DNA:n kusipäinen suoramarkkinointi

htsttelia

Tuleeko muillekin DNA:n myyntipuheluita alla olevasta numerosta? Numerosta on soiteltu jo useamman kuukauden ajan.

044 033 6811, PL 5195, 70701 KUOPIO, DNA Kauppa Oy

DNA:n mulkut eivät edes suostu poistamaan tietoja asiakasrekisteristään pyydettäessä. Joten ei kannata vastailla, jos ko. numerosta tulee puheluita...

23

6147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -antti-

      Soittivat äsken vaikka olen Robinson rekisterissä.

      Erehdyin vastaamaan ja sain 5 kertaa sanoa eri tavoin "ei kiinnosta".

      • :)

        lähetä valitus sinne Robinsoniin. Minunkin puolestani.


    • yksi ulkomaaneläjä

      Sama paskiainen soittii minullekin, ulkomaille, ja minä siis maksoin vielä roaming siitä heidän lörpötyksestä.

      Saksassa tälläinen toiminta on jo kielletty, mutta Suomessa pelataan aina vain tälläisten paskafirmojen ehdoilla.

      • Öree

        Dna on ainut suomalainen puhelin operaattori. Eikä hurri paska


      • Hurrielisa
        Öree kirjoitti:

        Dna on ainut suomalainen puhelin operaattori. Eikä hurri paska

        Mistä maasta Elisa sinun mielestä on?


      • jaoc

    • punainen luuri

      olisko ollut 24 tai 25 huhtikuuta, kun puhelin soi. Joku 044 alkuinen numero ei nimeä, eli ei omissa intresseissä. Ekalla kertaa en vastanut, kun se häly loppui niin nopsaan. Myöshemmin samana päivänä tuo sama soi uudelleen. Tosin kerkesin katsomaan numeron omistajan ja se oli DNA. Äkkiä numero talteen ja nimeksi "älä vastaa". Sinne on jo mennyt monta muutakin numeroa.... joitakin tunnen ihan naamatusten jotku on vain puhelinmyyjiä eri aloilta.

      Nyt ku se tuli toisen kerran ja se näytti, älä vastaa, niin oli helppoa painaa suoraa punaista luuria....Puhelinliittymien ja toivottavasti myöhemmin myös sähkösopimusten myyminen puhelimessa on tulossa kielletyksi erityypisten väärinymmärrystenvuoksi. Iäkkäät ihmiset ovat helppoa kauraa näille myyjille ja meille jotka sitten näitä asioita joudumme setvimään on tosi vaikeaa saada mitää aikaan.... Edullisuus on vähän kuin kauneus. Katsojan silmässä!

      • .VilleVeikko.

        "Iäkkäät ihmiset ovat helppoa kauraa näille myyjille ja meille jotka sitten näitä asioita joudumme setvimään on tosi vaikeaa saada mitää aikaan.... "

        Ei kaikki. Mun 88 v äitini pyörittelee noita puhelinmyyjiä miten lystää.


    • Joo, taas semmoinen 044 soitti meille Espanjaan, onneksi ei oltu kotona, muuten olisisin sille myyjälle kyllä sanonut suorat sanat. Kun yritimme soittaa siihen numeroon, tuli sanoma, ettei numero ole käytössä. Sellainen minäkin haluaisin, että voi soittaa ihmisille ilmaiseksi.

      Mutta oikeastI: DNA ei meille tule, vaikka olisi ilmainenkin.

      • JiiPee60

        Just äsken tuli puhelu numerosta 044 033 6811, eli DNA KUOPIO. Eikä muuten tuu meillekään dna, vaikka ois ilmainen!


      • Myyntipyssy
        JiiPee60 kirjoitti:

        Just äsken tuli puhelu numerosta 044 033 6811, eli DNA KUOPIO. Eikä muuten tuu meillekään dna, vaikka ois ilmainen!

        Myyntialalla kun olen niin nauretta ilta tuntuu nämä jutut kun ei vastata outoihin numeroihin. Huonosti kävisi jos en vastaisi. Ikinä ei ole liittymää kaupattu mutta varmaan johtuu siitä että on työnantajan liittymä.


      • voi suatana
        Myyntipyssy kirjoitti:

        Myyntialalla kun olen niin nauretta ilta tuntuu nämä jutut kun ei vastata outoihin numeroihin. Huonosti kävisi jos en vastaisi. Ikinä ei ole liittymää kaupattu mutta varmaan johtuu siitä että on työnantajan liittymä.

        Minä kun en ole myyntialalla niin vastaamatta jättäminen kuulostaa varsin luontevalta. Puhelimen puheluominaisuus on minulle hyvin henkilökohtainen - jos sitä kautta tullaan tyrkyttämään jotain niin se on vähän kuin joku tulisi koputtamaan ikkunaan mainosten kanssa.


    • voi suatana

      minulle tuli soitto kun olin vielä nukkumassa, katsoin nyt mikä ihmeen numero ja tuohan se just oli.

    • kohta tulee

      Niin minullekkin tuli puhelu dna ,joku tytteli kauppasi jotain liikkuvaa internet liittymää,kuuntelin vähän aikaa, sitten sanon likalle,puhu vielä vähän aikaa multa tulee kohta,likka lopetti puhelun siihen paikkaan.

    • Sulkulista

      Uusissa puhelimissa on ns. musta lista. Laita numero sinne, niin puhelin ei reagoi tuosta numerosta tuleviin soittoihin. Laittakaa muutkin.

      • kyllästynyt näihin!!

        Joo tää sama h%lvetin! myyntihepppu 0440336811 yritti just äsken soitella,en onneksi ehtinyt vastata


    • epepepepepee

      0440337474 on pommittanu mua jo monta kuukautta vaikka aina sanon, että EI KIITOS, EI KIITOS, EN OTA, EI KIINNOSTA

      • Langaton laajakaista

        0440337474 on tuttu numero mullekin.En vastaa mihinkään soittoon koska ne on lähes aina DNA:lta tai puhelinnumeroni on ollut jollakin edellisellä DNA asiakkaalla ja joku mummo tai pappa soittaa.Tai sitten jotkut soittaa väärään numeroon eli minulle.


      • Tumppiiii

        Dna = Made in Finlanf


    • oijuma

      Muakin on alkanu 0440335444 soitella joka päivä, vähintään 2 kertaa.
      Ja ihmetyttää et miks helvetissä ne soittelee joskus 9 aikaa aamulla ja 8 aikaa illalla.
      Kertaakaan en oo vastannu ja estin numeron..

      • Hei oijuma

        Jos et halua vastaanottaa puhelinmarkkinointia, niin tätä varten on mm. puhelintarjonnan rajoittamispalvelu Puhelin-Robinson. Voit toki estää markkinoinnin ilmoittamalla asiasta suoraan asiakaspalveluumme, mutta Puhelin-Robinson koskee myös muita yrityksiä.

        Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404

        Arkisin ma-pe klo 8-18
        - Puhelun hinta 0,39 euroa/min pvm, jonotus maksuton
        - Perustuu puheentunnistukseen, jossa soittaja puhumalla ohjaa rajoituksen antamista
        - Automaatti luettelee soittajan numeron ja kysyy haluaako asiakas eston voimaan. Vastaus tapahtuu sanomalla "Kyllä".
        - Rajoituksen voi tehdä liittymäsopimuksen tehnyt täysi-ikäinen henkilö ja vain henkilökohtaisesti.

        Rajoitus on kerrallaan voimassa 3 vuotta.

        Kieltojen välittämiseen liittyvien järjestelyiden vuoksi kielto tulee voimaan n. 1 kuukauden kuluessa ilmoituksessa.

        Lisätietoa löydät ASML sivuilta: http://www.asml.fi/kieltopalvelut/


    • Kahtaenvaihda

      Dna Ja Elisa ota markkinointi vastaan kitisemättä 2 ja 3 osapuolen mainonta Voi voi voi😅 Maksa mobiilivarmenteesta ja vastaaja palvelusta ekstraa jos näitä käytät. Ole aina valmis uhri! Jos et maksa vähän ekstraa et saa olla rauhassa ja Sinulle kaupataan määräaikaisia sopimuksia josta et pääse irti ja otat tämän aggression vastaan yleensä puhelimessa tai aspassa ja olet aina jatkossakin tyrkyttäjien aggressiivisten oman operaattorin myyjien tai jälleen myyjien YHTIÖ KUMPPANEIDEN uhri ja höynäytettävänä että operaattori ja yhtiökumppani saa sinulta lisää rahaa ja kusetettua sinua ja lisää euroja 💰 sen halpisliittymän lisäksi! Mainostetaan kotimaisena operaattorina menee hyvin läpi ja onkeen ja sitten että raha 💵 verot maksetaan jää Suomeen. Sinulle soittaa muutama firma yritys ja tarjoaa sulle tätäkin ja tuota😅Älkää olko niin sinisilmäisiä! Hyvää ei saa halvalla ja halvalla ei saa hyvää muuta kun Lakritsan! Jos tekee kipeetä se 2 liittymää esim puhelin ja nettikotona about40 -50 e ja pelit ja vehkeet toimii niinku pitää on hyvä ottaa asioista selvää ja kattoa voi ihan joskus peiliinkin. EI se bitti liiku jos ja toimi jos ei sitä palvelua osta tai itse halua. Itseä ei ole pakotettu ottamaan mainontaa 2 ja kolmansilta osapuolilta ja saan olla rauhassa! Olen erehtynyt sen yhden kerran vaihtamaan kun puhutaan paremmasta ja edullisemmasta paremmista liittymistä. En erehdy enää.
      Ite uusin puhelimet ja netin vuoden parin välein. Saan oikeata tietoa omista tuotteista ja haluamistani palveluista jos sallin oman operaattorin mainonnan spostitse esim. Tai tekstarilla mutta ei tarvi maksaa jos en halua mainontaa ollenkaan tai suoramarkkinointia saan estot päälle vaikka heti omilta sivuilta.
      En ole vaihtanut operaattoria hinta edellä vaan saan oikeasti hyvää palvelua ja erinomaista neuvontaa jo monen vuoden ajan! Reissussakaan en maksa ylimääräistä eu maissa tai soittoja/viestejä Pohjola Baltiaan Suomesta käsin koska mulla on se ensimmäinen tarjoaja matkapuhelin operaattoreista ja palvelua tarjonnut operaattori. Ei tarvi huutaa laivan kannelta ku lähtee reissuun Jota leimataan että on kallista! Jos taloyhtiö on Elisa tai Dna laajakaista en ikinä luovuta omaa yhteys numeroa heille vaan prepaidin numeron annan joka ei ole edes käytössä että eivät ala jahtaamaan mainoksilla ja soitoilla ja maksan sen 6 markkinointiliitolle että saan olla rauhassa näiltä myyjiltä.

    • Anonyymi

      Hei Voisitteko lähettää meille sähköpostin osoitte ja lähetetään lasku teille sähköpostilla. Ter.Tmi Rouskutien autopesula Oulu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe