Polkashop

kirsikkaas

www.polkashop.fi

Onko kokemuksia? Vaatteet ovat ihania ja edullisia ja toimitusaika lyhyt. Olen kuitenkin muualta lukenut, että on ollut aiemmin toimituksessa ongelmia. Mutta ei kai enään kun on luvattu tuo 2-7 päivää.

43

2882

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En suosittele!

      Tilasin aikaa sitten tuotteita kyseisestä nettikaupasta. Tuotteita en koskaan saanut ja tilauksen tilasta tiedottaminenkin oli todella huonoa. Reilun kahden kuukauden jälkeen peruin tilauksen ja nyt odottelen rahojen palautusta, jo kolmatta viikkoa. Tiovon saavani rahat ilman rikosilmoituksen tekemistä.
      (Saatan toki olla ainoa, jolla on _näin_ huono kokemus.)

    • 12+19

      Mä tilasin ensimmäistä kertaa muutama viikko sitten ja tilaus tuli perille 3 päivässä. Vaatteiden laatu vastas edullisia hintoja. Kannattaa kuiteki tarkistaa vaatteen mitat enne ku tilaa ettei joudu pettymään kun ei mahdukaa päälle. On siis melko pienikokosia vaatteita suurin osa. Suosittelen kuitenki tilaamaan!

    • oli vähän pettymys

      Minä en suosittele polkashopia. Toimituksessa kesti muistaakseeni noin 6 viikkoa, ja laatu ei vastaa edes noita hintoja. Kuvista saa aivan erilaisen käsityksen tuotteesta kun mitä se todellisuudessa on, huonoa kangasta ja ompelukset on kuin ala-aste ikäisen. Vähän kieli poskella hutaistu.. Housujen ompelukset hajosivat toisen käyttökerran jälkeen ja paidoissa ompeleet roikkuivat jo valmiina.

      Kivoja vaatteitahan nuo olisivat, jos vähän viitsittäisiin panostaa.
      Ja mieluummin maksankin sitten hieman enemmän jos tuote säilyisi ehjänä edes muutaman käyttökerran pidempään. :)

      • njoop.

        Haloo, osa vaatteista tulee just sieltä jostain japanista jos ei ole varastossa. Oli kyllä selvästi kategoria "Heti varastossa tuotteet".


    • Jännitys

      Minua hieman jännittää sillä tilasin tänään polkashopista ihanan mekon, mutta olen lukenut näitä kommentteja ja ruperi vähän pelottamaan jos mekko ei ole samanlainen kuin kuvassa tai jos mekko on rikki. en ole ennen tilannut polkashopista joten toivon että tuote saapuuu oikeana perille (jos saapuu) :D

      • 1222222

        Onkos tullut jo perille ja mitä tykkäsit?


    • älkää ostako

      Älkää missään nimessä tilatko! itse löysin ihanan ja edullisen hupparin jota odotin innolla.. ensin viikko, toinen, kolmas.. Viimein 30 päivän päästä saapui ja oli hirveä pettymys:/ koko ei ollut tilaamani, saumoja ei oltu ommeltu kiinni, malli ei ollut sama ja hupparin teksti oli levinnyt suttuiseksi.. rahat onneksi saatiin takaisin mutta niitäkin odoteltiin kauan.

      • mileyy

        häh, noista vaatteistahan suurin osa on one size joten miten voi olla väärä koko? kannattaa varmaa mitata tarkkaan että ne onesizet mahtuu.
        itse tykkään polkashopista, laadullisesti ei mitään parhaita, mutta halvat on hinnatkin.
        hienoja vaatteita!


    • 0018

      Halvoista hinnoista en olisi niin varma, koska esim. wholesale7.net myy samankaltaisia, ellei juurikin näitä samoja polkashopin vaatteita kuusi kertaa halvemmalla. Hyvännäköisiä tuotteita mutta halpatuotanto varmasti kyseessä .:/

      • 20+16

        eikö kiinasta tilatessa tule tullimaksuja tms? en itse ainaka uskaltais tuolta wholesalesta tilata.


    • lindavaaan

      joo ja kiinaan ei niin vaan palautella ilmaseks epäsopivia tuotteita. polkashopilla on nykyään myös paljon kivoja ei-kiina vaatteita joihin ainakin itse olen ollut tosi tyytyväinen. Myös toimitus on ollut ihan normaali, viikossa parissa on aina tullut. suosittelen

    • af

      wholesalesta ostaessa itse vaatteelle tulee hintaa 2-3e ja tullit yms. päälle niin ostaessas esim. muutaman paidan ja tullin päälle niin pääset kalleimmillaan 40e:llä. eli joo, helvetin paljon halvemmaksi tulee silti. tilasin kerran legginsit ja "mekon", varoiksi otin vielä koon L legginseille ja tunikaan oli merkitty kooksi M. Jooops, legginsit meni polviin asti ok, mut enempää ei sit mahtunu/venyny. Tunika olikin sitten minitoppi. En tilaa enää, enkä tilaa enää wholesaleltakään (tilattiin kaverin kanssa),homma toimii sieltä käsin ihan hyvin eli siinä suhteessa pelkoa mutta turhaa maksaa räteistä ja lumpuista edes sitä muutamaa dollaria.

    • Tyytyväinen kyllä!

      Itse olen tilannut polkashopista, kesti kyllä vissiin kuukauden, mutta kaikki vaatteet tuli ihan hyvinä ja laatu oli loistava! Mutta useimmathan ovat one size, että mitenniin "väärä koko"? Haluaisin jo heti tilata uudestaan!

      • 19+18

        Samaa mieltä! Ainoa miinus toimituksen kesto, mutta hyvää kannattaa odottaa. Itse kyllä löysin sellaisiakin vaatteita missä oli koko valittavissa.


    • Hyva kauppa! Nykyisin tuotteet toimitetaan suomesta, ja kaikki on varastossa. Ennen toimittivat Englannista, ja kaikkia ei pidetty varastossa, joten toimitukset kestivat.

      • tiklus

        tuo ei kyllä pidä paikkaansa että kaikki on varastossa. toimitusaika on pitkä, lukeehan se toimitusehdoissakin.


    • ööö,mitäh?

      Kannattaako sieltä nyt tilata vai ei?

      • kannattaa!

        kannattaa tilata, mutta toimitus ei useimmiten ole kovin nopeaa eli muutama viikko saattaa kestää. jos jaksaa odottaa niin mikä ettei, valikoima on aivan ihana. :)


    • sitävaa..

      Mulla vaatteet tuli n. viikossa mutta vaatteet on ihan muuta ku laadukkaita ja kestäviä..En tilaa enää!!

    • Polkashop1111

      Joo siskoni kanssa tilattiin ja maksettiin sitten verkkopankissa tilaukset tuli ja ompeleet olivat ihan P.... , mutta kummiskin tulee koko ajan isompi ja isompi lasku vaikka siskoni on ottanu tilitapahtumat ja lähettänyt sen kaikkialle. nyt tulee ns. oikeuden käynti tai jotain että mukamas emme maksaneet sitä vaikka on todiste!!

      • 11+6

        öööööö. miten voi tulla koko ajan isompi lasku jos ootte maksanu verkkopankissa? :D


    • säästärahas

      hyvät ihmiset justiin katsoin polkashopin sivustoja ja ihan naurattaa kuinka siitäkin nettikaupasta on tullut niin suosittu! kun ebayssä samaa tavaraa myydään halvemmalla esim.baseball takki punainen maksaa ebaystä ostettuna 22 euroa kun polkashop myy tätä samaa tuotetta hintaan 49e plus toimituskulut.. ebayn tuotteessa oli jo postikulut lisättynä :)

    • jesppppp

      pakko oli tarkistaa, mut oman tilaukseni vaatteita en löytäny ebaystä. et ei kai koko valikoimaa sieltä saa.

    • joopajuu77

      mä tein tilauksen 1.10. ja toisen 3.10. kumpaakaan ei ole vielä näkynyt eikä kuulunut? laitoin asiakaspalveluun viestiä, ja vastaus oli että voit odottaa pakettia tulevaksi tällä viikolla (viime maanantaina muistaakseni). Jos ei tälläkäään viikolla tule niin mitähän sitten :/ jäi kyllä tilaukset ensimmäisiksi ja viimeisiksi.

    • kdjod

      Epäluotettava kauppias tai sitten vaan liian kiireinen. Palautin osan tuotteista huonon laadun vuoksi enkä ole rahojani saanut takaisin vaikka aikaa kulunut jo muutama kuukausi. En voi suositella ko. verkkokauppaa.

      • moikks

        tiesithän että rahat tulee palauttaa 30 päivän kuluessa, on kuluttajasuojalaissa. kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun jos rahat vielä saamatta.


    • pettynyt000

      Kerran oon tilannut ja toista kertaa en tilaa, koska tuotteet ihan erillaiset mitä kuvassa annetaan ymmärtää, halusin palauttaat tuotteet, mutta mailiini ei koskaan vastattu, joten annoin olla, mikä on ilmeisesti hyvä koska en olisi saanut rahoja takaisin.
      Vaatteet jotka tilasin on jäänyt käyttämäti, koska eivät olleet sellaiset mitä piti.
      Ja jos hameita tai mekkoja tilaa, niin kannattaa katsoa mitat, on meinaan todella minihameita.

    • Älläl

      en täysin ymmärrä palstan kritiikkiä pienistä koista ja huonosta laadusta. onko kyse niistä kiinalaisista vaatteista mitä myyvät muutkin nettikaupat? itse on L-kokoinen ja tilannut muutaman kerran polkashopista L-kokoisiksi merkittyjä vaatteita ja ovat olleet hyviä, myös laadullisesti.

    • Kuluttaja12

      Hohhoijaa tätäkin keskustelua. Aikamoista kakkaa puhutaan. Luuletteko oikeesti että Suomessa voisi vielä olla pystyssä sellainen firma joka ei maksa asiakkaille palautuksia tai lähettää laskuja jopa oikeuteen asti jo todistetusti maksetuista tuotteista? Suomessa on sen verran hyvä kuluttajansuojalaki ettei tälläinen toiminta ole mahdollista. Tai sitten se on asiakkaan omaa typeryyttä jossei tajua vaatia rahojaan takaisin.
      Tämä palsta on tosin täynnä näitä ja jos näihin "käyttäjäkokemuksiin" on uskominen, ei kannata tilata mm. nellystä, bubbleroomista tai zalandosta. Siis suurimmista ja suosituimmista sekä takuulla luotettavista nettikaupoista. Itse tilaan kaikista näistä ja myös Polkashopista ja mikäli ongelmia tulee, ne saa ihan viimeistään sovittua kuluttajaviraston kautta. Kannattaa selvittää kuluttajan oikeudet ja tehdä asialle jotain eikä itkeä täällä ettei saa rahoja takaisin.

    • tonttuli4

      En sanoisi tätä oikeastaan etkemiskeksi :D sillä ihan asiallisesti olen ko. myyjän kanssa asioinut ja pyytänyt rahat palauttamaan ja hän näin luvannut toimia. Odottelen siis rauhassa, sillä jaksan myöskin uskoa että näin tapahtuu. Toista tilausta en tule Polkkashoppiin tekemään, sillä minun kokemukseni ovat olleet negatiivisiä niin tuotteiden laadusta, kuin asiakaspalvelustakin. Ja jollain toisella voi olla toisenlaisia kokemuksi. Toivottavasti myös hyviä kokemuksia niin laadusta kuin asiakaspalvelusta saaneet kirjoittavat, kun useasti vain me "valittajat" jaksamme kirjoittaa nettpalstoille,kun olemme mielemme pahoittaneet.

      • jabbahhhh

        hei tonttuli, onko rahasi jo palautettu? kiinnostaisi kovasti.


    • mävaantilaja

      Ajattelin tilata kannattaako?

    • ostaja

      En ole vielä Polkashopista tilannut, mutta voisin ottaa kantaa Kuluttaja12 näkemyksiin. Suomessa on aivan paska kuluttajansuojalaki. Kuluttajaviranomaisella ei ole mitään määräävää valtaa, se voi ainoastaan suositella. Kaikki riitatapaukset menevät käräjille, siis sellaiset joita siellä kannattaa alkaa puimaan, jonkun pirjon 40e ostokset tuskin on sitä. Ja myös yllättävän kauan täällä voi olla pystyssä nettikauppa mikä ei toimita tuotteita/jättää rahat palauttamatta, jopa vuosia. Mm. Joyboots ja Sadkitten olivat toiminnassa tosi kauan ennenkuin saatiin pois markkinoilta, sieltä jäi varmaan satoja ellei tuhansia ihmisiä vaille toimituksia ja/tai rahojaan.

      Löysin aivan ihanan laukun Polkashopin valikoimasta, mutta taitaa jäädä tilaamatta näiden negapalautteiden vuoksi. Ei todellakaan kiinnosta enää täytellä yhtäkään rikosilmoitusta, kerran olen sen tehnyt (ei kumpikaan em. jo lopetetuista kaupoista) enkä SILTIKÄÄN saanut rahojani takaisin, poliisilta tuli asiakirjat kotiin missä todettiin ettei yrittäjä ole toiminut väärin, että hänellä on ollut vain vaikeuksia toimituksissa. Tiesin että kymmenet ihmiset olivat tehneet rikosilmoituksen ko. puljusta mutta eipä edesauttanut tippaakaan rahojen palautuksia. Haluaisin kyllä nähdä miten kuluttajaviranomainen ratkaisee Kuluttaja12 ongelmat tuosta vaan kun siihen ei edes rikosilmoitus pysty :D

      Joten mielestäni ihmisten 'itku' huonosti hoidetuista kaupoista ei ole mitään turhaa valitusta vaan hyvää ohjenuoraa muille olla tilaamatta, nyt kun Polkashop mainostaa näkyvästi Facebookissa satelee sinne varmasti kymmeniä tilauksia, mitenkähän sellaisesta ryysiksestä selviävät kun on ilmeisesti jo ennestään ongelmia.

    • berbh

      ethän voi tilata yhdestäkään nettikaupasta jos jätät negatiivisten keskusteluiden takia tilaamatta. Sontaa löytyy joka ikisestä puljusta. Suomalaiset kun ei valitettavasti positiivisista kokemuksistaan niin usein tule keskustelupalstoille kertomaan. Itse olen tilannut ja palauttanut polkashopista eikä ole ollut mitään ongelmia.

      • ostaja

        Toki jokaisesta puljusta huonoa sanottavaa löytyy, mutta tuntuu että tässä tapauksessa sitä huonoa on enemmän kuin hyvää? On jokaisesta itsestään kiinni haluaako ottaa ns. neuvoista vaarin vai ei, mutta mielestäni muutama positiivinen palaute ei mitätöi useampaa huonoa. Tältä pohjalta voi jokainen sitten arvioida oman juttunsa. Löysin toisen keskustelun missä Polkashopin omistaja kommentoi toimitusvaikeuksiaan ja pahoitteli asiakkaille tullutta mielipahaa, ja kehui asioiden olevan hoidossa nyt. Ehkä näin, mutta itse aion laukkuni tilata ebaysta, se löytyi sieltä tasan puolet halvemmalla toimituskuluineen ;)


    • PÖLÖlonnn

      Pitkähihainen tuli tiistaina (tänään) postissa. Tilasin lauantaina. Paita oli hyvä kuntoinen eikä moitittavaa sekä vastasi kuvaolettamusta. Eli mulla ei kyllä mitään valittamista että onneksi en näihin negis kommentteihin luottanut. :>

      • ei kannata tilata

        Minä täällä farkkujani odotan, jotka olen jo maksanut. Kolmisen viikkoa mennyt. Suoraansanoen ärsyttää. Tänään toisen sähköpostin laitoin. Ei kannata tilata.


    • imbesilli

      Voi haloo, samoja tuotteita mitä polkashopissa myydään saa paljon halvemmalla esimerkiksi ebaysta. Eräskin mekko maksoi polkashopissa 34 euroa ja ebayssa n. 8 euroa, 10 euroa postikulujen kanssa. Eikä tarvitse sitäkään pelätä, että tullimaksuja joutuu maksamaan jos ei tilaa yli 25 euron arvosta tuotteita, tällöinkin voi vähän taktikoida ja tilata haluamansa tuotteet esimerkiksi kahdessa 25 euron erässä.. Olen ostanut ebaysta monien satojen eurojen edestä tuotteita ja olen oikeastaan ollut kaikkeen tyytyväinen, yksi paita taisi olla vähän erilainen kuin kuvissa. Hinnat ovat äärimmäisen edullisia ja toimitusajat ovat luultua nopeammat, jopa viikonkin odottelun jälkeen voi saada Kiinasta tilatun tuotteen postilaatikkoonsa. Ebaylla on myös hyvä suoja ostajille, rahat saa helposti ja nopeasti takaisin. Näille kiinamyyjille on tärkeintä saada hyvät, viiden tähden palautteet joten he vastaavat negatiiviseen palautteeseen ripeästi ja palauttavat rahat sekä usein antavat pitää tuotteen. Itse tilasin avaruuskuvioiset legginsit ja ne tulivat väärällä printilla, otin yhteyttä myyjään ja sain samana päivänä rahat paypalin kautta tililleni ja sain myös pitää tuotteen. Nämä toki ovat vain minun kokemuksia, mutta ikinä en tilaisi polkashopista vaikka he väittävätkin että heiltä on turvallisempi ja nopea tilata. Ei pidä paikkaansa.. Ihan täyttä rahastusta, millä perusteella tuotteen alkuperäiseen hintaan lisätään yli 20 euroa? Polkashop saa tuotteet muutenkin halvemmalla, varmasti tilaavat suuria eriä jolloin tuotteetkin ovat halvempia. Naurettavaa.

    • Catti

      Tilasin kengät 13.6 ja kalsarit, ei ole näkynyt ja kun huutelin postilla että mikä maksaa niin tuli valitteluja taloudellisen tilanteen huonoudesta jotka on muutosta aiheutuneita. Ovat muuttaneet Britteihin huhtikuussa, mutta mitään ennakkovaroitusta toimitusaikojen venymisestä ei tullut. Luvattu toimitusaika oli 7-12pvä. ja ei todellakaan ole pitänyt paikkaansa. Yleisesti jos valitellaan huonosta taloustilanteesta niin se on TODELLA huono merkki, oikeastaan aika varma merkki ettet tule kamoja koskaan näkemään. Alusta asti tiedostin että kyllä tässä on riskinsä, mutta en suosittele siis kenellekkään tilaamista tuolta.

      • Tuohtunut

        Mulle väitettiin ihan samaa sontaa! Rahat luvattu palauttaa jo aikapäiviä sitten mutta ei ole näkynyt! En todellakaan suosittele, älkää missään nimessä hassatko rahojanne tähän huijausliikkeeseen!


      • Catti
        Tuohtunut kirjoitti:

        Mulle väitettiin ihan samaa sontaa! Rahat luvattu palauttaa jo aikapäiviä sitten mutta ei ole näkynyt! En todellakaan suosittele, älkää missään nimessä hassatko rahojanne tähän huijausliikkeeseen!

        Dodiin päivityksiä tilanteeseen!

        15.7 Tuli sitten paketti postissa ja kengät kuin kalsaritkin vihdoinkin saapuivat. Toistaiseksi kengät on olleet ihan jees, tulivat DC:n omassa lodjussa joka ei tietysti todista mitään, mutta loi pientä uskoa. Kalsarit vaikuttavat juurikin sellaisilta etteivät kestä montaa käyttöä, kengät sen sijaan toivottavasti kestävät. Siltikin en suosittele tilaamaan mitään, en usko että olisin saanut tavaroitani ellen olisi kovin sanoin pommittanut omistajaa sähköpostitse. Sivuilla on tosiaan merkattu kaksi osoitetta, toinen suomeen ja toinen britteihin, jos muutto on tapahtunut jo keväällä on tämäkin merkintä vähän outoa. Ehkä huolimattomuutta, mutta silti ei herätä luottamusta. Kuten joku ketjussa totesikin, että mielummin tilaa suoraan amazonilta halvemmalla ja luotettavammalla toimituksella.
        Catti kuittaa, over'n'out.


      • Catti
        Catti kirjoitti:

        Dodiin päivityksiä tilanteeseen!

        15.7 Tuli sitten paketti postissa ja kengät kuin kalsaritkin vihdoinkin saapuivat. Toistaiseksi kengät on olleet ihan jees, tulivat DC:n omassa lodjussa joka ei tietysti todista mitään, mutta loi pientä uskoa. Kalsarit vaikuttavat juurikin sellaisilta etteivät kestä montaa käyttöä, kengät sen sijaan toivottavasti kestävät. Siltikin en suosittele tilaamaan mitään, en usko että olisin saanut tavaroitani ellen olisi kovin sanoin pommittanut omistajaa sähköpostitse. Sivuilla on tosiaan merkattu kaksi osoitetta, toinen suomeen ja toinen britteihin, jos muutto on tapahtunut jo keväällä on tämäkin merkintä vähän outoa. Ehkä huolimattomuutta, mutta silti ei herätä luottamusta. Kuten joku ketjussa totesikin, että mielummin tilaa suoraan amazonilta halvemmalla ja luotettavammalla toimituksella.
        Catti kuittaa, over'n'out.

        Ja lisää, tämä viesti tuli eteen kun sivuilla tänään kävin: "Polkashop on joutunut lopettamaan varattomuuden takia.
        Kiitos asiakkaille kuluneista vuosista.
        Asiakaspalvelun sähköposti: [email protected] ".

        Että silleen, pahoittelut tavaransa ja rahansa menettäneille asiakkaille. :(


    • natalia-anastasia

      Ohhoh :o Itse tilasin viime vuonna paidan ja se tuli nopeasti perille. Palautin sen kuitenkin, koska materiaali oli huono päällä ja sain rahat takaisin, ei mitään ongelmia :o

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe