My pack - sain saapumisilmoituksen, mutta paketti ei siwassa?

bubbleroomm

Siis mitä?! ...


4 apr kl 12:06
Terminal i Finland, Ankommit HUB/Terminal
4 apr kl 12:06
SIWA, Försändelsen har ankommit till servicestället
4 apr kl 05:29
Terminal i Finland, Ankommit HUB/Terminal
4 apr kl 05:29
Terminal i Finland, Försändelsen distribueras
2 apr kl 04:29
Stockholm, Sorterad
1 apr kl 17:16
Jönköping, Sorterad
30 mar kl 10:40
Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

Yks epäkohta tossa on, että kello 12.06 väitetään paketin saapuneen mun siwaan ja samaan aikaan terminaaliin. Ja tää saapuminen terminaaliin tapahtui myös ennen siwaa. Meinasko ne lähettää mun paketin takas ruotsii vai häh :D

Sain siis tekstiviestin ja kun 4 tuntia sen jälkeen olin hakemassa pakettia...pakettia ei löytynyt. Kävin myös toisessa paikkakuntamme siwassa jos sinne eksynyt vaikka tekstiviestissä selvästi lukee tietty siwa ja että lähetys on noudettavissa.

Onko joillain käynyt näin, että viesti tulee, mutta pakettia ei ole postissa?

9

6344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torso38954

      Eikös siin viestis lue se siwan sijainti?

    • mcmlln

      Joo, mulle on käynyt noin: pkt lähteny takas päin jo, vaikka juuri saanut itse saapumisilmoituksen. Lisäksi on käynyt pari kertaa niin, ettei pakettia ole löytynyt mistään, ns hävinnyt sen jälkeen kun tullut määränpäähänsä Siwaan. On myös palautettu pkt hävinnyt jne.

      Nykyään suhtaudun jo sit niin, että kun tilaan MyPack-toimituksella, suhtaudun silleen, että pkt saattaa olla siellä kun menen hakemaan sitä tai sit ei :).

      Schenken joka toimittaa Ärrälle tekee noita samoja virheitä eli, kun menee hakemaan pakettia, josta juuri saanut ilmotuksen ja pkt on jo lähteny takas päin.

      MyPack-sotkua selvitin silloin suoraan sen kaupan kanssa, josta tilauksen olin tehnyt. He teki katoamisilmotuksen jne.

    • Calaf

      Minulle kävi juuri näin tänään. Sain viestin, pakettia ei löytynyt.
      Paketin lähettäjä Amazon.co.uk. En tilaa enää heiltä mitään jos jatkossa käyttävät tätä POST NORD kuten heidän lähetysviestissään mainittiin.
      Royal Mailin kanssa ei mitään ongelmia, silloin Itella kantaa lähetyksen suoraan kotiin.

      • ...........

        Royal Mail on paras, paketit (Royal Mail Small Packets) tulevat suoraan postilaatikkoon, tai (Royal Mail Signed-for) Itella tuo ja pyytää kuittauksen. Joskus tietääkseni ei pyydetä kuittaustakaan. Ja brittien lähetyskulut on edulliset, joillakin toimittajilla ilmaista.

        Ja My Packin kanssa itsellänikin on ollut ongelma kerran. Kun hain pakettia paikallisesta Valintatalosta, sitä ei löytynyt. Se oli lähetetty takaisin ennen aikojaan.


    • VIK

      Mulla kävi kans näin, saapumisilmoitus tuli mut pakettii ei ollu paikallisella ärrällä. Ja ei siis muuta ku viiminen säilytyspäivä ja postin leima vastaanottajatietojen lisäksi.
      Laitoin viestii Postin Online asiakaspalveluun ja selvis et paketti oli väärässä toimipisteessä ja saapuu omaani 16:00 : ))
      En tiiä millon paketti olis tullu oikeeseen paikkaan jos ei olis ite ottanu selvää mikä tässä nyt on ongelmana... Mutta suht helposti ja hyvin ratkesi asia kuitenkin.

    • idsbdfbokdfkjlb

      Kerran MyPackia hakiessani joutuivat Siwassa purkamaan koko saatanan pakettikaapin pohjia myöten ennenkuin löytyi :D
      DHL on toimittanut paketit Saksasta täsmällisesti ja luotettavasti.

    • Jo on touhua

      Itse tilasin vaatteita ja nyt on mypackin kautta lähetystapahtumissa vuorokauden sisään kaikkiaan 7 kertaa peräkkäin ilmoitus: Terminal, Suomi Lähetys matkalla.

      Saa nähdä saapuuko vaatteet ikinä tänne...

    • perse systeemi

      mypaska toimii huonosti, paketit on missä sattuu ympäri kauppaa lojumassa eikä niitä myyjä oikein viitsisi rueta etsimään kovin tarkkaan kun samalla kassajono senkun pitenee. Surkea systeemi kaikenkaikkiaan lähettää paketit johonkin kioskiin kun myyjä ei jouda niitä etsimään, miksei postia ja paketteja voida jakaa jo olemassa olevan postijärjestelmän kautta, käsittämätöntä typeryyttä niinkuin niin moni asia nykyään!

    • Asiakas1

      POSTNORD on tosi tosi huono ja epäluotettava kuljetusfirma. Kuski kusetti et muka kävi ovella, joka oli lukossa ja yritti soittaa vaikka puhelimeen ei tullut mitään viestiä.
      Pitää hakea paketti itse varastosta, vaikka maksettiin kuljetus..
      Asiakaspalvelussa ei osata palvella asiakaita, ainoa vastaus "emme valitettavasti voi tehdä asialle mitään", pyysin esimiehen puhelimeen, sama vastaus!
      Luvattiin tuoda paketti suuraavana päivänä, muttei tuotu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe