470e. Kaikki alueet käy.

      puh: 0407094648

      • roys

        3h-k-p vk.613,05 puotila 0415846017roosa-maria


      • Sharif Salim

        minula on kaksiyo 2h.parvikelo.k. ensmainen keros...hinta 488,80

        siisaala on sauna

        soita 0445452330


      • ITÄKESKUS

        ITÄKESKUS HE ILMOITAN ETTA ME VAIHDETAN ASUNTO JOS KIINOSTAT MEILLÄ ON 2 H KK P 46.5 VUOKARA ON 510 ASUNTO ON 10 VUOTTA VANHA JOS HALUAT ASIA ON OK LÄHETÄ VIESTI TAI SOITA 0466638115


      • roys
        ITÄKESKUS kirjoitti:

        ITÄKESKUS HE ILMOITAN ETTA ME VAIHDETAN ASUNTO JOS KIINOSTAT MEILLÄ ON 2 H KK P 46.5 VUOKARA ON 510 ASUNTO ON 10 VUOTTA VANHA JOS HALUAT ASIA ON OK LÄHETÄ VIESTI TAI SOITA 0466638115

        puotila 3h k p 0415846017


    • heips1

      Heka-suutarila töyrynummessa luhtitalo toinen kerros (ylin) 3h k parveke, 66 neliötä ja vuokra 728e. Asunto siistissä kunnossa, vähän aikaa sitten laitettu ihana v.harmaa tiili kuvioinen tapetti olohuoneeseen, keittiö ja kylppäri remontoitu muutamia vuosia sitten. Lapsiystävällinen alue, sekä hyvät ulkoilu mahd. Töyrynummen valintatalon vieressä sijaitsevat talot.

      Halutaan vaihtaa siistiin asuntoon töyrynummi, malmi, tapanila, pukinmäki, tapaninvainio isompaan 3h k.

    • Hodan

      Hei
      Haluaisin vaihtaa 3h k neiliö 75 ja vuokra on 785 toinen kerros ei ole hissia
      on remontoittu 2012. Asunto sijaitsee kumpulassa Isonniitynkatu 5
      Toive asunto 3h k neliö ja vuokra voi olla sama, mutta hissi on tärkeä tai ykkös kerros. Alue pasila, malmi, pukimäki, valilla, hertoneimi.

      sähköpostini on [email protected] siihen voi laittaa viesti.

    • apua!!!

      kannelmäki kolmio 66 neliötä,835e/kk.haluan vaihtaa kaksioon,parveke,piha/terassi oltava.max.vuokra 750e.kaikki alueet käy,plussaa jos on itä-helsinki,erityisesti kontula,itäkeskus tai vuosaari.olen eläkkeellä ja yh ja etsinyt asuntoa yli vuoden,tuloksetta.kaupungilta näköjään mahdoton saada vaihtoasuntoa.ota yhteyttä pikasesti jos kiinnostuit.KIIRE!!!! yht.otot:nolla409622232

    • mimmu7

      Tarjotaan vaihtoon; Arabianrannasta 4h k, 92,5 neliötä. Avara, valoisa asunto, 6. krs, vuokra 1066 e. Kylpyhuone ja erillinen wc, suuri yhdistetty olohuone/ruokailutila, avokeittiö. Samassa rapussa saunaosasto ja taloyhtiössä autohalli, jonne käynti suoraan hissillä.

      Etsitään vaihtoasuntoa: ainoastaan kantakaupungin alueelta (Kamppi, Ruoholahti, Jätkäsaari, Lauttasaari) työ- ja koulumatkojen vuoksi. 3 - 4h k, vuokra max 1100 euroa.

      Yhteydenotot: [email protected]

    • peteee

      VAIHDETAAN!! HEKA
      3h,k,vh lasitettu parveke 74,5m2 vuokra 850€, halutaan vaihtaa 2h,k piha(parveke)
      Pohjois-Helsingistä. Julkisivu remontti tehty 2012.

      Yht. petelle(at)gmail.com

    • Bryceland

      Halutaan vähintään 72m2 3h tai 4h k mielellään Hakuninmaa, Pitäjänmäki ,Herttoniemenranta, Pikku-Huopalahti, Etelä-Haaga, Käpylä,Kumpula, Koskela, Veräjämäki, Veräjälaakso, Tali, Talinranta, Ruskeasuo, Konala alueelta. Isompi asunto haussa perheenlisäyksen vuoksi. Vuokra max 870e

      Vaihdossa tarjolla 60m2 pohjakerroksen parvekkeellinen kaksio Meri-Rastilasta. Wc rempattu 2012, keittiö 2011. Hiljaiset naapurit. Kaikki palvelut ja luontoalueet lähellä. Hyvät kulkuyht. Vuokra 659e/kk. Tolpallisia autopaikkoja pihalla vapaana 12e/kk.

      Yhteydenotot: [email protected]

    • Viikkiin

      Tarjolla Jätkäsaaressa 83m2 4h k kahdessa tasossa.
      Halutaan vaihtaa Viikki/Latokartano alueilta rivitaloon 4h tai 5h.

      [email protected]

    • jätkäsaari

      tarjotaan vaihtoon jätkäsaaresta 37m asuntoa uudesta talosta,vuokra 605e sisältäen saunan ja pyykkituvan talossa kuntosali .lasitettu iso parveke.Etsin vaihtoasuntoa ainoastaan kantakaupungista esim.kamppi,kallio,hakaniemi,ja ydinkeskusta.

      • Kiva on!

      • Henksu
        Kiva on! kirjoitti:

        Kävisikö Ruoholahti 72 m2, remontoitu, 1. krs, ei maataso? Yht. [email protected]

        Paljonko Ruoholahdessa vuokra? Mikä osoite?


    • Vaihtaja91

      Tarjotaan iso kaksio Malminkartanosta. Juna-asemalle minuutin matka, palvelut lähellä. 2h k, 62 neliötä, 790€/kk. Melko uusi ja tosi hyväkuntoinen kämppä, jossa iso parveke josta hyvät näköalat rauhallinen talo/piha jossa lapsiperheitä. Hintaan sisältyy saunavuorot perjantaisin. Mahdollisuus autopaikkaan.

      Vaihdetaan pienempään, n. 30-50 neliötä, vuokra max 650.

      Vaihtotarjoukset ---> [email protected]
      Kaikki tarjoukset huomioidaan.

    • juaneco

      Hei
      Haluaisin vaihtaa 2h k komero, kolmio 65 ja vuokra on 598 e, kolmas kerros, on hissia
      Asunto sijaitsee Kontulankaari 24 F
      Toive asunto 3h k neliö ja vuokra voi olla sama, mutta hissi on tärkeä tai ykkös kerros. Alue kontula, Mellumäkki, Myllypuro, Kivikko.
      Voit soita tähän numeroon 0409608026 tai sähköposti [email protected]

    • kokemusta on

      Tarjolla: kaksio, 49,5m2, kaunis ja moderni asunto, iso WC, lasitettu iso parveke, iso makuuhuone (laminaattilattia), muut: muovilattia, kaunis avo-keittiö. Siinä on pitkä työtaso. Kivä tehdä ja tarjoilla ruokaa. Se minun suosikki paikka asunnosta.

      Erittäin hyvä sijainti, Viikinmäki (Viikki), hyvät kulkuyhteydet. Suosittuun kauppaan,Prismaan menee noin 5min. kävellen.


      Haetaan:Kolmiota, väh.70m2. Ensisijaiseti samalta alueelta, mutta muutkin alueet huomioidaan. Esim. Pihlajisto, Viikki, Pihlajamäki ym. Tärkeintä on, että alue one lapsiystävällinen.

    • kokemusta on

      lisäys: asunnon vuokra on 578 euroa, toinen kerros, hissi on. Alue näyttää rikkaiden alueelta. Ihanat ja mukavat naapurit. Melkein kaikki tervehtivät ja haluavat olla tekemisissä toisten kanssa. En ole nähnyt vastaavaa missään. Parasta olisi, jos asunto löytyisi täältä rakennukselta/alueelta.

      • Vaihtaja1

        Hei onko kyseessä Helsingin kaupungin asunto. Meillä on Käpylässä 3 h ja keittiö joka haluttais vaihtaa pienempään. Asunnossa on parveke, erittäin rauhallinen talo, puistomainen pihapiiri.


      • kokemusta on
        Vaihtaja1 kirjoitti:

        Hei onko kyseessä Helsingin kaupungin asunto. Meillä on Käpylässä 3 h ja keittiö joka haluttais vaihtaa pienempään. Asunnossa on parveke, erittäin rauhallinen talo, puistomainen pihapiiri.

        Kyllä. Se on Helsingin kaupungin asunto. Olisimme kyllä kiinnostuneita. Miten vaihdetaan yhteystiedot?


      • Sharif Salim

        soita mula jos sina haluat vaihta 0445452330


    • sonja5

      Tapulikaupungissa, käsityöläisentiellä 3h k. 78,5 neliötä, vuokra 793 e. Vesi kuuluu vuokraan. asunnossa 2 vessaa, vaatehuone, parveke. kerros 2/3. ilmainen pesutupa mattopesula viereisessä talossa. Hissiä ei ole. Haetaan 4h k mistä vain

      Isännöitsijälausuntokin on valmiina.

      @: [email protected]

    • Henksu

      Arabianrannassa 61 neliöinen kaksio, iso parveke, kolmas kerros, hissi, 797,43e. Halutaan vaihtaa kaksioon tai kolmioon Pitäjänmäelle, Taliin, Pikku Huopalahteen, Ruskeasuolle, Munkkiniemeen, Länsi-Pasilaan, (mahd. Haaga tai Lassila)... vuokra max 800e, hissi oltava, jos ei pohjakerroksessa.

      Vaihto aikasintaan marraskuun alussa, mutta kyselen jo näin ajoissa, jos mielenkiintoa olisi:)

      [email protected]

    • Latokartano

      Etsimme vaihtoasuntoa kantakaupungin alueelta, min 4h k (oma sauna) (Arabiasta Lauttasaareen.) Tarjolle olis parvekkeellinen 3h ja keittiö, Latokartanosta. 79,5 m2 ja vuokra 820€. Otappa reippaasti yhteyttä jos kiinnostuit 0451602290

    • 2H+AVOK 54,n

      2h avokeit vc eril suihkuhuo lasitettu parveke,9,ylin kerros,näkymä Suomenlin.
      VUOKRA VAIN6 513: ilmainen pesula kuivaushuone.
      asunto läpitalon,,vähän asuttu---matkatyöt maailmalla, siisti,ei tupakoitu.

      Hekan asunto,vain: ydin keskusta Ruoholahti,Kalasatama,jätkäsaari ymm.

      VASTAUS VAIN MAILILLA:
      [email protected]
      Moor.

    • juaneco

      Halutaan vaihda asuntoa, etsimme kolme huonetta olohuone keitto, siainti,
      mellumakki, Myllypuro, kiviikko ja Kontula, vuokra 700,00
      Tarjoan kaksio ekittio lomero ja parvekke, ilmainen internetti j vesi, asunto on kontulassa.
      Vuokra on ale 600,00 euroa,
      Voit sita tahan numeroa, 040 9608026

    • Anastassia

      Tarjolla 3h k p 70m2 1 krs Vuokra 656. Mellumäessä metro lähellä
      Haetaan 4h k p Itä Helsinki




      [email protected]

    • wrwr

      Tarjolla Roihuvuoresta 45,80m, 2h kk (ei parveketta). Vuokra 438 €.

      Halutaan vaihtaa Kannelmäkeen tai lähiseudulle minkälaiseen asuntoon vain.

      Yhteyttä voi ottaa [email protected]

    • Laajasalo

      Heka Laajasalo!
      Asuntoni on 3h/keittiö 72 neliötä, lasitettu parveke, 762 e/kk ja hyvässä kunnossa. Haluan vaihtaa toiseen kolmioon laajasalon/jollaksen alueelle.
      [email protected]

      • Laajasalo

        ^^äskeiseen lisäys: Tilava vaatehuone!


    • MattiTP

      Tarjolla: Itäkeskus (Asiakkaankatu) 36,5 neliöinen yksiö 400€ vuokralla sisältäen veden. Pohjakerros omalla pihalla. Pesutupa, oma häkki ja oma kylmävarasto löytyvät. Haen yksiötä/kaksiota akselilta Kallio/Vallila/Kalasatama/Toukola/Hermanni/Arabianranta/Kumpula/Pasila/Töölö ja varauksin Herttoniemi.
      Mahdollisen vaihdon yhteydessä luovun mieluusti suurimmasta osasta huonekaluistani, mikäli ne vaihtajalle kelpaavat.

      Yhteydenotot: matti.tuomas.peltonen(at)gmail.com

    • or123

      Tarjolla: Länsi-Herttoniemi (Siilitie 7)

      62m2 kaksio, jossa on iso olohuono, iso makuuhuone, eteinen, keittiö, vaatehuone ja lasitettu parveke 6 1/2 kerros, josta näkymät kallion kirkolle ja kaupunkiin asti. Taloon tulossa täysremontti, jossa tehdään uusi keittiö, kylpyhuone/wc, kaapit ja laminaattilattia(asunto on tälläkin hetkellä hyvässä kunnossa!). Rauhallinen talo ja kaunis ympäristö. 700metriä metroasemalle.

      Haussa: Kantakaupunki 35-50m2 yksiö tai kaksio.

      oskari.ruuska (at) gmail.com

      • Sharif Salim

        minula on 2h.k.parvikelo hinta vuokra 488,80

        soita mula 0445452330


      • Sharif Salim

        minula on vaihtu asunto tapanilasta..päivöläntie 25 a3..lahela on malmi..

        100 meteri juna asimala.30 meteri busi pysahty..ja vuokra on 488,80 euro ..sisala on sauna.jos sina haluat vihta soita mulla..0445452330

        2h-k-parvikelo...

        Salim


    • Suvihut

      Tarjolla 38 neliön yksiö omalla saunalla ja isolla lasitetulla parvekkeella (puistonäkymin) Latokartanosta. Vuokra on 527 euroa. Neljäs kerros ja talossa on hissi sekä pesutupa. Asunto valmistunut 12/2008 ja on edelleen ihan huippu kunnossa.

      Vaihdossa haluaisin kaksion tai pienen kolmion Roihuvuoresta, Länsi-Herttoniemestä, Käpylästä, Latokartanosta, Hermannista... Voi tarjota muitakin.
      Ota yhteyttä: [email protected]

    • rosa111

      Tarjolla: Pikku Huopalahti kolmio 74m2 ja iso parveke. Vuokra 799.93.

      Haetaan: Pikku Huopalahdesta ja lähialueilta (kantakaupunki, puukäpylä, vallila, pasila) kaksiota, vuokra max 600.

    • töyrynummi

      Töyrynummissa, luhtitalo , pohjakerroksessa oma piha, 3h keittiö, wc,


      Halutaan vaihtaa 3 tai 4 h, keittiö, parvike ja hissi kerrostalossa ei ensimainen kerros, alue Malmi, Pihlajamäki, pukinmäki, pihlajasto, viikki, viikinmäki, latokartano, herttoniemi, itäkeskus, käpylä, kumpula ja näiden lähi alue

      • työrynummi

        puhlin 0408283512


    • 2h+k Tapaninvainio

      Tarjolla: Tapaninvainio (Pertunpellontie 1)
      2h iso keittiö, 59,5m2, 690e/kk.
      2/2krs, kulmahuoneisto, iso aurinkoinen parveke sisäpihalle. Siisti, valoisa, keittiö ja kylpyhuone ovat perusremontoitu. Mukavat naapurit, mahtavat ulkoilumahdollisuudet.

      Haussa: pienempi asunto: 1h tpk tai 2h kk/k, parveke, ei 1 krs, vuokra max 550e.

      Sposti: [email protected]

      • Sharif Salim

        munila on kaksiyo k.parvekela. vuokra on 488,80...in tapanila


    • muuttokuume

      Tarjolla tapaninvainiossa, rauhallisella pientaloalueella. Matalasta kaksikerroksisen talon alemmasta kerroksesta pienehkö kaksio, omalla pihalla :). Vuokra 510e ja 41m2.

      Halutaan vaihtaa isompaan kaksioon tai pienhköön kolmioon, jossa oma piha-alue! :). Aluehdotuksia otetaan vastaan :).

      riiisa @ suomi24. fi

    • Vallila

      TARJOTAAN yksiöt Vallilasta ja/tai Maunulasta. Vallilan yksiö on kooltaan 24,5m2 ja vuokra 282e, kerros 4/4, hissi ja pesutupa löytyy, sauna samassa taloyhtiössä. Maunulan yksiö 27m2 ja hinta 260e, ensimmäinen kerros muttei heti maantasassa, ei hissiä, pesutupa löytyy.

      HAETAAN kaksiota, jossa olisi vuokra max 650e, parveke ja aluetoiveina Vallila, Hermanni, Arabianranta, Toukola tai Kalasatama.

      Yhteydenotot [email protected]

    • malmi1

      VAIHDETAAN ASUNTO :
      ____________________

      -2h k wc ja Iso Parveke
      -Vuokra =488€ kk
      -2 Kerros ja hieno parkettilattia
      -Osoite: Päivöläntie 25 A 3 00730 Helsinki,Tapanila-Malmi
      -Puh: 044-9762273 (mieluiten text,ilta-ajat) / [email protected]

      Ei Kotieläimiä Tod.Hyvässäkunnossa ...
      Bussi tulee talon eteen ja junalle kävelymatka talossa Ei hissiä,Sauna löytyy (taloyhtiö)
      Alue johon halutaan vaihtaa on itä-helsinki Isohko 2h (vuokra max 650€ kk)
      hissi pakollinen parveke
      Kiitos ja hyvää kesää ...

    • Sharif Salim

      minun puhelun numero 0445452330

    • kangur

      Tarjolla,jakomäki (jakomäentie 10c) 4h k 2wc parveke autopaika 5/5 95m2 960eur

      Haetaan 4-5h k p,hissi,.

      Kaikki alueet käy. Kaikki tarjoukset huomioidaan.

      [email protected]

    • Rahmat

      Sijainti: Töyrynummissa, HEKAOY
      Peltohiirenkuja 1.

      Tarjolla, luhtitalo , pohjakerroksessa
      oma piha, 74,5 2m, 3h keittiö, wc, vuokra 854e sis vesi/ 4 hengi.

      Etsimme vaihtoasuntoa Itä-helsinki, Pohjois-helsinki, kantakaupunki, 4h kk, hissi, parveke kerrostalossa, ei ensimainen kerros, vuokra max 1035.

      lähellä bussi pysäket (kampi, rautatientori, itäkeskus ja lentoasema) ja k-market, valinta-talo, myös lähellä vantan joki and uima paikka. 2,4 km malmelle ja 1,7 km tammistolle, lidl, k-city market, hobby hall ja muut kaupat


      Puh. 0408283512 [email protected]

    • ah55

      Tarjolla 2h k parv. 62,5m2 Pihlajistosta vuokra 659,-kk. Huoneisto läpi talon, iso lasitettu parveke, putki- ja wc remontti tehty 2008, rauhallinen talo, hyvät bussiyhteydet, lähellä kaupat, tarha ja koulu ja hyvät lenkkeilymaastot, 3/3 ylin kerros ei hissiä. Halutaan vaihtaa yksiöön tai pieneen kaksioon miel. hissitalosta miel. pohj.helsinki mutta muukin käy. yhteyden otot Anne p.044-5750031

    • vaihtaja1

      hei vaan, etsimme vaihtoasuntoa 3 h. k, p max 80 neliötä,itä helsinki alueelta, max vuokra 800 .itselläni vesalassa vaihdossa 3h k p vh. vuokra 690 vaihto ilmoitukset s postitse [email protected], tai puhelimitse 0451856703.

    • egge.k

      Vaihdetaan yksiö kontulasta 21.5m2 lasitettu parveke isompaan 4-5h vuokra 210e 5 minuutin matka metroasemalle. 0466147834

    • Mirkku ja ipanat

      HEI!

      Me asutaan Pikku-Huopalahdessa ja me halutaan vaihtaa asuntoa. Meillä on 74,5 neliötä, 3 h k wc/suihku parveke. Vuokra on 830 e. Talo on kolmikerroksinen ja meidän asunto on toisessa kerroksessa. Asunto on tilava ja viihtyisä. Lattiat ovat vaaleaa, lämminsävyistä laminaattia. Olohuoneeseen johtaa lasiovet. Sauna on pihalla.

      Alue on todella kaunis ja luonnonläheinen. Hyvät ulkoilumahdollisuudet. Seurasaareen on lyhyt matka, samoin Munkan uimarannalle. Täällä voi palstaviljellä ja venesatamakin on nurkan takana. Tädellinen paikka lapsiperheille. Ala-aste näkyy parvekkeelta, eikä taidepainotteinen yläastekaan kaukana ole. Lähellä Alepa ja sen edessä kympin ratikkapysäkki, joka vie keskustaan 15:ssä minuutissa. Myös kaikki keskustaan menevät bussit pysähtyvät Manskulla.

      Me halutaan 4 huonetta k wc/suihku ja mielellään parveke. Neliöitä saisi olla enintään 80 ja vuokra enintään 800e. Ei katutaso. Aluetoivomus on Itä-Pasila!

      Ota minuun pikaisesti yhteyttä, jos haluat vaihtaa!
      Sähköpostini on: [email protected]
      ja puhelinumeroni on 040 966 46 44

    • Suosittelija

      Liity hei Hekan vaihtopalstalle facebookissa :) Sieltä löytyy helpommin vaihtoehdokas. Pasilassa ainakin tarjolla juuri nytkin neliö...

    • sipidu

      ASUNTOVAIHTO
      tarjotaan:
      Kannelmäki, soittajankuja 2h avokeittiö maataso terassi. 55.5m2, n. 610 e/kk (saunavuorolla ja autopaikalla)

      etsitään:
      3-4h (avo)keittiö (miel maataso) parveke n. 75-> m2
      pohjois- ja Länsi-Helsinki (sekä kantakaupunki); Kannelmäki, Malminkartano, Haaga, Pitäjänmäki, Munkkiniemi, Huopalahti, Ruskeasuo, Länsi-Pasila, Laakso, Lauttasaari, Ruoholahti. (Sofianlehto, Käpylä, Kumpula, Toukola, Arabianranta)

    • tapaninvainio

      Tarjotaan:

      Kaksio 41m2 rauhalliselta, lapsiystävälliseltä alueelta tapaninvainiosta. Keittiö remontti valmistunut v. 2013, asunnossa mukavan kokoinen oma piha, hyvät kulkuyhteydet keskustaan,vantaalle kuin itiksenkin suuntaan. Hyvät lenkkialueet aivan vantaanjoen kupeessa :).



      hakusessa kolmio tai yli 50m2 kaksio omalla pihalla.

      yht.otot riiisa@suomi24 fi

    • Heka -asuntovaihto.
      Tarjolla 3h k k. 71,0 neliöä, iso lasitettu parveke Jakomäellä. . Vuokra 760 euroa/kk.
      Vesimittari asunnossa.
      Halutaan vaihda lähes samankokoisen asuntoon ( 3h )Puistolaan, Tapanilaan, Hakunilaan ,Heikinlaaksoon, Suutarilaan ( julkinen liikkeenne lähellä).

    • vaihto

      Asuntovaihto HEKA
      Tarjolla Latokartano 4 h k, 93 m2, lasitettu parveke, hissi. Vuokra 986,00
      Vesimittari, sauna ja pesutupa samassa rapussa
      Halutaan vaihtaa 3 h k , alueet Latokartano, Herttoniemi, Herttoniemenranta,
      Vanha Maunula, sekä mahd.lähiauleet jos asunto sopiva,Toiveena ylin kerros
      [email protected]

    • teemu00700

      Moikka, minulla on Heka Malmi Oy:n vuokra asunto. Asunto sijaitsee Ala Malmilla, osoitteessa Karviaistie 12 l, 00700. Vuokranantaja: Helsingin kaupungin asunnot oy.
      1 huone keittiö, 35m2. Vuokra 398,73. Lattia on vaalea puulaminaatti. Asunto on ok kunnossa. Haluisin vaihtaa 30-45m2. Olis hyvä, jos asunto olisi Pohjois-Helsingissä, mutta muutkin otetaan huomiooon. Syy asunnon vaihtoon on, että haluan muutosta ja uusia tuulia. Voit soittaa/txt numeroon 040 4795 767. Terv Teemu

    • asunnonvaihtaja

      Tarjotaan: Pukinmäessä 60m2 2h, k, kph, vaatehuone, lasitettu parveke vuokra 633e/kk ei vesimaksua. Kerros 1/2 ei maantasolla ja ei hissiä. Talossa pesutupa. Rauhallinen rappu, jossa vain 2 kerrosta.

      Etsitään: ensisijaisesti 2h mutta myös 3h huomioidaan ja kaikki alueet otetaan huomioon. Tekstaa 0443388804

    • FAYSAL

      hey

      ETSIMME VAIHTOASUNTOA MEILLÄ ON HYVÄÄ ASUNTO 2H KK P VUOKARA ON 510,90 KK 46.50

      HALUMME ITÄKESKUS KOROSHLMANTIE ASIANKATU KAUPKATRANONKATI 9-12-13 TAI PUOTILA KASTELHOMNATIE KOKO ITÄKESKUS ALUELLE STDANI HEKKA


      YHTEISTIEDOT 0466638115 SOITAKA ROHKEASTI

    • Asunto vaihto

      Moikka, minulla on Heka Malmi Oy:n vuokra asunto. Asunto sijaitsee Ala Malmilla, osoitteessa Karviaistie 12 l, 00700. Vuokranantaja: Helsingin kaupungin asunnot oy.
      1 huone keittiö, 35m2. Vuokra 398,73. Lattia on vaalea puulaminaatti. Asunto on ok kunnossa. Haluisin vaihtaa 30-45m2. Olis hyvä, jos asunto olisi Pohjois-Helsingissä, mutta muutkin otetaan huomiooon. Syy asunnon vaihtoon on, että haluan muutosta ja uusia tuulia. Voit soittaa/txt numeroon 0465418985. Terv Teemu

    • roys

      halutaan vaihtaa 3h k p 67m puotilasta rauhallinen rapppu luonto lähellä bussi pysäkit molempiin suuntiin kaupat lähellä itis vieressä metro kävely matkan päässä 1.kerros korotettu ei maa taso .vaihto 3-2h k p.itäkeskus puotila missä ei kaasua rauhalliseen rappuun

    • kauris2

      KOSKELASSA siisti,hyväkuntoinen asunto,35,5 neliötä(HEKA-KUMPULA).makuuhuone ja tupakeittiö.parveke on.vuokra 392e/kk.oma parkkiruutu pihalla.4/4 krs.kauppa ja bussipysäkit aivan talon kulmalla.hiljainen talo ja naapurusto asua rauhassa,päivin ja öin. halutaan vaihtaa 30-40(50)neliöiseen asuntoon kantakaupugissa.erityisesti LÄNSI-PASILA JA LÄHEMMÄS KESKUSTAA kiinnostaisi.toiveena on myös parveke ja hissi.etsin siis yksiötä tai kaksiota,edullista kuten nykyinen asuntoni on................tekstaa ja tarjoa 0503284835 esa

      • Halutaan vaihtaa

        Haussa olisi 3h k p, max 65m2. Tarjotaan vaihdossa 3h k p 74m2 Kurkimäki.
        Valoisa ja siisti asunto luhtitalon 2/3 kerros. Hyvät kulkuyhteydet joka suuntaan. Itiksen kauppakeskus n.2km päässä.Vuokra v.2015 alusta 763,02€.Vastaukset tekstiviestillä 0505819423/Kirsi


    • Valteri

      Tarjolla 3h k p 70m2 1 krs Vuokra 656. Mellumäessä metro lähellä
      Haetaan 4h k p Itä Helsinki
      [email protected]

    • Tarjolla 3h k (lasitettu parveke vaatehuone kylpyhuone wc) 70,5m2 Pohjois-Helsingissä, Jakomäessä. Vuokra 731,92 vesi 16,50 per/h. Tämä valoisa läpitalon asunto sijaitsee rauhallisessa kerrostalossa, joka valmistui kokonaisvaltaisesta remontista keväällä 2013 (ei siis remontteja tulossa!). Alle 5min kävelymatkan päässä koulu, tarha, uimahalli(jossa kuntosali) ja Bussipysäkki, josta bussit mm. Malmille, Mellunmäkeen ja Rautatientorille. Alle 10min kävelymatkan päässä myös ostoskeskus
      Halutaan vaihtaa pienempään ja edullisempaan , kaksioon tai tilavaan yksiöön parvekkeella. Haetaan asuntoa lähempänä Hämeenlinnanväylää, koska koulu ja työt sillä suunnalla (Länsi-Helsinki ja Kantakaupunki). Max. vuokra 550€ - asunnon tarve maaliskuun 2015 jälkeen.

    • asunnonvaihtaja

      halutaan vaihtaa 2h kk parveke 50neliötä siilitie 18 länsi.herttoniemestä. vuokra on 589e/kk. vaihdossa huomioidaan vain kanta kaupungin asunnot. sopivasta asunnosta maksan väliä vähintään 2500 euroa heti käteen. asuntoni on vaihtopörssissä jossa on yhteys tietoni. tarjotkaa... KIIRE....

      • asunnonvaihtaja

        jatkoa edelliseen . siis kyse on hekan sisäisestä vaihdösta


    • vaihdetaanhekaoy

      Vaihdetaan 3h k(73m2)Laajasalosta pienempään. Max 65m2

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe