Olenko ylipainoinen? ;O

Eli olenko teistä ylipainoinen?

-Olen tyttö
-14vee
-156cm pitkä
-60 kg?

60

2846

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä sit ois mulle ihanne paino?

    • dieettiguru

      35kg

      • Anonyymi

        Se on kuule alipaino


      • Anonyymi

        Ei, vaan pikemminkin joku 45kg.


    • Sun ihanne paino ois noin 46 kg. Ja sekin on vaan noin, mutta sun ikäsenä älä huolehdi asiasta koska laihduttaminen voi vaikuttaa sun kasvuun.

      • Anonyymi

        Mä oon 11 v (tyttö) oon 156 cm TASAN (kävin aika vasta terkkarilla) ja painan 46,5. Oonko siis "oikean" painoinen? 🥺Ylipitkä ainakin oon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 11 v (tyttö) oon 156 cm TASAN (kävin aika vasta terkkarilla) ja painan 46,5. Oonko siis "oikean" painoinen? 🥺Ylipitkä ainakin oon!

        Hei nyt vasta huomasin että olen aika monta vuotta näistä keskusteluista jäljessä! 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei nyt vasta huomasin että olen aika monta vuotta näistä keskusteluista jäljessä! 😅

        Itse olen 12 vuotias ja painan noin 55 kg että juu, mutta on kuitenki sanottu että suurin osa painosta on lihasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 11 v (tyttö) oon 156 cm TASAN (kävin aika vasta terkkarilla) ja painan 46,5. Oonko siis "oikean" painoinen? 🥺Ylipitkä ainakin oon!

        On normaali mä saman ikäne ja 49 ja silti oon normaali painone:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 11 v (tyttö) oon 156 cm TASAN (kävin aika vasta terkkarilla) ja painan 46,5. Oonko siis "oikean" painoinen? 🥺Ylipitkä ainakin oon!

        Oot normi.


    • 46 kg,siis wooott :O??? oonko noin paljo lipainonen :OO?

    • pimpeli pompeli

      ite oon 14 vuotta, pituutta on 167 ja painan 55. ja oon lääkärin mukaan normipainoinen ikään ja pituuteeni katsottuna. mutta voi olla että et ole pelkkää läskiä, koska lihaskin painaa;) joten en usko et olisit sairaan lihava.ootko kokeillu laskee painoindeksiä. netistä löytyy;)

      • Sleeping with sirens <3

        Omg, nyt mulle tuli läski olo, jos sä oot muka normaali XD :c D: ..


    • Olen kokeillut joskus indeksiä ka siihen tulee,että normaalipaino,mutta yleensä indeksi otetaan aikuisten painoon. Harrastan kuntosalilla käymistä ja pikajuoksua välillä joten lihastakin on?

    • gfjgfjhg

      no joo aikuisiltahan ne mitataan ei olla vielä "kokonaan kehittyneitä", oot oikeessa;)
      juu ja jos punttiksella käyt ja vielä pikajuoksua ni ei hätäpäivää. on niitäkin jotka istuvat päivät pitkät pleikan ääressä. muuta hei, nyt lähen lenkille;) hyvää päivän jatkoa kaikille=-)

      • girlllll

        50kg olis sopiva paino sulle.


    • ohgifgi
      • Anonyymi

        no oonko ylipainonen ku oon tyttö,40kg ja 159cm.


    • dafaf

      käyt kuntosalilla ja harrastat pikajuoksua,luulisin että suuri osa painosta tulee lihaksista.
      En usko että oot kovin ylipainonen

    • 8%rasvaaminulla

      Riippuu siitä paljon on kehon rasva %

    • No en oikeestaan tiedä paljonko kehoni rasvamäärä on. Olen huolissani painostani ainakin välillä ja itsetuntoni on nolla ja haukun itsekkin itseäni läskiksi... Ja saan muutenkin kuulla jokapäivä haukut... Kuntoilen min. 6x vkos noin 2h putkeen. Terveydenhoitaja sanoi,että jos en rasitu liikaa niin hyvä niin,mutta voi olla haitaksikin,entä teistä? No ei muuta ku laihduttelemaan... Olisi kivao lla kapea ja kevyt

    • älä huoli.

      No ite oon 14-vuotias tyttö ja oon 160/55.
      En yhtää tiiä oonko ylipainoinen, mut oon tyytyväinen itteeni , vaikka itsetunto ei oo mikää hyvä.

      • ylipainoinen98

        No et oo! ite oon saman ikäne, pituutta 162.2 ja painoa 64, eli MINÄ olen ylipainoinen!


    • Ok :) kiitti vinkeistänne

    • totuus

      sori, mut kaikki on hyviä omana itsenään :)

    • totuus
      • oikea_totuus

        toi on aikuisille eikä käy tän ikäsille, nuoremmille on omat laskurinsa


    • matti94

      Jos painaa enemmän kuin pituus miinus 100cm niin kannattaa alkaa laihduttamaan.

    • Painan 6kg enemmän kun pituus-100 cm :O

    • olet, sorry
    • Joomoiminävaantääl ;)

      No et varmana ole yli painonen.. Mitä nää ihmiset selittää.. -.- mut siis Sähä kuolaisit kokoon jos painaisit 35 kg.. Se ois oksettavaa.. -.- mut siis ehkä voisit painaa 50-55 ? Mut se tietty riippuu, et jos sitä lihasta oikeesti löytyy, nii kyl sit toi kuuskyt on okei :D.. Et sitä pitää ain miettii ;) mut oikeesti mielummin olet sitten vaikka pari kiloo ylipainoinen :)) (vaik et kyl oo :D..) ku se et oisit sen parikiloo alipainonen.. :/

    • sleeping with sirens <3

      Mut ihmiset, mua huolettaa, et oonks mä no en nyt ylipainonen, mut ömm.. Sanotaanko vaik pulska (en keksi muuta XD..)
      -15 v
      - ai nii tyttö..
      - 162 cm
      - 60 kg :/

      Mut toisaalt en mä kyl sellanen luukasa haluis olla, mitä ihmiset nyt sattuu olee nykyyää ^^ ..

    • mieeeee :-D

      mä oon 12v ja 152 cm pitkä ja painan 42 kg...

      • hihhihxD

        Ootko aika laiha? :D


    • jonnejussi

      eikö oo tissiä hä

    • Läski(kö)

      Oonko ylipainonen?
      -tyttö
      -14v
      -160cm
      -43kg

      • rainbow_attack

        Okei, ihmiset! Nyt luette tän, oon kirjottanu tänki tänään jo monta kertaa.
        Okei, otatte eka pituutenne sentteinä. (Minä 152 cm)
        siitä otetaan eka luku pois= 1/52 = 52
        noin yksinkertaista. Nyt toi luku 52 on kiloina se määrä joka olisi hyvä paino minulle, mutta muistakaa että toi mun pituus oli vain esimerkki. Henkilöstä riippuen. Jatkoja! :-)


    • yrittää neuvoa

      Mun mielestä se riippuu sun lihasmassankin määrästä. Ettäettä jos sulla on sillee paljon lihaksia nii ne painaa paljo ainaki. (: enpä usko että tossa huolestumista on. Jokasella on omanlaisensa vartalo.

    • Läski(kö)

      Eli oonko läski? Pliis vastatkaa!

    • klgg

      hei haluisin vastauksen että oonko pullea oon 16v tyttö ja painan 50kg ja pituus on 162cm.

    • AllDemRespect

      Voin kertoo et ite oon 159/56/15 ja oon iha VITUN läski ja sut mun kaveri joka on 163/69/15 on hoikka ja timmi

    • ???????

      Oon 15 tyttö ja pituutta löytyy 158 ja painoo 60.4... Oonko ylipainoinen?

    • 13vtyttö

      Itse olen 160cm 13v ja painan 51kg xdd

      • ennen läski

        Olin tos 2 kuukautta sit 67.2 kiloo eli iha vitu painava vaik oon 13.eli sain laihutettuu 62,5 kiloo eli lähti 4,7 kiloo.


    • MarttiSaarva

      Lievästi ylipainoinen, eli et ole hirveän ylipainoinen

    • Riippuuvähän

      Riippuu onko paino lihasta vai rasvaa. Itse olen 164cm/40kg

    • Jonimalmivuori

      Olet

    • jjjjoku

      Painosi voi kuulostaa paljolta, mutta kannattaa ottaa huomioon että..

      ..sinulla voi olla vain paljon lihasmassaa, joka on hyvä juttu
      ..sinulla voi olla raskaat luut
      ..olet ruumiinrakenteeltasi astetta raskaampi.

      Eli vaikka kuulostaisikin siltä, että olet lievästi ylipainoinen, ei se välttämättä ole sitä. Sitä paitsi kasvavassa iässä painolla ei ole niinkään väliä, kunhan syö terveellisesti ja liikkuu tarpeeksi!

      Itse olen 175cm/53kg.

    • Anonyymi

      Uskoakseni tyon pituisen normaalipaino on 46-55kg

    • Anonyymi

      Mulla vaimo 52/150.....elä sie kiloista välitä jos liikut tarpeeksi ja hyvännäköinen peppu :D

    • Anonyymi

      Ois noloo olla ylipainoinen

    • Anonyymi

      Oonko mää ylipainoinen oon 143 ja painan 47kg

    • Anonyymi

      Tiedän et oon myöhäs mut AUTTAKAA!!!!
      Oonko ylipainoinen??

      -oon tyttö :)

      -12 v

      -170 cm (joo oon aika pitkä, oon aina ollu)

      -55kg!!!! Help!!! :0


      Pliiiiiiis vastatkaa!


      Täs viel vähän et miten paljo liikun ja miltä kehoni näyttää:

      Joku vuos sitte musta tuli yhtäkkiä semmonen urheiluhullu. Tai siis oon aina harrastanu paljo liikuntaa mut viime vuonna tuli iso tarve laihduttaa. Harrastan:

      4 eri tanssilajia treenit yhteensä 5 kertaa viikos. Yhet treenit kestää keskimäärin 1 h 45 min.

      3 kertaa viikos koripalloa. Yhet 2,5 h treenit, yhet 1 h aamutreenit ennen koulun alkua, yhet 1,5h treenit joissa tehään pääasiassa pelkästään venyttelyä, lihaskuntoa, ja leikitään jotain xD


      Lisäks teen satoja vatsalihasliikkeitä päivässä ja sellasia jalkatreenejä joita katon youtubesta ja niiden idea on saada ”yhtä slimmit jalat kun kpop idolilla” jne. Teen myös käsi treenejä ja olkapäätreenejä.


      Syön ihan normaalisti. Tai vanhemmat sanoo et syön liian vähän mut en yksinkertaisesti koe tarvitsevani enempää ruokaa tai en jaksaisi. On ärsyttävää kun ne tuputtaa. Lisäksi en syö punaista lihaa lainkaan ja olen pääasiassa kasvissyöjä.

      En syö juurikaan herkkuja paitsi popcornia. Vain juhlissa syön myös muita herkkuja.

    • Anonyymi

      Ikä
      16-v
      170.4cm
      63kg
      Mulla ei ole ongelmia mutta kaverillani on joten onko se ylipainoinen
      ikä
      17-v
      n:180cm
      91kg

    • Anonyymi

      Et, olen 11, 161 cm ja 57 kg

    • Anonyymi

      Oon 10v tyttö pituutta löytyy se 153 painan n,45 js harrastan cheerii! Niin olenko mie yli painoinen?

      • Anonyymi

        Moi, mä oon myös 10-v ja oon myös 153cm. Painan tasan 40kg, ja olen normipainoinen, mutta en usko että sinäkään olet ylipainoinen.


    • Anonyymi

      Oon sua 3cm lyhkäsempi, painan 20kg vähemmän ja oon normipainonen, joten valitettavasti oot...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe