AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Westerfield International AG

Westerfield International AG

481 Vastausta 37 111 Lukukertaa
Luin tuossa paria viesti janaa, jossa kyseistä Westerfield International AG:stä kerrottiin kauhutarinoita.

Itse nimittäin sorruin sukkatarjoukseen. Puhelimessa kyllä kerrottiin, että postimaksu pitää maksaa niin edes päin.
Sukat tuli tuossa maanantaina ja tänään peruin jäsenyyden.

Huomasin tuossa viesti janassa, että ongelmat yleensä tulivat kun oli jättänyt peruuttamatta, mutta onko tullut ongelmia, jos on perunut heti tämän ensimmäisen "ilmaisnäytteen" tulon jälkeen?

Joten haluaisin kaikkien, jotka ovat tämän yrityksen kanssa ollut tekemisessä, kertoa oman negatiivisen tai positiivisen kokemuksensa.

Ja toisen asian huomasin. Asiakaspalvelunumero 09-32961446, on WearUs:n ja Westerfield International AG:n kanssa sama, ja jos en väärin käsittänyt, niin monella muullakin puhelinmyyntiyrityksellä on sama asiakaspalvelunumero.
Itelläni ei ole ollut ongelmia, on tullut tilattua partahöyliä ja kahdenlaisia sukkia aina muutaman kuukauden ajan jaksoissa, aina on saanut peruttua tilauksen kivuttomasti kun soittaa.
Miksi maksaisin 25€ neljästä terästä, kun tarjoustalosta saa 30kpl vitosella?
WESTERFIELD INTERNATIONAL AG:

09 238 61 44 6 on tämä oikea asikaspalvelun numero. Sitä ei löydy kovin helpolla. Jouduin itse pyytämään perintätoimistosta ks. numeron.
Kiitos, kun laitoit numeron tänne. Lähetin jo kirjeen Hollantiin, että perun suoraan heidän kautta, kun kukaan Suomessa ei vastaa puheluun. Silti taas tuli paketti. Ja edelleenkään kukaan ei vastannut numerosta. Nyt sitten yritän tällä numerolla.Nyt yrittämään uudelleen
Virhe: ei yhteyttä sanoo puhelin tähän muneroon.... äähhh!!
Hei!
Eikös se oikea asiakaspalvelu nro oo: 09 32961446
En ole vielä itse tuohon soittanut...ku yritän laittaa sähköposti viestiä...saas nähä miten käy... :/
Mulle tuli kerran sukkia ja pöksyjä ja peruin muistaakseni sukat sp:lla ja sitten housut soittamalla. Samalla selvisi, ettei sp:n kautta tehtyä peruutusta näkynyt siellä. Oli sama puh.no molemmilla. Soittamalla onnistui samalla puhelulla molemmat.
AUTTAKAA, miten perun jäsenyyden tästä, yritin soittaa monta kertaa , siis mulla deadline 24.4 muuten tulee lisä paskaa, auttakaa pliiz , miten saatte perua ilausta ???
iso iso kiitos
Haluan perua jäsenyyteni sekä Infinity teriin, että sukkalähetyksiin. ASIAKASNUMERONI iNFINITYSSÄ ON:1545749 ja Step by Stepissä se on:
1551869
Jollei tällä peruunnu kokonaan, otan yhteyttä kuluttajavirastoon samoista syistä, ettei puhelimella pääse jäsenyyttä perumaan ja sähköpostiosoitetta ei ole annettu. Tuotteet ovat kuitenkin laadukkaita, mutta en halua tästä lähtien saada yhtään erää kumpaakaan.
Kiitos ymmärryksestä!
terveisin, M.S. Jyväskylästä
30.5-13: ylläoleva numero ei ole käytössä!
09-32961446 soittelee varattua hermostumiseen asti
Moi
Olen yksi typerä tilaaja! Juuri äsken peruin jäsenyyteni heti ensimmäisen sukkalähetyksen saavuttua. Soitin numeroon 09-32961446 ja aika nopeasti pääsin läpi. Koko puhelun kesto oli noin 6 minuuttia.Samalla peruin toisella asiakasnumerolla tulleen "höyläpaketin". Pyysin vahvistuksen s-postiini. Sanottiin, ettei se ole mahdollista, mutta sanoi jäsenyyteni peruutuksen olevan voimassa tästä päivästä lukien.
Aika helpolla siis onnistui paikata oma hölmöys!
Itse kans tyhmä hourahtaja noihin...Sain kans peruutettuu siitä asiakaspalvelun numerosta ja pääsin heti läpi..huh.. vielä yrittivät tyrkyttää tarjouksia..
Jos kaikki meni niin kuin luvattiin niin mikä ongelma oli? :D
No mutta sähän sait ilmaset sukat ja höylän. Niin mitä hölmöä siinä on käyttää tollanen tarjous hyväksi?
Kusetat itte joku sukka puulakin työntekijä ei tuo numero vastaa.. SAATANAN saatana
Tuo numero ilmoittaa, että: "Numerovalintanne on virheellinen" !!!!
Siis tuo 09-23861446
Myyjä kyllä puhelimessa vakuutti, että peruutuksen voi tehdä netissä helposti. Vaan eipä ole tosiaan sp-osoitetta kerrottu. Huijausta tämä on. Laittelin englanninkielisen viestin tuohon tästä viestiketjusta löytyvään osoitteeseen. Saa nähdä, miten homma hoituu. En ota enää koskaan tällaista.
SÄHKÖPOSTIOSOITE ON, suomi@westerfield.ch , josta irtisanoutuminen onnitui.
Kiitos ramp6 tuosta sähköpostiosoitteesta, toivottavasti mäkin onnistun sitä kautta. Tuo asiakaspalvelunumero ei nimittäin vastaa millään, kaksi päivää yrittänyt soittaa siihen!!!!
Kyllä ! Sähköposti osoite suomi@westerfield.ch toimii. Sain nimittäin täänään vahvistuksen asiakkuuteni lopetuksesta 5 päivän odottelun jälkeen . Enhän sorru enää tilaamaan mitään " ilmaistuotteita", sukille ja kalsareille tuli hintaa ja meni hermoja soitellessa turhaan asikaspalvelunumeroon , ei se vastaa vaikka nauhalta tuleva tiedote näin lupaa. kerro kaverille, terv UK
Kiitos sp osoitteesta. Itseäni on kusetettu myös ja lähetin irtisanomisen äsken. Saa nähdä miten akan käy. Terveisin AK
Sain tänään postilähetykset pikkuhousuista ja sukista, joista aikaisemmin sain näytelähetykset. Peruin jäsenyyteni heti näytelähetysten jälkeen. Tänään tuli silti lähetykset. Yritin soittaa laskussa olevaan numeroon. Sieltä vastattiin, että on ruuhkaa, mutta palvelemme niin pian kuin mahdollista. Muutaman tällaisen ilmoituksen mukaan kuulin toisenlaisen viestin, jossa vain kiitettiin soitosta ja huomautettiin, että pitää peruuttaa tilaus laskussa mainittuun päivämäärään mennessä. Lähetin sen jälkeen sähköpostia, että palautan lähetykset eikä minulle saa enää toimittaa mitään tuotteita heiltä.
Kiitos tiedosta, teen nyt samoin ja lupaan samat sanat.
AAHHH:.. olet aarre!!!!
Totta! Sähköpostiosoite: suomi@westerfield.ch on oikea ja toimiva. Sen kautta sain irtisanottua helposti jäsenyyteni Weserfildistä. Keskustelussa ja lähetyksessä mainitut puhelinumerot eivät toimineet. Irtisanoutumisen jälkeen tuli varsin nopeasti vastaus. Tästä opin, että en enää koskaan tilaa, en edes ilmaista näytettä. Kiitos rampe6.
Tarvitseeko ns "näytetuotteet" palauttaa vai voiko ne kipata roskikseen??
Yritin soittaa kyseiseen numeroon...numero 09 23861446 ei ole käytössä. Tutustumispaketin laskussa on numero 09 32961446. Siinä oli vastaaja päällä, palveluaika 9,30-16,30. Kaikkeen sitä haksahtaakin...myyjä sanoi, ett netissä helppoa perua jäsenyys. Eipä onnistukaan! Kusetusta tää puhelinkauppa!!
Soitin tänään numeroon 09 32961446 sieltä automaatti ilmoitti netti osoitteen ja peruin tilauksen ja vastaus tuli jo tänään, että jäsenyys on peruutettu. Netti osoite on suomi@westerfield.ch.
mikä tämän firman netti osoite on? Kuka on löytäny ? Haluaisin perua jäsenyyden. en halua sukkia sun muuta kotiin kannettuna. Aina ei muista perua seuraavaa lähetystä ja must on orjuuttavaa muistaa tehdä se ettei sitte niitä eitoivottuja pakettteja tipahtele postiluukusta. Kaikee sitä ihminen haksahtaa. Täst täytyy päästä eroo. Joku sano et netis se jäsenyyden lopettaminen ei onnistu vaikka nii tos esittees sanottii. Miks ei ?
Lähetin sähköpostilla perumisen äskettäin (info@shaveservice.com) enpä tiedä mikä on vastaus joka sieltä tuli, ei yhtään suomalaista sanaa.
suomi@westerfield.ch, löyty tämmönen sp-osote ja se toinen PUH.nro 09 32961446,sieltä vastas pitkän odottelun jälkeen, sieltä annettiin annettiin NRO 632318 joka piti pelkästään laittaa paketin päälle ja palauttaa postiin,nin asia pitäs olla sillä selvä,,,,,
Ite soitin tuohon 09-32961446 numeroon ja sanoin vain eroavani. Heti melkein vastattiin ja puhelu kesti ehkä noin 20 sekuntia. Ehdin jo pelästyä, kun googlettelin tota ja kun minkäänlaisia kotisivuja tai sähköpostiosoitetta ei löytynyt. Nykyään taidan kieltäytyä aina kaikista vastaavista.
Minä en ole päässyt läpi , en lyhyillä enkä pitkillä 10 minuutin odottamisilla..ja taas tuli uusi paketti harmiteltavaksi.
Haluan perua jäsenyyteni as.nro 1313619, laskun nro 16816848
Ei tämä ole oikea paikka perua jäsenyys, vaan tee se puhelimella nroon, joka on laskussa.
Haluan perua jäsenyyteni as.nro 5035129, laskun nro 100805532
Olipas ihme lafka, paketissa ei ollu minkää sortin nettiosotetta / puhelinnumeroa (lukuunottamatta jotain 0700-alkuista, mihin ei kovin mielellään soittele). Onneks täältä löyty numero (09-32961446), ja homman sai peruttua suht vaivattomasti. Helpommalla pääsee kun on vain tilaamatta mitään tommosista, kyllä niitä sukkia saa Halpa-Hallistaki, vieläpä huomattavan paljon vähemmällä stressillä.
Kuulostaa uskomattomalta tuo heti läpi pääseminen. Minulla ilmaiset sukat kohta maksettu odotuaja . 80 sentin minuuttitaksalla.Ja taas sama yrittäminen edessä, kukaan ei vastaa..
Vitut ne vastaa,, itte kirjoittelatta kun koitatta myydä sukkia.
Soitin juuri paketin saatuani tuohon 09-32961446 numeroon jossa reipas nuori naisääni vastasi . Sanoin haluavani perua asiakkuuteni jolloin hän kysyi asiakasnumeron ja homma oli sillä selvä !! Netti-sivuja yritin minäkin haeskella vaan en mistään löytänyt !!
Mulla sama juttu. Paketti tuli. Terä vaikuttaa lelulta. Soitin ja peruutin tilauksen. Naisääni kyseli syytä lopetukseen ja homma sillä selvä. Kysyin miksei "laskussa" ollut s-posti osoitetta vaikka väitettiin että voi perua myös siten. Sanoi että se on selvempi kun asiat hoitaa puhelimessa, niin ei asiat huku bittiavaruuteen... Siis se on kuulemma poistettu käytöstä koko s-posti.
Voi vitsi! En saanu koko päivänä asiakaspalvelun hemmoa kiinni. Huomenna paremmalla tuurilla...
Jäsenyyden peruutus onnistui mainiosti lähettämällä englanninkielinen sähköpostiviesti asiasta osoitteeseen matador@westerfield.ch

Parin päivän päästä tuli suomenkielinen peruutuksen vahvistusviesti sähköpostiosoitteesta info@shaveservice.com
Saa nähdä kuinka käy. Eka yritin soittaa mutta ei mitään vastausta sieltä päin. Nyt sitte lähetin sähköpostia. En ikinä enää tilaa mitään.
Kykkä tommoinen markkinointi pitäisi kieltää. Puhelimessa luvattiin, että sp:llä onnistuu peruminen kätevästi. Ilmeisesti jokin opiskelija menetti jälleen jonkun provikan, kun peruin partakoneeksi ilmoitetun tuotteen..
Asiakasnumero 1321405 kuinka saan sanottua itseni irti kun en tarvitse enää mitään seuraavaa pakettia
Sain peruttua! Kannattaa vain sitkeästi jonottaa sinne asiakaspalvelunumeroon 09-32961446. Yritin soittaa sinne ensin varmaan 5 kertaa ja jonottelin muutaman minuutin, eikä vastattu. Sitten jonotin n. 10 min viimeisellä soitolla ja vastattiin. Kaikki soitot siis nyt tänä aamuna. Ei tarvinnu kuin sanoa asiakasnumero ja asia oli selvä!
Peruin asiakkuuteni myös nettisivujen ja lisäksi vielä sähköpostin kautta. Niistä ei ole tullut vielä vastausta, mutta toivottavasti tää peruminen nyt tosiaan onnistui, eikö joudu tässä mihinkään liemeen tän asian kans....
Samma här, sitkeätä jonotusta. Pienellä präntillä oli laskussa asiakaspalvelun numero ja alussa heti isolla sellainen numero, jonka jonotuskin on maksullinen. Kyllä tähän loppu tilaamiset. Höyläkin oli ihan p....a. Kaikenlaisella sitä yritetäänkin höynäyttää. Maksan vaikka enemmän ja ostan ihan kaupasta.
joo kerran soitin , puhelun kesto n.10min makso 8 euroa

on kyl niin kusetusta ku olla voi. tänään tuli teriä? vaikka on peruttu kaikki jo pitkän aikaa sitten. vittu et vituttaa
Mistä löydän asiakasnumeroni? ja minulle ei vastata tuolta puhelinpalvelusta! haluan perua tilauksen!!
Kannattaa soittaa vaan tarpeeksi kauan! Itse jonotin noin 5min ja vastattiin. Sanoin asikasbumeron ja et haluan irtisanoa jäsenyyden niin homma oli selvä! Asiakasnumero löytyy laskusta kohdasta "huomioitavaa"
Mulle tuli aiemmin sukkia, peruin ja se oli ok, nyt tulee kalsareita, ja niiden peruminen on toistaiseksi ollut mahdotonta.
Firmalla on 24 h automaattinen numero jossa asiakaspalvelun vuoksi voi lykätä tai muuttaa tilauksiaan mutta en tiedä voiko perua.
Tämä numero 0700700143 vaatii näppäilemään jäsennumeron, mutta laskussa on vain asiakasnumero ja jokin muu numero. Kun näppäilen kumpaa vain, tulee aina viesti että näppäilit väärän numeron tai postinumeroan, pah. Tämä on soittoluuppi josta ei pääse mihinkään, ja se maksaa yli 70 senttiä minuutti.
Soita asiakaspalveluun tähän numeroon: 09-32961446! Aiotko perua vain tilauksia vai koko jäsenyyden? Suosittelisin irtisanoutumaan koko jäsenyydestä mahdollisimman pian, lisäksi myös sähköpostin kautta että saa mustaa valkoisella irtisanoutumisesta!
maksaako jonottaminen jotain???? tai soittaminen
Kyllä sillä näkyi hintaa olevan .70-80 senttiä muistaakseni minuutilta. Heti eka kerralla yrittäessäni tuloksetta vatausta , ajattelin niiden keräävän ilmaistuotteen hinnan sillä ,että seisottavat asiakasta niin kauan, kunnes puhelumaksuista saavat tuotteen hinnan kasaan....
Minulla on ja paljon negatiivisia kokemuksia. Tällä hetkellä minulla on 200 € perintälasku odottamassa Alektumissa. Olen peruuttanut tilaukseni ja lähettänyt paketin takaisin Hollantiin, itse asiassa kaksi, joista toinen ei ole saapunut perille, kuulemmas. Nyt selvitellään Itellan kanssa, mihin se on voinut joutua. Olen niin niin kurkkua täynnä yhtiön toimintaan!!
Tänään minulle soitteli kanssa Ruby alkkarimyyjä. Vastasin puheluun ja melkein tilasin, kunnes satuin kysymään yrityksen nimeä. Ei tyttö tiennyt. Sitten aloin tivata Y-tunnusta, jotta voin tarkastaa ytj:stä onko firma suomalainen. Ei löytynyt. yllätys yllätys! Koneella samalla googlettelin kaikkea mitä myyjä sanoi. Kun kysyin miten voi olla todellista että tämä on laillista toimintaa ilman tietoa mistä oikeastaan tuotteet tilaa, ei siihenkään osannut vastata. Väitti vain ilman perusteluja että laillista on.
Yrityksen nimi kun muokkautui puhelun myötä aina kun uudelleen kysyin. Ensin oli Ruby Oy, sitten Westerfield, Wender, Rubyn, jne..., mutta eipä noista löytynyt mitään infoa netistä muuta kuin se ulkomainen alkulähde. Mahtaakohan heidän työntekijänsäkään saada palkkaa kun eivät tiedä missä firmassa ovat töissä. Tai eivät halua tietää.
Jäi pikkarit tilaamatta.
Tulee vähän mieleen tuo Turkulainen K-worldwide oy, joka myy kirbyimureita kun ei ketään halua paljastaa mitään rehellistä ja läpinäkyvää tietoa toiminnastaan. Ei uppoa oikein suomalaiseen kulttuuriin tuollainen myyminen vaikkei mulla oikeasti mitään puhelinmyyntiä vastaan ole ja usein jotain sitä kauppakanavaa pitkin tilaankin.
Myyjämme tietävät missä firmassa ovat töissä ja saavat kunnollisen pohjapalkan plus provision. Myyjämme saavat toimeksiannon Westerfieldiltä, ja tuon yrityksen nimen voimme asiakkaille kertoa, sillä kyse on heidän tuotteestaan ja heidän yrityksestään. Itse myyntifirman nimeä meidän ei tarvitse paljastaa, sillä olemme lähinnä välikäsi. Asiassa ei siis ole mitään hämäryyttä.
Ai eikö ole hämäryyttä????????????
Hipstereitä tarjottiin ilmaiseksi kaksi kpl, molemmat eri asiakasnumerolla. Jos haluat erota, soitat ja ilmoitat asiakasnumeron toisesta laskusta. Harva huomaa, että molemmissa paketeissa on eri asiakasnumero. Siis pitää peruuttaa molemmat asiakasnumerosi, tai muuten tulee tavaraa ja perintään päätyy. Kyllä tämä petkutukselta haisee!!!!!!!!!!
Äidilleni kävi juuri noin kun kerrot, tosin yhdessä ja samassa puhelussa oli tarjottu sekä pikkareita että sukkia. Äitini oli peruuttanut pikkarit ja oletti että samalla peruutti myös sukkatilauksen. Uudet sukat tuli, jotika hän palautti ja oli onneksi säästänyt nollakuitin (0€) minkä sai Itellalta. Nyt kun oli tullut muistutuslasku, otin äitini puolesta yhteyttä yritykseen ja scannasin Itellan palautuskuitin heille.
Tiedustelin samalla, että miten on mahdollista, että äitini peruttua kaikki tilaukset (pikkuhousujen tullessa), ei samalla peruttu myös sukkien tuloa, koska näin oli tarkoitus. Asiakaspalvelusta kerrottiin juuri tuo sama, että äidilleni oli annettu 2 eri asiakasnumeroa, koska kyse oli eri firmojen tuotteesta. Tätä ei toki oltu mainita myyntipuheessa... Ja nyt kuitenkin asiakaspalvelija näki, että äidilläni on ollut 2 eri asiakasnroa eikä hänelle enää pitäisi tulla postia...

Mutta kaikille teille muillekin vinkiksi, pistäkää ylös soitto pvm ja kellon aika vaikka almanakkaan kun tilaatte jotain puhelinmyynnistä ja ainakin säilyttäkää palautuskuitti, jos palautatte puhelinmyynnin kautta tulleita tuotteita.

Hyvää kesän alkua kaikille!
Kiitos tiedostasi. En tosiaan huomannut, ettå ilmaislaskuissa olikin eri asiakasnumerot. Täytyy peruuttaa nyt tuo toinenkin asiakasnumero. Kyllä näyttää olevan hämärää puuhaa, kun suomalainen asianhoitaja ilmoittaa, ettei voi antaa omaa nimeään julki. Toivottavasti sähköpostiosoite: suomi@wesrterfield.ch on oikea.
Toinen lähetys olikin toisesta firmasta nimellä Wearus myös Hollannissa, joten en ymmärrä, miten möivät kahden eri firman jäsennyyttä saman puhelun aikana, joka sitten nauhoitettiin. Varmaan on hyvin monelle käynyt samoin. Nyt olisi syytä viranomaisen ryhtyä tutkimaan tämän puhelinmyyntifirman toimia ja kiireesti. näyttää kovin hämäräperäiseltä.
Joo mutta MIKÄ FIRMA TÄMÄ WESTERFIELD ON? Sitä kun mistään ei löydy. Mikä Y-tunnus, missä osoitteessa ja kuka on esim. toimitusjohtaja. Olisi vähän asiaa ilmeisesti useammallakin täällä. Mennään ja etsitään firman ovi sekä nämä myyjät ja laskuttajat. Nyt on aihetta selevittää ja vähän kurmoottaakkin. Ei ole tuon firman toiminta kovinkaan selkeää mutta nyt me selevitetähän se.

Viranomaisille myös tämä tietoon ja toimintaa siltäkin osin! pian!!!
Hei olen sun kanssa sama mieltä, ensi viikolla menen poliisilaitokseen ja esittelen asian, nimittäin sain puhelun ja mulle lähetettiin ilmainen näytepakkauksen ja nyt tuli sen kanssa laskun, yritin soittaa ja kirjoittaa ilman mitään vastausta , ihan oikeesti menen viranomaisille.
Vai ei ole mitään hämäryyttä, eikö näistä palautteista jo näy, että firmanne olisi aika lopettaa tällainen puhelimessa myynti, kun toimittajafirmat hoitavat homman noinkin heikosti.Ymmärrän että ette halua paljastaa nimeänne, kun valituksia tulee näin paljon. Se osoittaa mielestäni vastuutomuutta. Eikö teidän pitäisi itse valvoa, että lähetyksissä on mukana sähköpostiosoite minne voi lähettää peruutukset ja jäsennyyden lopetukset, ei nykyaikana riitä pelkkä puhelinnumero. Lopettakaa kiireesti koko homma.
vai ei ole hämäryyttä?? mikäs helvetti sit o meininki et tilauksii tulee vaikka on peruttu molempien tuotteiden tilaus. (eli jäsenyys) täyttä kusetusta jonka johdosta on pakko mennä kyttikselle ku muu ei auta saatana
Heidän kotisivu:
http://shaveservice.com/
Tämä on täysin virheellistä tietoa. Kotisivuja ei ole. Voin taata, että jos löydätte paketistamme kotisivujen osoitteen, ne ovat käytössä. Onnea etsimiseen. Netistähän nyt löytyy kaikkea mahdollista taivaan ja maan väliltä. Lähdekriittisyys kunniaan.
Otin Good Shave Women - höylä näytepakkauksen vastaan. Paketti saapui luvatun kolmen viikon sisällä. Soitin asiakaspalvelun numeroon 09-32961446, joka oli laskulla. Vastasivat noin 10 sekuntin viiveellä. Kerroin haluavani peruuttaa jäsenyyden ja that´s it. Puhelu kesti noin 20 sek. Lasku oli 0€ ja asiakaspalvelija sanoi, että sille ei tarvitse tehdä mitään. Positiivinen kokemus.
No täällä taas yksi asiakas,joka ei ole tuotteeseen tyytyväinen. Ja tietysti se sähköposti osoite puuttuu !!! Huomena siis puhelimen kampeen kiinni :(
info@shaveservice.com

tuli suomen kielellla vahvistus
Täälläkin yksi huijattu ottamaan ilmainen näytepaketti. Laitoin sähköpostia tuohon toiseen osoitteeseen ja kävin irtisanomassa tuolla toisessa sivulla. Katsotaan onnistuiko. Tsemppiä muille huijatuille.
Siitä on kauan, kun puhelinmyyjä kauppasi ilmaisnäytettä kasvohin. Höh, repsahdin. Paketti tuli tänään, enkä edes heti muistanut suostuneeni moiseen kokeiluun...
Kiitos SaijaSSS:n ja chilipippurin vinkistä, irtisanouduin jäsenyydestä ko.osoitteeseen. Onpa ainakin kirjallisesti peruttu ja tuli jo s-postiin automaattivastauskin.
Tilasin näitä teriä koska sanottiin olevan maksuton. Lähin ulkomaille ja sieltä palattuani kotiini oli tullut teriä, lasku 18e sekä huomautus 23e yhteensä. Soitin asiasta ja asiakaspalvelija nimeltä emma vastasi. Hän väitti minun saaneen ilmaisen paketin sekä palauttaneeni sen myös heille ja myöhemmin sieltä oli tullut tämä maksullinen koska en ollut perunut tilausta. Ensinnäkin en ole saanut muuta pakettia kuin tämän maksullisen jossa ei ole kuin terät eikä vartta ollenkaan ja miksi ihmeessä olisin palauttanut ilmaisen paketin, hämärää! Asiakaspalvelija puhui myös hyvin hävyttömästi ja ääntäkorottaen kuin itse olisin tehnyt jotain väärin tai valittanut aiheettomasta. Hän antoi minun pitää terät ja repimään laskun ja sen jälkeen katkaisi puhelun röyhkeästi enkä ehtinyt kysyä varresta mitään niin annoin vaan olla.
Onnistui vihdoin perumaan puhelimitse Westerfield International AG:stä. Kysyessäni sähköpostia, ilmoitettiin, ettei se valitettavasti ole tällä hetkellä käytössä.

Puhelinmyyjä mainosti, että peruminen puhelimitse on maksutonta. Saa nähdä millainen puhelinlasku tulee, koska jouduin soittamaan usean kerran ja jonottamaan aika kauan.
Asiakaspalvelumme on palvelumaksuton.
Kokemukseni mukaan myöskin hyvin pitkälti asiakaspalvelijaton.
Voi minäkin sorruin tilaamaan tän "ilmais" paketin, kun ei puhelinmyyjän mukaan sitonut mihinkään jatkotilauksiin! Siellä vielä äänittivät tilauksen ja tekivät mun mielestä harvinaisen selväksi, että ei tarvii tilata tai maksaa mitään että pistävät vaan ton yhden ilmaisen höylän tulemaan..
Ärsyttävää miten sitä ite menee lankaan, kun tietää että aina sieltä jonkun näkönen lasku tulee! Ilmasi paketti tuli joo ja terä oli aivan p*ska joten heitin pois ja sit tulikin niitä vaihtoteriä 18,95 laskun kanssa.. Tästä edes en tilaa enää yhtään mitään puhelimen kautta !! Enkä suosittele muillekaan :D
Mut onneksi oli tosi simppeli homma peruuttaa jäsenyys edellä olevien ohjeiden mukaan soittamalla :)
Helposti onnistu matadortilauksen peruuttaminen asiakaspalvelunumerosta.
Sain peruttua jäsenyyden kun aikani roikuin puhelimessa ja kuuntelin tuut tuut tuut
Asiskaspalvelia vastasi ja kohteliaasti sanoi peruvansa tilaukseni niin sukista kuin höylästäkin...Jipiiiiiiiii...............
Onnistuuko good shave tilauksen peruminen osoitteesta http://shaveservice.com/?
Ei onnistu vaikka sähköpostiin tuleekin vahvistus että mukamas onnistui, pitää soittaa asiakaspalveluun, 09-329 61 446. Vain sillä tavoin irtisanoutuminen (kannattaa irtisanoutua eikä vain tyytyä peruuttamaan tilausta) onnistuu. Pysy jonossa ja odota kärsivällisesti (mulla kesti 15min odottaa linjalla).

Jätä viesti huomioimatta, jos haluat vain perua tilauksen ja jäädä asikkaaksi. Jos haluat eroon koko firmasta, sano selkeästi as.palvelijalle että haluat irtisanoa jäsenyyden.
EI ONNISTU. Ottakaa yhteys asiakaspalvelunumeroon.
Kun lähettää palautuksena Itellan kautta esim. tämän firman lähetyksiä, ei auta Postin asiakaspalautuskortin täyttäminen, vaan lähetys tulee itse maksaa. Muuten jäävät Itellan haaviin, kun lähetykselle ei löydy maksajaa.
Postikulut tulee maksaa, mikäli paketti jostakin syystä halutaan lähettää ulkomaille. Meillä on postin kanssa asiakaspalautussopimus, ja asiakaspalvelusta saatavalla palautustunnuksella paketit voi meille maksutta lähettää 14 pvän kuluessa. Ja teille jotka ihmettelette miksei palautustunnus lue paketissa: Maksuttomia aloituspaketteja ei tarvitse lähettää takaisin. Tarkoitus on irtisanoa jäsenyys, jos ei enempää paketteja halua. Tarkoitus ei ole vain ottaa paketteja vastaan ja vain palauttaa kaikki ylimääräiset jotka ovat tulleet asiakkaan saamattomuuden vuoksi. Pakettien palauttaminen tuottaa lisätyötä asiakaspalvelullemme, eikä pakettien palauttaminen ole ensisijainen intressimme. Palautettavien pakettien kohdalla on aina käynyt jokin "virhe", kun asiakas ei tuotetta syystä tai toisesta haluakaan, ja tällaiset virheet tahdotaan minimoida. Mahdollisuus palautukseen tietenkin on, ja tarpeen tullessa asiakaspalvelumme antaa palautustunnuksen asiakkaalle mielellään. Toisinsanoen paketissa tulevat ensisijaiset tiedot, joilla asiakas normaalitilanteessa pärjää paremmin kuin hyvin.
Aivan, ensisijainen intressinne on rahat pois ja piittaamattomuus siitä, miten asiakas myyntitouhunne kokee!
westerfiekdille on muistaakseni asiakaspalaututsopimus postin kanssa
jonotin 4min tohon 09 alkusee numeroo sit nuori muija vastas sanoin että haluan erota hän pyysi asiakasnumeroni ja kysyi mitä pidin matador teristä. terät ainaki oli paskoja verrattuna kaikkiin mitä olen käyttänyt. nyt vain ootellessa et tuleeko sieltä joskus jotain muuta oven taakse. vai kävikö eroaminen jopa näin kivuttamasti minulla ainakin näkyy tuo 09 alkuinen numero myös laskussa ja ei kuulemma maksa enempää kuin nomaali puhelutkaan. itsehän en tästä mitään maksanut ensimmäinen lähetys ilmainen jne ja sitten saatuani tuotteen soitin ja kerroin haluavani erota. Tosin eroamisen vaivan ja terien huonohkon laadun huomioon ottaen olisin tyytyväisempi ilman
Ei voi muuta sanoa kun että huhhuh mitä touhua. Ilmoitin asiani selkeästi että haluan lopettaa jäsenyyteni. Nainen kysyy että pidinkö tuotteesta ja alkoi tarjoamaan seuraavia tuotteita 40% alennuksella. Jatkoi kaupittelua edelleen, kolmannella kerralla uskoi. Ainoo et ei voi olla yhtää varma onko jäsenyys peruttu :/
Oi kyllä jäsenyytesi on toden teolla irtisanottu. Asiakaspalvelijamme eivät istu 8h työpisteellään valehtelemassa jäsenyyksien irtisanomisesta. Mikäli asiakaspalvelija sanoo että jäsenyys on irtisanottu, on asia selkeääkin selkeämpi. Arvailuille ei paljon varaa jää.
No OI OI... et kuulosta kovin asialliselta firmasi edustajalta! Tuon asian olisi voinut asiallisestikin ilmaista.. Mistä ihmeestä kaivatte uhrienne puhelinnumerot?
Oi oi, oijoi! En kyllä palkkais kyseisenlaista "asiallista palvelijaa" mihinkään asiallista palvelua vaativaan tehtävään :D
Sorruin partahöylätarjoukseen, joka oli täysin ilmainen ja postikuluton - mutta jota en oo vielä kerinnyt kokeilemaan (oliskohan mulla joku vanha vastaava josta irtoaa se pää aina ku koittaa kopistella siitä karvoja poijes, en oo varma). Aloin soittelemaan asiakaspalveluun jonka numero oli laskussa ja vastausta ootellessa aloin googlettemaan ja kauhistelemaan. Ajattelin jo, että ansaintalogiikka olis siinä, että ihmiset kypsyis oottamaan ja käyttäis tuota 0700-numeroa. Mutta kolmannella yrityksellä ja ehkä yht pikkasen yli 5 minuutin odottelulla tuo 09-alkuinen numero vastas ja sain jäsenyyden katkaistua nopiasti - asiakaspalvelija ei yrittänyt kaupata mitään, kyseli vaan, että mitä pidit tuotteesta.
Täällä päin tuo kyseinen tapaus on sortunu ainakin sellaiseen mokaan että lähellä on rikosilmoituksen tekeminen. Itse liiketalouden koulutuksen käyneenä voin sanoa että sapettaa kyseinen toiminta..ja sapettaa jos kukaan ei voi/jaksa tehdä mitään tuollaselle.

Vaimolleni soitti kyseisestä paikasta myyjä. Hän kysyi aluksi että haluaako ilmaisen näytteen ottaa. Vaimoni oli sanonut että mikä ettei jos ilmainen on. Tämän jälkeen myyjä oli alkanut kysellä osoitetietoja sun muuta jolloin vaimoni oli sanonut ettei halua antaa eikä haluakaan ottaa mitään. Myyjä oli inttänyt jolloin vaimo oli jo todenteolla suuttunut. Kaikesta tästä huolimatta myyjä jatkoi edelleen jolloin vaimo löi puhelimen korvaan.

No annappas olla..vähän ajan päästä kotiin tuli kuitenkin paketti. Vaimo arveli että myyjä oli varmaan kettuuntunut niin paljon tylystä suuttumisesta ja puhelimen sulkemisesta että oli kiusalla lähettänyt kuitenkin vastoin asiakkaan suostumusta. Kaiken huippu on se että kirjeessä oli mukana valmiiksi tehty tilaus johon vaimollani ei ollut mitään osaa eikä arpaa. Kirjeessä pyydettiin soittamaan kyseiseen numeroon jos haluaa perua tilauksen. Noh..vaimoni heitti kirjeen roskiin. Jos ei ole tilannut mitään ei tarvitse myöskään peruttaa tilausta..yksinkertaista asiakkaan näkökulmasta. Eli tässä oli jo myyjä ylittänyt valtuudet..ei ole tilattu mitään eikä edes haluttu ilmaisnäytettä..niin tulee silti tilaus mikä on valmiiksi tehty. Kaikki tämä ilman minun vaimoni suostumusta. On rikos vaatia asiakasta tekemään jotain asian eteen mihin asiakas ei ikinä ole edes suostunut..vielä enemmän on väärin että tämä toiminta aiheuttaa asiakkaalle kuluja ja vaivaa vaikka asiakkaalla ei asiaan ole osaa eikä arpaa(puhelin lasku ja kaikki vaivan näkö mitä asian perumiseen tarvii). Eihän puhelin laskua paljoa tule mutta vaikka se ois vaan 10 senttiä niin se on laitonta.

No koska vaimoni oli heittänyt kirjeen roskiin koska hän ei ikinä ole mitään tilannutkaan niin vähän ajan päästä sieltä tulee uusi paketti ja lasku. Aijai..tämän takia minun täytyy jo mennä poliisi laitokselle selvittelemään asiaa koska en edelleenkään halua soittaa ja tehdä puhelin laskua numeroon mistä en ikinä eikä minun vaimonikaan ole tilannut mitään. mutta ylimäärästä vaivaa tämä kyseinen myyntipesäke on saanut paljon jo laittomalla toiminnalla asiakkaalleen kun hänen pitää poliisilaitoksellekin lähtee asian takia. okei..no poliisi ei voi asialle tehdä mitään ellei tee rikos ilmoitusta. onko kohtuutonta aiheuttaa normaali ihmiselle tälläsiä sotkuja pelkän puhelin soiton perusteella jossa ei ole tilauksesta sovittu sen taivaallista mutta josta kuitenkin tulee kaikista huolimatta laitontilaus. kyllä on. Vaimoni on väsynyt asian takia eikä jaksaisi tehdä mitään. Eikä tarviikaan koska ei ole ikinä suostunut mihinkään. Pakko jonkun on asialle kuitenkin jotain tehdä ettei tule maksuhäiriö merkintää.

Tässä nyt kauppakouluja käynyt sitten miettii ettää onko oikein että joku saa harjoittaa tuollasta laittomuutta ja kukaan ei kuitenkaan ryhdy vasta toimiin ellei itse tee jotain. Pienestä sotkusta tulee yllättävän iso ja vaivalloinen kun alkaa toimia asiakkaan oikeuksien mukaan. Suomenkielistä sähköpostia en ole löytänyt vielä ja numeroon josta ei olla tilattu mitään en edelleenkään soita. Saa nähdä mitä tekee.
Jaa, ompa kummaa, tässä luin muutamia myös kannanottoja ko. yritystä kohtaan. Aikaisemmin kesällä(juhannuksen jälkeen) olin soittamassa asiakaspalveluun, meni jono palveluun. Joka kyllä kesti. ja lopetin kun kylästyin odottamaan. sellasiahan ne aina jonotukset on, jokaisessa paikassa. juuri äsken otin uudelleen yhteyden uudelleen ja laskun mukana olevaan numeroon. Jonossa olin ehkä kymmenen sekunttia ja mieshenkilö vastasi. Asiakasnumerolla lopetin tilauksen. Kohteliaasti kysyi miksi haluan perua. Ja se siitä. Ei siis ongelmia. Ja laskun puh num oli 09-329...että näin.
Soitin laskussa olevaan asiakaspalvelunumeroon, jonotin n.2 min. Kerroin haluavani irtisanoutua jäsenyyteni, pyydettiin asiakasnumeroa ja tämä riitti. Kyselin vielä että tuleeko joku vahvistus asiasta, nainen kertoi ettei tule ja homma oli sillä sipuli OK.
Mies tilasi tuon ilmaisen näytepakkauksen. Peruuttaminen sujui noin 20 sekunnissa, heti vastattiin eikä mitään ongelmaa.
Oon ottanut muutamia paketteja tuolta firmalta ja aina on tominut kun olen soittanut ja perunut tilauksen. Tilasin vuoden verran kasvonaamioita heiltä ja lopetin sen viime keväänä. Ei mitään ongelmia oo ollut ja tosi ystävällistä palvelua oon saanu aina. Jos tarjotaan tästä firmasta ilmasta pakettia ni kannattaa ottaa ainakin se ilmanen.
minä tilasin näytehöyliä ja irtisanouduin mutta seuraava paketti kerkesi tulla, palautin sen ja nyt tuli maksumuistutus.. kun soitin ja sanoin et olen palauttanut tuotteen niin väkisin väitti vastaan että en ole palauttanut.. noh loppupeleissä sain laittaa laskun roskiin, mut jos palautatte niin säilyttäkää ainakin palautuskuitti!!
Täältäkin löytyy yksi huijattu.

Lähetin tuonne http://shaveservice.com/ asiakaspalveluun viestin irtisanoutumisesta. Pitää katella miten tässä käy.

Pidän tämän mielessä jatkossa:
MIKÄÄN EI OLE TÄSSÄ MAAILMASSA ILMAISTA.
Meidän pakettimme mukana ei ole mainitsemasi nettisivun osoitetta tullut. Eikä minkään muunkaan nettisivun. Tuotteeseen liittyvät tiedot tulevat PAKETIN MUKANA, eivät löydy selailemalla päättömästi internetiä. Jälleen törmäämme ilmiöön, jossa asiakas kokee tulleensa huijatuksi, vaikka on itse tehnyt virheen. Tällaiset virheet ovat valitettavia ja toivomme kovasti etteivät asiakkaat lähtisi omin päin toimimaan näissä asioissa. Vielä vähemmän toivomme että syyt laitetan asiakaspalvelun tai firman niskaan. Kiitoksia jo etukäteen kaikille.
Taidat olla töissä kyseisessä huijausyrityksessä????
Sähän varsinainen dekkari olet:)
Soitin asiakaspalveluun (09-32961446) joka oli laskussa, meni noin 3min että vastattiin ja sain peruttua sen sieltä
Peruin jäsenyyteni nettisivujen kautta tässä osoitteessa: http://shaveservice.com/. Sain kuitenkin joku aika sitten UUDEN paketin, vaikka jäsenyyteni oli peruttu ja siitä oli tullut vahvistus sähköpostiini. Laitoin samojen nettisivujen kautta kyselyn, että kuinka voi olla mahdollista että olen saanut laskun ja uuden tuotteen kun jäsenyyden ei pitäisi olla enää voimassa!? Vastauksena tuli; Olette irtisanoneet jäsenyytenne virheellisesti internetissä, eikä irtisanomispyyntö ole tämän vuoksi tullut asiakaspalveluumme.
Että postit menee kyllä perille, mutta ei niillä niin väliä ole! Saan ilmeisesti palauttaa paketin ja laskun ilmaiseksi, aion kyllä huomenna aamulla vielä soittaa sinne ja perua jäsenyyteni.

Hirvittävää kusetusta, välttääkää ihmeessä jos vaan voitte.
Joo, ei onnistu netin kautta peruminen heillä (se on ihan eri höylille vaikka ilmeisesti on sama firma ja täysin sama as.palv.nro) eli pitää soittaa asiakaspalveluun jotta menee irtisanoutuminen perille. Tuo osoite shaveservice.com siis EI TOIMI vaikka siltä vaikuttais. Se tieto ei mene GoodShavelle sieltä, vaan pitää soittaa asiakaspalvelun numeroon ja jonottaa kärsivällisesti...

Kannattaa tosiaan välttää tätä firmaa, tuotteet on huonolaatuisia kaiken lisäksi.
Paketeissamme eikä missään tiedoissamme mainita moista nettisivua. Ainut joka sinua on kusettanut on internet, josta olet itse lähtenyt hakemaan valheellista informaatiota. Firma tai asiakaspalvelu tässä ei ole millään lailla toiminut väärin. Päinvastoin, sait palauttaa tuotteet maksutta.
Jos ostat imurin, kannattaa lukea paketin käyttöohje, eikä etsiä netistä samannimisen tuotteen käyttöohjeita.
Ekat sukat ja kalsarit tuli ilmaiseksi. Laskussa luki 0e ja joku puh nro. Minuutin jonottelun jälkeen sain peruttua molemmat (liekö juju tässä? Moni varmaan muistaa perua vaan joko sukat/kalsarit).
Juu elikkäs ilmaset partateräsetit tuli. Ja tottakai joku kuukausitilauspaska. Suht helposti peruutus onnistui. En enää ikinä tilaa mitään puhelimitse.

Muuten ainakin Saunalahdelta saa Oma Saunalahti -palvelusta numeron salaiseksi maksutta ja parilla klikkauksella. Täällä menee harkintaan.
Voin sanoa että ihan paska asiakaspalvelu, mulle luvattiin soittaa sieltä kaksi krt takaisin. Mutta eivätpä soittaneetkaan. Asia koski sitä et pyysin heitä kuuntelemaan sitä kekustelua uudestaan ja mulle luvattiin soitossa ettei tuu paketteja jatkossa.
Asiakaspalvelija soittaa asiakkaalle takaisin näin luvatessaan. Jos asiakasta ei saa kiinni, asiakaspalvelija ei voi asialle mitään. Yleensä soitamme asiakkaille takaisin linjojen sulkeuduttua, eli klo 16:30 jälkeen.
Asiakkaan ei tarvitse soitella mihinkään. Kotimyynnissä ja etämyynnissä pitää lähettää kotimyyntiasiakirja ja tilausvahvistus. Kotimyyntiasiakirjan on oltava kauppa- ja teollisuusministeriön vahvistaman kaavan mukainen. Yritys ei saa tarjota kulutushyödykkeitä toimittamalla niitä kuluttajille ilman nimenomaista tilausta ja edellyttämällä kuluttajalta maksua, hyödykkeen palauttamista tai säilyttämistä taikka muuta toimenpidettä!

Elinkeinonharjoittajaa voidaan kieltää jatkamasta tällaista menettelyä. Kieltoa voidaan tehostaa uhkasakolla. Kielto voidaan, jos siihen on erityistä syytä, kohdistaa myös elinkeinonharjoittajan palveluksessa olevaan tai muuhun, joka toimii hänen lukuunsa!
Tilattu ilmainen näyte parata terä kappale, peruminen onnistui puhelimitse helposti ja sillä selvä. Sorruin kyllä tilaamaan toisen kappaleen teriä sillä olin tyytyväinen teriin :) Itselläni oli hyvää asiakas palvelua ja peruuttaminen onnistui nopeasti ja ongelmitta.

Ja nämä alkaa AINA kestotilauksena joten jos ei tilausta itse muista perua niin paketteja tulee kunnes sen sitten peruu.
Tilasin näytetpakkaukset; alushousut ja sukat. tulivat, kuten oli luvattukin n. parissa viikossa. Peruni asiakkauuden laskuissa mainitussa numerossa (molemmat samalla puhelulla). ei mitään ongelmaa, mutta,...
Jos firma on tyyytyväinen, että otin näytteet vastaa, niin ok.
Se että yritetään saada asiakas naimisiin firman kanssa eli paketit tulevat automaatisesti tai on itse huolehdittava jatkuvasti niiden perumisista, niin ei kiitos!
Tuotteet oli ihan ok, ihan tavallisia tuotteita, joita voin ostaa vaivatta tarvittaessa ruokakaupassa käydessä jopa ehkä (ja tod.näk.) edullisemminkin, joten mistään laadusta tai hinnasta tulevaa etua en näe.
Jos firma myisi tuotteensa vain tilauksesta, niin voisin jopa pitää sivustoa suosikeissani ja tilata niitä tarvittaessa. Tämä olisi ok. Uskon, että se olisi firman voittoa ajatellen jopa parempi ratkaisu. Säästyisivät itsekin negatiiviseltä julkisuudelta (epäilys, että höynäyttävät ihmisiä) ja paljolta turhalta työltä peruuttamisien muodossa). No onpahan ainakin (turha) työllistävä vaikutus, jos jotakin positiivistä täytyy löytää.
Totesin jo tuolla "Kiinteistövälittäjät vedättävät" -ketjussa, että tällaisissa tapauksissa pitää aina asia ilmoittaa viranomaisille, esimerkiksi kuluttaja-asiamiehelle tai poliisille. Vain siitä on todellista hyötyä.

Mitä hyötyä on siitä, että pistätte käden syvälle taskuun ja hetkutatte. Teille tulee siitä hyvä olo, mutta itse asia pysyy entisellään eikä kukaan toinen tuosta hyödy yhtikäs mitään.

Kannattaisi tehdä jotain eikä vain marmattaa!
SOITTAKAA ASIAKASPALVELUUN, ÄLKÄÄ LAITTAKO SÄHKÖPOSTIA ÄLKÄÄKÄ PERUKO SIVUSTON KAUTTA koska sähköiset palvelut ei heillä toimi.

VAIN SOITTAMALLA ASIAKASPALVELUUN ONNISTUU kun haluatte irtisanoa jäsenyyden. Jonotin juuri 15 minuuttia ja asiakaspalvelija sitten kertoi, ettei sähköpostiosoitteita GoodShave-höylille ole olemassakaan (sivustot ovat eri höylille ja niiden kautta ei peruutus onnistu).

Todella sekava toimintaa tuollainen, varsinkin kun tilatessa väitettiin että irtisanominen onnistuu sähköisesti -> valehtelua.

Ärsyttää, mutta pääsinpäs kyseisestä firmasta nyt eroon.
No mikäs se puhelin on jollei sähköinen.

Jos olisi valityettu viranomaisille, he olisivat pistäneet asiat kuntoon tai rahahanat kiinni.

Nyt jokainen saa tapella itsekseen. Olette melkoisen omahyväisiä!
Kusetusfirma koko Westwerfield! Tuotteet leluja ja samalla rahalla saat kaupasta tuplasti parempia tuotteita. Älkää langetko tähän rahastukseen!
Minulla stressihormoonit nousi kun asioin tämän firman kanssa. Ensikerran olen viisaampi ja teen selväksi mitä ajattelen tuollaisesta rahastuksesta.
Toivottavasti vanhukset eivät lankea tuohon ansaan. Kuluttaja-asiamiehen pitäisi puuttua asiaan.
Mulle soiteltiin 3,90e partahöyläsarjasta ja kävi niin että kun myyjätyttö oli vetäny myyntipuheensa niin ja menin sortumaan sanomalla et ok laita tulemaan mutta puhelu meni poikki kun alkoi äänittämään "sopimusta".
Nyt odotellaan että tuleeko näitä höyliä ja mihin osoitteeseen tulevat :D Koska mulla on kaks osoitetta..
Eivät tule, ellei nauhoitusta saada tehtyä loppuun asti.
Tänään tuli paketti, mut ei partahyölää. Omega 3 tuli 2 pakettia. Peruin netissä jäsenyyden . katotaan miten käy.
Netissä? Westerfieldillä ei ole toimivia nettisivuja. Pakettien mukana tulee asiakaspalvelunumero. Älkää lähtekö omin päin etsimään netistä väärää tietoa.
Tilasin partahöylän n.2vko sitten ja tänäaamuna paketti kolahti luukusta. Soitto asiakaspalvelun numeroon 09-32961446, muutaman minuutin jonotus ja jäsenyys oli peruttu. Höylä itsessään on paras höylä, jolla tämä naama on ajettu ja peruuttaessa jäsenyyttä olisivat tulleet 50% vastaan terien hinnassa (=11€/kk) ja tarjosivat jopa terien toimitusvälin muuttamista 2kk tai 4kk. Älkää soittako 0700-70014x numeroon, numero on maksullinen ja sieltä kuului pelkkää rätinää.
tilasin puhelinmyyjöltä partahöylän heinäkuussa. Soitin asiakaspalveluun samaan numeroon kuin sinä. Peruin jäsenyyden ja asian sanottiin olevan kunnossa. Tänään tuli uusi erä partakoneen teriä kirjeessä laskun kanssa. Mietin mielessäni, miten tulisi toimia, jotta tämän tämä peruuttaminen oikeasti onnistuu. Asoin tänään pikkupaikkakunnan postipalvelupisteessä muissa asioissa. Kerroin myös partateräongelmasta ja sanoivat,että olen jo kolmas muutaman päivän sisään, jolla on sama ongelma.
Moi. just soitin tohon asiakaspalvelu numeroon ,vastattiin heti. Peruin jäsenyyden. Perjantaina tuli omega tabuja,eilen tuli höylä. Laskuissa eri asiakas numero. Kannattaa mainita molemmat,jos jollain käynyt samoin. Ehkä nyt homma selvä..jäädään odottamaan.
ok, toivottavasti vastaisivat puhelimeen, puh nro on kyllä selkeästi näkyvissä, mutta kun kukaan ei vastaa...
Sama tarina, soitin juuri kyseiseen numeroon ja odottelin 15min ja kukaan ei vastannut... Huomenna uudestaan
Minun ekapaketista löytyi myös puhelinnumero 09-32961446, johon soittamalla peruin heti kaikki jatkolähetykset. Numero on pienellä präntillä erittelyn alla. Se kyllä löytyi heti kun käy lähetettä läpi tarkasti.
Peruin kaikki tulevat lähetykset. Tyttö kysyi asiakasnumeron ja asia oli sillä selvä.,
Tämä puhelinmyynti on hankalaa näin vanhemmile tai kiireisille ihmisille.
Joillekin sopii kai, minulle ei.
Tyttö sanoi että asia on tällä selvä. Kysyyin vielä toisen kerran, että onko.
Pakko uskoa, jos ei ole, niin jatkossa seurataan.
Vanha mies Espoosta.
Luulin minäkin pystyneeni peruuttamaan jatkolähetykset heinäkuussa. Asiakaspalvelunumerossa vakuutettiin asian olevan selvä. Mutta eipäs ollutkaan. Nyt tuli uusi erä teriä laskun kanssa. Aion ottaa yhteyttä kuluttajavirastoon, kun vain tietäisin oikean toimintatavan.
partahöyliä tuli heinäkuussa ilmaisena näytteen. Irtisanouduin puhelimitse asiakkuudesta ja kerroin etten tilaa jatkossa teriä. Asian sanottiin olevan kunnossa. Tänään tuli postissa uusi erä teriä laskun kanssa.
Itse juuri peruutin kahden tuotteen tilauksen. Toivottavati ei siis ole tulossa lisää. Muistakaa siis perua molemmat kerralla! Ihme huijausyhtiö kyllä, vannoin juuri itselleni, etten enää ikinä tilaa puhelimitse MITÄÄN edes ilmaiseksi.
Huijausyhtiö? Kerroit juuri onnistuneesti irtisanoneesi kahden tuotteen tilaukset. Minulle jäi hieman epäselväksi missä kohtaa sinua oli huijattu?
Jollekin maksetaan ilmeisesti palkkaa siitä, kun korjaa yrityksensä virheitä netissä. Tämä firma on täyttä kusetusta(omakohtaista kokemusta westerfieldissä työskentelemisestä), ja ei kannata tilata mitään mitä tämä paskalafka tarjoaa. työntekijät koulutetaan kusettamaan asiakkaita. Soittakaa aspan numeroon ja irtisanoduttuanne antakaahan hieman palautetta!
Partahöylää, terää ja omega 3:sta tuli meikäläisen luukkuun eilen. Tänään peruttu tilaus kun jonotin pari minuuttia. Sain onneksi hermot kuriin enkä alkanut huutaa puhelimeen mutta niiden sanojen mukaan tilaukset on peruttu. HUH! oli viiminen kerta kun mitään tilaan.
olen yrittänyt lopettaa partakoneterä-tilauksen...... teriä pukkaa tasaiseen tahtiin luukusta..... ei saisi olla tilauksen lopettaminen näin vaikeaa!!!!
Ilmaistarjouksiin sorruttu täälläkin. Soitin äsken haluavani peruttaa jäsenyyteni koko yritykseen. Asiakaspalvelija kysyi asiakasnumerot, mutta sattumalta kone meni jumiin heti tämän jälkeen. Kysyi vielä nimeä ja totesi, että peruuttaminen onnistui tällä puhelulla. Hieman epäilyttävä koko puhelu, joten taidan parin päivän päästä tehdä uuden soiton varmistaakseni jäsenyyden peruutuksen. Onko kenelläkään muulla käynyt niin, että asiakaspalvelijan kone "jumittuu"?
Koneet ovat konia ja tekniikka tekniikkaa. Vaikka asiakaspalvelijan kone jumittuisi, asiakkaan jäsenyys saadaan peruttua. Tässä ei ole epäselvyyksiä. Asiakkaalle ei kerrota jäsenyyden olevan irtisanottu, ellei se ole. Ja tulkaa välillä kertomaan sitten vaikka niistä onnistuneista irtisanomisista, eikä ainoastaan epäilyksistä tai viheistä. Virheitä saattaa sattua, mutta mikäli syy on asiakaspalvelun, asiakkaalle ei tästä koidu minkäännäköistä vaivaa tai emnetystä. Yleensä kyse on asiakkaan omasta virheestä, joka sitten asiakasta kovasti harmittaa ja hän haluaisi asioiden menevän eri tavalla. Meillä on tietyt normit ja tavat, joilla toimimme. Niissä ei ole mitään mätää, tai laitonta. Kaikki eivät toimintatavoistamme pidä, mutta informoimme asiakasta toimintatavoistamme ja on asiakkaan oma päätös hyväksyykö hän ne vai ei. Kyse on erittäin yksinkertaisista asioista, jotka voidaan selvittää helposti. Ennakkoasenteet ja aggressiot kannattaa heittää mäkeen asiakaspalveluun soitettaessa. Voin taata että palvelu on asiantuntevaa, rehellistä ja ystävällistä. Tässä ei takuulla ole mitään epäselvää. Antakaa asiakaspalvelijan puhua ja kertoa asiansa, ja kuunnelkaa tätä. Päälle puhuminen ja vastaan inttäminen eivät vie asioita eteenpäin. Ratkaisut asiakkaan ongelmiin löydetään aina.
"Kaikki eivät toimintatavoistamme pidä".. Noh, pikaisen tutkiskelun jälkeen näyttää siltä että kovinkaan moni ei näytä toimintatavoistanne pitävän. Jos puljunne toiminta olisi asiallista, tuskinpa sinunkaan arvoisa asiakaspalvelija tarvitsisi kököttää klo 23 jälkeen netissä vastailemassa pettyneiden asiakkaiden kommentteihin.
Mä oon nuita sheivausteriä nyt näytepaketin jälkeen muutaman erän saanu, lahopäänä kun en oo muistanu peruuttaa ikinä tilausta. Kaiken lisäks koira innossaan oli kerran järsiny höylän varren eli on pelkkiä teriä muttei mihin niitä laittaa. Äsken sitten soitin tuohon 0932961446 numeroon ja kivan olonen tyttö vastasi, jonotusta ennen sitä vain n.10s. Kysyin että voisinko saada uuden varren, ja kuulemma onnistuu. Pitää vain maksaa postimaksu, joka oli tosin 4,95... Samalla sanoin että haluaisin jättää seuraavan lähetyksen väliin ja hän sanoi että tuon joulukuun lähetyksenkö, ja että ok. Ajattelin että jossain vaiheessa perun varmaan koko tilauksen kun nuita teriä on jo vuodeksi eteenpäin eikä nuo nyt mitään kuitenkaan kovin hyvälaatusia teriä oo, vaikka kyllä niillä ajelee. Ajattelin nyt tuon varren eka tilata ennenkuin peruutan koko homman.
what a fucking are you doing in this business i did not order anything but you send me the fucking gillette but the same day i was return but your send me on 06.11.2012 a bill with 5 euro more. also i was call sevral time in this fucking number 0932961446 but no body answer the phone.
so what can i do now i must pay for no thing?

Costumer No.1369692
Bill No. 187695697
Täysin huijari firma! Itse olin tänään yhteydessä kun tuli itsekkin sorruttua jokunen viikko sitten kun tuntui ettei muuten saa puhelua lopetettua niin tuli tilattua itelle kalsarit. Samassa yhteydessä sitten myyjä ilmoitti että mikäli tilaat niin saat sukat kaupan päälle. Eka lähetyksen jälkeen peruin tilauksen samantien ja laitoin paketin menemään takaisin, ihan luokattomat oli nuo kalsarit. Nyt pukkas sitten neljät uudet sukat, otin yhteyttä asiakaspalveluun josta minulle kerrottiin että en ole perunut sukka tilausta jonka johdosta niitä sukkia tulee jatkossakin. Vastasin että en ole tilannut mitään sukkia vaan ne tuli kylkiäisinä kalsareiden tilauksessa johon neito vastasi että meillä ei anneta kylkiäisiä vaan olen hyväksynyt tilauksen joka on myös nauhalla, totesin että voisinko kuulla tuon ääninauhan johon neito sanoi että ne voidaan kuunnella vain oikeudessa. Totesin että jokatapauksessa en halua näitä sukkia vaan palautan ne ja en tule maksamaan niistä mitään. Ilmeisesti peruutus onnistuu:) Kysyin että onko nyt kaikki ok kun lähetin koko tarjous paketinkin takaisin johon neito sanoi että ei ole paketti heille asti tullut vaan ilmeisesti jäänyt matkalle ja lisäsi siihen vielä että on kuulemma hyvin yleistä että asiakas sanoo palauttaneensa mutta jättääkin sen itselleen. Aika reilun oloista sakkia tuntuu olevan tuossa puljussa ja ihmetyttää miten joku voi olla töissä tuollaisessa huijari firmassa?
Asiakaspalvelusta saa palautustunnuksen jolla paketin saa palautettua meille maksutta, 14pvän sisällä kuten yleensäkin. Jos asiakas palauttaa paketin väärin, asiakaspalvelulla ei ole mahdollisuutta vaikuttaa asiaan. Tässä tapauksessa voi reklamoida postiin. Pääasiassa jos et ole varma jostakin, asiakaspalvelu on meillä perustettu palvelemaan asiakasta. Rohkeasti luuria käteen ja kysymään.
Samaa juttua ittelläki. Ilmainen parta -höylä, -varsi paketti tuli kotio eileen ja nyt tässä odottelen että kello lyö 9:30 ja rupean jäsenyyttä perumaan. Pian nähdään miten onnistuu meikäläisellä ja tuleeko pakettia sitte enää kotio vai mitä.
Joo ei vastattu. kokeillaan myöhemmin uusiks.
Joo, ett olin reissussa ja kaks teräpakettia laskujen kera oli tullut!
Olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin, ett palvelemme mahdollisimman pian: heti sen jälkeen tulee kolme piippausta ja puhelu on katkaistu! Ei siis onnistu tuo jonotus! Ovat siis keksineet katkaista jonotussysteemin...peruutukset ynm. ovat siis mahdottomia!

Kymmeniä kertoja soittanut!
Minäkin olen yrittänyt soittaa asiakaspalvelunumeroon erotakseni mutta puhelu katkeaa jonoilmoituksen jälkeen, todella raivostuttavaa. Laitoin sähköpostia tuonne shaveservice@westerfield.ch -osoitteeseen, mutta ei ole tietoa toimiiko sekään. Ilmoittelen jos jotain kuuluu.
Nyt numerosta kuuluu että kyseessä olisi järjestelmävirhe ja pyydetään soittamaan huomenna uudestaan .
joo mulle on tullu hirveet ongelmat rahankanssa muutenki ja kämpät pitää irtisanoo yms ko raha riitä mihikää eläkkeel. ja menin ite hölmön toho vipuu ku ne melkei pakolla tunki noi kauheil selityksil ja peruminen muka helppoa. no tänään on just viimemen päivä perua ja tosiaan toi meni "epäkuntoon" asiakas palvelu ko ekan puhelu katkes 2 kertaa. ja mitä olen 2 sivulta lukenu ni toimitukset jatkuu silti vaikka asiasta sovittu, eihä ne ees nauhota niitä perumis puheluja lukeman perusteella. ja mie en mitenkää kykene maksamaan 40euroa tollasista paskalaatusista hapatuksista. ni nyt ne luottikset sit kai kosahtaa toho, vittumaista et pikku summasta. lisäks miten saan uuden asunnon enää tuonjälkeen.

olen viel sktisofreniaa sairastava ja muutenki vaikeaa.. ei tähä riitä voimat. saatana
Varokaa tätä firmaa!! Täysiä huijareita, luuri korvaan vaan niin loppuu se kusetus!
Ainakin alushousut ja sukat pääsi peruuttamaan minuutin jonottamisen kautta, että eipä mitään suurempia ongelmia tuntunut olevan.. Samoin pari vuotta sitten onnistui ongelmitta...
Oikeesti vittu mitä paskaa koko paska. Kerrankin kuuntelee hetken mitä joku puhelinmyyjä kauppaa vaikka on omalla työpaikalla kädet täynnä töitä. Myyjältä kuulee vaan että on helvetin hyviä partateriä ja nimenomaan ilmaisia. Puol vuotta myöhemmin tulee postissa kolmekymppiä persnettoo tältä Matador "yritykseltä". Nii I, olis ehkä pitäny peruutta joku tilaus mutta vitustako näistä tietää kun ei harrasta ko. touhuja. Kaiken lisäks nää terät oli ihan vitun perseestä, heitin kaikki heti vittuun. Pistin palautetta kuluttajaneuvontaan ja sieltä sanottiin että pitää ottaa yhteyttä tähän Westerfieldiin. Vituiks meni. Pakko ne on maksaa. Tästä lähtien jokainen joka vähänkin kauppaa jotain niin luuri kii. Ja te jotka teette tätä työksenne niin haistakaa vittu. Jouluni on pilalla.
Oletteko päässeet läpi asiakaspalveluun?
Yleensä sopimuksia tehdessä kannattaa lukea/kuunnella mistä on kyse. Jos vastaat myyjän kysymyksiin kyllä, oletuksena on että ymmärrät ja hyväksyt ehdot. Myyjän saatika sitten asiakaspalvelijan kontolla ei ole sinun välinpitämättömyytesi sopimuksen sisällöstä.
Kesällä tarjosivat partaterä-ilmaispakettia ja suostuin. Kun paketti tuli niin soitin heti ja sieltä vastaaja sanoi että kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuja. Kuitenkin n. minuutin sisään vastattiin ja asiakasnumeron annoin ja perumiseen meni ehkä puoli minuuttia. Eikä jälkikäteen tullut paketteja.

Terähän oli surkea, mutta suostuin kuitenkin nyt kun uudelleen niitä tarjosivat ja kaverina vielä sukkia. Taas kun tänään tuli paketti niin soitin heti. Asiakaspalvelijat oli varattuna ja n. kymmenen minuuttia jonotin ja kyllästyin. Sen jälkeen soitin puolen tunnin välein ja jonotin pari minuuttia. Viimein sitten pääsin läpi ja perumaan tilausta. Tällä kertaa siellä myyjä kyseli käyttökokemuksia ja vikoja sekä partahöylän että sukkien kohalla. Sukkien kohalla vielä tyrkytti 40% alennusta ja mahollisuutta harvempiin tilauskertoihin. Eikä meinannu uskoa millään. Sain kuitenkin peruttua ja tällä selvä kuulemma taas.
Perumiseen meni tällä kertaa varmaan viitisen minuuttia. Aika paljon taitaa siis olla asiakaspalvelu-vuorossa olevasta kiinni nuo jonotusajat. En kyllä enää toiste ota jos tai siis kun nuita tyrkyttävät.
Jonotusajat eivät ole kiinni työntekijöistä. Asiakaspalvelussa on standardimäärä työntekijöitä, sekä ruuhka-apulaisia. Jonoa on pakettien ensimmäisenä ja viimeisenä peruutuspäivänä, sekä lounastaukojen aikaan. Asiakaspalvelumme vastaa joka ikiseen soitettuun puheluun, kunhan asiakas ei itse tiputtaudu linjalta. Kyllä näitä jonoj on nähty aivan kaikissa asiakaspalveluissa, ja eiköhän se ole selvää että repertuaaria vastata jokaiseen puheluun minuutin sisään ei_missään_asiakaspalvelussa_kaikissa_tilanteissa_ole. Joten ymmärrystä ja kärsivällisyyttä ihmiset kalliit.
Varokaa tätä firmaa!! Täysiä huijareita, luuri korvaan vaan niin loppuu se kusetus!
Westerfield : PL 156 00511 Helsinki
Mielestäni meidän kaikien kantsii ottaa nämä ilmaiset näytteet ja perua sitten heti. Eikö se peijuunan firma mene pikkuhiljaa huonolle hapelle kun lähettävät ilmaisia tuotteitaan aikansa? Just peruin sukkajäsenyyden, joka tuli muuten pyytämättä ja yllätyksenä, ellen sitten ole höynähtäny joskus yön myöhäisinä tunteina, mene ja tiedä.
Partaterät pitäisi perua seuraavana.:)
Tänään tilasin ilmaiset sukat ja alkkarit... Toivottavasti peruminen onnistuu niin helposti kuin luvattiin!
suomi@westerfield.ch
on osoite, josta voi perua tai irtisanoa sopimuksen.

pari hyödyllistä sivustoa, josta saa apua (soittamalla) kun joku soppari alkaa maistuu huijaukselta tai kun siitä ei meinaa päästä eroon:
kuluttajavirasto.fi
ecc.fi -> täältä sain ton mailin. He olisvat törmänneet kuulemma useasti tohon vesterfield- keisseihin, niihin negatiivisiin.

Mun kohdalla halusin perua tilauksen samantien aloituspaketin saapumisen jälkeen. Yritin soittaa viikon ajan mut ei mulle koskaan vastattu. Varmaa venailivat kunnes saavat lähettää sen ensimmäisen erän.
Itsehän toimin kyseisessä asiakaspalvelussa. Mikäli asiakas irtisanoo jäsenyytensä tälle annettujen ohjeiden mukaisesti, asiakkaalle ei koidu minkäännäköisiä ongelmia tai rityisponnisteluja. Erikseen ovat nämä jotka eivät vain saa aikaiseksi soittaa, tai "eivät ehdi" jne. Tällöin en suosittele ottamaan pakettiamme. Asiakkaalle kerrotaan puhelussa tarkoin että hänen tulee irtisanoa jäsenyys asiakaspalveluumme, ja numero on paketissa. Lisäksi kerrotaan mitä. milloin ja millä hinnalla jatkossa asiakkaalle lähetetään mikäli hän ei irtisano jäsenyyttään.
Asiakas ei tosiaan aina "ehdi" jonottaa työpäivän aikana puolta tuntia asiakaspalveluun, koska omakin puhelin saattaa soida. Olen nyt viitenä päivänä yrittänyt saada kiinni "asiakaspalveluanne", mutta sieltä tulee vain ruuhkailmoituksia. Ehkä myyntitilanteessa tosiaan kannattaisi asiakkaalle sanoa, että älä tilaa jos et pysty viettämään puhelimessa toimistoaikana tuntitolkulla aikaa.

Asiallisen palvelijan viestit ainakin tässä viestiketjussa ovat hyvin ylimielisiä ja kuvaavat erittäin hyvin tämän firman asiakaspalvelun toimintaa kaiken kaikkiaan. Fiksuilla firmoilla on nettisivut tai edes sähköpostiosoite, johon voi laittaa viestiä jos ei pysty jonottamaan kovin pitkään oman työpäivänsä aikana.
Laskussa lukee, että maksaa 7,171 euroa / min HUOM myös tuo 09 alkuinen numero!

Ne kerää rahaa ihmiset puhelinlaskuissanne huomaamatta! Täyttä huijausta.

Paketit vaan palautukseen ja mukaan viesti, että en jatkossa halua tuotteita (sekä suomeksi että englanniksi) Tai voi kokeilla myös noita sähköpostiosoitteita.

Jos tulee perintäkirje, niin ilmoittakaa perintäfirmaan, että asia on riitainen.
Jos peruutuksen jälkeen saatte tuotteita, niitä ei ole velvollista palauttaa tai maksaa (Kuluttajansuojalaki 2 luku 10 §) Perintäfirma lopettaa perinnän heti tuohon ilmoitukseen. Sitten Westernfield saa yrittää käriksessä missä häviää eli eivät vie sinne asti edes.
No eipä pidä paikkaansa, ainakin minulle sanottiin että asiakkuuden voi myös irtisanoa netissä.
Satuin kuulemaan kun about parikymppisten porukka naisia ja miehiä puhui liikenteessä kyseisestä firmasta kovaan ääneen. Ovat siis siellä töissä puhelinmyyjinä ja myyvät kyseisiä tuotteita asiakkaille. Ja hehkuttivat oikein kuinka helppoa asiakkaille myyminen on! Sen, kun vaan sanoo jostain nettisivuista, et sieltä voi peruuttaa vaikka täällä lukee selvästi, että kyseisiä nettisivuja ole olemassakaan eli siis myyjät saavat valehdella suoraan luvan kanssa asiakkaille. Ja hehkuttivat oikein, että heillä on lyhyt työmatka Helsingin Vallilan konttoriin bussilla 59. Firma siis sijaitsee ihan bussipysäkin vieressä oikein, että ei voi eksyä!. Ja tässä kun googlailin kyseisiä puhelinmyynti firmoja, jotka sijaitsee Vallilassa bussin 59 reitin varrella, niin ei niitä kovin monta ole..
Mitäs asiallinen palvelija sanot tästä. Tilasin paketin yli 3vko sitten, mutta mitään ei ole postissa tullut. Meneekö se seuraavan paketin irtisanomisaika jo umpeen ennen kuin ensimmäinenkään lähetys saapuu?! Sittenhän ne ongelmat kai jo alkaa :(
Pakettien lähetyksessä voi kulua useita viikkoja. Paketteja lähetetään 2 krt kuussa, joten riippuu tilauksen ajankohdasta, kuinka kauan paketin saapumisessa kestää. Tämä on kuitenkin huomioitu irtisanomisajassa, joten aikaa jää kyllä riittävästi. :)
täälläkin yksi huijattu. Sain ilmaisen näytteen "ei velvoita mihinkään", sanoi myyjä puhelimessa. Oikein erikseen varmistin, etten vain joudu jäseneksi mihinkään eikä kuukausipaketteja tarjota. Luulin jo, että asiakaspalvelunumero oli huijausta, mutta tällä palstalla vierailtuani jonotin n. 5 min ja vastattiin. Toivottavasti sieltä ei nyt sitten enää mitään tule. Näytettä ei tarvitse palauttaa.
miksi laskussa ilmoitettu asiakaspalvelunumero ei ole käytössä (p. 09-32961446)
Voitko asiallinen palvelija ilmoittaa, minne jäsenyyden peruutuksen voi siis tehdä?
ensinnäkin aika epäilyttävää, että irtisanomisen voi tehdä ainoastaan puhelimitse. näin kuluttaja ei voi todistaa irtisanoneensa jäsenyyttä.
Varokaa ihmiset!!!!
Tarjous oli 2 paria hipstereitä ilmaiseksi ilman jatkoa ja velvotteita kotiin tuotuna. Ei tuotu kotiin, koska paketit oli sidottu yhteen eikä mahtunut postilaatikkoon. Hain ne postista tietämättä ollenkaan mitä sieltä tuli. Paketissa oli kaksi laskua ja molemmissa oma asiakasnumero. Eli jos peruutat vain toisen asiakkuuden, jää jälelle vielä toinen , jolle sitten lähetetään lisää tavaraa. Välitöntä paketin palautusmahdollisuutta postissa ei ollut eikä osoitetta Suomessa niinkuin postimyynnissä pitäisi olla. Postissa löytyi kyllä sopimus Westerfieldin kanssa mutta paketissa oli lähettäjänä Rubu underwear ja osoite Alankomaat box jne. Oikea tie lienee poliisilaitos ja rikosnimike epäasiallinen postimyynti.
Tämänkaltainen toiminta on täyttä huijausta ja toki myös Suomen kuluttajaoikutta koskevan lainsäädännön vastaista. Harmi kun kuluttaja-asioista vastaavat virkamiehet ovat sen verran valtion töissä leipääntyneet tai laiskoja että he eivät juurikaan omatoimisesti tällaisille sinänsä heidänkin tiedossaan oleville huijarifirmoille tai niiden markkinoille tee yhtään mitään?? Miksei? Sitä täytyy ihmetellä ja sitä mistä heille palkkaa maksetaan.

Joukkokannetta kannattaa lähteä ajamaan näille Netherlandiin ym. ulkomaille vain Box osoitteen ilman puhelintietoja, ilman www osoitetietoja jne antaneille yrityksille. Jos Suomesta löytyy katuosoite asiamiehistä niin tänne vain tietoja mistä löytyy, niin käydään ite vähän paikanpäällä kovistelemassa ehkä kovinkin ottein kun noita turhia laskujakin ovat lähetelleet ja salassa muka yrittävät pysyä. Siinä hymy hyytyy kun koharatahan.

Painostustoimia vaan näille huijarimarkkinoijille! Lopetetaan lyhyeen tällaanen toiminta Suomesta.
Mun mielestä asiakkaalla pitäisi olla AINA mahdollisuus perua jäsenyytensä myöskin sähköpostin välityksellä, itselläni ei ole aikaa eikä mahdollisuutta roikkua puhelimessa koko päivää. Ennen tällä Westerfieldillä oli kyllä tähän mahdollisuus mutta jostain syystä ovat poistaneet tämän mahdollisuuden..
justiinsa irtisanoin tilauksen, kysyttiin vain mitä mieltä olin tuotteista.. helposti kävi peruutus..
itse olen sortunut ottamaan sekä sukkia, että partakoneen teriä ilmaispaketilla...enkä ota niitä enää...ensin tuli sukat, ja peruin jäsenyyden...sitten tuli partakoneen teriä, ja niistä peruin seuraavan lähetyksen viimeisenä peruutuspäivänä...sitten tuli taas sukkia, ja kun soitin peruuttaakseni molemmat jäsenyydet, sanoivat että sukat on tilattu samaan aikaan kuin edelliset partakoneen terät...kumma vaan kun toimituksessa oli useampi viikko väliä...ajattelin että antaa olla, tarviihan sitä sukkia, ja peruutin molemmat jäsenyydet, kun kerran samassa numerossa onnistui...ja nyt on sitten taas paketti partakoneen teriä pöydällä, että tarttis taas soitella että mitä hittoa nyt...rasittavaa jo muutenkin noihin asiakaspalveluihin soittelu, saati sitten soitella sinne samasta asiasta useampaan kertaan
tä on kyllä ihan käsittämättömän iso kusetus. Onko tästä firmasta muuta tietoa olemassa kuin asiakaspalvelun numero ja hollannin postilokero?
Yrityksellä varmaan monta markkinointinimeä. Centurion on puhelinmyyntiyhtiö, joka on joutunut Ruotsin kuluttajaviranomaisten hampaisiin. Yrityksen markkinoinnista tehtiin esim. vuosina 2006-2007 lukuisia valituksia. Valituksia tuli aiheettomien tavaralähetysten ja laskujen vuoksi. Centurion lupasi toimittaa asiakkaalle ilmaiseksi sukkia tai partahöyliä. Kun asiakas suostui tähän, tavaraa ja laskuja tuli huolimatta siitä, että asiakas oli asianmukaisesti peruuttanut jatkotilaukset.
Leander-Engström esiintyi Ruotsin yleisradioyhtiön SVT:n ajankohtaisohjelmassa puolustautumassa edelleen jatkuvia kuluttajien syytöksiä vastaan. Tuolloin hän esiintyi sveitsiläisen Westerfield International -yhtiön edustajana. Televisio-ohjelmassa kävi ilmi, että Westerfield oli ottanut yhteyttä kuluttajiin Ruotsin puhelinmarkkinointia koskevien eettisten ohjeiden vastaisesti. Ongelmana oli myös se, että asiakkaat olivat saaneet alushousuja, Omega-pillereitä ja partahöyliä sekä laskuja tuotteista tilaamatta niitä ja saamatta yhteyttä yritykseen voidakseen selvittää sotkut.
Jäsenyyden (sekä sukkapaketin step by step että Ruby-hipsterien) peruminen onnistui sähköpostilla: suomi@wearus.ch
Sain myös puhelinsoiton kyseiseltä firmalta. Myyjä tarjosi varsiteriä ilmaiseksi, ja sanoi että saan sukat kaupan päälle .Kysyin myyjältä, että onko paketti ilmainen ja että se ei sido minua mihinkään ja hän sanoi että tilaaminen ei sido minua mihinkään. Seuraavaksi hän alkoi nauhottaa puhelua ja ilmoittikin että paketit piti kuitenkin perua, eli kyllähän se silloin sitoo... Tässä vaiheessa olisi pitänyt perua tilaus.

Sain 4 vk odottelun jälkeen varsiterä-paketin, ja muutaman kerran soiteltuani sain peruttua tilauksen. Asiakaspalvelija kysyi asiakasnumeroni ja sanoi että minulle ei tule enää mitään paketteja ikinä. Tajusin kysyä että joudunko perumaan sen sukkatilauksenkin erikseen ja hän sanoi että kyllä sen joutuu perumaan erikseen, koska siinä on eri asiakasnumero. Myyjä näki kuitenkin koneelta sukkatilauksen asiakasnumeroni ja perui sen samalla. Epäilen kuitenkin onko jäsenyyteni todella irtisanottu, sillä enhän tajunnut sanoa että irtisanon sen vaan sanoin että perun tilaukset. Soitan uudelleen kunhan saan ne sukat, ja perun koko jäsenyyden.

Laitoin tästä kyseisestä firmasta ilmoituksen ja kerroin heidän toiminnastaan. En usko että valituksestani on mitään hyötyä, sillä kyseisen firman osoite sijaitsee ulkomailla..
Olen useampaan kertaan tilannut ilmaisia paketteja ja lopettanut lähes aina näytteen tultua.

Edellisillä kerroilla on puheluun vastattu varsin nopeasti, mutta tällä kertaa kesti kauan. Ensimmäisellä yrittämällä odottelin 5 min ja annoin periksi. Toisella kerralla vastasivat 10 min odottelun jälkeen.
sama mm. ruby goodshave infinity wearus..... tuntuu että merkit vaihtuu mutta sama numero on kaikissa? mitäköhän toi toiminta on?
arvatkaa vituttaako?
Hyvä ihmiset jotka olette olleet tekemisissä ky. ''firman'' kanssa kertokaa mistä löytää tiedot asiakaspalveluun ?? Haluan että tietoni poistetaan postituslistalta, en halua ky. tuotteita. Jokin ilmaisnäyte höylästä ja sukista tuli.
EN HALUA JATKOSSA HEIDÄN TUOTTEITAAN,,,,, HALUAN ÅPOIS HEIDÄN LISTOILTAAN.. Kiitos avusta.
sen verran muistan hyökkäyssoitosta että kysyin mistä on saaneet numeroni,
hän vastasi fonectasta.
Sain peruttua hyvin! Soitto 09 32961446 ja sanokaa oma asiakasnumero. Varmistin vielä että ilmaispaketista ei tule maksuja.

Ystävällinen palvelu.
Mullakaan ei ole mitään ongelmaa ollut kyseisen firman kanssa, viime kesänä sieltä joku mies soitti ja kauppas noita teriä ja niin mä sit ostin. Niitä tuli uus paketti kerran kuussa. Syksyllä tossa soitin ettei niitä tarvitsisi tulla enää niin usein, sovimme sen mieskaupittelijan kanssa että puolen vuoden välein. Tänään sitte tuli se seuraava, ja soitin heti että en halua enää tuotteita ollenkaan edes puolen vuoden välein koska saan teristä haavoja. Naismyyjä siellä vastasi ja kysyi heti mun asiakasnumeroa, totesi mulle vain että irtisanottu tällä päivämäärällä ja asia oli sillä selvä.
Itse myös sortunut tähän typeryyteen.
Olin kuumeessa kun puhelinmyyjä soitti ja myi sheivereitä.
Odottelin pakettia ja kun saapui niin ei ollu sheiveria vaan sukat!
Nyt olen ehtinyt perumaan seuraavan kuukauden tilauksen mutta jäsenyytden irtisanominen ei ole ollenkaan niin helppo kuin luvattiin.

Myyjä sanoi että voi perua vain soittamalla numeroon ja thats it
No EI OLE! Numerosta voi vain perua seuraavan kuun lähetyksen eikä irtisanoutua.
Asiakaspalveluun en ole päässyt vielä läpi kertaakaan. Vi***taa tämmöinen, puhelinlaskusta tulee todella iso tämän takia...
Ja en edes saanut myytyä tuotetta ollenkaan. Mitään ylihintaisia sukkia en halunnut!

Anteeksi, oli pakko purkaa sydäntä tänne.
Harmittaa ihan älyttömästi. :(
Olen menossa Hollantiin sinne Wearuksen osoitteeseen vaikka niillä on lokero-osoite selvitän sen tarkemmin koska maassa minulla on suomalaisia tuttavia jotka asuvat hollannissa. Rautaa on kyllä puntarin ja leivän leikkuuvälineen muorossa mukaana notta jos ei asiaat ja huijaus ala loppumahan. Mitään ei makseta niiden aiheettomista laskuista jotka enimmäkseen näitäkin juttuja lukeneena ovat tuulesta temmattuja siis ne sen ulukomaalaisen firman laskut. Näyttää että niihin ei tehoa muu kun täytyy suomalaisen mennä paikan päälle ja laittaa asiat ja tekijät ruotuhun. Sen mitä mua ovat kurmoottaneet saavat varmahan takaasin ja monin kerroin voi teherä kipiääkin niille mutta oppivathan huijaamaan suomalaasta.
Haksahdin ottamaan vastaan ilmaiset sukat. Kun sukat tulivat soitin ja irtisanoiduin.
Eiköhän seuraavassa kuussa tullut taasen sukat ja lasku. Soitin taasen asiakaspalveluun. Asiakaspalvelusta neuvottiin yksinkertaisesti postittamaan avaamaton paketti takaisin lähettäjälle ja asian piti sillä olla ok. Nyt postituksesta on kulunut yli 4 kuukautta ja minulle tuli maksumuistutus sukista. Soitin taas asiakaspalveluun ja kerroin että olen palauttanut sukat. Asiakaspalvelijalta sainkin kuulla että heillä ei näy että olisin sukat palauttanut ja että minun olisi pitänyt palauttaa sukat menemällä tekemään postiin asiakaspalautus josta minun olisi pitänyt saada kuitti. No, eihän minulla mitään kuittia ole koska minua ei neuvottu tekemään palautusta ed. tavoin. Nyt sain sitten neuvon tehdä Itellalle katoamisilmoituksen. Kun Itella siihen vastaa minun pitäisi lähettää vastaus Westerfieldille. Itellahan tarvitsi tietysti ilmoitukseen tietoja esim. yrityksen osoitte jne. jotka vaativat taasen pari soittoa jonotuksineen Westerfieldille.
Saa nyt nähdä kuin tässä käy.. Kuinka monta karhua kerkeää tuleen ennen kuin Itella vastaa ja vaikuttaako vastaus mihinkään.. Kyllä tuntuu huiputukselta koko homma :(
Minulla ei ole ollut vaikeuksia näitten tuotteiden peruuttamisessa. Juuri äsken peruin sukkalähetykset ja asiakaspalvelun nro 09 3296 1446 vastasi heti ja ystävällinen poika toisessa päässä tarkisti vielä, ettei minulle ole tulossa sieltä mitään muutakaan. Pari päivää sitten peruin myös partahöylälähetykset, silloinkin sieltä vastattiin pian. Olen aiemmin tilannut myös miehelleni kalsarit ja sukat ja peruuttanut ne myös heti saatuani ilmaiseksi luvatut, eikä niitä eikä laskujakaan ole tullut sen jälkeen. Oleellista on soittaa tuohon oikeaan numeroon ja heti ilmaislähetyksen saatuaan (jos ei halua lisää). Tuo toinen laskussa oleva numero 0-7000-3007 on vaan tilausten siirtämistä tai kuukauden tuotteen tilaamista varten, kuten laskussa sanotaan. Kannattaa lukea ohjeet tarkkaan, niin homma näyttää toimivan.
Pistän paremmaksi. Kolmas irtisanomisilmoitus tehosi, mutta siihen mennessä oli paketteja ehtinyt tulla jo ovista ja ikkunoista. Puhelimessa sanottu joka toinen kuukausi muuttuikin sitten kahdeksi viikoksi, kun huomasivat että yritän päästä irti koko touhusta. eli toisin sanoen kaksi sukkapakettia ja kaksi hipsteripakettia kuussa. Saatoin siinä kohtaa hieman suuttua ja kirjoitin asiakspalveluun vihamielistä sähköpostia asiasta. Sain palautusositteen ja palautin paketit. Luulin asian olevan sillä selvä, mutta ei. Yli kuukausi pakettien takaisinlähetyksestä aloin saamaan muistutuslaskuja ja Alektumin perintäkirjeitä. Soitin asiakaspalveluun ja siellä vastattiin ihme kyllä melkein heti, mutta asiakaspalvelija oli todella törkeä. Sanoin, että miksi te lähetätte vielä laskuja niin vastasi huutaen: KOSKA SULLA ON NE MAKSAMATTA! Sanoin palauttaneeni paketit, johon poika totesi, että ei oo yksikään tullut perille. Kysyin miksei mulle ole ilmoitettu että eivät ole tulleet perille vaikka laitoin palautuspäivänä sähköpostia, että lähetän tuotteet takaisin. Ei kuulemma voi tietää, että onko ne tulleet. MIstä hitosta se sitten tiesi että eivät ole tulleet?! Taisi olla taktinen kuukausi ennenkun laskuja lähettävät, että itellan ois mahdollisimman hankalaa selvittää mihin ne on joutunu. Sanoin, että aika mahdotonta, että itella hukkaa kerralla useemman paketin. Ja tästä ketjusta kävi ilmi, että muillekkin väittävät että paketit "katoavat" :D Onneksi lähipostin täti on vainoharhanen ja sillä on kaikki valvontakameranauhat tallessa ja sieltä sitten pienen hakemisen jälkeen löyty meikäläinen kiikuttamassa paketteja laatikkoon. Ja tänään soitin sitten alektumiin ja selitin tilanteen niin sieltä sanottiin, että itellaan katoamisilmoitusta ja siitä vastaussähköpostia sitten heille niin homma on sillä selvä. Perinnät on jäädytetty ja itellan vastauksen saaminen saattaakin sitten kuulemma kestää sen puoli vuotta. Asiasta hauskan tekee se, että kolmannessa irtisanomisilmossa kirjoitin, että vien asian eteenpäin niin johan tuli vastaus :DD Siitä huolimatta kirjoitin asiasta eräälle lehdelle juttuvinkin (en kerro nimeä täällä kun myyjät näköjään lukevat myös tätä palstaa :)), johon lupailin liitellä laskut ja paketinpalautusstoorit ja yhtiön vastaussähköpostit jos asia etenee ja toivonmukaan niin nyt käy. Loppuispahan ainakin tuo huijaus, ja rahankeruu sillä, että tästä ei niin vaan pääsekkään irti. Rahankeruuhan tapahtuu nimenomaan sillä, että niitä törkeästi ylihinnoiteltuja sukkia On pakko vastaanottaa eikä takaisinkaan pysty lähettämään :D Huomenna sitten heti postiin tarkistuttamaan onko ko. yhtiön sopimustunnus edes oikea, vai jääkö paketit Itellan säilöön kun ei sopimusta palautuksesta ole olemassakaan :D
no oon nyt jonottanut 15 minuuttia, ruuhkaa tuntuu olevan! että pitikin tilata mitää sukkia. ja sika kalliitahan noi on kun 22 e 4 paria! huhhuh! eikä missää lue noissa lapuissa paljon tää jonottaminen maksaa!

olisi helpompaa vaan netissä perua lähetykset mutta ei sellaiseen ole ohjeita missään! uskomatonta paskaa!
Puhelu maksaa 0,71 e/min joten sillähän ne tienaavat. Olen itse myös tämän huijauksen uhri, olen soittanut as.palvelunroon lukuisia kertoja, linjoilla ruuhkaa, vastaamme mahdollisimman pian - eka kerralla odotin 8 min. Perivät odottamisestakin maksun, joten jossain muodossa asiakas joutuu joka tapauksessa erehdyksestään maksamaan. No, olipa taas opetus tämä!!!
Hei!
Just peruin partakonetilauksen ja jäsenyyden: jonotus kesti 35 min!!!!! Kohtutonta.
Tälle firmalle pitäisi saada myntikielto kaikkeen tavaraan. Puhelinperuutuksen huono puoli on siinä, että vain vieressä olevat "todistajat" sen kuulevat, muuta tsitetta ei jää.
Hei!
Mäkin irtisanoin partakone- ja sukkatilauksen ja koko jäsenyyden tähän k.o firmaan ja mä jonotin 22 min.!!! Sun rohkasemana mä päätin, et nyt en heti lopeta jonotusta (olen soittanut tänään asiakaspalvelunroon lukuisia kertoja jonottaen aiemmin pisimmillään 20 min.). Toivottavasti tää oli nyt tässä ja irtisanominen kerhon jäsenyydestä on totta. Opiksi itselle: älä ikinä enää tilaa näistä puhelinmyynneitä mitään, varsinkaan jos et pysty netissä perumaan/irtisanomaan tilausta! Suotta vaan itselle niistä stressiä ottaa ja hermot meinaa mennä kun asiakaspalvelussa ei meinata vastata.
kokeilkaa sähköpostiin suomi@westerfield.ch , mulle tuli ainakin paluu viesti että jäsenyys peruutettu
No sama juttu täällä, kyllä vtuttaa! Itseasiassa kun silloin siinä puhelinmyyjän kanssa keskustelin, niin kysyinkin, että onko tämä semmoinen firma jonka puhelinpalveluun ei käytännössä saa mitenkään yhteyttä, niin poika vakuutteli, että minuutin sisällä vastataan kaikkiin puheluihin. Nyt oon 4 kertaa soittanut palveluaikana; ekaksi ei saatu lainkaan yhteyttä numeroon, sitten tuuttasi varattua, ja äsken kuuntelin "pahoittelemme ruuhkaa, vastaamme mahdollisimman pian"-runoa 20 min. kunnes puhelu katkesi itsestään.

Opetus: ensi kerralla kun joku yrittää jotain ilmasta sukkaa tai höylää tyrkyttää puhelimessa, niin kysy, onko myyjä ikinä kuullut sanaa Westerfield. Jos on , niin luuri korvaan.
Kolme päivää yritetty saada yhteyttä asiakaspalveluun. Jonotusta vainen... Eilen oli ihan erilainen nauha pyörimässä kuin tänään. Näin helppoa oli tosiaan se tilauksen irtisanominen... Voi hemmetti että tuli tehtyä tyhmä tilaus heikolla hetkellä!! No, nyt onki sit Robinson-reksiteriin tehty puhelinmarkkinointirajoitus seuraavaks kolmeks vuodeks. Suosittelen muillekin!
Jep... mä kävin väestörekisterin sivuilla täyttääs henkilötietojen luovutuskiellon... :D
Lakkaa noi hitsin puhelinmyynnit....

Kattotaa, et mietn toimii toi sähköposti peruuttaminen, ettei sit tuu niitä paketteja....
Otin ilmaisnäytteet sukista ja höylästä. Myyjän kanssa oli puhe, että helposti saa peruttua jatkotilaukset yhdellä puhelinsoitolla ja max. 1 minuutin kestäisi tuo jonotus asiakaspalveluun. No ei kestänyt kuin 20 minuuttia.

Saa nähä millanen puhelinlasku tulee...
Voi h......i! Oon ollut puhelimessa yli puoli tuntia!!!! Kyllä tää taas opetti ettei mitään saa ilmaiseksi. Nyt oon viisaampi.
Asiakaspalvelunumero 09-32961446 toimii ja sain tänään ihan hyvin peruttua sukkatilauksen ja asiakkuuden tuossa samalla.
Taidat olla itse töissä siinä firmassa!?
Ei onnistunut mulla. Jonotin kyseiseen numeroon perjantaina 2 kertaa vajaan 10 min nyt 17min. En jaksa enää!!!! Tyhmyydestä sakotetaan! No onpahan jatkossa viisaampi... :(
Tuon soittelun jälkeen laitoin eilen viestiä osoitteeseen suomi@westerfield.ch ja sain jo illalla vastauksen että jäsenyytesi on peruttu. JES!! Tietääpähän ettei ikinä enää suostu mihinkään ilmaiseen!!
Oon kans jonottanu jo 17 min ja oon soittanu jo kolme kertaa ennemminki eikä oo vastattu edelleenkää.. Kyllä mä sanon että ei tarvi enää ikinä tilata mitää kyseisestä firmasta. aarrrrgh!!
Pistän kaikkia paremmaksi. Olen jonottanut as.palveluun 2 tuntia!!!!!!!!!! Koko ajan vaan ilmoittaa pahoittelut ruuhkasta!
Soitettiin myös ilmaisesta sukkapaketista sekä höylästä. Tulivat parin viikon päästä postissa ja sen jälkeen päätin soittaa asiakaspalveluun jäsenyyden irtisanomiseksi. Kolmas puhelu kesti n.20 minuuttia kunnes vastattiin puhelimeen ja tosiaan molempien pakettien asiakasnumerot oli ilmoitettava (en olisi tajunnut ellen olisi tullut googlettamaan ja lukemaan näitä keskusteluja aiheesta). Vaikka irtisanominen onnistui suht kivuttomasti ja pöydällä odottaa höylä ja sukat käyttäjäänsä, niin eniten ihmetyttää tällainen yrityksen toimintatapa. miten voi luoda pitkäaikaisia asiakassuhteita, jos heti ensimmäisen ilmaispaketin jälkeen on onnellinen kun saa edes peruutettua tilauksen? Suurin osa ihmisistä tuntee varmasti olonsa petetyksi, mikäli luvataan aluksi vain ilmainen näytepaketti ja myöhemmin tulevat maksulliset "tilaukset". Jos yrityksen toiminta olisi rehellisempää, heiltä löytyisi verkkosivut ja lähetetyn ilmaispaketin jälkeen ei tulisi maksullisia jatkotilauksia, joihin ei ole koskaan suostuttukaan ja asiakasnumero pitäisi olla aina sama joka paketissa. Mutta liiketoimintaa se on tämäkin, vaikka hyvin kyseenalaista kyllä.
Täällä kans yks as.palveluun jonottaja, äsken jaksoin 22min ja nyt uutta puhelua kehiin... Viime viikolla koitin myös pariin otteeseen päästä läpi, mutta ilmeisesti 5 ja 10 minuutin odottelu oli liian lýhyt aika. Huoh.
täällä soitetaan jo neljättä päivää putkeen ja koetetaan saada tilausta peruutetuksi..kyllä harmittaa etten huomannut tätä viestiketjua ennenkuin menin hölmöyksissäni ilmaislahjoja vastaanottamaan!! sheivi on niin p***a ettei minkään näköstä sheivaustulosta saa..oli viimenen kerta et menen mitään ilmaisnäytteitä puhelimitse vastaanottamaan!!
tiedoksi että asiakaspalveluun jonottaminen maksaa paikallisverkkomaksun verran..onkohan tuo taktinen 20 min.ennenkuin vastataan koska mun kohdalla oli niin myös..sain onneksi tilauksen peruutettua ja annoin roppakaupalla negatiivista palautetta ja sanoin etteivät ikinä lähde mulle mitään kauppaamaan tuollasesta huijarifirmasta!!!
Samoin juuri äsken, 20 minuutin kohdalla vastattiin ja itsekin jätin negatiivista palautetta. Maksoi varmaan enemmän jonottaminen kuin sukat olis kaupassa maksaneet.
Itse sain sukat ja höylän kyseisestä firmasta. En halua lisää paketteja, joten lopetin jäsenyyteni lähettämällä sähköpostia osoitteeseen suomi@westerfield.ch. Lähetin sähköpostin perjantaina 6.4 ja sain vahvistuksen jäsenyyden lopettamiselle tänään eli melkoisen sujuvasti hoitui. Halusin tehdä lopetuksen kirjallisesti, jotta minulla on talessa nuo sähköpostiviestit, jos paketteja alkaa jäsenyyden lopettamisesta huolimatta tulla.
itellä on vaikeeta laittaa sähköpostia kun suomi24:nen ei oo toiminu moneen päivään :/ tutut on saanu tietää etteivät vaan sorru tuohon puheluun..eikö tuollaisille ole omia lakipykäliä että sille pakotettais laput luukulle?
Jess!!!! Pistin aamupäivällä sähköpostia ja nyt jo iltapäivällä tuli vastaus että jäsenyyteni on peruttu, siitä kiitos kun meinas mennä hermot ton puhelimen kanssa.Yhteensä jonotin varmaan yli 2 tuntia.
Sähköpostilla onnistui irtisanominen, joten sitä kannattaa käyttää eikä soittaa....Onneksi, huh!
Laitoin pe 5.4 ensimmäisen kerran sähköpostiin viestin peruuttamisesta. Ei vastausta.
Tein tänään rikosilmoituksen ja soitin kuluttaja-asiamiehelle. Tein uuden ilmon sähköpostiin jossa ilmoitin tehneeni rikosilmoituksen, meni 10 min ja sain vastauksen.
Oli tuttuja yrityksiä kuluttaja-asiamiehelle. Numeroon ei kannata jonottaa eivät vastaa ja 0700 alkuinen kerää vain rahaa. Kysyin eikö tälle voisi tehdä jotakin, koska on epärehellistä. EI ENÄÄ IKINÄ mitään vastaavaa. Jatkossa ärjäisen puhelimeen että EI KIITOS!
Olen myös erehtynyt suostumaan ottamaan vastaan ilmaiset sukat ja höylän. Kaduin heti luurin laskeuduttua asiaa. Näytepaketin tultua 5.4 pe yritin heti perua "jäsenyyttä" jonottaen puhelimessa 8 min ja sitten 3 min saamatta vastausta muuta kuin automaatin äänen "Linjoilla on ruuhkaa, palvelemme sinua mahdollisimman pian". Ma soitin uudelleen ollen 15 min yhtäjaksoisesti puhelimessa saamatta edelleenkän vastausta. He ilmeisesti sitten perivät maksun odotusajalta? Melkoinen puhelinlasku tulossa. Automaattivastaajaan hinta on 0.717 e / min mutta numeroon 09-32961446 ei ole edes laitettu hintaa. Olen varma että tällä palstalla ne jotka kehuvat heti päässeensä läpi linjoilla ovat itse firman palkkalistoilla! Kiitos tuosta @ osoitteesta, lähetin sinne postia, toivottavasti se on riittävä peruminen. Automaattiseen puhelinvastaajaan voi ainoastaan tehdä tilauksen tai perua seuraavan paketin.
Hehe, ne on tainneet saada hieman kiukkuista palautetta viime päivinä. Kiitokset tuosta osoitteesta suomi@westerfield.ch jonne kirjoittamalla minäkin viimein sain tilaukseni peruttua, ja onpa saatanut tuo rikosilmoituksen tekokin hieman vauhdittaa asiaa :). Muistakaas panna sähköpostiin molemmat asiakasnumerot ja vaatia myös vahvistusta viestin perillemenosta. Jos ei ala vastausta kuulua, niin sitten vaan uudestaan postia ja hieman kiukkuisempaa tekstiä.
Säälittää ne nuoret jotka tuolla joutuvat työkseen vastailemaan puhelimeen :( Toivottavasti tän huijarifirman tarina loppuu pian.
Kannattaa tehdä jäsenyysperuutus sp:tse osoitteeseen suomi@westerfild.ch mikäli ei halua roikkua linjoilla :-(
Peruutuksesta saatte näin myös kirjallisen vahvistuksen eikä maksa mitään :-)
Sorry kirjoitusvirheeni sähköpostiosoite siis suomi@westerfield.ch eikä suomi@westerfild.ch
Itse jonotin just 25min tohon asiakaspalvelunumeroon ja sain onneks jäsenyyden peruttua. Syytä kysyttäessä annoin palautetta siitä, että ko. firmalta puuttuu nettisivut, joten en halua olla sellaisen firman jäsenenä, johonka en voi enempää tutustua. Mutta olkaa tarkkoina jos olette "tilanneet" ilmaispaketissa sekä höylän että sukat, että ilmoitatte MOLEMMAT asiakasnumerot. Kun katsotte paketeissa tulleista laskuja, huomaatte, että siellä on eri asiakasnumerot eri paketeissa! Muuten vain "toinen" jäsenyys peruuntuu, jos molempia ei irtisano! Tämäkin on mielestäni jo huijausta..puhelinmyyjä EI TODELLAKAAN kertonut, että tilausta peruttaessa mulla on kaks asiakasnumeroa! Raivostuttavaa! No, opinpahan tästä, etten tilaa enää ikinä mitään puhelimessa ja menen saman tien väestörekisterin sivuille täyttämään henkilötietojen luovutuskiellon!!!
Eilen roikkunut linjalla, tänään monta kertaa ja nyt viimeiseksi 20min annoin soida. Vihdoinkin sain peruutettua, tuttu tapaus kuluttajansuojalle! Taidan vielä laittaa s-postilla irtisanomisen vaikka puhelimessa väitti onnistuneen.. Olisi MUSTAA VALKOISELLA.
kysyin miksi kyseisellä firmalla ei ole nettisivuja että olisi sitä kautta voinut vaivattomasti perua tilaukset,noh,koska asiakaspalvelijan mukaan ne olisi aina täynnä eikä ehtisi purkaa tarpeeksi nopeeta :D tarkoittikohan valituksien määrää ja tilausten lopettamisia? XD huomasin kans että kaks asiakasnumeroa on mikä myös hämmästytti,ainahan yhdestä firmasta eri tuotteita tilatessa kaikki menee samalle asiakasnumerolle..toivottavasti nämä kyseiset puhelinmyyjät eivät ajattele päivän jälkeen miten paljon tuli kauppoja tehtyä,mielummin olisivat surullisia kuinka monen ihmisen luottotiedot ovat ehkä saaneet juuri pilatuksi..
Hei,

Te, jotka olette saaneet peruttua tilauksenne 09-numeroon soittamalla, oliko puhelinlaskunne "normaali"? Siis onko tuo numero hinnaltaan normaali lankapuhelin vai joku kallis numero?
sanovat että maksaa paikallisverkkomaksun verran odotukset.saas nähdä tuleeko yllätyksiä sitten kin puhelinlasku kolahtaa postiluukusta..
Soittivat tänään ja kuten varmaan kaikille täällä, niin hyvin tarkkaan kyllä selvitettiin, että ensimmäinen paketti (höylä ja sukat) on ilmainen ja seuraavat paketit voi helposti perua. Ajattelin, että tulkoon sitten kerta ilmaisia, koska perun kumminkin jatkot välittömästi ensimmäisen paketin tultua.
Puhelun jälkeen tulin tänne ja luettuani näitä kommentteja täälä alkoi kyllä vähän jännittämään. Mutta jos perumisessa omalla kohdalla tulee ongelmia, niin otan yhteyttä kuluttajasuojaan ja poliisiin.
Tietysti olisi myös kiva, että puhelinlaskuun ei tosiaan tulisi mitään yllätyksiä.
Kun minulle soitettiin tästä putiikista olin nukkumassa ja vastahakoisesti suostuin ottamaan NÄYTEpaketit vastaan, kun neiti langan päässä sanoi että peruminen on aivan helppoa. Aivan kamalaa kuraa oli se tavara kun viimein saapui. Parin euron partaterät ja alesukat seppälästä ajavat asian jopa paremmin.

Nyt olen soittanut kyseiseen putiikkiin about 96 kertaa viimeisen parin viikon ajan ja ei ole vastausta kuulunut vaikka olen kerralla odottanut puhelimenpäässä parikymmentä minuuttia. Olen myös lähettänyt kolmeen eri sähköpostiosoitteeseen viestiä, ei vastausta. En enää ikinä tilaa puhelinmyynnistä mitään. S**TANA että ketuttaa.
Iso kivi vierähti syrämmeltä, pääsin vihdoin läpi ja peruttua jäsenyyden. Koitin kahden päivän aikana soittaa yli 30krt!!! Kannattaa näemmä soittaa hiukan ennen asiakaspalvelun sulkeutumista, tuolloin niiden on PAKKO ottaa kaikki jonossa olevat!
Älkää panikoiko. Luin ensi näitä kauhukertomuksia. Pelästyin ja palautin jopa ilmaiset näytteenä lähetetyt sukat. Tein jäsenyysperuutuksen ja sain vahvistuksen sähköpostitse jäsenyyden loppumisesta muutaman päivän sisällä.

Tässä kaksi toimivaa sähköpostiosoitetta laitoin kumpaanikin viesti ja kummastakin vastattiin suomeksi.

suomi.westerfield.ch sekä suomi@wearus.ch
Nou hätä, olet vahingossa typottanut ensimmäisen sähköpostiosoitteen. Jos pystyt korjaamaan sen niin arvostaisin sitä suuresti.

Minä myös olen yksi niistä ketkä hairahtuivat tuohon kusetusfirmaan, ja ajattelin kuten moni muukin että tulkoot sitten ilmaiset paketit kun voi kerran heti perua. Yhtälailla minullekin vakuutettiin kuinka helppoa ja yksinkertaista on vain soittaa ja peruuttaa jäsenyys.

Paskanmarjat, olen soittanut koko aamun pitkiä puheluita numeroon: 09-32961446, ja aina vain on muka linjoissa ruuhkaa. Taitavat tienata rahansa sillä että antavat ihmisten seisoa linjoilla turhanpäiten.

Lähetin sähköpostin Nou Hädän antamaan sähköposti linkkiin (suomi@wearus.ch) jokunen aika sitten. Vielä ei ole vastausta tullut. Jos huomennakaan en saa yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse tähän lafkaan, otan yhteyttä kuluttaja- asiamieheen ja poliisiin.

Kyllä ketuttaa, ja kaikki tämä vaiva ja stressi yhdestä paskasta höylästä ja yhdestä parista sukkia. Anna mun kaikki kestää.
Sähköpostiosoite info@shaveservice osoite ei ole toiminnassa.

Tilasin sukkia ja höylän (teriä).

Sain kumpisenkin tuotteen kohdalla jäsenyyden peruttua samasta paikasta eli

soitto vain asiakaspalvelunumeroon 09-32961446 odotus kyllä kesti 35 min.:-(

ilman jonotusta peruutkset voi tehdä myös sähköpostitseen: suomi@wearus.ch
Luultavasti onnistuin puhelimella irtisanomaan jäsenyyden heti good shave näytepakkauksen jälkeen. En kyllä muista tuotetta edes tilanneeni. Piti kyllä odottaa pitkään vastausta soittoon. Sitä ennen kerrottiin kyllä sahköpostiosoitekin, mihin voi perua jos ei jaksa odottaa: suomi@westerfield.ch. En millään meinannut saada selvää tuosta loppupäätteestä, mutta tarkistin asiakaspalvelusta, että se tarkoittaa Tsekkoslovakiaa.
Kokeilin lähettää viestiä tohon suomi@wearus.ch -osoitteeseen ja paluuviesti oli:

Delivery to the following recipient failed permanently:

suomi@wearus.ch

Samoin samanlainen viesti tuli osoitteesta info@shaveservice.com

Lähetin myös viestiä osoitteeseen suomi@westerfield.com, shaveservice@westerfield.com ja matador@westerfield.com.
Näistä ei vielä vastausviestejä ole tullut, mutta odotellaan nyt...
Vastaus Thebeequeen:lle
suomi@westerfield.ch
ja anteeksi osoitteessa ollut kirjoitusvirhe.
Tahtoisin kieltää puhelinmyynnin osaltani. Liisa Paavilainen 4+4=8
Kiitos Nou hätä korjauksesta!

Koska jonotin tänään puolitoistatuntia että saisin asiakaspalvelusta jonkun kiinni, kyllästyin odottamiseen (ja isoa puhelinlaskua odotellessa...), ja nakkelin neljä sähköpostia peräkkäin suomi@wearus.ch ja jäin odottelemaan. Vähän päälle tunnin jälkeen tuli sähköpostia takaisin missä sanottiin että jäsenyyteni on irtisanottu 10.1.2013 alkaen.
Koska olen tämän lafkan kanssa erittäin vainoharhainen, pistin samaan osoitteeseen kyselyä että koskeehan tämä irtisanominen MOLEMPIA tilauksia, eli ladyshaver ja sukat. Vastausta ei ole kuulunut, nakkelen varmuudenvuoksi huomenna taas pari samaa sähköpostia että huomioisivat viestini.

Todellakin turhaa stressaamista parin ilmaisen tuotteen takia. Onneksi tällaisista asioista oppii, kunhan ei vaan joutuisi liikaa virheistään maksamaan.
Jännä että tänä puhelinmyynnin aikakautena, kun sitä on jo mielestään oppinut sanomaan selkeästi EI, puhelinmyyjille, ennekuin he kerkeävät tuskin aloittaa, sitä vain vanhakin vielä menee lankaan. Sama juttu mulla, puhelimella saa jonottaa liian kauan, kärsivällisyys tai aika ei riitä.
Sähköpostiosoitteesta ei puhelinpalvelussa saa selvää, mutta peruin jäsenyyden kuitenkin sähköpostilla noihin kahteen yllämainittuun s-postiosoitteeseen. Toivotaan, että menee perille. Jospa tästä taas oppisi ja tulisi entistäkin varovaisemmaksi tässä suhteessa!
Yrityksen viralliset sivut on suomi.westerfield.ch
mutta ilmeisesti sieltä ei voi kun vain tilata.
peruutin ekan ilmaisnäytteen soittamalla numeroon 09-32961446. ekalla kerralla vastattiin melkein heti kun soitin.
jos laittaa 03 alun, niin se numero ei ole oikea.
ainoastaan ärsyttävää on niiden puhelinmyynti.
EI JUMANKAUTA IKINÄ ENÄÄ!!! Olen ollut aina ystävällinen puhelinmyyjille, koska työtäänhän hekin tekevät..silloinkin kun en ole mitään tilannut.
Menin onneton suostumaan näihin sukka- ja höylänäytteisiin ja moneen kertaan varmistin että s-a-a-n-h-a-n v-a-r-m-a-s-t-i p-e-r-u-t-u-k-s-i h-e-l-p-o-s-t-i?

-Juu kyllä, soitto vain ja asia on selvä.

Olen soittanut neljänä eri päivänä ( 8.4 ensimmäisen) moneen eri kertaan ja peräkkäinkin.
Aina sama litania: "Juuri nyt asiakaspalveluumme tulee paljon puheluja.
Voitte laittaa myös sähköpostia osoitteeseen suomi@westerfield.ch, jollette halua jonottaa. Pahoittelemme ruuhkaa. Kiitos soitostanne, hei!

En itsekkään ollut varma tuon sähköpostin lopusta, kunnes luin tämän ketjun.
Yritänpä siis seuraavaksi sitä kautta.
Mutta olkoot tämä ketju todistajani jollei onnistu silläkään.
Seuraavaksi otan itse myös yhteyttä kuluttaja asiamieheen tai poliisiin,
mut muille kaikille VAROKAA TÄLLAISIA!
Itselläni oli tasan viimeinen kerta puhelinmyynnin kanssa.
Ostan kaiken kaupoista tästälähin lukuunottamatta muutamia hyväksi todettuja väyliä.
Olisihan puhelin-postimyynti helppoa, jos se olisi helppoa kaikkien kanssa..

As no:1542926 ja 1540524
Eilen peruin jäsenyyteni osoitteeseen suomi@westerfield.ch, tänään tuli vastaus:
"Jäsenyytenne on irtisanottu 16.4.2013 alkaen.
Pahoittelemme ruuhkaa linjoillamme."
Eli se on oikea osoite ellei jaksa puhelimessa jonottaa.
Sain puhelun, jossa nuori mies sanoi, ettei myy mitään, vaan haluaa lähettää ilmaisen näytteen teriä ja sukkia. Heti saatuani suunvuoron kerroin, etten usko ilmaisiin asioihin ja toivotin hyvää päivän jatkoa. Vastaus oli sikseen huvittava, että aloin googlata asiaa. Mies sanoi matalasti: "Tyhmä." Sitten tulikin luuria.
Sain juuri tänään peruttua iäkkäälle isälleni tulleiden sukka- ja partahöyläterä- pakettien postituksen tässä viestiketjussa kerrotun sähköpostiosoitteen kautta (suomi@westerfield.ch). Puhelinpalvelu kun ei sitkeistä yrityksistä huolimatta vastannut ja tilanne häiritsi kovin isääni :(

Westerfieldin asiakaspalvelu oli kuunnellut MYYNTINAUHOITTEEN , jonka mukaan asiakas (siis 81-vuotias isäni) "suostuu ehtoihimme useaan kertaan". isäni kertoman mukaan myyntitilanne on ollut täysin samanlainen, kuin monissa tämän ketjun kommenteissa on tullut esille...
Vastaisen varalta aion ohjeistaa isäni sulkemaan puhelimen välittömästi, kun käy ilmi, että hänelle yritetään myydä / lähettää jotain "ilmaista" näytepakkausta !

Kaikille muillekin samalla muistutukseksi, että tällaiset myyntitilanteet siis ilmeisesti nauhoitetaan myyjän toimesta, joten kannattaa miettiä jo etukäteen, miten niihin vastaa /kommentoi !!!
... jos vahinko on jo käynyt niin odotatte kunnes tuotteet tulee ja soitatte sinne heti peruuttaaksenne tilauksen.

Luin keskusteluja muualta ja joku "asiakaspalvelija" väitti, että jonotus on maksutonta ja toinen väitti, että jonotus on normaalin puhelinmaksun verran. Eivät siis itsekään selvästi tiedä mitä ovat kauppaamassa.

Joiltain oli kysytty myös nauhoitusosiossa, että antaako hän luvan tullaukseen.
Ei kai se nyt asiakkaan päätös ole et saako jotain tullata, kai se on enemmän poliisin tai rajavartioston asia.

Itse tyhmyyksissäni vastaanotin höyläpaketin vuosi sitten, niitäkin liikkuu monella, varmaan kymmenellä eri nimellä. Eroaminen hoitui helposti puhelimessa.

Muistakaa myös peruuttaa näytepaketissa olleet tuotteet erikseen!!!!!!!!! Kaverilleni tuli mukana sukat (joista ei edes puhuttu puhelimessa) ja hän itse huomasi, että niissä oli eri asiakasnumero kuin hyölässä. Niitä olisi varmasti tullut myöhemmin lisää ja väitetty, ettei ole peruutettu, olkaa tarkkana!
+ kun googlasin asiaa, niin löysin blogin, jossa joku oli havainnut, että ainakin infinityhöylä on täsmälleen sama höylä kun LIDLin Cienin höylä, et jos haluatte höyliä halvalla, niin menkää hakemaan sieltä!
Ei ole enää sama höylä, Lidlin höylä on miljoona kertaa parempi. Tuo infinity höylä oli ennen yhtä hyvä ku Lidlin mut nykyset good shave höylät ihan pas***, ei ne pysy ees ehjänä!!
Google kertoo seuraavaa asiasta. Hakusanat esim.:
Lappeenranta kisaa jälleen uudesta puhelinpalveluyrityksestä Ruotsin kuluttajaviranomaisten hampaissa oleva yrittäjä lupaa 150 työpaikkaa.

http://www2.lappeenranta.fi/lehtitietokanta/artikkeli.php?id=12222

Salon kaupunki sivunnee myös tiedotteessaan asiaa:
Talking People tuo 100 uutta työpaikkaa Saloon (Salon tiedote, pdf)

http://www.salo.fi/attachements/2012-12-21T11-04-3538.pdf
Mullekin tuli shaver ja sukat, laskuineen (0,00 €)

Toimiko toi sähköpostilla jäsenyyden irtisanominen? Laitoin sinne pari viestiä ettei tarvitse ottaa yhteyttä tai lähettää tuotteita. Laitoin myös asiakas ja laskujen numerot molemmista. Pyysin saada vastauksen sähköpostiin kun asia on hoidettu. Tänään on vappu, joten asiakaspalvelu on kiinni. Soittelen sinne vielä huomenna.

Toiminko oikein? Olen niin tiukilla ettei sovi ylimääräsiä laskuja postiin tipahtaa... tästä kyllä viisastui...........
Minä taas en tajunnut että "laskuja" on kaks, ilmotin spviestillä vaan tyon yhden asiakasnumeron.. Liekö vahingossa laittanu tousen laskun roskiin. Ihme firma ei voi muuta todeta
Mä soitin 10 minuutin ajan. Sen jälkeen vastattiin. Myyjä alkoi kyselemään, että mitä mieltä olin sukista ja haluisinko niitä jatkossa vaikka kuinka sanoin, että haluan perua koko jäsenyyden. Tämän ketjun takia lähetin vielä sähköpostia, että haluan kirjallisen vahvistuksen peruutuksestani. En kyllä enää ikinä suostu tällaiseen... Tunnen itseni niin tyhmäksi.