mw2 vai mw3

=D

kumpi peli kannattais hankkia ku ei osaa päättää.

mw2
-trickshotit
-intervention
-hyvä campagin
-hinta 20- 30€

mw3
-survival
-myös hyvä campagin
-kallis
-mahtavat killstreakit

ps ei sitte mitää ei kumpaakaa osta battlefield 3 (battlefieldit on homoille)
Kiitos jo etukäteen (jos ees tulee vastauksia

47

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jmoak14

      osta mw3 multiplayerin takii ja mw2 myöhemmin jos haluut. toi mahtavat killstreakit menis kyllä mw2 puolelle ja mw3 on omat hyvät bolt action sniput

    • =D

      mw3 siin muute multiplay on iha vitun vaikee mut siin on kuitenki L118A ja MSR
      ja mw3ses on MOAB mikä on aika hyvä killstreak mut mw2 on halvempi nii sen voi ostaa ekana

    • MW3 nerd

      on saanu 2 moab :) melkei sama ku nuke mut ei lopeta peliä . ja mrs N.4000 killii lol

      • xSotaHauKKa

        Melkeen sama ku nuke?
        Facepalm, se kyl on sama killstreak mutta MW3 se pitää vetää pelkällä aseella/kranaateilla/autonräjähdyksillä...
        MW2 sen voi vetää killstreakeilla...
        MW3 ostaisin itse mutta MW2 myös hyvät puolet!


      • lukihäiriö?
        xSotaHauKKa kirjoitti:

        Melkeen sama ku nuke?
        Facepalm, se kyl on sama killstreak mutta MW3 se pitää vetää pelkällä aseella/kranaateilla/autonräjähdyksillä...
        MW2 sen voi vetää killstreakeilla...
        MW3 ostaisin itse mutta MW2 myös hyvät puolet!

        Urpo. Se on siis melkein sama. Tiedän että on vanha viesti, silti. *Facepalm*


      • ImeMunMunaaSaatana

        puhut aikapaskaaa Bro :P


    • .
      • VIRUS.

        ?


    • MW3 nerd

      MW3:ssa on ihan saatana helppo mp verrattuna mw2 miu mielest .

    • Mw3 nerd

      mw3 mul on ollu se jo monta päivää ja se on ihan vitun hyvä osta se

      • MW3HAISEE

        MW3..N.90% PELAAJISTA ON JO HAKKEROINU SEN EIKÄ MITÄÄN JÄRKEE TUHLATA RAHOJAAN TOLLASEEN..BLACK OPS ON PAAAALJO PAREMPI..


      • SUOMEN TULEVAISUUS..
        MW3HAISEE kirjoitti:

        MW3..N.90% PELAAJISTA ON JO HAKKEROINU SEN EIKÄ MITÄÄN JÄRKEE TUHLATA RAHOJAAN TOLLASEEN..BLACK OPS ON PAAAALJO PAREMPI..

        MW3 hack? WTF tää on boksin palsta ja MW3 valvotaan vielä helmikuuhun asti ja sen jälkeen vasta pystyy hacksaa...
        Ite oon vetäny 25prestigee ite ja hacksaaminen on kuraa.
        PS. Menin MW2 lobbyyn ja tapoin yhe ja sain 10prestige 80levu joten...


      • TRUE STORY BRO
        SUOMEN TULEVAISUUS.. kirjoitti:

        MW3 hack? WTF tää on boksin palsta ja MW3 valvotaan vielä helmikuuhun asti ja sen jälkeen vasta pystyy hacksaa...
        Ite oon vetäny 25prestigee ite ja hacksaaminen on kuraa.
        PS. Menin MW2 lobbyyn ja tapoin yhe ja sain 10prestige 80levu joten...

        Aika hyvin jos jätkä pääs 80 levelille ku mw2:sen max. level on 70 !


      • Nexnd
        SUOMEN TULEVAISUUS.. kirjoitti:

        MW3 hack? WTF tää on boksin palsta ja MW3 valvotaan vielä helmikuuhun asti ja sen jälkeen vasta pystyy hacksaa...
        Ite oon vetäny 25prestigee ite ja hacksaaminen on kuraa.
        PS. Menin MW2 lobbyyn ja tapoin yhe ja sain 10prestige 80levu joten...

        Miten on mahdollista ku on vaan 10 pre ja 70 lvl


    • COD 4

      Roskiin molemmat. 'Nuff said KTHXBYE

    • mw3_HAISEE

      Osta Cod Black ops!!!se on ainaki realistinen, sitä ei ole hakkeroitu ja muutenki paaaaljo parempi..PARAS!! mw3:n pelaajista n. 90% on jo hakkeroinu sen (ei black ops). Black opsis on viel hienommat killstreakit ja mukava pelata ku sitä ei todellakaan ole hakkeroitu niinku esim. toi mw3:n haiseva pakkaus..sun flashbangit ei tehoo, luodit ei tehoo, puukot ei tehoo, ei claymoret, eikä muutkaan. Vihollinen saattaa ampuu sut yhdel pistoolin laukauksella 150m päästä vaikka laukaus meni 15m ohi ja olis vaikka kokonainen rakennus välis..

      • no voi voi

        Niin munkin mielestä bo2 on parasut yks miinus on se puukotus mekanismi kun se ei meinaa osua


    • Konsolit?

      Puhutaanko tästä nyt konsoleista? Ehkä pojat sillä teidän PS3:lla on häkkereitä, mutta onneksi pelaan boksilla. Kyllä boksiltaki jotai prestige lobbyi löytyy MW2, mut ei mitää sellasta. Mistään pelistä. Piste. Itse tykkään MW2 enemmän, mut MW3 myös hyvä. Paras on se ettei oo tubettajia.

    • =D

      omistan black opsin cod 4 ja wawin

    • :)

      Bf 3 on paras

      • asiantuntija500

        ei jumalauta että ootte paskoja itsellä 6 M.O.A.B ja
        88 nukea


      • Msr-AND-mp7
        asiantuntija500 kirjoitti:

        ei jumalauta että ootte paskoja itsellä 6 M.O.A.B ja
        88 nukea

        En nyt menis kehumaan itellän on vain jotain 48h peliaikaa MWW3 ja 29 M.O.A.B ja Nukej jtn 160 mutta itse pidän MW3 koska siinä ei oo niin paljoa tubettajia mun mielestä MW3. ps asiantuntija oon vetäny 120 nukee MP5K j 40 intervention ja umppiin en ole koskenutkaan ja moabit jotain 30 scarlilla ja muut MSR ja jos haluut nähä oikeen pelaajan tsekka www.youtube.com/Garge0.


      • Msr-AND-mp7
        Msr-AND-mp7 kirjoitti:

        En nyt menis kehumaan itellän on vain jotain 48h peliaikaa MWW3 ja 29 M.O.A.B ja Nukej jtn 160 mutta itse pidän MW3 koska siinä ei oo niin paljoa tubettajia mun mielestä MW3. ps asiantuntija oon vetäny 120 nukee MP5K j 40 intervention ja umppiin en ole koskenutkaan ja moabit jotain 30 scarlilla ja muut MSR ja jos haluut nähä oikeen pelaajan tsekka www.youtube.com/Garge0.

        Siis 39 M.O.A.B


      • [TE] Ta T Ti nV #457
        asiantuntija500 kirjoitti:

        ei jumalauta että ootte paskoja itsellä 6 M.O.A.B ja
        88 nukea

        Ei jumalauta oot paska itsellä 457 M.O.A.B ja 121 nukea


    • Peluri1977

      Vähän hölmö kysymys. Jos olet pelannut meinaan sen MW1:n. Siinä tapauksessa kysymyksesi on ihan sama kuin että: "pitäisikö hommata toi Rambo 2 vai Rambo 3, kun sain ton Rambo ykkösen just katseltua".

      Noissa peleissä on sisäinen tarina, jonka takia ne olis hyvä pelata järjestyksessä. Eli hommaa MW2 ja sit MW3 ja jos et ole pelannut MW1:stä, pelaa se ensin.

      • speeedo

        Se ei o mikään vítun mw1 vaan COD4


      • Peluri1977
        speeedo kirjoitti:

        Se ei o mikään vítun mw1 vaan COD4

        Se ei oo mikään vitun COD4, vaan Call Of Duty 4 - Modern Warfare.


      • jonnet riivaa
        Peluri1977 kirjoitti:

        Se ei oo mikään vitun COD4, vaan Call Of Duty 4 - Modern Warfare.

        Jonne joko cod4 tai mw1


    • Uppmas

      Molemmat yhtä paskaa, en suosittele kumpoaakaan.

    • BF3 RULEZ

      Battlefield 3 ei oo homoille oot ehkä kuullu joltai Jonnelta joka on pärissy et BF 3 on surkee Jonneil ei kato oo varaa ostaa BF 3 ku ne tuhlaa rahansa Es:ään

      • EiVitunSpede

        You're the funny fucker aren't you


      • Huomaa että olet n.10-12

        Pitääkyllä olla pojan köyhä kun originissa BF3:n saa ilmaiseksi....


    • mw3 pelaaja

      mw3 saa cool shop xbox360 35e tietokoneelle 25e oon itekki ostanu sieltä ei oo huijareita ja paketti tulee 2päiväsä jos ei oo viikonloppua välissä

    • poksi

      mul on jo bf3 se on paras mut mw3 on myös hyvä tekele bf3 9/10 mw3 7/10

    • Suokukko_DICE

      Sinuna hankkisin MW2:n, mut BF3 ******* parempi... Blah.

      • C25N7F72

        Haluaisin tietää miten se on mahdollista hakkeroida kun molemmat pelit on mun tietääkseni Steamin pelejä. Että eikö banni tule automaattisesti. Vai onko se muka saatu jotenkin kierrettyä. Haluaisin tietää miten.


    • myöhäs

      En tykkää hirveesti mw2:n mapeista, tosin eivät mw3:n kaan ole mitään tajunnan räjäyttäviä... Mahtavat killstreakit menee ehkä enemmäen kakkosen puolelle kun taas kolmosen campaign on parempi. Mw3 näyttää harmaalta kun taas mw2 ylivärilliseltä. Riippuu mistä tykkää... Nyt kun uudemman ämveen saa jo melko halvalla niin ostaisin kyllä sen mieluummin

    • sdafdsafsd

      mut on hakkeroitu cod 4:sessa. mä jouduin takas 1 levuseks ja sitte aloin pelaa uudelleee ja ku hankin 4 levun ja sain create a classin niin mä en saanu mitää perkkejä en saanu ak-47 mp5 m40a3 m16a4.

      • näinon

        mulla statsit tuhottii miinuksen puolelle aika reippaasti ja se prestigen merkki muuttu master prestigen merkiks vaik oon vast 32 lv.


    • kyllä

      sanoisin BO2

    • Dat Mw3

      Suosittelen MW3, Ihan mahtava faceoff muoto :)

    • 100 colonel 6.24kd

      ei kumpaakaa osta
      battlefield 3 (codit on homoille)

    • bf33

      kyllä toi bf3 on mun mielest parempi ku noi kummatkii: isommat mapit,hauskat pelimuodot,ajoneuvot,paljon aseita ja lisä osia niihin,ei hakkereita,graffat on ihan hyvät mulle,paljon mappeja,hyvä yksinpeli ehkä vähän lyhyt,paljon aseita

      ja kaikkea muuta hyvää

    • CoD4: Modern Warfare

      Osta MW1. nuff said

    • BEnis

      vedä kätee JA OSTA Grant Theft Auto V

      • gtav is shit

        Itsellä on kaikki modern warfaret,ja oma mielipide:osta kummatki.



        Grand theft auto 5 on ihan paska


    • hihhuliperse

      Olisko kellää hyvää mw3 class ehotusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      411
      4169
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      231
      2060
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1530
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      62
      1011
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      128
      969
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      228
      932
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe